Ik ga vrijdag, maandag en woensdag naar Osloquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:09 schreef k_man het volgende:
Misschien moet ik deze zomer toch maar eens naarOslo
toe.
Ik las dat De Schreeuw deze zomer weer te zien zal zijn. Van mei t/m sptember ofzo.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:47 schreef Thetallguy het volgende:
Kijken TRV-ers ook naar Peking Express? Je ziet tenminste ook wel stukjes van -dit jaar- Mexico, Nicaragua en Venezuela
Liejannuh en ik hebben ons opgegeven voor de tweede serie.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:53 schreef Thetallguy het volgende:
Ook ooit de gedachte gehad je in te schrijven?
Om De Schreeuw te zien dus. Ik weet dat er meerdere versies zijn, maar deze werd toch wel gezien als dé De Schreeuw, dacht ik. Plus dattie maar een paar maanden te zien zal zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:06 schreef Fogel het volgende:
Waarom 'moet' je naar Oslo?
Die was leukquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Liejannuh en ik hebben ons opgegeven voor de tweede serie.
Naar mijn weten worden zowel die in Nationalgalleriet als die in het Munchmuseum als dé De Schreeuw gezien en de overige twee zijn 'ondergeschikt'.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Om De Schreeuw te zien dus. Ik weet dat er meerdere versies zijn, maar deze werd toch wel gezien als dé De Schreeuw, dacht ik. Plus dattie maar een paar maanden te zien zal zijn.
Ja, 'k heb speciaal m'n avondkleding voor jullie aangetrokken. Mag ik nu nog in TRV komen posten?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Eindelijk blauw bora?
Mits foto's van avondkledingquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:34 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja, 'k heb speciaal m'n avondkleding voor jullie aangetrokken. Mag ik nu nog in TRV komen posten?
Ik verwachtte erger.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:44 schreef DutchTrain het volgende:
Mits foto's van avondkleding
inkoppertje
Jij hebt gewoon geen smaak qua steden. Kopenhagen is tof en Parijs ook.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef Fogel het volgende:
Kopenhagen is saai. Stockholm is tof, en mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |