abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 februari 2008 @ 00:24:41 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56939277
Poll: Wie HOOP je dat er zaterdag de finale wint?
  • Nathalie
  • Nikki
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ook kan je in de prono voorspellen wie er winnen zal: Idolsprono FINALE!

Game on, een jubileumdeel om de finaleweek in te luiden!
  • La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      zondag 24 februari 2008 @ 00:25:53 #2
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56939304
    Ik vond de banner van www.Idols.nl wel leuk voor in de OP, maar ik wil die halve finale tekst er niet op .

Iemand die het eruit kan shoppen?

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
    pi_56939330
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef BVO het volgende:

[..]

Idols 2 zongen ze When you think of me, beiden.

Oh ja! Dat vond ik wel een leuk nummer ook
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 februari 2008 @ 00:27:46 #4
    163650 Greys
    pi_56939346
    Het zijn zulke verschillende types, Nathalie en Nikki.
    Ben benieuwd bij wie HET nummer het beste gaat passen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 februari 2008 @ 00:28:44 #5
    163650 Greys
    pi_56939374
    Wordt het een nummer door Ewbank en Van Tijn geschreven?
    Dan denk ik namelijk dat het beter bij Nikki gaat passen

Dat had ik ook best in de vorige post kunnen zetten, eigenlijk
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 24 februari 2008 @ 00:29:01 #6
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56939384
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:25 schreef BVO het volgende:
    Ik vond de banner van www.Idols.nl wel leuk voor in de OP, maar ik wil die halve finale tekst er niet op .

Iemand die het eruit kan shoppen?

[ afbeelding ]
    Enge foto zeg. Staan ze allebei niet sympathiek op.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
    pi_56939409
    Geen mooie foto nee.
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_56939414
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
    Dat had ik ook best in de vorige post kunnen zetten, eigenlijk
    Nu is het duidelijker dat het een latere ingeving was
    You're never fully dressed until you wear a smile
      zondag 24 februari 2008 @ 00:31:07 #9
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56939430
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:29 schreef Marble het volgende:

[..]

Enge foto zeg. Staan ze allebei niet sympathiek op.
    Jij hbt liever het "Ik hoop dat jij wintttttttttttttttt" van Jim en Jamai? .
      zondag 24 februari 2008 @ 00:31:29 #10
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56939444
    jah fototechnisch gezien niet echt charmante foto's

dus ze zingen ieder hetzelfde nummer wat dan wordt uitgebracht op single?
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      zondag 24 februari 2008 @ 00:31:36 #11
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_56939449
    Ik hoop dat ze deze keer voor beiden een ander liedje kiezen.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      zondag 24 februari 2008 @ 00:31:50 #12
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56939455
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef BVO het volgende:

[..]

Jij hbt liever het "Ik hoop dat jij wintttttttttttttttt" van Jim en Jamai? .
    Dat was wel aandoenlijk amicaal en broederlijk .
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
      zondag 24 februari 2008 @ 00:31:51 #13
    158899 GasTurbine
    SEE THE PATERN ON MY COCK
    pi_56939456
    Ik heb sinds de eerste ronde al niet meer gekeken, maar is dit die met die enorme tiete?
    'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
    „Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
      zondag 24 februari 2008 @ 00:32:24 #14
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56939465
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef Marble het volgende:

[..]

Dat was wel aandoenlijk amicaal en broederlijk .
    En slightly gay van Jamai bedenk ik me nu . Maar die zat toen nog in de closet.
      zondag 24 februari 2008 @ 00:33:30 #15
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56939483
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:32 schreef Marble het volgende:

[..]

En slightly gay van Jamai bedenk ik me nu . Maar die zat toen nog in de closet.
    Maar ondertussen wel liggen soppen op Jimmy 's nachts in z'n bedje.
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 februari 2008 @ 00:33:35 #16
    163650 Greys
    pi_56939487
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:31 schreef alwaysthebest het volgende:
    Ik hoop dat ze deze keer voor beiden een ander liedje kiezen.
    Dat hoop ik ook héél erg!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 24 februari 2008 @ 00:34:13 #17
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56939500
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:33 schreef BVO het volgende:

[..]

Maar ondertussen wel liggen soppen op Jimmy 's nachts in z'n bedje.
    Maar hij had toen toch verkering met Dewi? Ik zou ook soppen op Jims bed hoor, maar Jamai lijkt me geen vreemdgaand type.
    pi_56939515
    Blijft irritant om de uitslag al via de AT te lezen.
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
      zondag 24 februari 2008 @ 00:35:02 #19
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56939523
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:34 schreef Marble het volgende:

[..]

Maar hij had toen toch verkering met Dewi? Ik zou ook soppen op Jims bed hoor, maar Jamai lijkt me geen vreemdgaand type.
    Het lijkt me juist een soort Nigel, zo'n stiekeme valse die z'n pik achterna loopt.
    pi_56939851
    Zo ik ben er weer: Even terugkijken.... Beste Halve finale in de Idols-historie, wat een niveau

Nikki - All my Life : Zo die zingt even Jacqueline van Krezip naar huis.... al de zoveelste keer dat ik een liedje dat Nikki zingt zoveel mooier ga vinden als zij het heeft gezongen

Charlene - Bubbly: Om het absurd hoge niveau maar eens te onderstrepen van deze halve finale: fantastisch gezongen, maar toch... het raakt me niet en waar dat aan ligt... god knows!

Nathalie - Booty Luv: Wat een kutnummer maar als Nathalie op het podium staat gebeurt er gewoon wat... die uitstraling, die performance... qua zang was dit soms niet heel erg overtuigend maar wat een podiumbeest...

Nikki - Mesmerize: Ze zingt gewoon de ballen uit je broek, briljante performance, alles klopt . Voorbeeld 2 van hoe een kutnummer ineens cool, leuk, fantastisch wordt

Nathalie - No one: Dit klopte vocaal beter als haar eerste optreden... en nogmaals... die podiumpresentatie

Charlene - Shut op and Drive - Ze laat Rhianna vocaal alle hoeken van de studio zien met deze performance... maar nogmaals, voor zover je van de minste kandidate mag spreken bij deze 3... dan is het toch Charlene....

En Nikki moet deze hele competitie gewoon winnen, en laat haar in godsnaam niet 13 in een dozijn worden
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_56939884
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:55 schreef TheVulture het volgende:

Nikki - All my Life : Zo die zingt even Jacqueline van Krezip naar huis
    Wat een Gordon-opmerking . Bovendien niet eens waar.
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
      zondag 24 februari 2008 @ 00:58:56 #22
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56939917
    Zo moeilijk is het toch niet om Jackie van Krezip naar huis te zingen? Die zit bij wijze van spreken al thuis op de bank te wachten om naar huis gezongen te worden. Met pantoffels aan en wel.
    pi_56939932
    ik vind jacqueline een van de leukste zangeressen van nederland.. ook zij heeft veel gevoel in haar stem, al denk ik dat nikki qua zangtechniek niet onderdoet voor jacqueline maar ik hoor liever de krezip versie...

ze waren alle3 supergoed!

misschien rijd ik mogen wel eff langs de toyota dealer, nathalie komt optreden dus dat is wel okee.. het is alleen om half 12, wat een bouttijd
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
      zondag 24 februari 2008 @ 01:00:17 #24
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56939936
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:57 schreef Svensational het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ik word schijtziek van Gordons vergelijkingen met de echte artiest, naar zijn woorden hebben deze drie al de halve muziekwereld naar huis gezongen.
    pi_56939941
    quote:

[..]

we zijn het eens
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
      zondag 24 februari 2008 @ 01:03:18 #26
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56939977
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 01:00 schreef sbientje het volgende:
    ik vind jacqueline een van de leukste zangeressen van nederland..
    Ik vind haar erg onplezierig klinken. Haar uitspraak, timbre, "yeah yeah yeah" duizend keer per nummer... Erg naar allemaal.
    pi_56939995
    quote:

[..]

Laat ik het zo zeggen, de Krezip-versie vind ik echt een enorm schijtnummer... nu ik Nikki's versie heb gehoord ben ik ineens helemaal weg van het liedje... en Jacqueline is een goeie zangeres, maar Nikki vind ik echt oprecht beter
    pi_56940001
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 00:58 schreef Marble het volgende:
    Zo moeilijk is het toch niet om Jackie van Krezip naar huis te zingen? Die zit bij wijze van spreken al thuis op de bank te wachten om naar huis gezongen te worden. Met pantoffels aan en wel.
    pi_56940034
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 01:03 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik vind haar erg onplezierig klinken. Haar uitspraak, timbre, "yeah yeah yeah" duizend keer per nummer... Erg naar allemaal.
    dat mag ik vind dat niet, bovendien vind ik haar ook gewoon erg leuk en spontaan enzo.
      zondag 24 februari 2008 @ 01:32:58 #30
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_56940296
    Was het op TV dit maal NET zo saai als i/d studio?
    Te-ring wat een ongelooflijke kutshow qua opening, rekken, aankondigingen en filmpjes.
    De nummers waren wel tof enzo.
    *sopt nog even na van nikki - mesmerized *
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_56940318
    rekken ja, dat is het devies deze idols.. ik word er echt knettergestoord van...
      zondag 24 februari 2008 @ 01:35:09 #32
    28034 jellyrose
    BoggleMeister
    pi_56940319
    Ik ben die ingestudeerde emo-bewegingen van Nikki echt zò zat En haar dansje tijdens het begin van mesmerize deed me denken aan een bouwvakker die vrolijk de klompendans inzet na tien meter bier opgeslurpt te hebben.. zo houterig was zelfs Jerney niet toen ze Weekend aan het playbacken was

Verder zong ze wel aardig hoor, maar mag Nathalie nu wel alsjeblieft winnen?
    Thoughts arrive like butterflies.
    Red de zeehond!
    pi_56940866
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 01:35 schreef jellyrose het volgende:
    Ik ben die ingestudeerde emo-bewegingen van Nikki echt zò zat En haar dansje tijdens het begin van mesmerize deed me denken aan een bouwvakker die vrolijk de klompendans inzet na tien meter bier opgeslurpt te hebben.. zo houterig was zelfs Jerney niet toen ze Weekend aan het playbacken was

Verder zong ze wel aardig hoor, maar mag Nathalie nu wel alsjeblieft winnen?
    Ik zal je een LekkerSimpel antwoord geven..... NEE
      Moderator / Redactie Sport zondag 24 februari 2008 @ 09:15:23 #34
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_56941621
    laat Nikki maar winnen
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_56941845
    Probeer via idols.nl de tweede nummers van de finalisten te beluisteren, maar kan ze niet vinden (wel de eerste nummers en 2 interviews). Is er iemand die ze wel 1,2,3 ziet staan?
    pi_56941857
    Ah, ben er al via een andere weg
    pi_56942090
    Mij vallen een aantal dingen op:

Nikki:
    - haar nummer van Krezip (1 van mijn favo nummers) heeft ze echt heel mooi en met soul gebracht. Echt mijn complimenten. Tweede nummer gebruikte ze haar stem heel goed en had ik het idee dat ze opeens een stap verder zette. En ik meende te zien dat ze het niet zo leuk vond dat Charlene zichzelf verbeterde vanavond. Maar ze zag er heel mooi uit in dat mooie zwarte pakje. Supermooie benen ook!

Nathalie:
    - eerste nummer: prima gedaan (de opmerking van Gordon ook over die biggetjes ). Vind ook dat ze er goed uitziet! Tweede nummer heeft ze ook mooi gedaan. Ze staat ook echt op het podium, ze gelooft in zichzelf en neemt de ruimte in.

Charlene:
    - ja.. precies wat de jury zei, dacht ik ook. Ze heeft meer zelfvertrouwen gekregen. Ze begint zich nu echt thuis te voelen op het podium en ik vond het *zo* leuk om dat bij haar te zien. Die Lindo heeft daar een goede bijdrage aan geleverd.

Trouwens wel opvallend dat de twee dames die het meeste in zichzelf geloven, overblijven. En als laatste: John is een lekkere vent! En Jerney.. er valt me iets aan haar op. Volgens mij gaat het niet goed met haar gezondheid of zo?

Kort samengevat: heerlijke uitzending! De dames doen het goed!
      zondag 24 februari 2008 @ 10:37:54 #38
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56942142
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 10:32 schreef MNR het volgende:
    Mij vallen een aantal dingen op:
    Trouwens wel opvallend dat de twee dames die het meeste in zichzelf geloven, overblijven. En als laatste: John is een lekkere vent! En Jerney.. er valt me iets aan haar op. Volgens mij gaat het niet goed met haar gezondheid of zo?
    jerney heeft zoiets als Parkinson's dacht ik
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
    pi_56942192
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 10:37 schreef Re het volgende:
    jerney heeft zoiets als Parkinson's dacht ik
    Thanks voor de aanvulling Dat er iets was, was haast niet uit te sluiten, maar buiten dat heb ik het idee dat het minder goed met haar gaat. Dus ondanks dat ze een ziekte heeft en je dat aan haar kunt merken het ik het vermoeden dat haar 'ziekte' verergert.
    pi_56942368
    Ik kan de finale helaas ook niet zien .
    pi_56942544
    Natalie klonk een beetje schor gister. Charlene heeft de fijnste stem, maar helaas, iets minder likeability.
      zondag 24 februari 2008 @ 11:27:18 #42
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_56942718
    Charlene heeft goede optreden neergezet gisteren, maar ze pakte me niet, en met Bubbly had dat toch wel heel goed gekund. Op de een of andere manier was het goed dat ze naar huis is gegaan.

de winnares wordt iemand met een N hihi. En die kans was vanaf 3 weken geleden al groot (Nigel Neill Charlene Nathalie en Nikki... hihi).
    ~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
    pi_56943429
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 11:15 schreef Toeps het volgende:
    Natalie klonk een beetje schor gister. Charlene heeft de fijnste stem, maar helaas, iets minder likeability.
    dat zei mijn moeder ook al, over nathalie. "ze klinkt alsof ze even haar keel moet schrapen"
      zondag 24 februari 2008 @ 12:34:04 #44
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_56943796
    Nikki FTW!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      zondag 24 februari 2008 @ 13:02:16 #45
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_56944372
    Het nu al stemmen is trouwens erg voordelig voor Nikki. Ik had gehoopt dat Nathalie door enkele Stayin' Alive-achtige optredens zaterdag als een komeet zou scoren - zoals Raffaëla vorige keer - en toch zou winnen. Maar met een beetje pech ligt ze nu al veel te ver achter voordat de finale begonnen is . Of zal dat wel meevallen, met het aantal stemmen tot zaterdag?

Om 14:00 trouwens bij de Leuvehaven het optreden van Nathalie.... zal ik gaan? .
      Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 februari 2008 @ 13:11:38 #46
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56944561
    Ik ben d'r sowieso bij volgende week met de uitzending.
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_56944750
    Wat had ik graag in Utrecht gestaan over een uurtje
    Eerst Nikki in Almere, daarna Charlene in Utrecht maarja helaas!

Ach zoals Charlene in haar exitinterview al zegt: het is goed zo!
    http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)e_goed.avi_plain.xml

Ze is nog maar 19, is echt gegroeid binnen Idols en krijgt vast een leuke carrière!

Hoop dat Nikki wint.. Die was al vanaf 't begin mijn nummer 2, dus die mag nu ook wel winnen, nu nummer 1 er uit is
    pi_56944766
    Nikki
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 februari 2008 @ 15:54:33 #49
    163650 Greys
    pi_56948766
    Was dat vandaag BVO, Nathalie in de Leuvehaven?
    Ik heb duidelijk niet op zitten letten gister Was er vlakbij vanmiddag
    Ben je nog gegaan?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_56950232
    In het begin van deze editie twijfelde ik nog aan het niveau van deze editie maar de afgelopen weken hebben Nikki, Nathalie en Charlene toch wel bewezen dat ze moeiteloos bij de absolute top wereldwijd horen met hun performances... Hulde
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')