Lekker, en het enige wat je doet is een beetje mooi staan wezen in een hotpants?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Collega van me bij Lasaulec beunde ook bij als pitspoes. 300 euro per dag of zo.
Tante Wietsquote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef Wiets het volgende:
Wieeee!!! Ik word tante!!![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik wist het allang![]()
Dat spreekt redelijk voor zich toch?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:14 schreef maok het volgende:
Ik wil ook kids, maar ik ga toch voor de volgorde, 'eerst man kan kids'
ja, beetje met een paraplutje voor een auto staan. En altijd vriendelijk zijn, en de hele dag door sexistische opmerkingen aanhoren en degedachte dat tientallen mannen zich s avonds afrukken bij de fotos die ze kwijlend van je hebben gemaaktquote:Op zondag 24 februari 2008 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lekker, en het enige wat je doet is een beetje mooi staan wezen in een hotpants?
hmmm.. 15.. das bijna 16 he?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:47 schreef freecell het volgende:
17leeftijd koters: 1-15
Ik Pwn jullie bigtime
Pfff, ik ookquote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef Wiets het volgende:
Wieeee!!! Ik word tante!!![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik wist het allang![]()
kan beter zeggen 3 vaders en 3 moedersquote:Op zondag 24 februari 2008 19:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
en 2 schoonmoeders en 2 schoonvaders
Je gaat er pas op vanaf wanneer ze 16 zijn?quote:
Nou, als ik die dames zo zie, denk ik niet dat er ook maar 1 vent kwijlend zich gaat afrukken.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat spreekt redelijk voor zich toch?![]()
[..]
ja, beetje met een paraplutje voor een auto staan. En altijd vriendelijk zijn, en de hele dag door sexistische opmerkingen aanhoren en degedachte dat tientallen mannen zich s avonds afrukken bij de fotos die ze kwijlend van je hebben gemaakt
Ach jawel, kerels hebben een rare smaak.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, als ik die dames zo zie, denk ik niet dat er ook maar 1 vent kwijlend zich gaat afrukken.
Ik zat in Duitsland toen!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:54 schreef maok het volgende:
[..]
moet je maar naar meets in het noorderplansoen komen
Voor die dames gaan mannen aan de kant dus een goede manier om je snel over een drukke beursvloer te bewegen is in het kielzog van pitspoezen. Je wilt niet weten wat ik allemaal te horen kreeg qua opmerkingen over die meidenquote:Op zondag 24 februari 2008 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, als ik die dames zo zie, denk ik niet dat er ook maar 1 vent kwijlend zich gaat afrukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |