Nigel!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
We are family zou geweldig zijn![]()
En ik heb even een filmpje vonden van Inside Out tijdens de EO jongerendag waarbij ze Dance like David danced zingen. Wat een verschrikkelijk nummer!dankje Nikki
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Yc6Xcb0FTMk
whahaa dat was wel heel grappig!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:17 schreef BVO het volgende:
Over Tiffany.
"Ik zie daar die van die AH-reclame, das toch met die smurfen? Ohja, Tiffany, die is 1 meter 20."
Schat bouw die wijn nou rustig op.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja Nigel was geweldig, hij had moeten winnen,
Nou, dat niet natuurlijk. Maar volgens mij had hij het veel beter kunnen doen. Pas op het allerlaatste moment begon hij zich een beetje op zijn gemak te voelen. Dat ene nummer van Alain Clark deed hij echt heel goed. Als hij nou meer van dat soort performances had gehad...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja Nigel was geweldig, hij had moeten winnen,
Dat denk ik ook! Al hoor je meer van de nummers 2, dus dat zou ook wel wat voor Nikki zijn!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:31 schreef TheVulture het volgende:
Op de een of andere manier heb ik wel het gevoel dat Nikki de winst meer nodig heeft om in de picture te blijven dan Nathalie...
Dat weet ik, ik bevestigde je alleen even.quote:
Gezien zijn potentie misschien, maar als je kijkt naar hoe hij het gedaan heeft in Idols zou ik Sandy en Pauline boven hem zetten. Nog steeds jammer dat we zo weinig van Sandy gezien hebbenquote:Hij is precies geëindigd waar hij had moeten eindigen.
Neee NEee NEeeequote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nathalie gaat Stayin Alive doen en Nikki River deep mountain high.
Staat dat vast?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nathalie gaat Stayin Alive doen en Nikki River deep mountain high.
nou ja een beetje artiest zingt 20 nummers op een avond tijdens een concert dus zoveel is het nou ook nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:59 schreef Hockeylotje het volgende:
ik heb wel respect voor Nathalie & Nikki! Ze moeten ZOVEEL zingen! En met dat nummer van Trijntje zijn ze gister pas begonnen met instuderen, de single moesten ze 'S NACHTS opnemen, hadden ze ook maar 1 nacht de tijd voor, nou echt RESPECT! (misschien wil Charlene het nog even voor ze zingen)
Ik ook!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:38 schreef Re het volgende:
ik zit er klaar voor !
Ik vond dat ze And I'm Telling You overschreeuwde en ik vond Stayin' Alive veel specialer, omdat ik het idee had dat daar alles klopte. En vergeet dat giga-applaus aan het einde niet. Dat is daarvoor en daarna nooit meer voorgekomen. Nathalie heeft niet veel van zulke goede performances gehad, terwijl Nikki na een tijdje keer op keer performances had waarbij alles klopte.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:56 schreef BVO het volgende:
Ik hoopte op Telling You. Deze was natuurlijk ook tof, maar weet niet, Telling You was specialer.
Zitten we opeens in CUL ofzo?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
Boodschapjes zijn al gedaan, water voor de (semi) verse pasta staat op, gremolata was al aan het trekken sinds een uurtje of 2, salades staan al klaar...
Hallo, dit is CHA hoor. CUL is die kant op.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:23 schreef MissBliss het volgende:
Broodjes zitten in de oven [ afbeelding ]
Oh sorry, ik heb geen flauw idee wie je bent, dus ik ben nog 'aangenaam' verrast door je zonnige humeur!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:22 schreef Marble het volgende:
Ik zeik als ik dat wil ja. Heb wel een reputatie hoog te houden hier!
Oh, zitten we in CHA?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:24 schreef Marble het volgende:
[..]
Hallo, dit is CHA hoor. CUL is die kant op. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, zitten we in CHA?
Oke[ afbeelding ]
Sorry, ik lik net mijn vingers af. Ik zal straks met de popcorn een poging doen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:27 schreef Marble het volgende:
[..].
.
En BE, verslik je eens lekker in je pasta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |