Pringlesquote:Op zondag 24 februari 2008 13:19 schreef Sanne het volgende:
Pringles. Die liggen wel keurig op een rijtje.
Scheelt een hoop verpakkingsmateriaal.
Chips-lucht?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:19 schreef Baird het volgende:
Bah bah.
Ken je het verschil tussen de lucht in de zak, en de gewone lucht?
Die chips smaken best goed na enkele weken in de chips-lucht. Moet je ze eens eten nadat ze weken in de gewone lucht hebben gelegen.
Overrated troepquote:
Pringles zijn geen chips, da's geperste aardappelpuree..quote:Op zondag 24 februari 2008 13:19 schreef Sanne het volgende:
Pringles. Die liggen wel keurig op een rijtje.
Scheelt een hoop verpakkingsmateriaal.
Dat denk ik niet, dat weet ik wel zeker.' Lucht' met een vochtigheidsgehalte van 0%.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Chips-lucht?![]()
Jij denkt dat ze speciale chips-lucht in de zakken blazen in de fabriek?
Dat was dan vast de laatste zak die bijgevuld moest worden en er niet meer in pasttequote:Op zondag 24 februari 2008 14:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had een zak met te weinig lucht,
dat waren allemaal kruimels geworden..
Het zal wel een of ander inert gas als Stikstof zijn (lucht is toch al bijna 80% stikstof), dat kost ook nog eens geen drolquote:Op zondag 24 februari 2008 13:42 schreef Baird het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat weet ik wel zeker.' Lucht' met een vochtigheidsgehalte van 0%.
Precies!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:27 schreef arnold-d het volgende:
Nu met 50% extra!
en dan is het vaak alleen meer lucht, ipv chips
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:32 schreef Guuskeee het volgende:
hoog in de bergen (wintersport) valt het pas echt op!
[ afbeelding ]
Pringles zijn inderdaad geen chips, net zoals raspatat geen patat is.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pringles zijn geen chips, da's geperste aardappelpuree..
En in de zak zit geen lucht maar Co² ofzo, zorgt ervoor dat de chips niet oud wordt, niet kan breken (door de luchtdruk in de verpakking) en doordat je een groot leeg stuk hebt kan je de verpakking heel makkelijk dichtvouwen zodat je chips niet zo snel oud wordt.
Zon grote zak?? (ik weet niet hoeveel die weegt)quote:Op zondag 24 februari 2008 15:58 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Pringles zijn inderdaad geen chips, net zoals raspatat geen patat is.
Waarom zou je een chipszak weer dicht willen doen? Zo'n 300grams zak eet je toch in een keer leeg.
Opzich wel, maar je hebt niet altijd zin om je zo vol te proppen..quote:Op zondag 24 februari 2008 15:58 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Pringles zijn inderdaad geen chips, net zoals raspatat geen patat is.
Waarom zou je een chipszak weer dicht willen doen? Zo'n 300grams zak eet je toch in een keer leeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |