Jup!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:12 schreef Liquidootje het volgende:
Kijk jij vanavond mnr?
Haha! Nou, ik stond op het punt om een vriendin uit te nodigen, maar ik zal mijn laptop meenemen naar de huiskamerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:16 schreef Liquidootje het volgende:
Jawel ik las dat heel veel mensen het vanavond af laten weten omdat ze non true zijn. Geen zin om in mijn eentje 3 topics vol te posten
Het is mij niet bekend, maar ik houd me er ook niet mee bezigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:48 schreef Promiss het volgende:
Is er al uitgelekt welke nrs. de kandidaten gaan zingen uit eerdere shows?
Oh dat geloof ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:40 schreef BVO het volgende:. In de opening maken ze de tussenstand bekend, als ik Wendy en Gordon mag geloven staat het nu heel close.
Mwah, ik wel, Idols is nooit van het SBSachtige fakestanden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:43 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik eigenlijk niet
maar Charlene zingt niet mee met Inside OutNigel & Miranda wel!
Dat klopt wel! Maar ik had alleen wel gedacht dat Nikki verder voorstond, al kan 't ook 'opeens' heel erg omhoog gaan ofzo!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik wel, Idols is nooit van het SBSachtige fakestanden.
Oh, ik ook hoor, het verrast me wel. Gezien de polls op internet enzo. Maar zoals Gordon het bracht - misschien heel naïef - geloof ik het gewoon. Ik hoop er ook op, want hoewel Nikki mag winnen, wil ik een spannende finale.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:47 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Dat klopt wel! Maar ik had alleen wel gedacht dat Nikki verder voorstond, al kan 't ook 'opeens' heel erg omhoog gaan ofzo!
Gordon vindt het echt heel vreselijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:52 schreef BVO het volgende:
Nikki doet Dance like David danced met het koor, Gordon vindt het een verschrikkelijk slechte keuze zegt hij al.
"Ze is eindelijk klaar met dat verschrikkelijke nummer, vreselijk!!"
We are family zou geweldig zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:58 schreef BVO het volgende:
Ik denk iets uit het Makoma-repertoire.
http://www.youtube.com/watch?v=_-HuGDyzh2g ofzo.
edit: Ohnee, ik denk We are family. Die zong ze eerder ook al ergens met haar zussen en nichten e.d.
http://www.youtube.com/watch?v=Vw6F3Sf-PGw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |