Ik ben weer terug.
Het bezoek aan Amsterdam in het kort: Met de taxi hier van huis naar het vliegveld gegaan, naar Kopenhagen vliegen, daar een biertje pakken in de SAS lounge (collega heeft een gold card), verder naar Schiphol vliegen, treinkaartje kopen (voor heen en terug), trein in, CS uit en hotel zboeken (wat heel erg makkelijk was, het eerste hotel recht voor mijn neus was waar ik moest zijn; het Victoria hotel), inchecken, spullen op de kamer neerzetten, bar in, bar uit, slapen, bijna 9 uur vergaderen, na 22u in het hotel eindelijk weer even in de buitenlucht, inderdaad om de trein naar het vliegveld te pakken... Inchecken, door de fast-track (goed concept!) bij de security check, een biertje pakken in de KLM business lounge (erg kil interieur), naar de food court en daar twee kroketten eten en vervolgens vliegen.
De bar aan boord van de cityhopper was trouwens erg beperkt... we hebben alle gin en alle vodka op... maar dat was in totaal dus maar 20cl.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan