Nou wat let je. Er liepen meiden tussen die minder sexy gekleed waren als jou reguliere zomerse kleren.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Seksistische opmerkingen krijg je als vrouw tegenwoordig sowieso. Ik krijg er alleen geen 300 euro per dag voor.
Dat weet je niet. Mijn 3 neefjes zijn anders ook heel erg liefquote:Op zondag 24 februari 2008 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jongens, jongens, het gaat niet om kwantiteit, maar om kwáliteit. En mijn nichtje en neefje zijn ongetwijfeld de allerliefsten.
Vorige week was m'n nichtje van 2,5 bij m'n ouders, en ze had een poosje stil zitten spelen in de bijkeuken daar. Allemaal prima, maar twee dagen later kwam m'n moeder er na een was te hebben gedraaid achter dat ze alle knopen uit het knopenblikje in de wasmachine had zitten stouwen.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Mijn 3 neefjes zijn anders ook heel erg lief
quote:Geachte fietsendief afgelopen maandag heeft U voor Nas en Massel mijn fiets ontvreemd helaas voor U is het pand voorzien van videobewaking. Ik geef U de kans mijn rijtuig te retourneren zo niet dan gaan de beelden richting politie. *telefoonnummer*.
Ik ook en in mei komt er een neefje of nichtje bij.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben driedubbel oom
Da's gelogen, hoor, mensen.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
...en en die verklaarde me voor gek..
Nee, ik reis zelden met de trein. Daarbij zit ik continu in de nachtdienst dus de kans is groot dat ik nog in mijn nest lag te meuren.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:52 schreef nietzman het volgende:
Hee Zeusje, stond jij woensdagmiddag toevallig op station Beilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |