ja joh, spam het overal...quote:
quote:
Tja, TARA en alcohol hè?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:06 schreef nietzman het volgende:
Oh ha, nou mag ik gaan lopen verkondigen dat ik lekker in het clubje zat van mensen die het al wisten!.
wrong woman. de roddel dat Isabeau zwanger van me zou zijn stamt uit 2000!quote:Op zondag 24 februari 2008 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eén keer naar de bioscoop en je hebt haar meteen zwanger gemaakt?
En bedankt hequote:
Gefeliciteerd beidequote:Op zondag 24 februari 2008 17:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
wrong woman. de roddel dat Isabeau zwanger van me zou zijn stamt uit 2000!
dat dusquote:Op zondag 24 februari 2008 17:06 schreef nietzman het volgende:
Oh ha, nou mag ik gaan lopen verkondigen dat ik lekker in het clubje zat van mensen die het al wisten!.
je hebt je eigen broek toch nog niet eens af?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:32 schreef maok het volgende:
[..]
dat dus![]()
Maar nu kan ik ook eindelijk met modeatelier beginnen met de broek voor freecell(ja ja, een heuze zwangssachapsbroek
) zonder allemaal smoezen te moeten verzinnen die toch niet geloofd worden of mensen die van alles gaan vermoeden oid
Ik kan geen passend antwoord bedenken.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:41 schreef RealZeus het volgende:
Eh, ChipsZak.?
Dit lijkt me meer iets voor jou. Vraag over chips (verpakking)
Ik besta nog maar 17 jaarquote:Op zondag 24 februari 2008 17:45 schreef freecell het volgende:
Nog nooit op babycheck?
Dan moet je dat inderdaad maar bij ons doen
"voor het roze haar"quote:Op zondag 24 februari 2008 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan geen passend antwoord bedenken.
Dat is dan ook mijn oefenproject, ik denk dat ik die in een keer of 2 a 3 wel af ga hebbenquote:Op zondag 24 februari 2008 17:40 schreef teigan het volgende:
[..]
je hebt je eigen broek toch nog niet eens af?
Erg slecht.quote:
Opzich heb je daar een punt.quote:
Iets over dat je inderdaad wel eens een opgeblazen gevoel hebt als je vol lucht zit ofzoquote:Op zondag 24 februari 2008 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan geen passend antwoord bedenken.
Tijdens dat tentamen he, toen wist ik het echt nog maar netquote:Op zondag 24 februari 2008 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was eerder vandaag Zwangerschap en Geboorte aan het lezen (ja ik heb ook eierstokken en zo hè) en ik zag het zwaaiende handje van TARA dus ik was al tegen Do2 aan het gillen en die verklaarde me voor gek maar het is wél zo!
Jeetje, gefeliciteerd TARA en freecell! Geniet ervan..
.
Zonde van het missen van de 9 (quote:Op zondag 24 februari 2008 18:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tijdens dat tentamen he, toen wist ik het echt nog maar net![]()
Daar ging mijn concentratie
Ik vind haar kijken alsof ze bezeten is ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
zij heeft wel meer dan één punt
[ afbeelding ]
Dat effect hebben we op meer stelletjes valt ons opquote:Op zondag 24 februari 2008 18:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zei net helemaal dromerig vanachter m'n pc: "Ik wil ook een kindje." en nu ligt Do2 vanaf m'n bed te sputteren.
.
Ik ook niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind van de dames op dat evenement tot nu toe eigenlijk nog niet één aantrekkelijk of zo..
Oh, dat we een kindje willen is wel duidelijk, alleen ik wil nu ineens nú natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat effect hebben we op meer stelletjes valt ons op
Iedereen gaat opeen piekeren of ze óók willen
Tsja, chien heeft ook tijden zo zitten zwijmelen, en ik ook maar sputteren.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zei net helemaal dromerig vanachter m'n pc: "Ik wil ook een kindje." en nu ligt Do2 vanaf m'n bed te sputteren.
.
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tsja, chien heeft ook tijden zo zitten zwijmelen, en ik ook maar sputteren.
Maarja, ik heb ik keertje te vaak ergens anders gesputterd
ik vermeod dat ze stoned was. zo keek ze het hele weekend namelijkquote:Op zondag 24 februari 2008 18:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind haar kijken alsof ze bezeten is ofzo.
Dan ga je er volgend jaar zlef in je stringetje staan!quote:Op zondag 24 februari 2008 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind van de dames op dat evenement tot nu toe eigenlijk nog niet één aantrekkelijk of zo..
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:50 schreef freecell het volgende:
Dat klinkt echt alsof ik je gedwongen heb tot kinderen
Lekker, en het enige wat je doet is een beetje mooi staan wezen in een hotpants?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Collega van me bij Lasaulec beunde ook bij als pitspoes. 300 euro per dag of zo.
Tante Wietsquote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef Wiets het volgende:
Wieeee!!! Ik word tante!!![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik wist het allang![]()
Dat spreekt redelijk voor zich toch?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:14 schreef maok het volgende:
Ik wil ook kids, maar ik ga toch voor de volgorde, 'eerst man kan kids'
ja, beetje met een paraplutje voor een auto staan. En altijd vriendelijk zijn, en de hele dag door sexistische opmerkingen aanhoren en degedachte dat tientallen mannen zich s avonds afrukken bij de fotos die ze kwijlend van je hebben gemaaktquote:Op zondag 24 februari 2008 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lekker, en het enige wat je doet is een beetje mooi staan wezen in een hotpants?
hmmm.. 15.. das bijna 16 he?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:47 schreef freecell het volgende:
17leeftijd koters: 1-15
Ik Pwn jullie bigtime
Pfff, ik ookquote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef Wiets het volgende:
Wieeee!!! Ik word tante!!![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik wist het allang![]()
kan beter zeggen 3 vaders en 3 moedersquote:Op zondag 24 februari 2008 19:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
en 2 schoonmoeders en 2 schoonvaders
Je gaat er pas op vanaf wanneer ze 16 zijn?quote:
Nou, als ik die dames zo zie, denk ik niet dat er ook maar 1 vent kwijlend zich gaat afrukken.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat spreekt redelijk voor zich toch?![]()
[..]
ja, beetje met een paraplutje voor een auto staan. En altijd vriendelijk zijn, en de hele dag door sexistische opmerkingen aanhoren en degedachte dat tientallen mannen zich s avonds afrukken bij de fotos die ze kwijlend van je hebben gemaakt
Ach jawel, kerels hebben een rare smaak.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, als ik die dames zo zie, denk ik niet dat er ook maar 1 vent kwijlend zich gaat afrukken.
Ik zat in Duitsland toen!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:54 schreef maok het volgende:
[..]
moet je maar naar meets in het noorderplansoen komen
Voor die dames gaan mannen aan de kant dus een goede manier om je snel over een drukke beursvloer te bewegen is in het kielzog van pitspoezen. Je wilt niet weten wat ik allemaal te horen kreeg qua opmerkingen over die meidenquote:Op zondag 24 februari 2008 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, als ik die dames zo zie, denk ik niet dat er ook maar 1 vent kwijlend zich gaat afrukken.
Nou wat let je. Er liepen meiden tussen die minder sexy gekleed waren als jou reguliere zomerse kleren.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Seksistische opmerkingen krijg je als vrouw tegenwoordig sowieso. Ik krijg er alleen geen 300 euro per dag voor.
Dat weet je niet. Mijn 3 neefjes zijn anders ook heel erg liefquote:Op zondag 24 februari 2008 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jongens, jongens, het gaat niet om kwantiteit, maar om kwáliteit. En mijn nichtje en neefje zijn ongetwijfeld de allerliefsten.
Vorige week was m'n nichtje van 2,5 bij m'n ouders, en ze had een poosje stil zitten spelen in de bijkeuken daar. Allemaal prima, maar twee dagen later kwam m'n moeder er na een was te hebben gedraaid achter dat ze alle knopen uit het knopenblikje in de wasmachine had zitten stouwen.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Mijn 3 neefjes zijn anders ook heel erg lief
quote:Geachte fietsendief afgelopen maandag heeft U voor Nas en Massel mijn fiets ontvreemd helaas voor U is het pand voorzien van videobewaking. Ik geef U de kans mijn rijtuig te retourneren zo niet dan gaan de beelden richting politie. *telefoonnummer*.
Ik ook en in mei komt er een neefje of nichtje bij.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben driedubbel oom
Da's gelogen, hoor, mensen.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
...en en die verklaarde me voor gek..
Nee, ik reis zelden met de trein. Daarbij zit ik continu in de nachtdienst dus de kans is groot dat ik nog in mijn nest lag te meuren.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:52 schreef nietzman het volgende:
Hee Zeusje, stond jij woensdagmiddag toevallig op station Beilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |