quote:Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Idols 2 zongen ze When you think of me, beiden.
Enge foto zeg. Staan ze allebei niet sympathiek op.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef BVO het volgende:
Ik vond de banner van www.Idols.nl wel leuk voor in de OP, maar ik wil die halve finale tekst er niet op.
Iemand die het eruit kan shoppen?
[ afbeelding ]
Nu is het duidelijker dat het een latere ingeving wasquote:Op zondag 24 februari 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
Dat had ik ook best in de vorige post kunnen zetten, eigenlijk![]()
Jij hbt liever het "Ik hoop dat jij wintttttttttttttttt" van Jim en Jamai?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Enge foto zeg. Staan ze allebei niet sympathiek op.
Dat was wel aandoenlijk amicaal en broederlijkquote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij hbt liever het "Ik hoop dat jij wintttttttttttttttt" van Jim en Jamai?.
En slightly gay van Jamai bedenk ik me nuquote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat was wel aandoenlijk amicaal en broederlijk.
Maar ondertussen wel liggen soppen op Jimmy 's nachts in z'n bedje.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:32 schreef Marble het volgende:
[..]
En slightly gay van Jamai bedenk ik me nu. Maar die zat toen nog in de closet.
Dat hoop ik ook héél erg!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik hoop dat ze deze keer voor beiden een ander liedje kiezen.
Maar hij had toen toch verkering met Dewi? Ik zou ook soppen op Jims bed hoor, maar Jamai lijkt me geen vreemdgaand type.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel liggen soppen op Jimmy 's nachts in z'n bedje.
Het lijkt me juist een soort Nigel, zo'n stiekeme valse die z'n pik achterna loopt.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar hij had toen toch verkering met Dewi? Ik zou ook soppen op Jims bed hoor, maar Jamai lijkt me geen vreemdgaand type.
Wat een Gordon-opmerkingquote:Op zondag 24 februari 2008 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Nikki - All my Life : Zo die zingt even Jacqueline van Krezip naar huis
Helemaal mee eens, ik word schijtziek van Gordons vergelijkingen met de echte artiest, naar zijn woorden hebben deze drie al de halve muziekwereld naar huis gezongen.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een Gordon-opmerking. Bovendien niet eens waar.
we zijn het eensquote:Op zondag 24 februari 2008 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind haar erg onplezierig klinken. Haar uitspraak, timbre, "yeah yeah yeah" duizend keer per nummer... Erg naar allemaal.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:00 schreef sbientje het volgende:
ik vind jacqueline een van de leukste zangeressen van nederland..
Laat ik het zo zeggen, de Krezip-versie vind ik echt een enorm schijtnummer... nu ik Nikki's versie heb gehoord ben ik ineens helemaal weg van het liedje... en Jacqueline is een goeie zangeres, maar Nikki vind ik echt oprecht beterquote:Op zondag 24 februari 2008 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:58 schreef Marble het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om Jackie van Krezip naar huis te zingen? Die zit bij wijze van spreken al thuis op de bank te wachten om naar huis gezongen te worden. Met pantoffels aan en wel.
dat magquote:Op zondag 24 februari 2008 01:03 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind haar erg onplezierig klinken. Haar uitspraak, timbre, "yeah yeah yeah" duizend keer per nummer... Erg naar allemaal.
Ik zal je een LekkerSimpel antwoord geven..... NEEquote:Op zondag 24 februari 2008 01:35 schreef jellyrose het volgende:
Ik ben die ingestudeerde emo-bewegingen van Nikki echt zò zatEn haar dansje tijdens het begin van mesmerize deed me denken aan een bouwvakker die vrolijk de klompendans inzet na tien meter bier opgeslurpt te hebben.. zo houterig was zelfs Jerney niet toen ze Weekend aan het playbacken was
![]()
Verder zong ze wel aardig hoor, maar mag Nathalie nu wel alsjeblieft winnen?
jerney heeft zoiets als Parkinson's dacht ikquote:Op zondag 24 februari 2008 10:32 schreef MNR het volgende:
Mij vallen een aantal dingen op:
Trouwens wel opvallend dat de twee dames die het meeste in zichzelf geloven, overblijven. En als laatste: John is een lekkere vent! En Jerney.. er valt me iets aan haar op. Volgens mij gaat het niet goed met haar gezondheid of zo?
Thanks voor de aanvullingquote:Op zondag 24 februari 2008 10:37 schreef Re het volgende:
jerney heeft zoiets als Parkinson's dacht ik
dat zei mijn moeder ook al, over nathalie. "ze klinkt alsof ze even haar keel moet schrapen"quote:Op zondag 24 februari 2008 11:15 schreef Toeps het volgende:
Natalie klonk een beetje schor gister. Charlene heeft de fijnste stem, maar helaas, iets minder likeability.
quote:Easily one of the best Top 3 Idol has seen around the world! This entire season has been so much better than I ever imagined it would be. The performances are so much better than most of the stuff you'd see on most other Idols. I think that's because they put on a performance; they just don't sing.
Jamai was inderdaad erg sneu toen, met Hind waren we flink wat hoger geëindigdquote:Op zondag 24 februari 2008 17:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Bij een World Idol 4 zouden we in elk geval geen laatste meer worden.
Jammer dat je van de meeste niets meer hoort. Hind doet het nu best aardig en Boris zal ook zijn centjes lekker verdienen (minder commercieel maar het zal wel gaan zo).quote:Op zondag 24 februari 2008 17:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jamai was inderdaad erg sneu toen, met Hind waren we flink wat hoger geëindigd
Mijn top 10 van Nederlandse Idolsfinalisten allertijden:
1. Hind
2. Boris
3. Nikki
4. Irma
5. Nathalie
6. Ellen
7. Raffaela
8. Charlene
9. Zosja
10. Jamai
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa Nikki nu bij L&C!!
Hadden ze een baardje bij hem gemake-upd? Het zag er namelijk nogal carnavalesque uit.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:40 schreef TheVulture het volgende:
En die Neil als Justin Timberlake, hij zag er best geil uit![]()
![]()
10.000 manquote:Op zondag 24 februari 2008 18:48 schreef vw_caddy het volgende:Dat is best druk bij dat optreden van Nikki.
Dat baardje was schraal ja, die broek wasquote:Op zondag 24 februari 2008 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hadden ze een baardje bij hem gemake-upd? Het zag er namelijk nogal carnavalesque uit.
Dat zag ik net nietquote:Op zondag 24 februari 2008 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat een volk in Rotterdam bij Nathalie
Zo op het oog waren het er bij Nikki meer...quote:Op zondag 24 februari 2008 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zag ik net nietWas er bij Nikki véél meer, of had Nathalie ook zoveel ongeveer?
Weet je dat zeker, maximaal een stuk of 100 tegen 10.000?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:21 schreef Hockeylotje het volgende:
Wat grappig! Bij Nikki echt heeeel erg veel mensen en bij Nathalie maximaal een stuk of honderd..
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat een volk in Rotterdam bij Nathalie
Het waren er zeker meer dan 100 bij Nathalie... ik gok op 1500, 2000 man. Best veel vind ik omdat de overall-aandacht voor Idols ook wat is gezakt.... maar bij Nikki sloeg de opkomst echt allesquote:Op zondag 24 februari 2008 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, maximaal een stuk of 100 tegen 10.000?
Ik geloof best dat het er bij Nikki meer waren, maar'100 tegen 10.000? Geloof ik niet
Gezien deze reactie:
[..]
"Wat een volk in rotterdam"quote:Op zondag 24 februari 2008 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, maximaal een stuk of 100 tegen 10.000?
Ik geloof best dat het er bij Nikki meer waren, maar'100 tegen 10.000? Geloof ik niet
Gezien deze reactie:
[..]
Vond ik ook! Maar ik vond haar gewoon ook het minste in de hele opening zelf!quote:Op zondag 24 februari 2008 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Even de herhaling bekijken... mooie opening van de show met die road to the semi's
Nikki's auditie was eigenlijk de minste van de 3 valt me nu op
Nigel zingt er toch niet meer in?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:14 schreef BVO het volgende:
Inside out, het gospelkoor van Nikki en oudkandidaten Miranda, Nigel en Charlene treedt zaterdag op in de finale.
quote:Idols: Boris en Hind verwachten Nikki
Ze hopen op Nathalie, maar Boris en Hind verwachten dat Nikki er zaterdag met de titel Idol 2008 vandoor gaat. Hind vindt het enorme niveau van dit jaar waar telkens over wordt gesproken wel meevallen. "Maar die twee finalisten hebben wel veel talent. Ik denk zelf dat Nikki gaat winnen, omdat die het best inhet plaatje van het Nederlandse publiek past", zegt Hind in Spits. "Maar Nathalie is mijn favoriet, wat een podiumbeest! Als je haar ziet zingen, gebeurt er echt wat."
Boris is ongeveer dezelfde mening toebedeeld. "Persoonlijk denk ik dat Nikki gaat winnen, van haar stem ben ik erg gecharmeerd. Maar Charlene vond ik van alle deelnemers muzikaal het meest interessant, zij wist echt een eigen draai te geven aan haar nummers. Maar Nathalie maakt ook een goede kans, dat is echt een persoonlijkheid."
Net als de rest van Nederland tast Boris is in het duister over de uitslag van zaterdag. "Er is geen peil op te trekken wie het Nederlands publiek gaat kiezen. Maar ik denk dat als ze er hard aan werken, ze er alle drie wel een goede carriere aan over kunnen houden."
De winnaar van Idols II heeft nog wel een tip voor de kandidaten van dit jaar. "Ik hoop dat ze er op tijd achter komen wie ze zijn. En als ze dat al weten, dat ze zich hard gaan maken voor hun eigen sound."
De tip van Hind is vooral doorzettingsvermogen te gebruiken. "De eerste twee jaar gaat het nog voor een deel vanzelf, daarna moet je er echt voor gaan vechten. Je moet ook de goede mensen om je heen krijgen en je zaken goed regelen. Als je plugger niet voor je wil rennen, kom je er niet, hoeveel talent je ook hebt."
Ik vind het niveau ook niet zo bijster hoog!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:51 schreef Toeps het volgende:
Hind heeft wel een punt, als iets als neil het tot de laatste vijf schopt..
Wat Vet! Behalve Jeroen van der Boom danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:34 schreef BVO het volgende:
Single heet Hello world en is geschreven door John Ewbank.
In de opening treedt onder meer Jeroen van der Boomop, in de backstage opnieuw en dan ook Diva's of Dance. Tijdens de show zingen de twee een duet met Trijnje Oosterhuis, een duet met elkaar, hun favoriete optreden tot nu toe, de single én een duet met een 'koor'. Bij Nathalie is dat haar familie
, bij Nikki het koor van haarzelf, Charlene, Nigel e.a.; Inside out.
Heel die Enrique was dus niet waar? Ik loop weer achter geloof ikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:34 schreef BVO het volgende:
Single heet Hello world en is geschreven door John Ewbank.
In de opening treedt onder meer Jeroen van der Boomop, in de backstage opnieuw en dan ook Diva's of Dance. Tijdens de show zingen de twee een duet met Trijnje Oosterhuis, een duet met elkaar, hun favoriete optreden tot nu toe, de single én een duet met een 'koor'. Bij Nathalie is dat haar familie
, bij Nikki het koor van haarzelf, Charlene, Nigel e.a.; Inside out.
Acht, dat met Trijntje doen ze met z'n drieën. Trio dus ipv duet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:36 schreef Hockeylotje het volgende:
Maar hoe gaan ze dat allemaal in één show proppen?
Exclusief de opening zijn dat:
1 optreden samen
2 optredens Trijntje
2 favoriet optredens
2 met koor
2 single
is 9 optredens!
Die is jouw probeersel om weer wat leven in de brouwerij te brengen hier?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nikki's optreden ook beluisterd.. wat saai en niet spetterend vergeleken bij Nathalie zeg. Het is een beetje te vergelijken met een Idols-finale tussen Katie Melua en Beyoncé ofzo.
Bij jou is het ook uit het oog, uit het hartquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Krijgen die twee losers ook nog even hun minutes of fame.
Kutwijf ik edittequote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Bij jou is het ook uit het oog, uit het hart.
Gaat het om toch?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:09 schreef borisz het volgende:
oke het klonk goed, maar daar houden we het maar bij
Nerdlolzquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:34 schreef BVO het volgende:
Single heet Hello world en is geschreven door John Ewbank in PHP.
Ik zag alleen haar zus, die heeel erg op haar lijkt, dus heb je ze niet door elkaar gehaald ?:Pquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nigy en Charly zag ik ook bij dat koor staan. Zij zingen dus mee met Nikki
.
Ik heb het niet helemaal duidelijk gezien! Maar voor de kijkers 2 mensen rechts van Nikki, dat was één van haar zussen die daar in zingtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja dat meisje waarvan ik eerst dacht dat het Charly was zal haar zus wel idd geweest zijn. Maar Nigy zag ik toen ze dichterbij filmden echt wel hoor.
Thank God!!!!!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:13 schreef Liquidootje het volgende:
JA!!!!!
quote:Pauline Zurlohe (Idols) begint nieuwe band: State
26 Februari 2008 10:44: Herman Roggeveen
Pauline Zurlohe heeft niet stilgezeten na haar vertrek uit Idols, nu vier weken geleden. Al voordat de talentenjacht begon, was ze actief in het bandjescircuit en dat is ze nu nog steeds. Pauline heeft een nieuwe groep muzikanten om zich heen verzameld en treedt nu op onder de naam State.
Het vertrek van Pauline kwam voor veel kijkers als totaal onverwacht. Qua zang kon ze zich moeiteloos meten aan Charlene die afgelopen zaterdag afviel, ze was duidelijk beter dan meisjesidolen Neil en Nigel, die later afvielen. Toch moest ze al als zesde eindigen. Vermoedelijk heeft haar leeftijd - Pauline is 35 - hier toch wel een rol in gespeeld.
NLpop oordeelde eerder al, dat Pauline misschien beter af is zo. Ze had wellicht nog één of twee rondes verder kunnen komen, maar een podiumplaats zat er niet voor haar in door het extreem sterke deelnemersveld. Los daarvan: als winnaar van Idols had ze vermoedelijk een plaat moeten maken die veel commerciëler was dan haar lief is. Nu heeft ze meer vrijheid om een eigen stempel te drukken op de muziek die ze wil maken.
State is nog op zoek naar een toetsenist. Ben heel benieuwd wanneer we wat van State gaan horen.
Bericht van idols.nl over de finale!quote:'Hello World'
In de Finale van 'Idols' van zaterdag 1 maart zingen de twee finalisten Nathalie en Nikki het nummer 'Hello World', dat na de Finale de single van de winnares wordt. Dit nummer is speciaal voor hen geschreven door John Ewbank en geproduceerd door Eric van Tijn, Jochem Fluitsma en John Ewbank. Daarnaast zingen de finalisten samen met één van Nederlands grootste artiesten: Trijntje Oosterhuis. In dit trio zingen zij het nummer 'On My Own' van het nieuwste album van Trijntje, dat zij in samenwerking met Burt Bacharach heeft gemaakt.
Bekende gezichten
In de opening van deze finale komen alle tien eerder afgevallen finalisten voorbij. Ook Jeroen van der Boom maakt onderdeel uit van deze finale uitzending. Jeroen zit in de opening van de Liveshow en in 'Idols Backstage' gaat hij zijn nieuwe single 'Betekenis' voor het eerst ten gehore brengen. Ook Diva's of Dance zullen in de backstageshow een wervelend optreden verzorgen.
Naast het optreden met Trijntje, doen Nathalie en Nikki beiden hun favoriete optreden in Idols nog eens dunnetjes over en zingen ze een duet met elkaar. Ook zeer bijzonder wordt het optreden van Nathalie met haar uitbundige en muzikale familieleden en het optreden van Nikki met haar gospelkoor Inside Out.
Strijd der Titanen
Met deze acht optredens halen Nikki en Nathalie alles uit de kast om het nieuwe idool van 2008 te worden. De Finale wordt een Strijd der Titanen. Wie de uiteindelijke winnares wordt van het platencontract en de single 'Hello World' uit mag brengen wordt zaterdagavond bekend bij RTL 4
Jup!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:12 schreef Liquidootje het volgende:
Kijk jij vanavond mnr?
Haha! Nou, ik stond op het punt om een vriendin uit te nodigen, maar ik zal mijn laptop meenemen naar de huiskamerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:16 schreef Liquidootje het volgende:
Jawel ik las dat heel veel mensen het vanavond af laten weten omdat ze non true zijn. Geen zin om in mijn eentje 3 topics vol te posten
Het is mij niet bekend, maar ik houd me er ook niet mee bezigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:48 schreef Promiss het volgende:
Is er al uitgelekt welke nrs. de kandidaten gaan zingen uit eerdere shows?
Oh dat geloof ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:40 schreef BVO het volgende:. In de opening maken ze de tussenstand bekend, als ik Wendy en Gordon mag geloven staat het nu heel close.
Mwah, ik wel, Idols is nooit van het SBSachtige fakestanden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:43 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik eigenlijk niet
maar Charlene zingt niet mee met Inside OutNigel & Miranda wel!
Dat klopt wel! Maar ik had alleen wel gedacht dat Nikki verder voorstond, al kan 't ook 'opeens' heel erg omhoog gaan ofzo!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik wel, Idols is nooit van het SBSachtige fakestanden.
Oh, ik ook hoor, het verrast me wel. Gezien de polls op internet enzo. Maar zoals Gordon het bracht - misschien heel naïef - geloof ik het gewoon. Ik hoop er ook op, want hoewel Nikki mag winnen, wil ik een spannende finale.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:47 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Dat klopt wel! Maar ik had alleen wel gedacht dat Nikki verder voorstond, al kan 't ook 'opeens' heel erg omhoog gaan ofzo!
Gordon vindt het echt heel vreselijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:52 schreef BVO het volgende:
Nikki doet Dance like David danced met het koor, Gordon vindt het een verschrikkelijk slechte keuze zegt hij al.
"Ze is eindelijk klaar met dat verschrikkelijke nummer, vreselijk!!"
We are family zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:58 schreef BVO het volgende:
Ik denk iets uit het Makoma-repertoire.
http://www.youtube.com/watch?v=_-HuGDyzh2g ofzo.
edit: Ohnee, ik denk We are family. Die zong ze eerder ook al ergens met haar zussen en nichten e.d.
http://www.youtube.com/watch?v=Vw6F3Sf-PGw
Nigel!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
We are family zou geweldig zijn![]()
En ik heb even een filmpje vonden van Inside Out tijdens de EO jongerendag waarbij ze Dance like David danced zingen. Wat een verschrikkelijk nummer!dankje Nikki
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Yc6Xcb0FTMk
whahaa dat was wel heel grappig!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:17 schreef BVO het volgende:
Over Tiffany.
"Ik zie daar die van die AH-reclame, das toch met die smurfen? Ohja, Tiffany, die is 1 meter 20."
Schat bouw die wijn nou rustig op.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja Nigel was geweldig, hij had moeten winnen,
Nou, dat niet natuurlijk. Maar volgens mij had hij het veel beter kunnen doen. Pas op het allerlaatste moment begon hij zich een beetje op zijn gemak te voelen. Dat ene nummer van Alain Clark deed hij echt heel goed. Als hij nou meer van dat soort performances had gehad...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja Nigel was geweldig, hij had moeten winnen,
Dat denk ik ook! Al hoor je meer van de nummers 2, dus dat zou ook wel wat voor Nikki zijn!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Op de een of andere manier heb ik wel het gevoel dat Nikki de winst meer nodig heeft om in de picture te blijven dan Nathalie...
Dat weet ik, ik bevestigde je alleen even.quote:
Gezien zijn potentie misschien, maar als je kijkt naar hoe hij het gedaan heeft in Idols zou ik Sandy en Pauline boven hem zetten. Nog steeds jammer dat we zo weinig van Sandy gezien hebbenquote:Hij is precies geëindigd waar hij had moeten eindigen.
Neee NEee NEeeequote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nathalie gaat Stayin Alive doen en Nikki River deep mountain high.
Staat dat vast?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nathalie gaat Stayin Alive doen en Nikki River deep mountain high.
nou ja een beetje artiest zingt 20 nummers op een avond tijdens een concert dus zoveel is het nou ook nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:59 schreef Hockeylotje het volgende:
ik heb wel respect voor Nathalie & Nikki! Ze moeten ZOVEEL zingen! En met dat nummer van Trijntje zijn ze gister pas begonnen met instuderen, de single moesten ze 'S NACHTS opnemen, hadden ze ook maar 1 nacht de tijd voor, nou echt RESPECT! (misschien wil Charlene het nog even voor ze zingen)
Ik ook!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:38 schreef Re het volgende:
ik zit er klaar voor !
Ik vond dat ze And I'm Telling You overschreeuwde en ik vond Stayin' Alive veel specialer, omdat ik het idee had dat daar alles klopte. En vergeet dat giga-applaus aan het einde niet. Dat is daarvoor en daarna nooit meer voorgekomen. Nathalie heeft niet veel van zulke goede performances gehad, terwijl Nikki na een tijdje keer op keer performances had waarbij alles klopte.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:56 schreef BVO het volgende:
Ik hoopte op Telling You. Deze was natuurlijk ook tof, maar weet niet, Telling You was specialer.
Zitten we opeens in CUL ofzo?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
Boodschapjes zijn al gedaan, water voor de (semi) verse pasta staat op, gremolata was al aan het trekken sinds een uurtje of 2, salades staan al klaar...
Hallo, dit is CHA hoor. CUL is die kant op.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:23 schreef MissBliss het volgende:
Broodjes zitten in de oven [ afbeelding ]
Oh sorry, ik heb geen flauw idee wie je bent, dus ik ben nog 'aangenaam' verrast door je zonnige humeur!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:22 schreef Marble het volgende:
Ik zeik als ik dat wil ja. Heb wel een reputatie hoog te houden hier!
Oh, zitten we in CHA?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:24 schreef Marble het volgende:
[..]
Hallo, dit is CHA hoor. CUL is die kant op. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, zitten we in CHA?
Oke[ afbeelding ]
Sorry, ik lik net mijn vingers af. Ik zal straks met de popcorn een poging doen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:27 schreef Marble het volgende:
[..].
.
En BE, verslik je eens lekker in je pasta.
Heb je al tv?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Hopelijk komen de optredens snel online weer.
Ah, dat vind ik kut voor jequote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee.En dat komt er ook niet meer.
Zal ze die zelf hebben uitgezochtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:01 schreef MissBliss het volgende:
Wat een debiele jurk weer van Wendy.
Zet je schotel dan weer rechtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee.En dat komt er ook niet meer.
Mag het jurk heten dan? Ik dacht gordijn of dekbedovertrek of zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:01 schreef MissBliss het volgende:
Dat wordt wat als Nathalie gaat zingen danquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:02 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn tv staat iets te hardDe buren lopen al met de deuren te gooien
Erg lelijk inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:01 schreef MissBliss het volgende:
Lap stof ofzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag het jurk heten dan? Ik dacht gordijn of dekbedovertrek of zo.
Viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nathalie ziet er wel veel idol'esquer uit dan Nikki met die jurk. En sowieso al natuurlijk.
Je verwart het nu met SBS.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:06 schreef Karina het volgende:
Krijgen we weer het gezeur over de stand de hele tijd en ALTIJD staat het dicht bij elkaar.
Ze moeten toch wat doen om het spannend te laten lijken....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef sbientje het volgende:
oh oh.... 45 om 55...
Huh?quote:
Nee, de sponsor wilt ruim in beeld zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:05 schreef Brighteyes het volgende:
Kunnen ze nou niet gewoon een kleiner bankje neer zetten nu ze met z'n 2-en zijn?
Raffaëla lag er vorige keer steeds uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:07 schreef Sirolf het volgende:
Extra telefoonnummers, om er zeker van te zijn dat de telefooncentrale het aan kan...
Ze verwachten wel veel kijkers (en inkomsten) zeg...
Tietjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:08 schreef CJ het volgende:
Wendy's rechtertiet floept er bijna uit.
Dat is toch wel enigszins ernstig te noemen...quote:
Wat je niet hebt kun je ook niet laten floepen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:08 schreef CJ het volgende:
Wendy's rechtertiet floept er bijna uit.
Wat wil je. er was niemand op komen dagen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:11 schreef vw_caddy het volgende:
Van het optreden van Nathalie in Rotterdam zag je minder dan een seconde in die montage.
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:11 schreef MissBliss het volgende:
Whitney?
Natuurlijk, maar waarom mag nathalie niet op wat kerels zitten?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:12 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm Nathalie zing nikki er wel uit op dit moment
Ja past ook helemaal niet bij de stem van nikki. Niet schel, schreeuwerig genoegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:12 schreef sbientje het volgende:
dit is toch geen lied zeg! afschuwelijk zeg! iets subtielers had van mij wel gemogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |