)
 ) 

De Nederlandse versie heb ik voor het laatste voor een paar euro bij De Slegte zien liggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:59 schreef Thetallguy het volgende:
Round Ireland with a fridge nergens kunnen vinden

....Gecondoleerd, man... (vannacht hoopte ik nog dat ik het misschien verkeerd begrepen had...)quote:Op zondag 16 maart 2008 11:07 schreef Thetallguy het volgende:
Danku
Het ging echt snel, rond 22u viel ze thuis van de trap, 1u s'nachts was het al klaar. Rare nacht gehad.

'Alles' als in ...quote:Op zondag 16 maart 2008 13:39 schreef Fogel het volgende:
Zo, alles is nu klaar voor een bliksembezoek aan Amsterdam.

Zeker om je vloeistoffen in te doen voor bij de security check op Schiphol.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:26 schreef Bora-Bora het volgende:
Zelfsluitende plastic zakjes teruggevonden?

Tuurlijk!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:59 schreef arrebar het volgende:
[..]
Zeker om je vloeistoffen in te doen voor bij de security check op Schiphol.

De uitnodiging staat nog steeds.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:39 schreef Fogel het volgende:
Zo, alles is nu klaar voor een bliksembezoek aan Amsterdam.

Nou ja, TT's van jouw hand kan ik nog wel begrijpen.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:24 schreef k_man het volgende:
Kunnen we DT z'n vingertjes niet gewoon eens afhakken? Waarom moet die jongen iedere keer TT's veranderen, terwijl dat nergens voor nodig is?

quote:Op zondag 16 maart 2008 20:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben het trouwens oneens met de TT-wijziging, DT. Ik zet hem terug in originele staat. Dat zal je leren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |