quote:Easily one of the best Top 3 Idol has seen around the world! This entire season has been so much better than I ever imagined it would be. The performances are so much better than most of the stuff you'd see on most other Idols. I think that's because they put on a performance; they just don't sing.
Jamai was inderdaad erg sneu toen, met Hind waren we flink wat hoger geëindigdquote:Op zondag 24 februari 2008 17:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Bij een World Idol 4 zouden we in elk geval geen laatste meer worden.
Jammer dat je van de meeste niets meer hoort. Hind doet het nu best aardig en Boris zal ook zijn centjes lekker verdienen (minder commercieel maar het zal wel gaan zo).quote:Op zondag 24 februari 2008 17:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jamai was inderdaad erg sneu toen, met Hind waren we flink wat hoger geëindigd
Mijn top 10 van Nederlandse Idolsfinalisten allertijden:
1. Hind
2. Boris
3. Nikki
4. Irma
5. Nathalie
6. Ellen
7. Raffaela
8. Charlene
9. Zosja
10. Jamai
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:38 schreef alwaysthebest het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa Nikki nu bij L&C!!
Hadden ze een baardje bij hem gemake-upd? Het zag er namelijk nogal carnavalesque uit.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:40 schreef TheVulture het volgende:
En die Neil als Justin Timberlake, hij zag er best geil uit![]()
![]()
10.000 manquote:Op zondag 24 februari 2008 18:48 schreef vw_caddy het volgende:Dat is best druk bij dat optreden van Nikki.
Dat baardje was schraal ja, die broek wasquote:Op zondag 24 februari 2008 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hadden ze een baardje bij hem gemake-upd? Het zag er namelijk nogal carnavalesque uit.
Dat zag ik net nietquote:Op zondag 24 februari 2008 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat een volk in Rotterdam bij Nathalie
Zo op het oog waren het er bij Nikki meer...quote:Op zondag 24 februari 2008 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zag ik net nietWas er bij Nikki véél meer, of had Nathalie ook zoveel ongeveer?
Weet je dat zeker, maximaal een stuk of 100 tegen 10.000?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:21 schreef Hockeylotje het volgende:
Wat grappig! Bij Nikki echt heeeel erg veel mensen en bij Nathalie maximaal een stuk of honderd..
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat een volk in Rotterdam bij Nathalie
Het waren er zeker meer dan 100 bij Nathalie... ik gok op 1500, 2000 man. Best veel vind ik omdat de overall-aandacht voor Idols ook wat is gezakt.... maar bij Nikki sloeg de opkomst echt allesquote:Op zondag 24 februari 2008 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, maximaal een stuk of 100 tegen 10.000?
Ik geloof best dat het er bij Nikki meer waren, maar'100 tegen 10.000? Geloof ik niet
Gezien deze reactie:
[..]
"Wat een volk in rotterdam"quote:Op zondag 24 februari 2008 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, maximaal een stuk of 100 tegen 10.000?
Ik geloof best dat het er bij Nikki meer waren, maar'100 tegen 10.000? Geloof ik niet
Gezien deze reactie:
[..]
Vond ik ook! Maar ik vond haar gewoon ook het minste in de hele opening zelf!quote:Op zondag 24 februari 2008 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Even de herhaling bekijken... mooie opening van de show met die road to the semi's
Nikki's auditie was eigenlijk de minste van de 3 valt me nu op
Nigel zingt er toch niet meer in?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:14 schreef BVO het volgende:
Inside out, het gospelkoor van Nikki en oudkandidaten Miranda, Nigel en Charlene treedt zaterdag op in de finale.
quote:Idols: Boris en Hind verwachten Nikki
Ze hopen op Nathalie, maar Boris en Hind verwachten dat Nikki er zaterdag met de titel Idol 2008 vandoor gaat. Hind vindt het enorme niveau van dit jaar waar telkens over wordt gesproken wel meevallen. "Maar die twee finalisten hebben wel veel talent. Ik denk zelf dat Nikki gaat winnen, omdat die het best inhet plaatje van het Nederlandse publiek past", zegt Hind in Spits. "Maar Nathalie is mijn favoriet, wat een podiumbeest! Als je haar ziet zingen, gebeurt er echt wat."
Boris is ongeveer dezelfde mening toebedeeld. "Persoonlijk denk ik dat Nikki gaat winnen, van haar stem ben ik erg gecharmeerd. Maar Charlene vond ik van alle deelnemers muzikaal het meest interessant, zij wist echt een eigen draai te geven aan haar nummers. Maar Nathalie maakt ook een goede kans, dat is echt een persoonlijkheid."
Net als de rest van Nederland tast Boris is in het duister over de uitslag van zaterdag. "Er is geen peil op te trekken wie het Nederlands publiek gaat kiezen. Maar ik denk dat als ze er hard aan werken, ze er alle drie wel een goede carriere aan over kunnen houden."
De winnaar van Idols II heeft nog wel een tip voor de kandidaten van dit jaar. "Ik hoop dat ze er op tijd achter komen wie ze zijn. En als ze dat al weten, dat ze zich hard gaan maken voor hun eigen sound."
De tip van Hind is vooral doorzettingsvermogen te gebruiken. "De eerste twee jaar gaat het nog voor een deel vanzelf, daarna moet je er echt voor gaan vechten. Je moet ook de goede mensen om je heen krijgen en je zaken goed regelen. Als je plugger niet voor je wil rennen, kom je er niet, hoeveel talent je ook hebt."
Ik vind het niveau ook niet zo bijster hoog!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:51 schreef Toeps het volgende:
Hind heeft wel een punt, als iets als neil het tot de laatste vijf schopt..
Wat Vet! Behalve Jeroen van der Boom danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:34 schreef BVO het volgende:
Single heet Hello world en is geschreven door John Ewbank.
In de opening treedt onder meer Jeroen van der Boomop, in de backstage opnieuw en dan ook Diva's of Dance. Tijdens de show zingen de twee een duet met Trijnje Oosterhuis, een duet met elkaar, hun favoriete optreden tot nu toe, de single én een duet met een 'koor'. Bij Nathalie is dat haar familie
, bij Nikki het koor van haarzelf, Charlene, Nigel e.a.; Inside out.
Heel die Enrique was dus niet waar? Ik loop weer achter geloof ikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:34 schreef BVO het volgende:
Single heet Hello world en is geschreven door John Ewbank.
In de opening treedt onder meer Jeroen van der Boomop, in de backstage opnieuw en dan ook Diva's of Dance. Tijdens de show zingen de twee een duet met Trijnje Oosterhuis, een duet met elkaar, hun favoriete optreden tot nu toe, de single én een duet met een 'koor'. Bij Nathalie is dat haar familie
, bij Nikki het koor van haarzelf, Charlene, Nigel e.a.; Inside out.
Acht, dat met Trijntje doen ze met z'n drieën. Trio dus ipv duet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:36 schreef Hockeylotje het volgende:
Maar hoe gaan ze dat allemaal in één show proppen?
Exclusief de opening zijn dat:
1 optreden samen
2 optredens Trijntje
2 favoriet optredens
2 met koor
2 single
is 9 optredens!
Die is jouw probeersel om weer wat leven in de brouwerij te brengen hier?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nikki's optreden ook beluisterd.. wat saai en niet spetterend vergeleken bij Nathalie zeg. Het is een beetje te vergelijken met een Idols-finale tussen Katie Melua en Beyoncé ofzo.
Bij jou is het ook uit het oog, uit het hartquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Krijgen die twee losers ook nog even hun minutes of fame.
Kutwijf ik edittequote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Bij jou is het ook uit het oog, uit het hart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |