abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 februari 2008 @ 00:24:41 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56939277
Poll: Wie HOOP je dat er zaterdag de finale wint?
  • Nathalie
  • Nikki
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ook kan je in de prono voorspellen wie er winnen zal: Idolsprono FINALE!

Game on, een jubileumdeel om de finaleweek in te luiden!
  • La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      zondag 24 februari 2008 @ 00:25:53 #2
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56939304
    Ik vond de banner van www.Idols.nl wel leuk voor in de OP, maar ik wil die halve finale tekst er niet op .

Iemand die het eruit kan shoppen?

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_56939330
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef BVO het volgende:

[..]

Idols 2 zongen ze When you think of me, beiden.

Oh ja! Dat vond ik wel een leuk nummer ook
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 februari 2008 @ 00:27:46 #4
    163650 Greys
    pi_56939346
    Het zijn zulke verschillende types, Nathalie en Nikki.
    Ben benieuwd bij wie HET nummer het beste gaat passen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 februari 2008 @ 00:28:44 #5
    163650 Greys
    pi_56939374
    Wordt het een nummer door Ewbank en Van Tijn geschreven?
    Dan denk ik namelijk dat het beter bij Nikki gaat passen

Dat had ik ook best in de vorige post kunnen zetten, eigenlijk
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 24 februari 2008 @ 00:29:01 #6
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56939384
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef BVO het volgende:
    Ik vond de banner van www.Idols.nl wel leuk voor in de OP, maar ik wil die halve finale tekst er niet op .

Iemand die het eruit kan shoppen?

[ afbeelding ]
    Enge foto zeg. Staan ze allebei niet sympathiek op.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_56939409
    Geen mooie foto nee.
    Ziggy played guitar
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_56939414
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
    Dat had ik ook best in de vorige post kunnen zetten, eigenlijk
    Nu is het duidelijker dat het een latere ingeving was
    You're never fully dressed until you wear a smile
      zondag 24 februari 2008 @ 00:31:07 #9
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56939430
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:29 schreef Marble het volgende:

[..]

Enge foto zeg. Staan ze allebei niet sympathiek op.
    Jij hbt liever het "Ik hoop dat jij wintttttttttttttttt" van Jim en Jamai? .
      zondag 24 februari 2008 @ 00:31:29 #10
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56939444
    jah fototechnisch gezien niet echt charmante foto's

dus ze zingen ieder hetzelfde nummer wat dan wordt uitgebracht op single?
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      zondag 24 februari 2008 @ 00:31:36 #11
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56939449
    Ik hoop dat ze deze keer voor beiden een ander liedje kiezen.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      zondag 24 februari 2008 @ 00:31:50 #12
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56939455
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef BVO het volgende:

[..]

Jij hbt liever het "Ik hoop dat jij wintttttttttttttttt" van Jim en Jamai? .
    Dat was wel aandoenlijk amicaal en broederlijk .
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
      zondag 24 februari 2008 @ 00:31:51 #13
    158899 GasTurbine
    SEE THE PATERN ON MY COCK
    pi_56939456
    Ik heb sinds de eerste ronde al niet meer gekeken, maar is dit die met die enorme tiete?
    'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
    „Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
      zondag 24 februari 2008 @ 00:32:24 #14
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56939465
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef Marble het volgende:

[..]

Dat was wel aandoenlijk amicaal en broederlijk .
    En slightly gay van Jamai bedenk ik me nu . Maar die zat toen nog in de closet.
      zondag 24 februari 2008 @ 00:33:30 #15
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56939483
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:32 schreef Marble het volgende:

[..]

En slightly gay van Jamai bedenk ik me nu . Maar die zat toen nog in de closet.
    Maar ondertussen wel liggen soppen op Jimmy 's nachts in z'n bedje.
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 februari 2008 @ 00:33:35 #16
    163650 Greys
    pi_56939487
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef alwaysthebest het volgende:
    Ik hoop dat ze deze keer voor beiden een ander liedje kiezen.
    Dat hoop ik ook héél erg!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 24 februari 2008 @ 00:34:13 #17
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56939500
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:33 schreef BVO het volgende:

[..]

Maar ondertussen wel liggen soppen op Jimmy 's nachts in z'n bedje.
    Maar hij had toen toch verkering met Dewi? Ik zou ook soppen op Jims bed hoor, maar Jamai lijkt me geen vreemdgaand type.
    pi_56939515
    Blijft irritant om de uitslag al via de AT te lezen.
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
      zondag 24 februari 2008 @ 00:35:02 #19
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56939523
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:34 schreef Marble het volgende:

[..]

Maar hij had toen toch verkering met Dewi? Ik zou ook soppen op Jims bed hoor, maar Jamai lijkt me geen vreemdgaand type.
    Het lijkt me juist een soort Nigel, zo'n stiekeme valse die z'n pik achterna loopt.
    pi_56939851
    Zo ik ben er weer: Even terugkijken.... Beste Halve finale in de Idols-historie, wat een niveau

Nikki - All my Life : Zo die zingt even Jacqueline van Krezip naar huis.... al de zoveelste keer dat ik een liedje dat Nikki zingt zoveel mooier ga vinden als zij het heeft gezongen

Charlene - Bubbly: Om het absurd hoge niveau maar eens te onderstrepen van deze halve finale: fantastisch gezongen, maar toch... het raakt me niet en waar dat aan ligt... god knows!

Nathalie - Booty Luv: Wat een kutnummer maar als Nathalie op het podium staat gebeurt er gewoon wat... die uitstraling, die performance... qua zang was dit soms niet heel erg overtuigend maar wat een podiumbeest...

Nikki - Mesmerize: Ze zingt gewoon de ballen uit je broek, briljante performance, alles klopt . Voorbeeld 2 van hoe een kutnummer ineens cool, leuk, fantastisch wordt

Nathalie - No one: Dit klopte vocaal beter als haar eerste optreden... en nogmaals... die podiumpresentatie

Charlene - Shut op and Drive - Ze laat Rhianna vocaal alle hoeken van de studio zien met deze performance... maar nogmaals, voor zover je van de minste kandidate mag spreken bij deze 3... dan is het toch Charlene....

En Nikki moet deze hele competitie gewoon winnen, en laat haar in godsnaam niet 13 in een dozijn worden
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_56939884
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:55 schreef TheVulture het volgende:

Nikki - All my Life : Zo die zingt even Jacqueline van Krezip naar huis
    Wat een Gordon-opmerking . Bovendien niet eens waar.
      zondag 24 februari 2008 @ 00:58:56 #22
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56939917
    Zo moeilijk is het toch niet om Jackie van Krezip naar huis te zingen? Die zit bij wijze van spreken al thuis op de bank te wachten om naar huis gezongen te worden. Met pantoffels aan en wel.
    pi_56939932
    ik vind jacqueline een van de leukste zangeressen van nederland.. ook zij heeft veel gevoel in haar stem, al denk ik dat nikki qua zangtechniek niet onderdoet voor jacqueline maar ik hoor liever de krezip versie...

ze waren alle3 supergoed!

misschien rijd ik mogen wel eff langs de toyota dealer, nathalie komt optreden dus dat is wel okee.. het is alleen om half 12, wat een bouttijd
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
      zondag 24 februari 2008 @ 01:00:17 #24
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56939936
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:57 schreef Svensational het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ik word schijtziek van Gordons vergelijkingen met de echte artiest, naar zijn woorden hebben deze drie al de halve muziekwereld naar huis gezongen.
    pi_56939941
    quote:

[..]

we zijn het eens
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
      zondag 24 februari 2008 @ 01:03:18 #26
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56939977
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 01:00 schreef sbientje het volgende:
    ik vind jacqueline een van de leukste zangeressen van nederland..
    Ik vind haar erg onplezierig klinken. Haar uitspraak, timbre, "yeah yeah yeah" duizend keer per nummer... Erg naar allemaal.
    pi_56939995
    quote:

[..]

Laat ik het zo zeggen, de Krezip-versie vind ik echt een enorm schijtnummer... nu ik Nikki's versie heb gehoord ben ik ineens helemaal weg van het liedje... en Jacqueline is een goeie zangeres, maar Nikki vind ik echt oprecht beter
    pi_56940001
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:58 schreef Marble het volgende:
    Zo moeilijk is het toch niet om Jackie van Krezip naar huis te zingen? Die zit bij wijze van spreken al thuis op de bank te wachten om naar huis gezongen te worden. Met pantoffels aan en wel.
    pi_56940034
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 01:03 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik vind haar erg onplezierig klinken. Haar uitspraak, timbre, "yeah yeah yeah" duizend keer per nummer... Erg naar allemaal.
    dat mag ik vind dat niet, bovendien vind ik haar ook gewoon erg leuk en spontaan enzo.
      zondag 24 februari 2008 @ 01:32:58 #30
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_56940296
    Was het op TV dit maal NET zo saai als i/d studio?
    Te-ring wat een ongelooflijke kutshow qua opening, rekken, aankondigingen en filmpjes.
    De nummers waren wel tof enzo.
    *sopt nog even na van nikki - mesmerized *
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_56940318
    rekken ja, dat is het devies deze idols.. ik word er echt knettergestoord van...
      zondag 24 februari 2008 @ 01:35:09 #32
    28034 jellyrose
    BoggleMeister
    pi_56940319
    Ik ben die ingestudeerde emo-bewegingen van Nikki echt zò zat En haar dansje tijdens het begin van mesmerize deed me denken aan een bouwvakker die vrolijk de klompendans inzet na tien meter bier opgeslurpt te hebben.. zo houterig was zelfs Jerney niet toen ze Weekend aan het playbacken was

Verder zong ze wel aardig hoor, maar mag Nathalie nu wel alsjeblieft winnen?
    Thoughts arrive like butterflies.
    Red de zeehond!
    pi_56940866
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 01:35 schreef jellyrose het volgende:
    Ik ben die ingestudeerde emo-bewegingen van Nikki echt zò zat En haar dansje tijdens het begin van mesmerize deed me denken aan een bouwvakker die vrolijk de klompendans inzet na tien meter bier opgeslurpt te hebben.. zo houterig was zelfs Jerney niet toen ze Weekend aan het playbacken was

Verder zong ze wel aardig hoor, maar mag Nathalie nu wel alsjeblieft winnen?
    Ik zal je een LekkerSimpel antwoord geven..... NEE
      Moderator / Redactie Sport zondag 24 februari 2008 @ 09:15:23 #34
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_56941621
    laat Nikki maar winnen
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_56941845
    Probeer via idols.nl de tweede nummers van de finalisten te beluisteren, maar kan ze niet vinden (wel de eerste nummers en 2 interviews). Is er iemand die ze wel 1,2,3 ziet staan?
    pi_56941857
    Ah, ben er al via een andere weg
    pi_56942090
    Mij vallen een aantal dingen op:

Nikki:
    - haar nummer van Krezip (1 van mijn favo nummers) heeft ze echt heel mooi en met soul gebracht. Echt mijn complimenten. Tweede nummer gebruikte ze haar stem heel goed en had ik het idee dat ze opeens een stap verder zette. En ik meende te zien dat ze het niet zo leuk vond dat Charlene zichzelf verbeterde vanavond. Maar ze zag er heel mooi uit in dat mooie zwarte pakje. Supermooie benen ook!

Nathalie:
    - eerste nummer: prima gedaan (de opmerking van Gordon ook over die biggetjes ). Vind ook dat ze er goed uitziet! Tweede nummer heeft ze ook mooi gedaan. Ze staat ook echt op het podium, ze gelooft in zichzelf en neemt de ruimte in.

Charlene:
    - ja.. precies wat de jury zei, dacht ik ook. Ze heeft meer zelfvertrouwen gekregen. Ze begint zich nu echt thuis te voelen op het podium en ik vond het *zo* leuk om dat bij haar te zien. Die Lindo heeft daar een goede bijdrage aan geleverd.

Trouwens wel opvallend dat de twee dames die het meeste in zichzelf geloven, overblijven. En als laatste: John is een lekkere vent! En Jerney.. er valt me iets aan haar op. Volgens mij gaat het niet goed met haar gezondheid of zo?

Kort samengevat: heerlijke uitzending! De dames doen het goed!
      zondag 24 februari 2008 @ 10:37:54 #38
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56942142
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 10:32 schreef MNR het volgende:
    Mij vallen een aantal dingen op:
    Trouwens wel opvallend dat de twee dames die het meeste in zichzelf geloven, overblijven. En als laatste: John is een lekkere vent! En Jerney.. er valt me iets aan haar op. Volgens mij gaat het niet goed met haar gezondheid of zo?
    jerney heeft zoiets als Parkinson's dacht ik
    pi_56942192
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 10:37 schreef Re het volgende:
    jerney heeft zoiets als Parkinson's dacht ik
    Thanks voor de aanvulling Dat er iets was, was haast niet uit te sluiten, maar buiten dat heb ik het idee dat het minder goed met haar gaat. Dus ondanks dat ze een ziekte heeft en je dat aan haar kunt merken het ik het vermoeden dat haar 'ziekte' verergert.
    pi_56942368
    Ik kan de finale helaas ook niet zien .
    pi_56942544
    Natalie klonk een beetje schor gister. Charlene heeft de fijnste stem, maar helaas, iets minder likeability.
      zondag 24 februari 2008 @ 11:27:18 #42
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_56942718
    Charlene heeft goede optreden neergezet gisteren, maar ze pakte me niet, en met Bubbly had dat toch wel heel goed gekund. Op de een of andere manier was het goed dat ze naar huis is gegaan.

de winnares wordt iemand met een N hihi. En die kans was vanaf 3 weken geleden al groot (Nigel Neill Charlene Nathalie en Nikki... hihi).
    ~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
    pi_56943429
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 11:15 schreef Toeps het volgende:
    Natalie klonk een beetje schor gister. Charlene heeft de fijnste stem, maar helaas, iets minder likeability.
    dat zei mijn moeder ook al, over nathalie. "ze klinkt alsof ze even haar keel moet schrapen"
      zondag 24 februari 2008 @ 12:34:04 #44
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_56943796
    Nikki FTW!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      zondag 24 februari 2008 @ 13:02:16 #45
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56944372
    Het nu al stemmen is trouwens erg voordelig voor Nikki. Ik had gehoopt dat Nathalie door enkele Stayin' Alive-achtige optredens zaterdag als een komeet zou scoren - zoals Raffaëla vorige keer - en toch zou winnen. Maar met een beetje pech ligt ze nu al veel te ver achter voordat de finale begonnen is . Of zal dat wel meevallen, met het aantal stemmen tot zaterdag?

Om 14:00 trouwens bij de Leuvehaven het optreden van Nathalie.... zal ik gaan? .
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 februari 2008 @ 13:11:38 #46
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56944561
    Ik ben d'r sowieso bij volgende week met de uitzending.
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_56944750
    Wat had ik graag in Utrecht gestaan over een uurtje
    Eerst Nikki in Almere, daarna Charlene in Utrecht maarja helaas!

Ach zoals Charlene in haar exitinterview al zegt: het is goed zo!
    http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)e_goed.avi_plain.xml

Ze is nog maar 19, is echt gegroeid binnen Idols en krijgt vast een leuke carrière!

Hoop dat Nikki wint.. Die was al vanaf 't begin mijn nummer 2, dus die mag nu ook wel winnen, nu nummer 1 er uit is
    pi_56944766
    Nikki
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 februari 2008 @ 15:54:33 #49
    163650 Greys
    pi_56948766
    Was dat vandaag BVO, Nathalie in de Leuvehaven?
    Ik heb duidelijk niet op zitten letten gister Was er vlakbij vanmiddag
    Ben je nog gegaan?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_56950232
    In het begin van deze editie twijfelde ik nog aan het niveau van deze editie maar de afgelopen weken hebben Nikki, Nathalie en Charlene toch wel bewezen dat ze moeiteloos bij de absolute top wereldwijd horen met hun performances... Hulde
      zondag 24 februari 2008 @ 17:02:48 #51
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56950299
    Ben niet geweest nee.
    Wel leuk om even in de gaten te houden, vele polls internetwijd, over wie er winnen moet: Idols-polls (buiten FOK!)

Raffa nu op 4 . Ze zingt RHRN.
    pi_56950329
    Raffaela nu bij Live & Cooking... wat ziet ze er fantastisch uit en wat een lief kindje heeft ze
      zondag 24 februari 2008 @ 17:11:18 #53
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56950472
    Een reactie uit Amerika op idolforums.com:
    quote:
    Easily one of the best Top 3 Idol has seen around the world! This entire season has been so much better than I ever imagined it would be. The performances are so much better than most of the stuff you'd see on most other Idols. I think that's because they put on a performance; they just don't sing.
      zondag 24 februari 2008 @ 17:19:04 #54
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56950650
    Bij een World Idol 4 zouden we in elk geval geen laatste meer worden.
    pi_56950901
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 17:19 schreef alwaysthebest het volgende:
    Bij een World Idol 4 zouden we in elk geval geen laatste meer worden.
    Jamai was inderdaad erg sneu toen, met Hind waren we flink wat hoger geëindigd

Mijn top 10 van Nederlandse Idolsfinalisten allertijden:

1. Hind
    2. Boris
    3. Nikki
    4. Irma
    5. Nathalie
    6. Ellen
    7. Raffaela
    8. Charlene
    9. Zosja
    10. Jamai
    pi_56950973
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 17:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jamai was inderdaad erg sneu toen, met Hind waren we flink wat hoger geëindigd

Mijn top 10 van Nederlandse Idolsfinalisten allertijden:

1. Hind
    2. Boris
    3. Nikki
    4. Irma
    5. Nathalie
    6. Ellen
    7. Raffaela
    8. Charlene
    9. Zosja
    10. Jamai
    Jammer dat je van de meeste niets meer hoort. Hind doet het nu best aardig en Boris zal ook zijn centjes lekker verdienen (minder commercieel maar het zal wel gaan zo).
    Een deel van alle finalisten hadden best potentie om het goed te gaan doen maar krijgen of niet de kans, of grijpen hm gewoon niet. David bijv. in Idols 1 vond ik persoonlijk toen best goed. Maar compleet van de aardbodem verdwenen geloof ik. En kijk waar Ron nu is. Die speelt lekker Tarzan met Chantal. Dat had ik toen ook niet voorzien aangezien die ook niet zoooo goed was.
    Mis Boris nu wel in de muziek, had erg goede stem. Heb op youtube aantal live optreden gezien die echt heel goed waren.
    pi_56951256
    Wat een volk in Rotterdam bij Nathalie
    pi_56951797
    OMG

Tiffany als Amy Winehouse bij Live & Cooking
      zondag 24 februari 2008 @ 18:24:47 #59
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56951884
    Nu Pauline.

Als Madonna.
      zondag 24 februari 2008 @ 18:38:59 #60
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56952125
    Jaaaaaaaaaaaa Nikki nu bij L&C!!
    pi_56952149
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 18:38 schreef alwaysthebest het volgende:
    Jaaaaaaaaaaaa Nikki nu bij L&C!!

En die Neil als Justin Timberlake, hij zag er best geil uit
      zondag 24 februari 2008 @ 18:47:56 #62
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56952288
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 18:40 schreef TheVulture het volgende:
    En die Neil als Justin Timberlake, hij zag er best geil uit
    Hadden ze een baardje bij hem gemake-upd? Het zag er namelijk nogal carnavalesque uit.
    pi_56952300
    Dat is best druk bij dat optreden van Nikki.
    Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
    pi_56952320
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 18:48 schreef vw_caddy het volgende:
    Dat is best druk bij dat optreden van Nikki.
    10.000 man
    pi_56952338
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Hadden ze een baardje bij hem gemake-upd? Het zag er namelijk nogal carnavalesque uit.
    Dat baardje was schraal ja, die broek was
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 februari 2008 @ 18:54:20 #66
    163650 Greys
    pi_56952419
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 17:48 schreef TheVulture het volgende:

Dat zag ik net niet Was er bij Nikki véél meer, of had Nathalie ook zoveel ongeveer?

Kijk ze nou handje in handje zitten, elkaar te aaien enzo
    Daar is niets nep aan, want dat dachten ze stiekem onder de tafel te doen

Tiffany, 'onherkenbaar' in de Amy Winehouse outfit... ehm... sjah...
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_56952471
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 18:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zag ik net niet Was er bij Nikki véél meer, of had Nathalie ook zoveel ongeveer?
    Zo op het oog waren het er bij Nikki meer...
    pi_56952477
    Een heul stuk meer.....

L&C verder op internet: http://stream.rtl.nl/rtl_insa_1
    Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
      zondag 24 februari 2008 @ 19:04:56 #69
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56952604
    Internationale artiest volgens week...
    En Nikki's favoriete lied om nog een keer te doen is afscheid?
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 februari 2008 @ 19:05:16 #70
    163650 Greys
    pi_56952609
    Dat waren er wel héél veel he, bij Nikki!
    Maar wel fijn voor Nathalie dat er bij haar ook veel mensen waren!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_56952914
    Wat grappig! Bij Nikki echt heeeel erg veel mensen en bij Nathalie maximaal een stuk of honderd..

Kijk net even de opening terug op youtube, wel grappig dat iedereen daar Charlene het beste vond (was ze natuurlijk ook wel )
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 februari 2008 @ 19:34:54 #72
    163650 Greys
    pi_56953200
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 19:21 schreef Hockeylotje het volgende:
    Wat grappig! Bij Nikki echt heeeel erg veel mensen en bij Nathalie maximaal een stuk of honderd..
    Weet je dat zeker, maximaal een stuk of 100 tegen 10.000?
    Ik geloof best dat het er bij Nikki meer waren, maar'100 tegen 10.000? Geloof ik niet
    Gezien deze reactie:
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 17:48 schreef TheVulture het volgende:
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_56953336
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 19:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik geloof best dat het er bij Nikki meer waren, maar'100 tegen 10.000? Geloof ik niet
    Gezien deze reactie:
    [..]
    Het waren er zeker meer dan 100 bij Nathalie... ik gok op 1500, 2000 man. Best veel vind ik omdat de overall-aandacht voor Idols ook wat is gezakt.... maar bij Nikki sloeg de opkomst echt alles
    pi_56953486
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 19:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Gezien deze reactie:
    [..]
    "Wat een volk in rotterdam"

wil niet onaardig zijn maar die uitspraak kun je op diverse manieren interpreteren, zowel negatief als positief.
    en dan heb ik het niet over rotterdammers in het algemeen
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 februari 2008 @ 19:52:02 #75
    163650 Greys
    pi_56953512
    Ja daar heb je gelijk in
    Ik ging er voor het gemak maar van uit dat hij het over het aantal had
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_56953719
    Ach bij Nathalie kon ik 't niet echt inschatten! In ieder geval waren het er bij Nikki VEEEEEEEL meer!
    pi_56954456
    Even de herhaling bekijken... mooie opening van de show met die road to the semi's

Nikki's auditie was eigenlijk de minste van de 3 valt me nu op
    pi_56966318
    Afscheid vond ik een leuk nummer om de diversiteit te kunnen laten zien maar het beste hmmm... Climb Every Mountain mag ze absoluut niet doen. Daar moet je vanaf blijven. Verbeteren lukt toch niet. Ik zou kiezen voor Super duper love, Bleeding love of River deep, mountain high.

Nathalie moet inderdaad gewoon And I am telling you doen.
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_56967963
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 20:37 schreef TheVulture het volgende:
    Even de herhaling bekijken... mooie opening van de show met die road to the semi's

Nikki's auditie was eigenlijk de minste van de 3 valt me nu op
    Vond ik ook! Maar ik vond haar gewoon ook het minste in de hele opening zelf!
      donderdag 28 februari 2008 @ 12:14:13 #80
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57031842
    Inside out, het gospelkoor van Nikki en oudkandidaten Miranda, Nigel en Charlene treedt zaterdag op in de finale.
    pi_57031918
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 12:14 schreef BVO het volgende:
    Inside out, het gospelkoor van Nikki en oudkandidaten Miranda, Nigel en Charlene treedt zaterdag op in de finale.
    Nigel zingt er toch niet meer in?

Miranda zingt alweer met het koor mee, Charlene voor deze speciale gelegenheid hopelijk ook
    pi_57033506
    In de troskompas word aangegeven dat ze 3 liedjes worden gezongen: 1 jury, 1 door hunzelf gekozen en de nieuwe single. Ook geven Eric en John aan dat ze nog jaren verder willen gaan met Idols. Oh en tussen de regels door vind hij alle vorige winnaars amateurs.
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
      donderdag 28 februari 2008 @ 15:41:15 #83
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57037147
    quote:
    Idols: Boris en Hind verwachten Nikki

Ze hopen op Nathalie, maar Boris en Hind verwachten dat Nikki er zaterdag met de titel Idol 2008 vandoor gaat. Hind vindt het enorme niveau van dit jaar waar telkens over wordt gesproken wel meevallen. "Maar die twee finalisten hebben wel veel talent. Ik denk zelf dat Nikki gaat winnen, omdat die het best inhet plaatje van het Nederlandse publiek past", zegt Hind in Spits. "Maar Nathalie is mijn favoriet, wat een podiumbeest! Als je haar ziet zingen, gebeurt er echt wat."

Boris is ongeveer dezelfde mening toebedeeld. "Persoonlijk denk ik dat Nikki gaat winnen, van haar stem ben ik erg gecharmeerd. Maar Charlene vond ik van alle deelnemers muzikaal het meest interessant, zij wist echt een eigen draai te geven aan haar nummers. Maar Nathalie maakt ook een goede kans, dat is echt een persoonlijkheid."

Net als de rest van Nederland tast Boris is in het duister over de uitslag van zaterdag. "Er is geen peil op te trekken wie het Nederlands publiek gaat kiezen. Maar ik denk dat als ze er hard aan werken, ze er alle drie wel een goede carriere aan over kunnen houden."

De winnaar van Idols II heeft nog wel een tip voor de kandidaten van dit jaar. "Ik hoop dat ze er op tijd achter komen wie ze zijn. En als ze dat al weten, dat ze zich hard gaan maken voor hun eigen sound."

De tip van Hind is vooral doorzettingsvermogen te gebruiken. "De eerste twee jaar gaat het nog voor een deel vanzelf, daarna moet je er echt voor gaan vechten. Je moet ook de goede mensen om je heen krijgen en je zaken goed regelen. Als je plugger niet voor je wil rennen, kom je er niet, hoeveel talent je ook hebt."
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 februari 2008 @ 08:10:21 #84
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_57053354
    bij ESO op 538 zijn ze nu. Daar vertellen ze zo wie hun artiesten zijn waarmee ze een duet gaan zingen.
    pi_57053370
    Wat verrassend dat boris charlene het beste vond hoor. Hij kreeg vast een dikke toen ze in een kort rokje Jameriqui deed
    A little bit hateful
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 februari 2008 @ 08:51:04 #86
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_57053751
    Trijntje Oosterhuis komt morgen dus
    pi_57053764
    Hind heeft wel een punt, als iets als neil het tot de laatste vijf schopt..
    pi_57061944
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 08:51 schreef Toeps het volgende:
    Hind heeft wel een punt, als iets als neil het tot de laatste vijf schopt..
    Ik vind het niveau ook niet zo bijster hoog!
    Alleen de top 3, Sandy & Pauline waren ECHT goed, voor de rest zaten er genoeg rotte appels tussen (Ollie, Bas, Neil, Tiffany enz.)
      vrijdag 29 februari 2008 @ 15:18:09 #89
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57062190
    RTL Boulevard staat vanavond geheel in het teken van Idols.
    Gordon zit achter de desk.
      vrijdag 29 februari 2008 @ 15:34:54 #90
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57062524
    Single heet Hello world en is geschreven door John Ewbank.

In de opening treedt onder meer Jeroen van der Boom op, in de backstage opnieuw en dan ook Diva's of Dance. Tijdens de show zingen de twee een duet met Trijnje Oosterhuis, een duet met elkaar, hun favoriete optreden tot nu toe, de single én een duet met een 'koor'. Bij Nathalie is dat haar familie , bij Nikki het koor van haarzelf, Charlene, Nigel e.a.; Inside out.
    pi_57062567
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 15:34 schreef BVO het volgende:

In de opening treedt onder meer Jeroen van der Boom op, in de backstage opnieuw en dan ook Diva's of Dance. Tijdens de show zingen de twee een duet met Trijnje Oosterhuis, een duet met elkaar, hun favoriete optreden tot nu toe, de single én een duet met een 'koor'. Bij Nathalie is dat haar familie , bij Nikki het koor van haarzelf, Charlene, Nigel e.a.; Inside out.
    Wat Vet! Behalve Jeroen van der Boom dan

Maar hoe gaan ze dat allemaal in één show proppen?
    Exclusief de opening zijn dat:
    1 optreden samen
    2 optredens Trijntje
    2 favoriet optredens
    2 met koor
    2 single
    is 9 optredens!

Waarvan de single toch een stuk of 3 minuten moet gaan duren..
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 februari 2008 @ 15:45:45 #92
    163650 Greys
    pi_57062756
    quote:

Heel die Enrique was dus niet waar? Ik loop weer achter geloof ik
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 29 februari 2008 @ 18:29:58 #93
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57066107
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 15:36 schreef Hockeylotje het volgende:
    Maar hoe gaan ze dat allemaal in één show proppen?
    Exclusief de opening zijn dat:
    1 optreden samen
    2 optredens Trijntje
    2 favoriet optredens
    2 met koor
    2 single
    is 9 optredens!
    Acht, dat met Trijntje doen ze met z'n drieën. Trio dus ipv duet.

Even iets heel moois hoor, vier minuten versies van Valerie en And I'm telling you, live (!):

Valerie: mms://media.radio538.nl/s(...)n/20080229-nikki.wma
    Telling you: mms://media.radio538.nl/s(...)0080229-nathalie.wma !

Samen met band Get this party started: http://www.youtube.com/watch?v=hgh2Q6CWwDA&e

RTL Boulevard begint trouwens zo, met Gordon en véél Idols.

[ Bericht 5% gewijzigd door BVO op 29-02-2008 18:35:10 ]
    pi_57066320
    Nikki's optreden ook beluisterd.. wat saai en niet spetterend vergeleken bij Nathalie zeg. Het is een beetje te vergelijken met een Idols-finale tussen Katie Melua en Beyoncé ofzo .
      vrijdag 29 februari 2008 @ 18:43:02 #95
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_57066392
    Kijk, dat stukje nu bij Boulevard, dat doet Wendy echt heel leuk.
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 18:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Nikki's optreden ook beluisterd.. wat saai en niet spetterend vergeleken bij Nathalie zeg. Het is een beetje te vergelijken met een Idols-finale tussen Katie Melua en Beyoncé ofzo .
    Die is jouw probeersel om weer wat leven in de brouwerij te brengen hier?
      vrijdag 29 februari 2008 @ 18:43:50 #96
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57066406
    Ik vind het d'r vooral nu heel leuk doen. Zonder beeld en geluid.
    pi_57066408
    Nigy en Charly zag ik ook bij dat koor staan . Zij zingen dus mee met Nikki .
      vrijdag 29 februari 2008 @ 18:44:22 #98
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57066423
    Kssssst das ook naar.

[ Bericht 94% gewijzigd door BVO op 29-02-2008 18:45:16 (-) ]
    pi_57066437
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 18:44 schreef BVO het volgende:

[..]

Krijgen die twee losers ook nog even hun minutes of fame .
    Bij jou is het ook uit het oog, uit het hart .
      vrijdag 29 februari 2008 @ 18:45:40 #100
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57066454
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 18:45 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Bij jou is het ook uit het oog, uit het hart .
    Kutwijf ik editte .

Nee hoor, ik hou nog steeds wel een beetje van Charly.
    pi_57066672
    En Nigy dan .
      vrijdag 29 februari 2008 @ 18:58:41 #102
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_57066719
    ik denk dat tie de deksel op zijn neus gekregen heeft
      vrijdag 29 februari 2008 @ 19:00:06 #103
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57066745
    Nigel.. ehm... daar ben ik klaar mee .

Gordon nu over Jerneys zwarte muts.
      vrijdag 29 februari 2008 @ 19:04:40 #104
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57066853
    Nathalie ging net zo tekeer tijdens de generale dat haar witte jurk compleet onder het bloed zat .
    Ze zal dus wel "And I'm telling you" doen.
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 februari 2008 @ 19:06:01 #105
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_57066880
    Hallelujah platen
      vrijdag 29 februari 2008 @ 19:06:17 #106
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_57066885
    Uh uh.
    .

Maar zingen met een koor. Tof.
      vrijdag 29 februari 2008 @ 19:06:39 #107
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57066893
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 19:06 schreef borisz het volgende:
    Hallelujah platen
    Heerlijk juist !
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 februari 2008 @ 19:09:16 #108
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_57066952
    oke het klonk goed, maar daar houden we het maar bij
      vrijdag 29 februari 2008 @ 19:10:12 #109
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57066975
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 19:09 schreef borisz het volgende:
    oke het klonk goed, maar daar houden we het maar bij
    Gaat het om toch?

RadioDJ's die even uitleggen waarom Boris en anderen het niet redden.... . En Eric van Tijn die na die baggrplaat van Raffaëla durft te zeggen dat hij meer verwacht had .
    pi_57067144
    quote:
    Single heet Hello world en is geschreven door John Ewbank in PHP.
    Nerdlolz
    pi_57067184
    *fap *fap
    A little bit hateful
    pi_57067974
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 18:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Nigy en Charly zag ik ook bij dat koor staan . Zij zingen dus mee met Nikki .
    Ik zag alleen haar zus, die heeel erg op haar lijkt, dus heb je ze niet door elkaar gehaald ?:P
    pi_57068046
    Ja dat meisje waarvan ik eerst dacht dat het Charly was zal haar zus wel idd geweest zijn. Maar Nigy zag ik toen ze dichterbij filmden echt wel hoor .
    pi_57068147
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Ja dat meisje waarvan ik eerst dacht dat het Charly was zal haar zus wel idd geweest zijn. Maar Nigy zag ik toen ze dichterbij filmden echt wel hoor .
    Ik heb het niet helemaal duidelijk gezien! Maar voor de kijkers 2 mensen rechts van Nikki, dat was één van haar zussen die daar in zingt

Charlene heb ik niet echt gezien, maar die zal vast wel ergens zingen.. Misschien in de backstage ofzo, maar ik hoop in Inside Out!
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 februari 2008 @ 19:58:34 #115
    163650 Greys
    pi_57068210
    Die finale wordt toch wel weer gewoon herhaald op zondag he?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_57068607
    JA!!!!!
    A little bit hateful
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 februari 2008 @ 20:14:21 #117
    163650 Greys
    pi_57068630
    quote:
    Op vrijdag 29 februari 2008 20:13 schreef Liquidootje het volgende:
    JA!!!!!
    Thank God!!!!!
    Ik begin er echt hoe langer hoe meer van te balen dat ik zaterdagavond niet kan kijken.
    En daar schaam ik me een beetje voor Ik wist niet dat ik het zo klote zou vinden
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_57069715
    http://zappen.blog.nl/ido(...)ium-bij-finale-idols

Zappen heeft het wel vaak bij het juiste eind, dus misschien had je 't toch goed S_S?
    pi_57069760

Vanmiddag kon NLpop je al als eerste de titel melden van de Idols-single: Hello World. Zowel Nathalie als Nikki heeft dit nummer ingezongen. Alleen is er maar eentje die het lied daadwerkelijk als single mag uitbrengen. Evengoed is voor beide artiesten een hoesje gemaakt. En gelukkig was er iemand zo vriendelijk om deze aan NLpop te lekken.

Boven zie je de single van Nathalie, hier in het tweede gedeelte het hoesje in de uitvoering met Nikki. Dat plaatje vind ik persoonlijk iets mooier, al valt het hoesje met Nathalie meer op in je platenkast.

De single is morgen meteen na de finale te downloaden. Dat zal omstreeks 22.30 uur zijn. Vanaf woensdag ligt ook de fysieke single in de winkels. Hello World zal volgende week vermoedelijk de nummer 1-positie van Leona Lewis overnemen.
    pi_57069887
    Was dit al bekend? Ik wist het nog niet iig:
    quote:
    Pauline Zurlohe (Idols) begint nieuwe band: State

26 Februari 2008 10:44: Herman Roggeveen
    Pauline Zurlohe heeft niet stilgezeten na haar vertrek uit Idols, nu vier weken geleden. Al voordat de talentenjacht begon, was ze actief in het bandjescircuit en dat is ze nu nog steeds. Pauline heeft een nieuwe groep muzikanten om zich heen verzameld en treedt nu op onder de naam State.

Het vertrek van Pauline kwam voor veel kijkers als totaal onverwacht. Qua zang kon ze zich moeiteloos meten aan Charlene die afgelopen zaterdag afviel, ze was duidelijk beter dan meisjesidolen Neil en Nigel, die later afvielen. Toch moest ze al als zesde eindigen. Vermoedelijk heeft haar leeftijd - Pauline is 35 - hier toch wel een rol in gespeeld.

NLpop oordeelde eerder al, dat Pauline misschien beter af is zo. Ze had wellicht nog één of twee rondes verder kunnen komen, maar een podiumplaats zat er niet voor haar in door het extreem sterke deelnemersveld. Los daarvan: als winnaar van Idols had ze vermoedelijk een plaat moeten maken die veel commerciëler was dan haar lief is. Nu heeft ze meer vrijheid om een eigen stempel te drukken op de muziek die ze wil maken.

State is nog op zoek naar een toetsenist. Ben heel benieuwd wanneer we wat van State gaan horen.
    pi_57071037
    Ben nog steeds voor Nathalie, (bij rtl boulevard zag je een stukkie nathalie bij 538 zingen)..
    "Have you seen my Childhood?
    I'm searching for the world that I come from
    'Cause I've been looking around" M.J
    pi_57073210
    quote:
    'Hello World'
    In de Finale van 'Idols' van zaterdag 1 maart zingen de twee finalisten Nathalie en Nikki het nummer 'Hello World', dat na de Finale de single van de winnares wordt. Dit nummer is speciaal voor hen geschreven door John Ewbank en geproduceerd door Eric van Tijn, Jochem Fluitsma en John Ewbank. Daarnaast zingen de finalisten samen met één van Nederlands grootste artiesten: Trijntje Oosterhuis. In dit trio zingen zij het nummer 'On My Own' van het nieuwste album van Trijntje, dat zij in samenwerking met Burt Bacharach heeft gemaakt.

Bekende gezichten
    In de opening van deze finale komen alle tien eerder afgevallen finalisten voorbij. Ook Jeroen van der Boom maakt onderdeel uit van deze finale uitzending. Jeroen zit in de opening van de Liveshow en in 'Idols Backstage' gaat hij zijn nieuwe single 'Betekenis' voor het eerst ten gehore brengen. Ook Diva's of Dance zullen in de backstageshow een wervelend optreden verzorgen.

Naast het optreden met Trijntje, doen Nathalie en Nikki beiden hun favoriete optreden in Idols nog eens dunnetjes over en zingen ze een duet met elkaar. Ook zeer bijzonder wordt het optreden van Nathalie met haar uitbundige en muzikale familieleden en het optreden van Nikki met haar gospelkoor Inside Out.

Strijd der Titanen
    Met deze acht optredens halen Nikki en Nathalie alles uit de kast om het nieuwe idool van 2008 te worden. De Finale wordt een Strijd der Titanen. Wie de uiteindelijke winnares wordt van het platencontract en de single 'Hello World' uit mag brengen wordt zaterdagavond bekend bij RTL 4
    Bericht van idols.nl over de finale!

dat wordt nog een keer tenenkrommend naar Bas, Ollie, Neil & Co kijken en genieten van Sandy, Pauline en Charlene!
      zaterdag 1 maart 2008 @ 00:59:37 #123
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57074193
      zaterdag 1 maart 2008 @ 01:16:53 #124
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57074415
    Ik baal er wel van dat ik geen echte favoriet heb .
    Oke, Nathalie, maar Nikki..... !. Maarja, vanwege d eunderdog toch maar Nat supporten.
    pi_57076606
    Nikki for the winning

Al gun ik het Nathalie ook
    pi_57076675
    Final-ie, leuk
    pi_57076825
    Kijk jij vanavond mnr?
    A little bit hateful
    pi_57076843
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 10:12 schreef Liquidootje het volgende:
    Kijk jij vanavond mnr?
    Jup!
    Jij toch ook? Offe....
    pi_57076881
    Jawel ik las dat heel veel mensen het vanavond af laten weten omdat ze non true zijn. Geen zin om in mijn eentje 3 topics vol te posten
    A little bit hateful
    pi_57076933
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 10:16 schreef Liquidootje het volgende:
    Jawel ik las dat heel veel mensen het vanavond af laten weten omdat ze non true zijn. Geen zin om in mijn eentje 3 topics vol te posten
    Haha! Nou, ik stond op het punt om een vriendin uit te nodigen, maar ik zal mijn laptop meenemen naar de huiskamer

Overigens... jij 3 topics lang, dat is wel een beetje teveel van het goeie idd
    pi_57077011
    chill
    A little bit hateful
    pi_57077314
    Is er al uitgelekt welke nrs. de kandidaten gaan zingen uit eerdere shows?
    Hopelijk:
    Nikki: Afscheid of River deep mountain High
    Nathalie: Stayin'alive
    Krijgen ze ook nog een nr. van de jury eigenlijk?
    pi_57077346
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 10:48 schreef Promiss het volgende:
    Is er al uitgelekt welke nrs. de kandidaten gaan zingen uit eerdere shows?
    Het is mij niet bekend, maar ik houd me er ook niet mee bezig
      zaterdag 1 maart 2008 @ 15:56:53 #134
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_57082827
    Idols: Rotterdam versus Sint-Oedenrode
    Hij is al wat oud, maar toch best leuk filmpje. Met op het eind ook een zus van Nikki.
    pi_57083110
    Ik ben er vanavond ook bij hoor... waarschijnlijk iets na 8'en
    pi_57083366
    In ieder geval Charlene, Nikki & Nathalie staan voor 60.000 man in de Amsterdam Arena bij de Toppers, later dit jaar!

Vertelde Gordon net, Charlene vond 't erg leuk!
    Ze vond het wel een beetje zuur om zo naar de finalisten te moeten kijken, ze vond 't eerst ook niet zo leuk om in de studio te zijn!
      zaterdag 1 maart 2008 @ 16:28:57 #137
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_57083457
    Hm, klein nadeeltje, het beeld van de televisie hier staat al de hele dag op zwart. Hopelijk dat dat nog gefixt wordt.
      zaterdag 1 maart 2008 @ 16:40:48 #138
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57083697
    . In de opening maken ze de tussenstand bekend, als ik Wendy en Gordon mag geloven staat het nu heel close.
    pi_57083769
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 16:40 schreef BVO het volgende:
    . In de opening maken ze de tussenstand bekend, als ik Wendy en Gordon mag geloven staat het nu heel close.
    Oh dat geloof ik eigenlijk niet

maar Charlene zingt niet mee met Inside Out Nigel & Miranda wel!
    misschien vonden ze dat nadelig tegenover Nathalie ofzo, als er de nummer 3 EN 4 meezongen met Nikki en aangezien het koor te weinig mannen heeft hebben ze voor Nigel gekozen (en omdat charlene het deze week te druk had ofzo?)
      zaterdag 1 maart 2008 @ 16:45:02 #140
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57083805
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 16:43 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Oh dat geloof ik eigenlijk niet

maar Charlene zingt niet mee met Inside Out Nigel & Miranda wel!
    Mwah, ik wel, Idols is nooit van het SBSachtige fakestanden.
    pi_57083864
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 16:45 schreef BVO het volgende:

[..]

Mwah, ik wel, Idols is nooit van het SBSachtige fakestanden.
    Dat klopt wel! Maar ik had alleen wel gedacht dat Nikki verder voorstond, al kan 't ook 'opeens' heel erg omhoog gaan ofzo!
    pi_57083905
    als je dat filmpje mag geloven dat de steuncampagne van Nathalie zuigt, dan is het een beetje raar.
    A little bit hateful
      zaterdag 1 maart 2008 @ 16:49:59 #143
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57083936
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 16:47 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Dat klopt wel! Maar ik had alleen wel gedacht dat Nikki verder voorstond, al kan 't ook 'opeens' heel erg omhoog gaan ofzo!
    Oh, ik ook hoor, het verrast me wel. Gezien de polls op internet enzo. Maar zoals Gordon het bracht - misschien heel naïef - geloof ik het gewoon. Ik hoop er ook op, want hoewel Nikki mag winnen, wil ik een spannende finale.
      zaterdag 1 maart 2008 @ 16:52:14 #144
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57083986
    Nikki doet Dance like David danced met het koor, Gordon vindt het een verschrikkelijk slechte keuze zegt hij al .

"Ze is eindelijk klaar met dat verschrikkelijke nummer, vreselijk!!"
      zaterdag 1 maart 2008 @ 16:56:30 #145
    182751 MisterO
    wispelvurig
    pi_57084084
    mooi, hopelijk wint Nathalie. is al bekend welke nummer zij gaat zingen met haar koor?
    Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
      zaterdag 1 maart 2008 @ 16:58:43 #146
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57084121
    Ik denk iets uit het Makoma-repertoire.

http://www.youtube.com/watch?v=_-HuGDyzh2g ofzo .

edit: Ohnee, ik denk We are family. Die zong ze eerder ook al ergens met haar zussen en nichten e.d.
    http://www.youtube.com/watch?v=Vw6F3Sf-PGw
    pi_57084168
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 16:52 schreef BVO het volgende:
    Nikki doet Dance like David danced met het koor, Gordon vindt het een verschrikkelijk slechte keuze zegt hij al .

"Ze is eindelijk klaar met dat verschrikkelijke nummer, vreselijk!!"
    Gordon vindt het echt heel vreselijk Ze heeft echt een fatale fout gemaakt zegt hij Dat je het geloof niet door de strot van mensen moet drukken, dat er teveel God in zit enzo
      zaterdag 1 maart 2008 @ 17:01:54 #148
    182751 MisterO
    wispelvurig
    pi_57084187
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 16:58 schreef BVO het volgende:
    Ik denk iets uit het Makoma-repertoire.

http://www.youtube.com/watch?v=_-HuGDyzh2g ofzo .

edit: Ohnee, ik denk We are family. Die zong ze eerder ook al ergens met haar zussen en nichten e.d.
    http://www.youtube.com/watch?v=Vw6F3Sf-PGw
    We are family zou geweldig zijn

En ik heb even een filmpje vonden van Inside Out tijdens de EO jongerendag waarbij ze Dance like David danced zingen. Wat een verschrikkelijk nummer! dankje Nikki

http://www.youtube.com/watch?v=Yc6Xcb0FTMk
    pi_57084280
    Gordon .
    pi_57084293
    Ik denk dat het nu niet meer zoveel uitmaakt voor Nikki! Al wordt Nathalie wel steeds populairder! Maar ik denk dat het laatste nummer de doorslag geeft, dat gospelnummer zullen ze vast in het begin zingen ofzo!

De single geeft altijd de doorslag!
      zaterdag 1 maart 2008 @ 17:13:36 #151
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_57084411
    Zin in
    Ziggy played guitar
    pi_57084440
    Nigy op de radio .
      zaterdag 1 maart 2008 @ 17:17:13 #153
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57084479
    Gordon tegen Nigel .
    "Heb je al verkering? Want ik zie daar wel een grote jongen voor je staan."
      zaterdag 1 maart 2008 @ 17:17:56 #154
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57084490
    Over Tiffany .

"Ik zie daar die van die AH-reclame, das toch met die smurfen? Ohja, Tiffany, die is 1 meter 20."
    pi_57084493
    Ja dat was wel .
    pi_57084501
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 17:01 schreef MisterO het volgende:

[..]

We are family zou geweldig zijn

En ik heb even een filmpje vonden van Inside Out tijdens de EO jongerendag waarbij ze Dance like David danced zingen. Wat een verschrikkelijk nummer! dankje Nikki

http://www.youtube.com/watch?v=Yc6Xcb0FTMk
    Nigel!

Verschrikkelijk nummer inderdaad, maar wat had ik graag gewild dat Nigel de gehele Idols serie net zo in vorm was geweest als hij hier is. Echt super
      zaterdag 1 maart 2008 @ 17:19:40 #157
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57084524
    Hij heeft nog geen enkele aanbieding gehad in ieder geval .
    Ach, arm schaap. Hij deed het best goed. Toch?
    pi_57084540
    Ja Nigel was geweldig, hij had moeten winnen,
    pi_57084542
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 17:17 schreef BVO het volgende:
    Over Tiffany .

"Ik zie daar die van die AH-reclame, das toch met die smurfen? Ohja, Tiffany, die is 1 meter 20."
    whahaa dat was wel heel grappig!
      zaterdag 1 maart 2008 @ 17:22:17 #160
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57084571
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 17:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Schat bouw die wijn nou rustig op.
    pi_57084621
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 17:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Nou, dat niet natuurlijk. Maar volgens mij had hij het veel beter kunnen doen. Pas op het allerlaatste moment begon hij zich een beetje op zijn gemak te voelen. Dat ene nummer van Alain Clark deed hij echt heel goed. Als hij nou meer van dat soort performances had gehad...
    pi_57084678
    Ik maakte maar een grapje .

Hij is precies geëindigd waar hij had moeten eindigen .
    pi_57084699
    Wie wint er: de zwarte muts of de witte doos? De zwarte doos

John & Eric willen verder met de hele top 3:D
    pi_57084771
    Op de een of andere manier heb ik wel het gevoel dat Nikki de winst meer nodig heeft om in de picture te blijven dan Nathalie...
    pi_57084831
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 17:31 schreef TheVulture het volgende:
    Op de een of andere manier heb ik wel het gevoel dat Nikki de winst meer nodig heeft om in de picture te blijven dan Nathalie...
    Dat denk ik ook! Al hoor je meer van de nummers 2, dus dat zou ook wel wat voor Nikki zijn!

Maar goed ze stan in ieder geval bij de Toppers (met Charlene) en John & Eric willen graag met ze door (ook Charlene)
      zaterdag 1 maart 2008 @ 17:38:26 #166
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_57084905
    ik zit er klaar voor !
    pi_57085061
    Wat betreft het nummer And I'm telling you wat Nathalie hoogstwaarschijnlijk gaat zingen in de finale: Nathalie (en David Archuleta), eat your heart out, dit is hoe je dat nummer zingt.
    pi_57085175
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 17:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Ik maakte maar een grapje .
    Dat weet ik, ik bevestigde je alleen even.
    quote:
    Hij is precies geëindigd waar hij had moeten eindigen .
    Gezien zijn potentie misschien, maar als je kijkt naar hoe hij het gedaan heeft in Idols zou ik Sandy en Pauline boven hem zetten. Nog steeds jammer dat we zo weinig van Sandy gezien hebben
    pi_57085245
    Nathalie gaat Stayin Alive doen en Nikki River deep mountain high.
      zaterdag 1 maart 2008 @ 17:53:19 #170
    182751 MisterO
    wispelvurig
    pi_57085261
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Neee NEee NEeee , zeg je dat zomaar of hoop je dat?
    pi_57085282
    Dat vertelden ze net op de radio.
    pi_57085310
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Staat dat vast?

Stayin' Alive is inderdaad Nathalies beste optreden, maar ik vind River Deep Mountain High niet de beste van Nikki... Ik had liever Afscheid of Climb Every Mountain van haar gezien. Maar dat is ook waarom Nikki gaat winnen: Nikki kan uit zoveel uitschieters kiezen terwijl Nathalie er maar twee of drie heeft.
      zaterdag 1 maart 2008 @ 17:56:25 #173
    182751 MisterO
    wispelvurig
    pi_57085348
    Shit zeg, ik wilde Nathalie zo graag And i'm telling you weer horen zingen...
      zaterdag 1 maart 2008 @ 17:56:26 #174
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57085349
    Ik hoopte op Telling You. Deze was natuurlijk ook tof, maar weet niet, Telling You was specialer.
    pi_57085368
    Vind je? Ik vind dat ze allebei veel goede optredens hebben gegeven. Maar goed, het staat vast ja dat dat de nummers worden.
    pi_57085448
    ik heb wel respect voor Nathalie & Nikki! Ze moeten ZOVEEL zingen! En met dat nummer van Trijntje zijn ze gister pas begonnen met instuderen, de single moesten ze 'S NACHTS opnemen, hadden ze ook maar 1 nacht de tijd voor, nou echt RESPECT! (misschien wil Charlene het nog even voor ze zingen )
      zaterdag 1 maart 2008 @ 18:06:40 #177
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_57085569
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 17:59 schreef Hockeylotje het volgende:
    ik heb wel respect voor Nathalie & Nikki! Ze moeten ZOVEEL zingen! En met dat nummer van Trijntje zijn ze gister pas begonnen met instuderen, de single moesten ze 'S NACHTS opnemen, hadden ze ook maar 1 nacht de tijd voor, nou echt RESPECT! (misschien wil Charlene het nog even voor ze zingen )
    nou ja een beetje artiest zingt 20 nummers op een avond tijdens een concert dus zoveel is het nou ook niet
      zaterdag 1 maart 2008 @ 18:17:18 #178
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57085781
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 17:38 schreef Re het volgende:
    ik zit er klaar voor !
    Ik ook!
    Heeeeeeeeeeeel veel zin in!
      zaterdag 1 maart 2008 @ 18:20:23 #179
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_57085844
    eerst nog boodschappen doen
    pi_57086036
    ik vind het sowieos jammer dat ze een nummer doen dat ze al gedaan hebben.. begrijp niet precies waar dat op slaat
      zaterdag 1 maart 2008 @ 18:38:58 #181
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57086227
    Boodschapjes zijn al gedaan, water voor de (semi) verse pasta staat op, gremolata was al aan het trekken sinds een uurtje of 2, salades staan al klaar...

Ik ben er klaar voor!

Wat? Nog een uurtje wachten?
    Ow...
    pi_57086637
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 17:56 schreef BVO het volgende:
    Ik hoopte op Telling You. Deze was natuurlijk ook tof, maar weet niet, Telling You was specialer.
    Ik vond dat ze And I'm Telling You overschreeuwde en ik vond Stayin' Alive veel specialer, omdat ik het idee had dat daar alles klopte. En vergeet dat giga-applaus aan het einde niet. Dat is daarvoor en daarna nooit meer voorgekomen. Nathalie heeft niet veel van zulke goede performances gehad, terwijl Nikki na een tijdje keer op keer performances had waarbij alles klopte.
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:07:38 #183
    131278 moemoe
    #teampanda
    pi_57086870
    Ik gun het ze allebei.
    pi_57086883
    Oeh begint bijna, ik ga eerst even poepe.
    A little bit hateful
    pi_57086902
    Duurt dat zolang bij jou?
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:10:14 #186
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_57086924
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
    Boodschapjes zijn al gedaan, water voor de (semi) verse pasta staat op, gremolata was al aan het trekken sinds een uurtje of 2, salades staan al klaar...
    Zitten we opeens in CUL ofzo?
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:10:58 #187
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57086938
    Liquidootje, fir3fly, ijsmeis en ieder ander die de finale nog niet voorspeld heeft maar dat nog wél wil doen: Idolsprono FINALE! en kijk vanavond hoe dicht je bij de uitkomst zat!
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:21:40 #188
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57087129
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 19:10 schreef Marble het volgende:

[..]

Zitten we opeens in CUL ofzo?
    Nou, we zitten iig niet in CHA dacht ik...

CHAgrijnig dus.

Zeik niet zo zeg!
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:22:35 #189
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_57087145
    Ik zeik als ik dat wil ja . Heb wel een reputatie hoog te houden hier!
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:23:15 #190
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_57087154
    Broodjes zitten in de oven
    Ziggy played guitar
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:24:19 #191
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_57087179
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 19:23 schreef MissBliss het volgende:
    Broodjes zitten in de oven [ afbeelding ]
    Hallo, dit is CHA hoor. CUL is die kant op.
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:24:39 #192
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_57087189
    filet americain
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:25:08 #193
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57087205
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 19:22 schreef Marble het volgende:
    Ik zeik als ik dat wil ja . Heb wel een reputatie hoog te houden hier!
    Oh sorry, ik heb geen flauw idee wie je bent, dus ik ben nog 'aangenaam' verrast door je zonnige humeur!

Nog 36 minuten!
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:25:11 #194
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_57087206
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 19:24 schreef Marble het volgende:

[..]

Hallo, dit is CHA hoor. CUL is die kant op. [afbeelding]
    Oh, zitten we in CHA?

Oke
    Ziggy played guitar
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:27:53 #195
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_57087248
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 19:25 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oh, zitten we in CHA?

Oke [ afbeelding ]
    . .

En BE, verslik je eens lekker in je pasta .
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:27:55 #196
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_57087251
    en mini pizza broodjes
    pi_57087264
    Loop ik door de stad, krijg ik opeens een flyer van Nikki in mijn handen geduwd!

Als ik zou mogen kiezen tussen een concert van een van hen, ging mijn stem definately naar Nathalie

Nathalie
    Nathalie
    Nathalie

Zo, nu nog gauw even shoppen voordat m'n bezoek binnenkomt
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:35:09 #198
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57087418
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 19:27 schreef Marble het volgende:

[..]

. .

En BE, verslik je eens lekker in je pasta .
    Sorry, ik lik net mijn vingers af. Ik zal straks met de popcorn een poging doen!

En CHA ben ik ook al niet! Babietjes zijn goed voor je humeur!
    Is wel een ideetje voor een nieuw subforum, dat CHA! Static voor Mod!
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:37:05 #199
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_57087466
    Ik haat babies en vind dat ze afgeschaft zouden moeten worden . Of anders een spuitje .
    pi_57087670
    Nu op het nieuws.
    A little bit hateful
    pi_57087698
    Oeh wekl nummer is dat ook alweer dat ze samen gaan zingen? Iets rock-achtigs iig.
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:53:48 #202
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_57087839
    Rock Zou leuk zijn
    Ziggy played guitar
    pi_57087867
    Ik zit er klaar voor.
    pi_57087870
    en vogue dacht ik?
    There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
    pi_57087902
    Ja dat kan het wel zijn ja!
      Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 19:56:40 #206
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_57087909
    Ik zit ook weer klaar, laptop, chips, rose
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:57:02 #207
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_57087919
    Hopelijk komen de optredens snel online weer.
    pi_57087924
    Zo, xtra vroeg vandaag
    pi_57087946
    Free your mind dus van En Vogue als duet.
    pi_57087949
    Zo, eerst wachten op de eerste reclame, dan toastjes etc.
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_57087959
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
    Hopelijk komen de optredens snel online weer.
    Heb je al tv?
    pi_57087968
    Begonnen!
    pi_57087974
    zooo! daar zit ik!
    pi_57087976
    Het begint al ! Kan ik het begin gewoon nog zien. Geen idee wanneer ik weg moet .
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:59:04 #215
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_57087977
      zaterdag 1 maart 2008 @ 19:59:52 #216
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57087992
    Het is zo ver!
      Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 20:00:03 #217
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_57087995
    Nathalie heeft weer een lekker bloot jurkje aan
    niet zo tof doen
    pi_57087996
    Allemaal daar
    pi_57088000
    Jeroen vdB
    pi_57088009
    Oh, ze gaan eerst weer Jeroen v/d Boom. Even plassen
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:00:31 #221
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57088011
    Mooie ogen heeft die kerel toch!
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:00:44 #222
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_57088020
    Jezus. Jeroen vd Boom. Haast ik me daarvoor.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_57088023
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:00 schreef Together het volgende:
    Jeroen vdB
    Uch, waarom is dat er?
      Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 20:01:00 #224
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_57088026
    Wat moet die Jeroen vd Boom er nou weer bij, zo'n hekel aan die gast.
    niet zo tof doen
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:01:00 #225
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_57088027
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 19:58 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Heb je al tv?
    Nee. En dat komt er ook niet meer.
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:01:24 #226
    135333 SpaRood
    Spa Blauw met bubbeltjes!
    pi_57088038
    Jeroen van der Boom?????????
    Drink ik.
      Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 20:01:25 #227
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_57088039
    Wendy in haar nachtpon.
    niet zo tof doen
      † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 20:01:28 #228
    43556 miss_dynastie
    pi_57088040
    Yeaaaaah, weer Jeroen van der Boom, goed begin
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:01:53 #229
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_57088048
    Wat een debiele jurk weer van Wendy.
    Ziggy played guitar
    pi_57088059
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:01 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Ah, dat vind ik kut voor je
    pi_57088064
    Let Me Entertain you is ook zo'n vreselijk uitgemolken nummer geworden bij deze en dergelijke gelegenheden.

En JvdB kan geen Engels. "Letttttttttttt mie! Enterteen joe!"
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:02:32 #232
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_57088068
    Rot op Jeroen

met je Letttt me entertttain joe..
    pi_57088069
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:01 schreef MissBliss het volgende:
    Zal ze die zelf hebben uitgezocht
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:02:42 #234
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_57088072
    ik krijg spontaan epilepsie van die lampen man
    pi_57088075
    Mijn tv staat iets te hard De buren lopen al met de deuren te gooien
    pi_57088083
    Wie is Wendy en wie is Nikki?
    Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
    Heerlijk tegen de stroom in
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:03:02 #237
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57088084
    Jaaaaaaaaaaaa Naths blonde nicht is er ook weer !
    pi_57088089
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:01 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Zet je schotel dan weer recht
    A little bit hateful
    pi_57088095
    Nathalie ziet er wel veel idol'esquer uit dan Nikki met die jurk. En sowieso al natuurlijk.
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:03:13 #240
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57088096
    Blegh... die kurk van NIkki
      † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 20:03:15 #241
    43556 miss_dynastie
    pi_57088097
    quote:
    Mag het jurk heten dan? Ik dacht gordijn of dekbedovertrek of zo.
    pi_57088098
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:02 schreef HeaRt_woRm het volgende:
    Mijn tv staat iets te hard De buren lopen al met de deuren te gooien
    Dat wordt wat als Nathalie gaat zingen dan
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:03:18 #243
    57068 Bomenverzameling
    Can come an end
    pi_57088101
    quote:
    Erg lelijk inderdaad
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:03:32 #244
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_57088109
    Dat was de internationale superster? Jeroen van der Boom?
    Where law ends, tyrrany begins.
    pi_57088111
    Ik hoop dat de zwarte muts niet wint
    Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
    Heerlijk tegen de stroom in
    pi_57088118
    Ze promote Rome in een nieuwe kleurtje.
    A little bit hateful
      Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 20:03:57 #247
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_57088120
    De kleuren van de jurk van Wendy en die van Nikkie vloeken een beetje, die 2 kleuren groen. De achterkant van de jurk van Wendy is helemaal stom trouwens.
    niet zo tof doen
    pi_57088124
    "Lekker knallen."
    pi_57088136
    Genieten
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:04:26 #250
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_57088137
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mag het jurk heten dan? Ik dacht gordijn of dekbedovertrek of zo.
    Lap stof ofzo.
    Ziggy played guitar
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:04:30 #251
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_57088138
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:03 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Erg lelijk inderdaad
    hob·be·zak (dem)
    1 te ruim kledingstuk
    2 iem. met een lomp, onbevallig voorkomen
    pi_57088142
    LOL!!! Die pruiken
      † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 20:04:38 #253
    43556 miss_dynastie
    pi_57088143
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Nathalie ziet er wel veel idol'esquer uit dan Nikki met die jurk. En sowieso al natuurlijk.
    Viel mij ook al op.
    En he, he, finalisten die toegeven dat ze willen winnen. Het wordt nog wat in Nederland
    pi_57088144
    Dat wordt weer genieten!!
    A little bit hateful
    pi_57088150
    het commentaar is heerlijk vandaag ahhahaha, dank je fok!
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:05:04 #256
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_57088156
    we zijn N)rdors met 2 laptops voor de TV
    pi_57088159
    Ik vind die jurk van Wendy niet lelijk hoor .
    pi_57088172
    Het duet met Trijntje wordt ook met groot enthousiasme ontvangen in de zaal.
    pi_57088173
    oh oh.... 45 om 55...
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:05:57 #260
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_57088178
    Kunnen ze nou niet gewoon een kleiner bankje neer zetten nu ze met z'n 2-en zijn?
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 maart 2008 @ 20:05:57 #261
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_57088180
      Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 20:06:02 #262
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_57088183
    Krijgen we weer het gezeur over de stand de hele tijd en ALTIJD staat het dicht bij elkaar.
    niet zo tof doen
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:06:04 #263
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57088184
    Zal wel voor Nikki zijn. Maar deze achterstand is met een paar Stayin Alives goed in te halen!!
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:06:09 #264
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_57088186

In de camera kijken vanavond.
    pi_57088188
    Rot op met die cijfers. Daar klopt helemaal niks van. Kut gesjoemel, kut kuk kak.
    A little bit hateful
    pi_57088191
    Gelukkig zeggen ze niet wie 55 en wie 45 heeft.
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:06:27 #267
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57088195
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:06 schreef Karina het volgende:
    Krijgen we weer het gezeur over de stand de hele tijd en ALTIJD staat het dicht bij elkaar.
    Je verwart het nu met SBS.
    pi_57088197
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef sbientje het volgende:
    oh oh.... 45 om 55...
    Ze moeten toch wat doen om het spannend te laten lijken....
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:06:39 #269
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_57088201
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef borisz het volgende:
    Madrid
    [..]
    Huh?
    Ziggy played guitar
    pi_57088211
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
    Kunnen ze nou niet gewoon een kleiner bankje neer zetten nu ze met z'n 2-en zijn?
    Nee, de sponsor wilt ruim in beeld zijn
    pi_57088214
    Die stoelen waar de jury de hele tijd op zit zien er zo ongemakkelijk uit. Ik gun ze volgende keer toch een fijner bankje.
    pi_57088217
    Jolhn, lekker ding
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:07:37 #273
    109485 Sirolf
    001100110100011001001101
    pi_57088227
    Extra telefoonnummers, om er zeker van te zijn dat de telefooncentrale het aan kan...

Ze verwachten wel veel kijkers (en inkomsten) zeg...
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:08:04 #274
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_57088241
    Waar is Gordon?
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:08:05 #275
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57088242
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:07 schreef Sirolf het volgende:
    Extra telefoonnummers, om er zeker van te zijn dat de telefooncentrale het aan kan...

Ze verwachten wel veel kijkers (en inkomsten) zeg...
    Raffaëla lag er vorige keer steeds uit.
      Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 maart 2008 @ 20:08:06 #276
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_57088244
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:06 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Huh?
    foutje, verkeerd topic
    pi_57088245
    Wendy's rechtertiet floept er bijna uit.
    Sex is like Nokia: Connecting People
      Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 20:08:39 #278
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_57088254
    Zou de rechterkant van de jurk van Wendy vastgeplakt zitten op haar borst(je)?
    niet zo tof doen
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:08:41 #279
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57088256
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:08 schreef CJ het volgende:
    Tietje
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:09:05 #280
    42020 DJMarcel.nl
    /care sedert 2002
    pi_57088269

In de camera kijken vanavond.
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:09:25 #281
    109485 Sirolf
    001100110100011001001101
    pi_57088272
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:08 schreef BVO het volgende:

[..]

Raffaëla lag er vorige keer steeds uit.
    Dat is toch wel enigszins ernstig te noemen...
    RTL heeft alvast een paar extra geldpakhuizen laten bouwen?
    pi_57088280
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:08 schreef CJ het volgende:
    Wat je niet hebt kun je ook niet laten floepen.
    pi_57088281
    Ik wil jamai nooit meer zien.
    A little bit hateful
    pi_57088289
    Lol
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:10:48 #285
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_57088313
    New Order
    pi_57088320
    Van het optreden van Nathalie in Rotterdam zag je minder dan een seconde in die montage.
    pi_57088321
    Draaien ze nou expres Shut Up & Drive. *snif*
    Sex is like Nokia: Connecting People
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:11:33 #288
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_57088336
    Whitney?
    Ziggy played guitar
    pi_57088337
    Oh, geen en vogue, sorry
    pi_57088343
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:11 schreef vw_caddy het volgende:
    Van het optreden van Nathalie in Rotterdam zag je minder dan een seconde in die montage.
    Wat wil je. er was niemand op komen dagen.
    A little bit hateful
    pi_57088347
    Oewwwww Nathalie
    pi_57088350
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:11 schreef MissBliss het volgende:
    Whitney?
    Ja
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:12:14 #293
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_57088356
    Nathalie heeft vandaag veel meer uitstraling dan Nikki.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_57088364
    Hmm Nathalie zing nikki er wel uit op dit moment
    A little bit hateful
    pi_57088370
    dit is toch geen lied zeg! afschuwelijk zeg! iets subtielers had van mij wel gemogen
    pi_57088372
      Moderator zaterdag 1 maart 2008 @ 20:13:00 #297
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_57088376
    Ik had gedacht dat Nathalie, Nikki zou overstemmen, maar dat is helemaal niet zo!
    niet zo tof doen
    pi_57088384
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:12 schreef Liquidootje het volgende:
    Hmm Nathalie zing nikki er wel uit op dit moment
    Natuurlijk, maar waarom mag nathalie niet op wat kerels zitten?
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:13:27 #299
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_57088390
    Verse vis, verse vis!
    pi_57088396
    quote:
    Op zaterdag 1 maart 2008 20:12 schreef sbientje het volgende:
    dit is toch geen lied zeg! afschuwelijk zeg! iets subtielers had van mij wel gemogen
    Ja past ook helemaal niet bij de stem van nikki. Niet schel, schreeuwerig genoeg
    A little bit hateful
      zaterdag 1 maart 2008 @ 20:13:35 #301
    37150 livelink
    keek op mijn week ( © DJ11)
    pi_57088397
    Een hoop geschreeuw, zeg. Nathalie wel beter dan Nikki
    Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')