Aangepast.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:59 schreef DutchTrain het volgende:
Waarom staat er geen plaatje in de OP
Te laat... kan al bijna niet praten wegens keelontsteking.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:50 schreef Bora-Bora het volgende:
Goedenmiddag. Ben ziek. Da's leuk, zo aan het begin van 't weekend....![]()
Ik zal wat verder van de computer gaan zitten om jullie niet aan te steken.
Mooi, presenteer je ook de voortgang van mijn project in het Noors?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:27 schreef Vogue het volgende:
Ik wil best een paar dagen ruilen, ben nog nooit in Noorwegen geweest
Goedenacht.quote:
Oh shit... sorry!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:27 schreef Fogel het volgende:
Te laat... kan al bijna niet praten wegens keelontsteking.
Stabiel. Alleen wat slaperig nu. Duik er zo maar eens in. Hoe is het met jou verder?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe is het?
Mooi zoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Stabiel. Alleen wat slaperig nu. Duik er zo maar eens in. Hoe is het met jou verder?
Jeetje, inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:52 schreef flipsen het volgende:
Volgens mij werden de mensen aan de rechterkant niet blij toen ze door het raampje keken. Wel weer een duidelijk voorbeeld dat er, zelfs als er tijdens de start iets misgaat je nog niet direct hoeft te biddenCaptain bleef ijzig kalm zeg
http://www.flightlevel350.com/aviation_video.php?id=8457
Volgens mij was het gevaar al geweken toen ze de motor hadden uitgeschakeld... Brandweer was denk ik meer voorzorgsmaatregel. Wel grappig hoe je ziet hoeveel power het vliegtuig verlies zodra de motor werd uitgeschakeld. Moet een fijn gevoel in je maag zijn geweestquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:47 schreef Bora-Bora het volgende:
Liepen ze overigens niet een behoorlijk risico door toch nog (op de andere motor) zo lang door te rijden, in plaats van de passagiers gelijk op de grond te evacueren?
Haha, ik had gelijk Popolon op m'n nek!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:19 schreef flipsen het volgende:
![]()
Wow, de eerste keer dat ik een kots-smiley gebruik en hij is nog toepasselijk ook!
Oeps!! Foutje!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:59 schreef Fogel het volgende:
Nu we het toch over vliegtuigen in moeilijkheden hebben; de VS zijn vandaag een b2 stealth bomber kwijtgeraakt. Was de eerste die neerstortte sinds de B2 operationeel werd zo'n 15 jaar geleden.
Dat was dezelfde reclame van TUIFlyquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmmm, dat is dus een ander filmpje dan ze bij het journaal lieten zien. Dat vliegtuig steeg gewoon op met een mooi afterburner effect.
Ja, hoi.quote:Op maandag 25 februari 2008 06:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Waar blijft k_man nou?
Nu nog een optie voor de dobbelsteen opgeven.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:35 schreef k_man het volgende:
Ja, hoi.
Het nieuwe topic was me ng niet opgevallen.
Nee hoor, prima optie. Ben er wel benieuwd naar.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:02 schreef k_man het volgende:
Heb ik gedaan. Als het te ver uit de buurt is verzin ik wel wat anders.
Dat vakantiehuis van Le Corbusier staat ernaast als ik dat stuk goed gelezen heb. En het verhaal van die villa is ook een mooi gegeven. Moord op een eigenaar door de tuinman, vandalisme door Le Corbusier, etcetera. Ik ben er nu wel benieuwd naar.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:18 schreef k_man het volgende:
Dit is wel een optie voor de echte architectuurfreak, natuurlijk. Gaan kijken naar een villa in verval, van een relatief onbekende architect. Wie weet kun je naar binnen glippen, wie weet kun je niet meer dan een glimp opvangen.
Maar je kunt dan altijd nog het vakantiehuisje en graf van Le Corbusier bezoeken. En de omgeving schijnt ook mooi te zijn.
Schandalig Vogue! Geen titel. Tsssk. Gelukkig wist ik wat.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:16 schreef Vogue het volgende:
HalloDeze bijna Mexicaanse is weer terug in Mexico
Ik had geen nieuw topic geopend omdat ik geen titel wist.. erg he
Veel plezier in Barça Thetallguy!
Hmm, ja, spuit 11 dus enzoquote:Op maandag 25 februari 2008 15:32 schreef k_man het volgende:
Een klooster in Frankrijk, ontworpen door Le Corbusier.
Dat is waarquote:Op maandag 25 februari 2008 18:28 schreef k_man het volgende:
Welnee, dat ligt veel te veel voor de hand. E.1027 is veel unieker.
Ik denk dat hij het tegen mij had.quote:
Waar was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik dacht eersdt dat je
[ afbeelding ] bedoelde, maar dat is natuurlijk Fantasy Island.
Groetjes terug!!quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:27 schreef Thetallguy het volgende:
Groetjes vanuit (een mistig)Barcelona
Staat 'ie in de steigers?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:40 schreef Fogel het volgende:
Zeg dat ze eens op moeten schieten met de kerk(sagrada uiteraard)
Ronaldinho speelt niet vanavond, dus Rijkaard begint met Henry Messi en Eto´o voorinquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:50 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Groetjes terug!!![]()
Hou ons op de hoogte!
Have fun!quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:51 schreef Thetallguy het volgende:
Ronaldinho speelt niet vanavond, dus Rijkaard begint met Henry Messi en Eto´o voorin![]()
Vanavond naar de voetbal dus
Al sinds 1882 ofzo...quote:
Grinn. Dan kunnen ze als ze klaar zijn dus zo weer overnieuw beginnen...quote:
Sure... alsof ie weet wie dat is.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:27 schreef Thetallguy het volgende:
speciale groetjes aan k¬man van Stephan van Chic&Basic
En? Hoe was het?quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:51 schreef Thetallguy het volgende:
Ronaldinho speelt niet vanavond, dus Rijkaard begint met Henry Messi en Eto´o voorin![]()
Vanavond naar de voetbal dus
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
Fogel, ik heb een goede bestemming gevonden voor het bonnetje. Ik verwacht binnenkort even te boeken.
Wat belachelijk zeg. Al weet ik niet hoelang officieel in Noorwegen, 3 Noorse kinderen, en je bent bovendien met een Noorse getrouwd, als ik het goed begrijp??!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:00 schreef Fogel het volgende:
De vreemdelingenpolitie deed vandaag moeilijk toen ik een verlenging van mijn verblijfsvergunning aanvroeg. Hun locale regels zijn namelijk strenger dan wat in de wet staat.
Wat raar dat ze eigen plaatselijke regels hebben en niet de landelijke aanhouden. Bovendien ben je getrouwd hoewel dat misschien tegenwoordig niet meer uitmaakt voor de verblijfsvergunning.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:27 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wat belachelijk zeg. Al weet ik niet hoelang officieel in Noorwegen, 3 Noorse kinderen, en je bent bovendien met een Noorse getrouwd, als ik het goed begrijp??!!
Beetje muggenzifterij?...
Klopt allemaal.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:27 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wat belachelijk zeg. Al weet ik niet hoelang officieel in Noorwegen, 3 Noorse kinderen, en je bent bovendien met een Noorse getrouwd, als ik het goed begrijp??!!
Beetje muggenzifterij?...
Juist die extra strenge plaatselijke regels zit het ze in Oslo ook dwars en het leek erop dat ze allang blij waren dat ze me aan de lijn kregen omdat ik niet bang ben om tegen de locale regels in te gaan. Kreeg het bericht 'ze mogen je alleen dit soort documentatie vragen, als wat ze meer vragen zeg je nee, doen ze moeilijk, laat je ze naar ons bellen' en gaf vervolgens naam en interne referenties zoals afdeling, etc aan me.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:41 schreef Vogue het volgende:
[..]
Wat raar dat ze eigen plaatselijke regels hebben en niet de landelijke aanhouden. Bovendien ben je getrouwd hoewel dat misschien tegenwoordig niet meer uitmaakt voor de verblijfsvergunning.
Wacht maar tot Típica Reizen je benadertquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:34 schreef Vogue het volgende:
Ik vond de Sawadee reizen het leukste om te begeleidenLeuk geinteresseerd publiek altijd!
Hmmm, ik heb de reizen-begeleid periode in mijn leven afgesloten, zoek het sinds een jaar of 3 meer binnen inkoop en product managementquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wacht maar tot Típica Reizen je benadert
Oh nee, Hik was eerst...
Hilarisch, Fogel!quote:
Jazeker! Wist je trouwens dat ze inmiddels getrouwd is?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:29 schreef Vogue het volgende:
Hmmm, ik heb de reizen-begeleid periode in mijn leven afgesloten, zoek het sinds een jaar of 3 meer binnen inkoop en product managementMaar als je omhoog zit en Hik kan niet wil ik best een reis doen hoor
Heb je trouwens destijds nog contact gehad met Leentje de Belgische schone?
Don't worry: dat was prima duidelijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:47 schreef Fogel het volgende:
Ik vond Oslo wat makkelijker dan '(contactpersoon bij) the Norwegian directorate of immigration'
Ik heb er heerlijk door geslapenquote:
Twee jaar. Tijd zat om te sparen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 06:14 schreef tevebe het volgende:
Over 5 dagen zit mijn reis eropAan de ene kant jammer want ik zou graag in Vancouver willen blijven, maar ik wil gaan studeren en heb bijna geen geld meer. Ik ga iig proberen om terug te komen met de OS over 2 jaar!
Wat is "de OS"?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 06:14 schreef tevebe het volgende:
Over 5 dagen zit mijn reis eropAan de ene kant jammer want ik zou graag in Vancouver willen blijven, maar ik wil gaan studeren en heb bijna geen geld meer. Ik ga iig proberen om terug te komen met de OS over 2 jaar!
Olympische (winter)Spelen zijn in 2010 in Vancouver.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wat is "de OS"?
Geniet van je laatste paar dagen, daar!
020 - 4 747 747quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:49 schreef Jaguarized het volgende:
Fogel, ik kan alleen maar bellen naar dat +47 nummer of ook naar gewoon een nummer in Nederland? Staat namelijk niks van in de voorwaarden.
Olympische Spelen inderdaad. Ik vind Vancouver echt te gek en wil daar graag weer heen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wat is "de OS"?
Geniet van je laatste paar dagen, daar!
De tickets gaan in oktober de verkoop in. Die zullen ook flink wat kosten. Maar ik heb een halfjaar de tijd om fulltime te werken voor die kaartjes.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Twee jaar. Tijd zat om te sparen zou ik zeggen.
Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:08 schreef Bora-Bora het volgende:
Het wordt hier wel heel cryptisch!! (alleen deze pagina al...)![]()
FrequentFlyer pasjes zijn persoonsgebonden, dus niet zo vreemd natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
Net even met de KLM gebeld om een vlucht te boeken. Nu is het kennelijk zo dat als ik ga vliegen, ik niet mijn vader's frequent flyer pasje kan gebruiken. Beetje vreemd aangezien dat normaliter nooit een probleem is als ik online boek. Ik zet hem er op Schiphol dan wel bij, daar doen ze er niet zo moeilijk over.
Dat is tegenwoordig op bijna alle luchthavens. Alles in één in tas stoppen; je laptop moet toch apart door de scanner zonder tas eromheen, dus die kun je sowieso los meenemen.quote:Dan nog een issue, van de KLM mag je als je een laptop mee neemt, deze vervoeren in een laptoptas naast bv je rugzak als handbagage. Nu is het op Heathrow zo dat je maar 1 stuk handbagage mee mag nemen. Best verrot aangezien ik dan al mijn fotoapparatuur maar in maar in de rugzak moet proppen en daar moet de laptop dan ook nog bij in. Rare policy zeg.
enquote:At Heathrow Airport passengers may now carry more than one item of hand baggage through security. But you should check hand baggage allowances with your airline before arriving at the airport, as the weight and size of hand baggage allowances differ between airlines. Some airlines may allow you to carry one item only. Whatever the number of items, each must be no larger than 56cm tall, 45cm wide and 25cm deep.
quote:You no longer need to remove your laptop from your bag at Heathrow Airport.
Vond het best okay, je loopt er snel langs als je niet oplet, klein bordje voor het raam valt niet zo op, en wat gehorig zo af en toe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Sure... alsof ie weet wie dat is.
Bevalt het ho(s)tel een beetje?
Het voetbalavontuur is geluktquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:53 schreef DutchTrain het volgende:
Lijkt me duidelijk.
Een telefoonnummer in Noorwegen
Een telefoonnummer van de KLM
Een bonnetje
Een PM icoontje
Kaartje voor de Olympische Spelen
quote:Met andere woorden; als je naar Fogel PM't dan krijg je een bonnetje om kaartjes voor de Olympische Spelen te boeken via het genoemde telefoonnummer van KLM.
Fogel gaat op de Franse toer???quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:03 schreef Vogue het volgende:
Als je in het midden leest, staat er: je suis indechiffrable
Neequote:
Jemig! Indrukwekkend!!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 14:44 schreef DutchTrain het volgende:
Heb een paar keer een aardige crosswind landing meegemaakt, maar deze gelukkig niet
=> http://www.ad.nl/fun/biza(...)_voorkomt_crash.html ..
Vanavond gewoon nog even de film Hostel kijken, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Morgen onder het mes. Jullie zullen het een paar dagen zonder me moeten stellen. Wees lief voor elkaar hè!
Ik heb me ingeschreven als (PhD) student en ik ben in het buitenland. Ik gooide het vorige topic op slot, dus tja.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:59 schreef Bora-Bora het volgende:
Oja Fogel, dit was zo'n topic waar ik zo verbaasd was jou tegen te komen! En dan nog als TS (van dit deeltje)! [ afbeelding ]
Je woont toch in Amsterdam, dus gewoon uit het raam lijkt mij geen probleem.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:48 schreef UIO_AMS het volgende:
En waarom heb ik geen toilet op de woonverdieping?
Enkele weken geleden is het bevestigd dat ik als student geregistreerd ben en dat ik voor twee examens ingeschreven ben (maar ik ga er maar 1 van doen).quote:
Ik ga vrijdag, maandag en woensdag naar Osloquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:09 schreef k_man het volgende:
Misschien moet ik deze zomer toch maar eens naarOslo
toe.
Ik las dat De Schreeuw deze zomer weer te zien zal zijn. Van mei t/m sptember ofzo.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:47 schreef Thetallguy het volgende:
Kijken TRV-ers ook naar Peking Express? Je ziet tenminste ook wel stukjes van -dit jaar- Mexico, Nicaragua en Venezuela
Liejannuh en ik hebben ons opgegeven voor de tweede serie.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:53 schreef Thetallguy het volgende:
Ook ooit de gedachte gehad je in te schrijven?
Om De Schreeuw te zien dus. Ik weet dat er meerdere versies zijn, maar deze werd toch wel gezien als dé De Schreeuw, dacht ik. Plus dattie maar een paar maanden te zien zal zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:06 schreef Fogel het volgende:
Waarom 'moet' je naar Oslo?
Die was leukquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Liejannuh en ik hebben ons opgegeven voor de tweede serie.
Naar mijn weten worden zowel die in Nationalgalleriet als die in het Munchmuseum als dé De Schreeuw gezien en de overige twee zijn 'ondergeschikt'.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Om De Schreeuw te zien dus. Ik weet dat er meerdere versies zijn, maar deze werd toch wel gezien als dé De Schreeuw, dacht ik. Plus dattie maar een paar maanden te zien zal zijn.
Ja, 'k heb speciaal m'n avondkleding voor jullie aangetrokken. Mag ik nu nog in TRV komen posten?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Eindelijk blauw bora?
Mits foto's van avondkledingquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:34 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja, 'k heb speciaal m'n avondkleding voor jullie aangetrokken. Mag ik nu nog in TRV komen posten?
Ik verwachtte erger.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:44 schreef DutchTrain het volgende:
Mits foto's van avondkleding
inkoppertje
Jij hebt gewoon geen smaak qua steden. Kopenhagen is tof en Parijs ook.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef Fogel het volgende:
Kopenhagen is saai. Stockholm is tof, en mooi
Gelukkig dat het niet regende dan!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Moest vanmiddag sigaretten halen bij de AH. Lopend deed ik over de 200 m die ons scheiden 20 minuten. Ik werd ingehaald door een bejaarde met zware vorm van bronchitus. En toen moest ik weer terug met aan het einde de brug over de gracht naar m'n huis. Al met al drie kwartier bezig geweest met een paraplu als loopstok. (..)
Ja, vandaag is een stuk erger.quote:
Ik had net m'n zus met haar kleinste op bezoek. Uiteraard gooide hij zijn volle glas limonade om over de vloer. Dus ik heb weer wat te doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:43 schreef Bora-Bora het volgende:
Verveel je je nog steeds zo, UIO?
Of gaat het al wat beter met je knie?
En die smeirige doekjes worden pas 19 maart gewassen en dan weten we na de was of ze nog schoon zijn geworden?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Uiteraard heeft ze opgeruimd, maar nu liggen er allemaal smerige doekjes bij de wasmand.
Resultaten volgen woensdag 19 maart.
Ik blijf erbij dat het een gemiste kans was van de producenten.quote:
Ik zal er een topic over openen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:12 schreef Fogel het volgende:
En die smeirige doekjes worden pas 19 maart gewassen en dan weten we na de was of ze nog schoon zijn geworden?
Geen idee. Er is een groot aantal spieraandoeningen. Misschien dat het daarom zo lang moet duren.quote:Waarom duurt het (en dan bedoel ik dus het resultaat van de operatie) zo lang?
Ervoor dobbelen of en zo ja wanneer je ze gaat wassenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zal er een topic over openen.
[..]
Ja, dat is als je een normaal tarief boekt. Begrijp alleen niet dat een retourje met US Airways naar LA 12.700 punten oplevert en een retourtje Singapore met Lufhansa maar 3.325.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:05 schreef Fogel het volgende:
Je vloog op het 25% punten tarief?
Alleen de laagste 1 tot 3 boekingsklasses (afhankelijk van airline en zelfs bestemming) geven 25%. Je kan best 100% punten krijgen en toch nog een zeer goedkoop ticket hebben. Als ik boek zijn de allergoedkoopste tarieven vaak al weg (maar ik moet toegeven dat ik eens een boekingsklasse hoger ging om daardoor die 100% te krijgen, het scheelde maar 20¤ ofzo - voor de goede orde dit was een privevlucht, als ik voor de baas vlieg doe ik dat niet).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja, dat is als je een normaal tarief boekt. Begrijp alleen niet dat een retourje met US Airways naar LA 12.700 punten oplevert en een retourtje Singapore met Lufhansa maar 3.325.
Maar goed, ik vlieg liever wat goedkoper dan dat ik eens in de drie jaar een gratis vluchtje krijg.
Ervaringsdeskundige, zou je denken! ^^quote:Op zondag 9 maart 2008 01:45 schreef flipsen het volgende:
Die tulpen geef je bij terugkomst aan je vrouw om je schuldgevoel af te kopen natuurlijk
Nee volgens de burgemeester zijn het antiekwinkeltjes in een monumentale ambiance die past bij de stad.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:37 schreef Bora-Bora het volgende:
Er zijn toch (officieel) geen hoertjes meer?
Toch leuk om dan te bedenken dat je 20 euro meer betaald hebt voor 1200 punten extra, terwijl je er 30.000 nodig hebt voor een 'gratis' retour tussen NL en Noorwegen. Ofwel: als je op deze manier punten spaart, kost je 'gratis' retour maar 500 euro.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:57 schreef Fogel het volgende:
Als ik boek zijn de allergoedkoopste tarieven vaak al weg (maar ik moet toegeven dat ik eens een boekingsklasse hoger ging om daardoor die 100% te krijgen, het scheelde maar 20¤ ofzo - voor de goede orde dit was een privevlucht, als ik voor de baas vlieg doe ik dat niet).
quote:Op zondag 9 maart 2008 12:31 schreef DutchTrain het volgende:
Toch leuk om dan te bedenken dat je 20 euro meer betaald hebt voor 1200 punten extra, terwijl je er 30.000 nodig hebt voor een 'gratis' retour tussen NL en Noorwegen. Ofwel: als je op deze manier punten spaart, kost je 'gratis' retour maar 500 euro.![]()
Ook leuk dat je 1000 punten voor ¤ 55 kunt kopen.![]()
Marketing blijft een leuk instrument om mensen voor de gek te houden
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:39 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand hier wel eens de Heathrow Express genomen?
Ik betaalde met een (overboekings)voucher, dus het maakte me niets uitquote:Op zondag 9 maart 2008 12:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Toch leuk om dan te bedenken dat je 20 euro meer betaald hebt voor 1200 punten extra, terwijl je er 30.000 nodig hebt voor een 'gratis' retour tussen NL en Noorwegen. Ofwel: als je op deze manier punten spaart, kost je 'gratis' retour maar 500 euro.![]()
Ook leuk dat je 1000 punten voor ¤ 55 kunt kopen.![]()
Marketing blijft een leuk instrument om mensen voor de gek te houden
quote:Personentrein botst met bus in Argentinië; 17 doden en vele gewonden
Een tragisch ongeluk in Dolores, in de provincie Buenos Aires met 17 dodelijke slachtoffers en 47 gewonden. De trein botste op een beveiligde overweg op Ruta 63 op een lange afstandsbus. Het ongeluk gebeurde omstreeks 2 uur vannacht, toen de trein van FerroBaires, vertrokken vanaf het Constitución station in Buenos Aires met bestemming Mar del Plata, bovenop een dubbeldeksbus reed, die op weg was naar San Miguel vanuit Mar de Ajó.
De trein botste op het achterste deel van de bus, die enkele meters werd meegesleurd, waarbij drie wagons van de trein ontspoorden. Volgens ooggetuigen stak de bus de overweg over terwijl de slagbomen naar beneden waren. In de bus zaten 65 personen: 57 volwassenen en 8 kinderen, waarvan er 2 de dood vonden. In de trein zaten 250 mensen.
Bij het ongeluk vonden 17 personen de dood. Eén van de slachtoffers was een 20 jarige vrouw die juist op de plek des onheils passeerde en werd verpletterd door de bus. De twee chauffeurs van de bus raakten niet gewond. De busmaatschappij heeft een nummer opengesteld voor familieleden van de buspassagiers, die informatie willen (+54 (0)800 333 1970).
Daarover gesproken: Ik heb nog een voucher van 50 euro van KLM die op moet voor 1 juni... iemand interesse om deze gratis ende voor niets te krijgen?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:19 schreef Fogel het volgende:
Ik betaalde met een (overboekings)voucher, dus het maakte me niets uit
Wij vliegen ergens in juni naar Lyon. Dat valt dus net buiten de voucherdatum.quote:Op maandag 10 maart 2008 07:53 schreef DutchTrain het volgende:
Daarover gesproken: Ik heb nog een voucher van 50 euro van KLM die op moet voor 1 juni... iemand interesse om deze gratis ende voor niets te krijgen?
Of is UIO al zodanig hersteld, dat hij met KLM naar Lyon of Grenoble vliegt voor die tijd ?
Supersympathiek aanbod, DutchTrain!quote:Op maandag 10 maart 2008 07:53 schreef DutchTrain het volgende:
Daarover gesproken: Ik heb nog een voucher van 50 euro van KLM die op moet voor 1 juni... iemand interesse om deze gratis ende voor niets te krijgen?
Of is UIO al zodanig hersteld, dat hij met KLM naar Lyon of Grenoble vliegt voor die tijd ?
Gezien dequote:Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef k_man het volgende:
De kans dat ik deze zomer naar Oslo ga is bijzonder klein geworden.
Geannuleerde vlucht zelfs, omdat het vliegtuig weer eens kapot was. Uiteindelijk met een omweg en een paar uur later nog wel op de plaats van bestemming gekomen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:11 schreef Fogel het volgende:
50¤? Vertraagde vlucht?
Die is al aardig aan het instorten hier. Ik ben ook wat aan het rondkijken en de prijzen dalen op het moment door het grote aanbod.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:56 schreef Bora-Bora het volgende:
Wacht nog even tot de huizenmarkt instort, k-man!
Ja, al die mensen die dachten op de valreep nog even hun huis lekker prijzig te kunnen verkopen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:49 schreef DutchTrain het volgende:
Die is al aardig aan het instorten hier. Ik ben ook wat aan het rondkijken en de prijzen dalen op het moment door het grote aanbod.
Ah jammer. Ik ga het eens proberen. De reistijd van terminal 4 naar Paddington = 20 minuten dus dat is lekker snel.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heathrow heb ik alleen maar gebruikt om over te stappen, niet om naar de stad te gaan.
Instorten inderdaad niet echt, maar ik vrees wel dat nieuwbouw het moeilijk kan gaan krijgen, als het - zeker in de stad duur blijft - en daarbuiten in prijs moet dalen (met als gevolg dat er niet gebouwd wordt).quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:28 schreef Bora-Bora het volgende:
Ja, al die mensen die dachten op de valreep nog even hun huis lekker prijzig te kunnen verkopen...
Maar van instorten kun je toch nog niet echt spreken?! Meer een beetje zakken misschien?
Ik zeg ook altijd dat als jouw huis in waarde stijgt of daalt, dan doen de andere huizen dat waarschijnlijk ook net zo hard, dus zal je er nooit iets beters of slechters voor terug kunnen kopen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:47 schreef k_man het volgende:
Ach, wat maakt het uit? Zo lang je je huis niet met een schuld hoeft te verkopen valt het allemaal best mee.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:55 schreef DutchTrain het volgende:
Ik zeg ook altijd dat als jouw huis in waarde stijgt of daalt, dan doen de andere huizen dat waarschijnlijk ook net zo hard, dus zal je er nooit iets beters of slechters voor terug kunnen kopen...
Dat soort uitspraken doen het alleen nooit zo goed bij mensen die er helemaal van overtuigd zijn dat kopen beter is dan huren.
En tenzij het om een 1e aankoop gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:07 schreef k_man het volgende:
Klopt, tenzij de prijzen regionaal sterk uiteen gaan lopen. En tenzij de prijzen zodanig hard dalen dat je je huis met een flinke restschuld verkoopt.
Het laatste boek van Michael Palin (New Europe)quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:50 schreef Thetallguy het volgende:
Iemand nog aanraders voor een leuk reisboek ofzo? Het is nu boekenweek en het boekenweekgeschenk zorgt ervoor dat ik komende zondag niet voor de trein hoef te betalen. Wat ervoor zorgt dat dat weer een mooie gelegenheid is om een boek te kopen
Foto's van sterrenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:15 schreef Jaguarized het volgende:
-verkeerde topic-
Daar had ik ooit een topic over. Over reisboeken welteverstaan. Even zoeken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:50 schreef Thetallguy het volgende:
Iemand nog aanraders voor een leuk reisboek ofzo? Het is nu boekenweek en het boekenweekgeschenk zorgt ervoor dat ik komende zondag niet voor de trein hoef te betalen. Wat ervoor zorgt dat dat weer een mooie gelegenheid is om een boek te kopen
Yep, van terminal 4 naar Kings Cross (?), in 20 minuutjes. Maar koste wel 19 pond.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:39 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand hier wel eens de Heathrow Express genomen?
Ik ga straks maar eens op zoek naar Door Ierland met een koelkastquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar had ik ooit een topic over. Over reisboeken welteverstaan. Even zoeken.
edit
Reviews van reisliteratuur
Liefhebber van aparte reizen? ik heb nog een topic voor jequote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:41 schreef UIO_AMS het volgende:Wat ik ervan vond
Eén van de meest humorvolle reisboeken die ik ooit gelezen heb. De ontmoeting met Prins Charles is ontzettend lachwekkend. Sowieso ben ik een liefhebber van impulsieve reizen, maar dit slaat alles.
Paddington.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Yep, van terminal 4 naar Kings Cross (?), in 20 minuutjes. Maar koste wel 19 pond.
Ah, ik was de naam al kwijt. De volgende keer neem ik trouwens wel de metro. Eerlijk gezegd vond ik het het prijsverschil niet waard.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Paddington.Hij kost nu online 14.50, altijd leuk om eens te proberen.
Klopt, het is een prijzige trein, dat wel. Volgens mij was ik de vorige keer van Green Park naar Heathrow bijna 50 minuten onderweg. Dit zou 20-23 minuten moeten duren vanaf terminal 4 en hij stopt nergens. Dat vind ik wel zwaar relaxed. Terug zal ik ook gewoon de tube pakken maar heen wil ik zsm in het centrum zijn ivm een afspraak op Park Lane.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ah, ik was de naam al kwijt. De volgende keer neem ik trouwens wel de metro. Eerlijk gezegd vond ik het het prijsverschil niet waard.
Dit jaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:09 schreef flipsen het volgende:
Welk jaar?
Thanks!quote:
De Nederlandse versie heb ik voor het laatste voor een paar euro bij De Slegte zien liggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:59 schreef Thetallguy het volgende:
Round Ireland with a fridge nergens kunnen vinden![]()
....Gecondoleerd, man... (vannacht hoopte ik nog dat ik het misschien verkeerd begrepen had...)quote:Op zondag 16 maart 2008 11:07 schreef Thetallguy het volgende:
Danku
Het ging echt snel, rond 22u viel ze thuis van de trap, 1u s'nachts was het al klaar. Rare nacht gehad.
'Alles' als in ...quote:Op zondag 16 maart 2008 13:39 schreef Fogel het volgende:
Zo, alles is nu klaar voor een bliksembezoek aan Amsterdam.
Zeker om je vloeistoffen in te doen voor bij de security check op Schiphol.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:26 schreef Bora-Bora het volgende:
Zelfsluitende plastic zakjes teruggevonden?
Tuurlijk!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:59 schreef arrebar het volgende:
[..]
Zeker om je vloeistoffen in te doen voor bij de security check op Schiphol.
De uitnodiging staat nog steeds.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:39 schreef Fogel het volgende:
Zo, alles is nu klaar voor een bliksembezoek aan Amsterdam.
Nou ja, TT's van jouw hand kan ik nog wel begrijpen.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:24 schreef k_man het volgende:
Kunnen we DT z'n vingertjes niet gewoon eens afhakken? Waarom moet die jongen iedere keer TT's veranderen, terwijl dat nergens voor nodig is?
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben het trouwens oneens met de TT-wijziging, DT. Ik zet hem terug in originele staat. Dat zal je leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |