Wat is "de OS"?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 06:14 schreef tevebe het volgende:
Over 5 dagen zit mijn reis eropAan de ene kant jammer want ik zou graag in Vancouver willen blijven, maar ik wil gaan studeren en heb bijna geen geld meer. Ik ga iig proberen om terug te komen met de OS over 2 jaar!

Olympische (winter)Spelen zijn in 2010 in Vancouver.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wat is "de OS"?
Geniet van je laatste paar dagen, daar!

020 - 4 747 747quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:49 schreef Jaguarized het volgende:
Fogel, ik kan alleen maar bellen naar dat +47 nummer of ook naar gewoon een nummer in Nederland? Staat namelijk niks van in de voorwaarden.

Olympische Spelen inderdaad. Ik vind Vancouver echt te gek en wil daar graag weer heen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Wat is "de OS"?
Geniet van je laatste paar dagen, daar!

De tickets gaan in oktober de verkoop in. Die zullen ook flink wat kosten. Maar ik heb een halfjaar de tijd om fulltime te werken voor die kaartjes.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Twee jaar. Tijd zat om te sparen zou ik zeggen.

Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:08 schreef Bora-Bora het volgende:
Het wordt hier wel heel cryptisch!! (alleen deze pagina al...)

FrequentFlyer pasjes zijn persoonsgebonden, dus niet zo vreemd natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
Net even met de KLM gebeld om een vlucht te boeken. Nu is het kennelijk zo dat als ik ga vliegen, ik niet mijn vader's frequent flyer pasje kan gebruiken. Beetje vreemd aangezien dat normaliter nooit een probleem is als ik online boek. Ik zet hem er op Schiphol dan wel bij, daar doen ze er niet zo moeilijk over.
Dat is tegenwoordig op bijna alle luchthavens. Alles in één in tas stoppen; je laptop moet toch apart door de scanner zonder tas eromheen, dus die kun je sowieso los meenemen.quote:Dan nog een issue, van de KLM mag je als je een laptop mee neemt, deze vervoeren in een laptoptas naast bv je rugzak als handbagage. Nu is het op Heathrow zo dat je maar 1 stuk handbagage mee mag nemen. Best verrot aangezien ik dan al mijn fotoapparatuur maar in maar in de rugzak moet proppen en daar moet de laptop dan ook nog bij in. Rare policy zeg.

enquote:At Heathrow Airport passengers may now carry more than one item of hand baggage through security. But you should check hand baggage allowances with your airline before arriving at the airport, as the weight and size of hand baggage allowances differ between airlines. Some airlines may allow you to carry one item only. Whatever the number of items, each must be no larger than 56cm tall, 45cm wide and 25cm deep.
quote:You no longer need to remove your laptop from your bag at Heathrow Airport.

Vond het best okay, je loopt er snel langs als je niet oplet, klein bordje voor het raam valt niet zo op, en wat gehorig zo af en toe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Sure... alsof ie weet wie dat is.
Bevalt het ho(s)tel een beetje?
Het voetbalavontuur is geluktquote:
 1-1 in de laatste seconde, dus dat zorgde voor een vrij uitbundige reactie van het publiek
 1-1 in de laatste seconde, dus dat zorgde voor een vrij uitbundige reactie van het publiek  . Vriendin vond het ook de moeite waard en zou best nog eens naar het voetbal willen
 . Vriendin vond het ook de moeite waard en zou best nog eens naar het voetbal willen  

quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:53 schreef DutchTrain het volgende:
Lijkt me duidelijk.
Een telefoonnummer in Noorwegen
Een telefoonnummer van de KLM
Een bonnetje
Een PM icoontje
Kaartje voor de Olympische Spelen
 Ik zei alleen maar dat het hier cryptisch werd; niet dat ik 't niet gesnapt had!
  Ik zei alleen maar dat het hier cryptisch werd; niet dat ik 't niet gesnapt had!  

quote:Met andere woorden; als je naar Fogel PM't dan krijg je een bonnetje om kaartjes voor de Olympische Spelen te boeken via het genoemde telefoonnummer van KLM.

Fogel gaat op de Franse toer???quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:03 schreef Vogue het volgende:
Als je in het midden leest, staat er: je suis indechiffrable

Neequote:

Jemig! Indrukwekkend!!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 14:44 schreef DutchTrain het volgende:
Heb een paar keer een aardige crosswind landing meegemaakt, maar deze gelukkig niet
=> http://www.ad.nl/fun/biza(...)_voorkomt_crash.html ..

Vanavond gewoon nog even de film Hostel kijken, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Morgen onder het mes. Jullie zullen het een paar dagen zonder me moeten stellen. Wees lief voor elkaar hè!

Ik heb me ingeschreven als (PhD) student en ik ben in het buitenland. Ik gooide het vorige topic op slot, dus tja.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:59 schreef Bora-Bora het volgende:
Oja Fogel, dit was zo'n topic waar ik zo verbaasd was jou tegen te komen! En dan nog als TS (van dit deeltje)! [ afbeelding ]

Je woont toch in Amsterdam, dus gewoon uit het raam lijkt mij geen probleem.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:48 schreef UIO_AMS het volgende:
En waarom heb ik geen toilet op de woonverdieping?

Enkele weken geleden is het bevestigd dat ik als student geregistreerd ben en dat ik voor twee examens ingeschreven ben (maar ik ga er maar 1 van doen).quote:

Oslo
 Oslo  toe.
 toe. 

Ik ga vrijdag, maandag en woensdag naar Osloquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:09 schreef k_man het volgende:
Misschien moet ik deze zomer toch maar eens naarOslo
toe.
Ik las dat De Schreeuw deze zomer weer te zien zal zijn. Van mei t/m sptember ofzo.
 (gelukkig ben ik er maar heel eventjes alle keren).
 (gelukkig ben ik er maar heel eventjes alle keren). 

quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:47 schreef Thetallguy het volgende:
Kijken TRV-ers ook naar Peking Express? Je ziet tenminste ook wel stukjes van -dit jaar- Mexico, Nicaragua en Venezuela

Liejannuh en ik hebben ons opgegeven voor de tweede serie.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:53 schreef Thetallguy het volgende:
Ook ooit de gedachte gehad je in te schrijven?

Om De Schreeuw te zien dus. Ik weet dat er meerdere versies zijn, maar deze werd toch wel gezien als dé De Schreeuw, dacht ik. Plus dattie maar een paar maanden te zien zal zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:06 schreef Fogel het volgende:
Waarom 'moet' je naar Oslo?

Die was leukquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Liejannuh en ik hebben ons opgegeven voor de tweede serie.

Naar mijn weten worden zowel die in Nationalgalleriet als die in het Munchmuseum als dé De Schreeuw gezien en de overige twee zijn 'ondergeschikt'.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Om De Schreeuw te zien dus. Ik weet dat er meerdere versies zijn, maar deze werd toch wel gezien als dé De Schreeuw, dacht ik. Plus dattie maar een paar maanden te zien zal zijn.

Ja, 'k heb speciaal m'n avondkleding voor jullie aangetrokken. Mag ik nu nog in TRV komen posten?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Eindelijk blauw bora?

Bora
 Bora  

Mits foto's van avondkledingquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:34 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ja, 'k heb speciaal m'n avondkleding voor jullie aangetrokken. Mag ik nu nog in TRV komen posten?

Ik verwachtte erger.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:44 schreef DutchTrain het volgende:
Mits foto's van avondkleding
inkoppertje

Jij hebt gewoon geen smaak qua steden. Kopenhagen is tof en Parijs ook.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef Fogel het volgende:
Kopenhagen is saai. Stockholm is tof, en mooi

Gelukkig dat het niet regende dan!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Moest vanmiddag sigaretten halen bij de AH. Lopend deed ik over de 200 m die ons scheiden 20 minuten. Ik werd ingehaald door een bejaarde met zware vorm van bronchitus. En toen moest ik weer terug met aan het einde de brug over de gracht naar m'n huis. Al met al drie kwartier bezig geweest met een paraplu als loopstok. (..)

Ja, vandaag is een stuk erger.quote:

Ik had net m'n zus met haar kleinste op bezoek. Uiteraard gooide hij zijn volle glas limonade om over de vloer. Dus ik heb weer wat te doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:43 schreef Bora-Bora het volgende:
Verveel je je nog steeds zo, UIO?
Of gaat het al wat beter met je knie?

En die smeirige doekjes worden pas 19 maart gewassen en dan weten we na de was of ze nog schoon zijn geworden?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Uiteraard heeft ze opgeruimd, maar nu liggen er allemaal smerige doekjes bij de wasmand.
Resultaten volgen woensdag 19 maart.

Ik blijf erbij dat het een gemiste kans was van de producenten.quote:
 Wij samen op reis was/is gewoon een garantie voor vuurwerk.
 Wij samen op reis was/is gewoon een garantie voor vuurwerk.  

Ik zal er een topic over openen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:12 schreef Fogel het volgende:
En die smeirige doekjes worden pas 19 maart gewassen en dan weten we na de was of ze nog schoon zijn geworden?

Geen idee. Er is een groot aantal spieraandoeningen. Misschien dat het daarom zo lang moet duren.quote:Waarom duurt het (en dan bedoel ik dus het resultaat van de operatie) zo lang?

Ervoor dobbelen of en zo ja wanneer je ze gaat wassenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zal er een topic over openen.
[..]

.
 .

(en nee, ik ga daar niet overnachten)
  (en nee, ik ga daar niet overnachten) (maar gelukkig is het wel zo dat ik SAS en KLM combineer en daardoor voor op beide frequent flyer kaarten precies genoeg punten krijg voor een gratis retourtje binnen europa!)
 (maar gelukkig is het wel zo dat ik SAS en KLM combineer en daardoor voor op beide frequent flyer kaarten precies genoeg punten krijg voor een gratis retourtje binnen europa!)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |