Iets over dat je inderdaad wel eens een opgeblazen gevoel hebt als je vol lucht zit ofzoquote:Op zondag 24 februari 2008 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kan geen passend antwoord bedenken.
Tijdens dat tentamen he, toen wist ik het echt nog maar netquote:Op zondag 24 februari 2008 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was eerder vandaag Zwangerschap en Geboorte aan het lezen (ja ik heb ook eierstokken en zo hè) en ik zag het zwaaiende handje van TARA dus ik was al tegen Do2 aan het gillen en die verklaarde me voor gek maar het is wél zo!
Jeetje, gefeliciteerd TARA en freecell! Geniet ervan..
.
Zonde van het missen van de 9 (quote:Op zondag 24 februari 2008 18:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tijdens dat tentamen he, toen wist ik het echt nog maar net![]()
Daar ging mijn concentratie
Ik vind haar kijken alsof ze bezeten is ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
zij heeft wel meer dan één punt
[ afbeelding ]
Dat effect hebben we op meer stelletjes valt ons opquote:Op zondag 24 februari 2008 18:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zei net helemaal dromerig vanachter m'n pc: "Ik wil ook een kindje." en nu ligt Do2 vanaf m'n bed te sputteren.
.
Ik ook niet.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind van de dames op dat evenement tot nu toe eigenlijk nog niet één aantrekkelijk of zo..
Oh, dat we een kindje willen is wel duidelijk, alleen ik wil nu ineens nú natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat effect hebben we op meer stelletjes valt ons op
Iedereen gaat opeen piekeren of ze óók willen
Tsja, chien heeft ook tijden zo zitten zwijmelen, en ik ook maar sputteren.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zei net helemaal dromerig vanachter m'n pc: "Ik wil ook een kindje." en nu ligt Do2 vanaf m'n bed te sputteren.
.
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tsja, chien heeft ook tijden zo zitten zwijmelen, en ik ook maar sputteren.
Maarja, ik heb ik keertje te vaak ergens anders gesputterd
ik vermeod dat ze stoned was. zo keek ze het hele weekend namelijkquote:Op zondag 24 februari 2008 18:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind haar kijken alsof ze bezeten is ofzo.
Dan ga je er volgend jaar zlef in je stringetje staan!quote:Op zondag 24 februari 2008 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind van de dames op dat evenement tot nu toe eigenlijk nog niet één aantrekkelijk of zo..
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:50 schreef freecell het volgende:
Dat klinkt echt alsof ik je gedwongen heb tot kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |