ja joh, spam het overal...quote:
quote:
Tja, TARA en alcohol hè?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:06 schreef nietzman het volgende:
Oh ha, nou mag ik gaan lopen verkondigen dat ik lekker in het clubje zat van mensen die het al wisten!.
wrong woman. de roddel dat Isabeau zwanger van me zou zijn stamt uit 2000!quote:Op zondag 24 februari 2008 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eén keer naar de bioscoop en je hebt haar meteen zwanger gemaakt?
En bedankt hequote:
Gefeliciteerd beidequote:Op zondag 24 februari 2008 17:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
wrong woman. de roddel dat Isabeau zwanger van me zou zijn stamt uit 2000!
dat dusquote:Op zondag 24 februari 2008 17:06 schreef nietzman het volgende:
Oh ha, nou mag ik gaan lopen verkondigen dat ik lekker in het clubje zat van mensen die het al wisten!.
je hebt je eigen broek toch nog niet eens af?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:32 schreef maok het volgende:
[..]
dat dus![]()
Maar nu kan ik ook eindelijk met modeatelier beginnen met de broek voor freecell(ja ja, een heuze zwangssachapsbroek
) zonder allemaal smoezen te moeten verzinnen die toch niet geloofd worden of mensen die van alles gaan vermoeden oid
Ik kan geen passend antwoord bedenken.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:41 schreef RealZeus het volgende:
Eh, ChipsZak.?
Dit lijkt me meer iets voor jou. Vraag over chips (verpakking)
Ik besta nog maar 17 jaarquote:Op zondag 24 februari 2008 17:45 schreef freecell het volgende:
Nog nooit op babycheck?
Dan moet je dat inderdaad maar bij ons doen
"voor het roze haar"quote:Op zondag 24 februari 2008 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan geen passend antwoord bedenken.
Dat is dan ook mijn oefenproject, ik denk dat ik die in een keer of 2 a 3 wel af ga hebbenquote:Op zondag 24 februari 2008 17:40 schreef teigan het volgende:
[..]
je hebt je eigen broek toch nog niet eens af?
Erg slecht.quote:
Opzich heb je daar een punt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |