Break is niet nodig, ik kan ik mijn huidige auto ook voldoende mee nemen, maar BX lijkt me niet handig, nog ouder dus meer onderhoudskosten lijkt me.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:22 schreef 2cv het volgende:
BX Break ?
Als je comfort wilt (en dan kijk ik even naar het veergedrag) wil jij weer een Citroën.
Vorige was een paar honderd euro goedkoper, maar inderdaad zonde zo.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:28 schreef Bigs het volgende:
Als je weer 1000 euro uitgeeft zou ik deze keer wel naar een auto zoeken die langer dan een jaar meegaat. Zo is het wel zonde van je geld
Maar als ik je verhaal lees zou ik gewoon weer voor een ZX gaan en dan als het kan een iets jongere
Vertaling: ik heb een hele dure bak nodig om mijn kleine piem0l te compenseren. Echter, ik heb slechts geld genoeg voor dit japans geval.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:35 schreef RetepV het volgende:
Ik heb ook een Citroen ZX. Waar jouw sentimentaliteit voor dat ding vandaan komt, kan ik alleen maar naar raden.
Voor mij komt er binnenkort toch wel zo eentje voor terug:
[ afbeelding ]
Als je een goede koopt kan het meevallen. Maar je weet pas of je een goede hebt als je er een poosje in rond rijdt ...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:27 schreef maok het volgende:
[..]
Break is niet nodig, ik kan ik mijn huidige auto ook voldoende mee nemen, maar BX lijkt me niet handig, nog ouder dus meer onderhoudskosten lijkt me.
Ik heb er aan zitten denken, maar het zou kunnen dat ik binnenkort wel minder ga rijden, ik krijg als het goed is weer een OV-kaart (wordt weer studentquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Met 130 km per dag zou ik ook gaan nadenken over een diesel of LPG auto...
Mja, idem hier, en toch heb ik 3 Visa'squote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:59 schreef Sloper het volgende:
Wat moet er aan die ZX gebeuren dat je een ander wilt?
Ik zal eerlijk bekennen:
-Ik heb een hekel aan Frankrijk
-Ik heb een hekel aan Fransen
-Ik heb had een hekel aan franse auto's
Alleen om een onverklaarbare reden rijd ik op dit moment als studentencar een XantiaEn ik kan dit bijna niet m'n mond uitkrijgen, maar hij bevalt eigenlijk best goed....
![]()
![]()
![]()
Kan me nog herinneren dat het mij destijds een stuk minder zou kosten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:13 schreef maok het volgende:
Zou, 600 tot 700 euro gaan kosten, dat wil ik er eigenlijk niet aan uitgeven. Ik hoop dat ik er nog wat voor terug kan krijgen van iemand die hem zelf wil reparen ofzo.
Dat is toch veel te groo-hoot!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:15 schreef Sloper het volgende:
Zo'n ZX heeft niet dat hydropneumatische veerstysteem toch? Zou ik toch eens een XM of Xantia proberen
ZX is geen hydropneumaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:15 schreef Sloper het volgende:
Zo'n ZX heeft niet dat hydropneumatische veerstysteem toch? Zou ik toch eens een XM of Xantia proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |