Paddington.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Yep, van terminal 4 naar Kings Cross (?), in 20 minuutjes. Maar koste wel 19 pond.
Ah, ik was de naam al kwijt. De volgende keer neem ik trouwens wel de metro. Eerlijk gezegd vond ik het het prijsverschil niet waard.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Paddington.Hij kost nu online 14.50, altijd leuk om eens te proberen.
Klopt, het is een prijzige trein, dat wel. Volgens mij was ik de vorige keer van Green Park naar Heathrow bijna 50 minuten onderweg. Dit zou 20-23 minuten moeten duren vanaf terminal 4 en hij stopt nergens. Dat vind ik wel zwaar relaxed. Terug zal ik ook gewoon de tube pakken maar heen wil ik zsm in het centrum zijn ivm een afspraak op Park Lane.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ah, ik was de naam al kwijt. De volgende keer neem ik trouwens wel de metro. Eerlijk gezegd vond ik het het prijsverschil niet waard.
Dit jaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:09 schreef flipsen het volgende:
Welk jaar?
Thanks!quote:
De Nederlandse versie heb ik voor het laatste voor een paar euro bij De Slegte zien liggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:59 schreef Thetallguy het volgende:
Round Ireland with a fridge nergens kunnen vinden![]()
....Gecondoleerd, man... (vannacht hoopte ik nog dat ik het misschien verkeerd begrepen had...)quote:Op zondag 16 maart 2008 11:07 schreef Thetallguy het volgende:
Danku
Het ging echt snel, rond 22u viel ze thuis van de trap, 1u s'nachts was het al klaar. Rare nacht gehad.
'Alles' als in ...quote:Op zondag 16 maart 2008 13:39 schreef Fogel het volgende:
Zo, alles is nu klaar voor een bliksembezoek aan Amsterdam.
Zeker om je vloeistoffen in te doen voor bij de security check op Schiphol.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:26 schreef Bora-Bora het volgende:
Zelfsluitende plastic zakjes teruggevonden?
Tuurlijk!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:59 schreef arrebar het volgende:
[..]
Zeker om je vloeistoffen in te doen voor bij de security check op Schiphol.
De uitnodiging staat nog steeds.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:39 schreef Fogel het volgende:
Zo, alles is nu klaar voor een bliksembezoek aan Amsterdam.
Nou ja, TT's van jouw hand kan ik nog wel begrijpen.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:24 schreef k_man het volgende:
Kunnen we DT z'n vingertjes niet gewoon eens afhakken? Waarom moet die jongen iedere keer TT's veranderen, terwijl dat nergens voor nodig is?
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben het trouwens oneens met de TT-wijziging, DT. Ik zet hem terug in originele staat. Dat zal je leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |