quote:Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Idols 2 zongen ze When you think of me, beiden.
Enge foto zeg. Staan ze allebei niet sympathiek op.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef BVO het volgende:
Ik vond de banner van www.Idols.nl wel leuk voor in de OP, maar ik wil die halve finale tekst er niet op.
Iemand die het eruit kan shoppen?
[ afbeelding ]
Nu is het duidelijker dat het een latere ingeving wasquote:Op zondag 24 februari 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
Dat had ik ook best in de vorige post kunnen zetten, eigenlijk![]()
Jij hbt liever het "Ik hoop dat jij wintttttttttttttttt" van Jim en Jamai?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Enge foto zeg. Staan ze allebei niet sympathiek op.
Dat was wel aandoenlijk amicaal en broederlijkquote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij hbt liever het "Ik hoop dat jij wintttttttttttttttt" van Jim en Jamai?.
En slightly gay van Jamai bedenk ik me nuquote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat was wel aandoenlijk amicaal en broederlijk.
Maar ondertussen wel liggen soppen op Jimmy 's nachts in z'n bedje.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:32 schreef Marble het volgende:
[..]
En slightly gay van Jamai bedenk ik me nu. Maar die zat toen nog in de closet.
Dat hoop ik ook héél erg!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik hoop dat ze deze keer voor beiden een ander liedje kiezen.
Maar hij had toen toch verkering met Dewi? Ik zou ook soppen op Jims bed hoor, maar Jamai lijkt me geen vreemdgaand type.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel liggen soppen op Jimmy 's nachts in z'n bedje.
Het lijkt me juist een soort Nigel, zo'n stiekeme valse die z'n pik achterna loopt.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar hij had toen toch verkering met Dewi? Ik zou ook soppen op Jims bed hoor, maar Jamai lijkt me geen vreemdgaand type.
Wat een Gordon-opmerkingquote:Op zondag 24 februari 2008 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Nikki - All my Life : Zo die zingt even Jacqueline van Krezip naar huis
Helemaal mee eens, ik word schijtziek van Gordons vergelijkingen met de echte artiest, naar zijn woorden hebben deze drie al de halve muziekwereld naar huis gezongen.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een Gordon-opmerking. Bovendien niet eens waar.
we zijn het eensquote:Op zondag 24 februari 2008 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind haar erg onplezierig klinken. Haar uitspraak, timbre, "yeah yeah yeah" duizend keer per nummer... Erg naar allemaal.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:00 schreef sbientje het volgende:
ik vind jacqueline een van de leukste zangeressen van nederland..
Laat ik het zo zeggen, de Krezip-versie vind ik echt een enorm schijtnummer... nu ik Nikki's versie heb gehoord ben ik ineens helemaal weg van het liedje... en Jacqueline is een goeie zangeres, maar Nikki vind ik echt oprecht beterquote:Op zondag 24 februari 2008 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:58 schreef Marble het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om Jackie van Krezip naar huis te zingen? Die zit bij wijze van spreken al thuis op de bank te wachten om naar huis gezongen te worden. Met pantoffels aan en wel.
dat magquote:Op zondag 24 februari 2008 01:03 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind haar erg onplezierig klinken. Haar uitspraak, timbre, "yeah yeah yeah" duizend keer per nummer... Erg naar allemaal.
Ik zal je een LekkerSimpel antwoord geven..... NEEquote:Op zondag 24 februari 2008 01:35 schreef jellyrose het volgende:
Ik ben die ingestudeerde emo-bewegingen van Nikki echt zò zatEn haar dansje tijdens het begin van mesmerize deed me denken aan een bouwvakker die vrolijk de klompendans inzet na tien meter bier opgeslurpt te hebben.. zo houterig was zelfs Jerney niet toen ze Weekend aan het playbacken was
![]()
Verder zong ze wel aardig hoor, maar mag Nathalie nu wel alsjeblieft winnen?
jerney heeft zoiets als Parkinson's dacht ikquote:Op zondag 24 februari 2008 10:32 schreef MNR het volgende:
Mij vallen een aantal dingen op:
Trouwens wel opvallend dat de twee dames die het meeste in zichzelf geloven, overblijven. En als laatste: John is een lekkere vent! En Jerney.. er valt me iets aan haar op. Volgens mij gaat het niet goed met haar gezondheid of zo?
Thanks voor de aanvullingquote:Op zondag 24 februari 2008 10:37 schreef Re het volgende:
jerney heeft zoiets als Parkinson's dacht ik
dat zei mijn moeder ook al, over nathalie. "ze klinkt alsof ze even haar keel moet schrapen"quote:Op zondag 24 februari 2008 11:15 schreef Toeps het volgende:
Natalie klonk een beetje schor gister. Charlene heeft de fijnste stem, maar helaas, iets minder likeability.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |