Stel je gaat richting zee... je rijdt op de laatste weg voor zee, en zou officieel rechts af moeten... dan kan het inderdaad gebeuren dat er geen wegen naar rechts komen... aangezien je niet op doodlopende wegen mag rijden, zal je vanzelf gedwongen worden om links te gaan (die in dat geval niet doodloopt) en dan kan je dus weer doorrijdenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:07 schreef tomroes het volgende:
Ik denk dat je uiteindelijk altijd in uithoeken terechtkomt waar je niet verder kan... Je beweegt je namelijk één richting in, bijvoorbeeld noord-west. En dan kom je bij zee uit
Hmm, dat kan. Snelwegen wel doen verhoogt de kans om verder weg te komen. Maar hoe besluit je dan welke afslag je neemt, als je die niet telt als rechtsaf? Meteen bij de volgende afslag er weer af?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zou overigens de afrit van een snelweg niet tellen als rechtsaf. Bij het einde van de afrit kom je meestal wel voor de keuze te staan: ga ik hier links of rechts.
Is een idee, maar kan wel erg veel tijd kosten!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Je tankprobleem kan je ook oplossen door bij elk tankstation waar je langs komt je tank vol te gooien.
Helemaal leuk als er drie tankstations naast elkaar staan.
Sorry, ik was erg druk, maar morgen reply ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:00 schreef Liejannuh het volgende:
Hmmm... nog niet in het boek gekeken!Was erg druk met het schrijven van een mailtje naar een oude vlam.
Beginnen met het handje waarmee je schrijft.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Oké. En hoe bepaal je dan of je met links of rechts begint?
Met een volle tank beginnen brengt je trouwens ook niet zo snel in de problemen. Of verwacht je meer dan 450 km te rijden?
Ik smacht naar je reactie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Sorry, ik was erg druk, maar morgen reply ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |