quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:38 schreef XL het volgende:
XL's Tennisgame 2008
Op de FOK-tennisgame, die ik in 2007 erg leuk vond, moet natuurlijk een vervolg komen. Vorig jaar was ik echter veel tijd kwijt met de organisatie, dat wil ik dit jaar anders doen. Daarom organiseer ik de tennisgame niet in hetzelfde format als vorig jaar. Ik heb een nieuw format bedacht gestolen. Het is denk ik veel minder onderhoudsgevoelig. Hopelijk is het net zo leuk.
De regels:
1) Elke speeldag van een toernooi selecteer je een speler waarvan je denkt dat hij die dag gaat winnen. Verliest de speler, dan lig je eruit.
2) Als je een speler op een bepaalde dag gekozen hebt mag je die speler niet meer op andere dagen gebruiken (dus geen heel toernooi op Fed-Express liften, maar Fed pas in de finale spelen).
3) Je kiest je speler voor de eerste partij op een speeldag begint.
4) Een opgave telt als een nederlaag, bij walk-over/withdrawal mag je een reserve kiezen
Puntentelling
Dag 1: 5 punten
Dag 2: 15
Dag 3: 28
Dag 4: 40
Dag 5: 75
Dag 6: 120
Dag 7: 175
Grandslam Ronde 4: 250
Kwartfinale: 450
Halve finale: 700
Finale: 1000
Voor grandslams telt de zondag als een maandag. Zondag + Maandag zijn dus samen dag 1
Vanaf de tweede week van grandslams werken het niet per dag, maar per ronde.
Er komt een ranglijst van punten die je scoort.
Mijn voorstel is om de volgende toernooien te spelen:
-Australian Open
-ATP Rotterdam
-ATP Dubai
-TMS Indian Wells
-TMS Miami
-ATP Estoril
-TMS Monte Carlo
-TMS Rome
-TMS Hamburg
-Roland Garros
-ATP Rosmalen
-Wimbledon
-ATP Amersfoort
-TMS Toronto
-TMS Cincinnati
-US Open
-TMS Madrid
-ATP Basel
-TMS Parijs
-Masters Cup
Eventueel, laat vooral jullie stem horen, kunnen we dit spel nog iets aanpassen. Namelijk door het spel te spelen als een dubbelspel. Dat wil zeggen, voor een toernooi begint zoek je zelf een partner. Beide voorspel je een speler (in de eerste rondes mag dat niet dezelfde zijn) en jullie moeten beide winnen om verder te gaan. Het zal het spel iets moeilijker maken, dus mij lijkt het een leuk idee. Je kunt voor een vaste dubbelpartner gaan, maar hem ook keihard laten vallen als dat strategisch voor de ranking beter is. etc etc....
Is dit duidelijk?? en is dit leuk??
Wie zou er meedoen?? en wil je dubbelspel?
vorig deel [XL's TennisGame 2008 # 3] 010 starting !!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:31 schreef XL het volgende:
IN
Kleinzusje: Karlovic, Davydenko, Nadal, Haase
OUT
Ronde 1:
Appeltjesmoes Kohlschreiber
Bos81 Kohlschreiber
Brahimov Kohlschreiber
Bruce117 Kohlschreiber
Cavalier1 Kohlschreiber
Chriz2k Kohlschreiber
Dndiek Kohlschreiber
Eentwee: Kohlschreiber
Intel Kohlschreiber
Joris33 Kohlschreiber
Mitt Kohlschreiber
SCH: Kohlschreiber
The_Boezelaar Ferrero
Tim86 Kohlschreiber
wimderon Kohlschreiber
XL Ferrero
Ronde 2:
BliksemSchigt: Berrer, Robredo
Colplay: Karlovic, Robredo
Gaymania: Karlovic, Sluiter
MyDarling: Berrer, Robredo
Nalbandian: Karlovic, Lopez
tennisboy: Berrer, Robredo
TheVulture: Karlovic, Baghdatis
Ronde 3:
Ambrosius: Karlovic, Davydenko, Mahut
APK: Berrer, Llodra, Hewitt
Borisz: Karlovic, Davydenko, Hewitt
BVO: Karlovic, Davydenko, Mahut
Komakie: Karlovic, Davydenko, Hewitt
PietjePuk007: Karlovic, Llodra, Hewitt
Vaduz: Berrer, Llodra, Hewitt
Ronde4
Miss_S: Berrer, Llodra, Nadal, Ferrer
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:47 schreef XL het volgende:
De achterstand van KZ is zo enorm, van mij mag ze het toernooi uitspelen
gezelligquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:56 schreef Tim86 het volgende:
haha idd..kan geen kwaad
Schade is beperkt gebleven..kan ook niet anders met zoveel verrassingen..
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:47 schreef XL het volgende:
De achterstand van KZ is zo enorm, van mij mag ze het toernooi uitspelen
Nadal gaat Estoril niet spelen hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:25 schreef XL het volgende:
Beide hebben op papier Fed en Nadal.
Nadal naar Valencia dan zeker?quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal gaat Estoril niet spelen hoor.
Maar gewoon doen dat toernooi
Nee, buiten de 3 masters en Barcelona speelt hij geen graveltoernooien voor RG. Rotterdam is erbij gekomen en verder ook nog Daviscup begin april.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:22 schreef XL het volgende:
[..]
Nadal naar Valencia dan zeker?
Ik heb het eerlijk gezegd ook niet opgezocht, maar zelf bedacht.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:58 schreef Colplay het volgende:
Even een tvp, want anders ben ik het topic straks kwijt.
Ik spring op het dak erbij.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:15 schreef APK het volgende:
Kan ik nog met iemand mee in een Volkswagenbusje naar Dubai?
Ik win Wimbledonquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand ooit de einstreep gaat halen ergens.
Tegen die tijd moet jij eerst maar eens zien of je door het kwalificatietoernooi komt.quote:
ikquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand ooit de einstreep gaat halen ergens.
Succes, KZ!quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ] proost !!!
dag 5: Gabashvili
quote:
Thx Brucertquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:46 schreef Bruce117 het volgende:
Goed bezig kleinzusje.
Nu wel volhouden
Wanneer is dat? Ik zie ATP Dubai staan, wat betekent ATP?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:31 schreef Tim86 het volgende:
of course, maar het kan wel pas vanaf het volgende toernooi
Tja, haar systeem was dus blijkbaar net zo breekbaar als het systeem van de anderen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat je revanche niet iets langer duurde kz.
Je bent de superstip van de weekquote:
Heb steeds " per ongeluk" op de goede gegokt, maar in de slotfase wilde niemand z'n kennis met me "delen"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, haar systeem was dus blijkbaar net zo breekbaar als het systeem van de anderen.
Nee, zaterdag denk ik. Wel een entrylist:quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Intel. Wat een prutser.
Is er al een loting voor Dubai?
quote:1 Federer, Roger SUI 1
2 Nadal, Rafael ESP 2
3 Djokovic, Novak SRB 3
4 Davydenko, Nikolay RUS 4
5 Ferrer, David ESP 5
6 Roddick, Andy USA 6
7 Gasquet, Richard FRA 8
8 Murray, Andy GBR 9
9 Haas, Tommy GER 11
10 Berdych, Tomas CZE 13
11 Youzhny, Mikhail RUS 14
12 Ferrero, Juan Carlos ESP 21
13 Mathieu, Paul-Henri FRA 25
14 Nieminen, Jarkko FIN 26
15 Kohlschreiber, Philipp GER 27![]()
16 Verdasco, Fernando ESP 28
17 Wawrinka, Stanislas SUI 29
18 Tursunov, Dmitry RUS 32
19 Andreev, Igor RUS 35
20 Santoro, Fabrice FRA 36
21 Lopez, Feliciano ESP 37
22 Monfils, Gael FRA 40
23 Mahut, Nicolas FRA 44
24 Seppi, Andreas ITA 48
25 (SE)
26 (Q)
27 (Q)
28 (Q)
29 (Q)
30 (WC)
31 (WC)
32 (WC)
Alternates
1. Tipsarevic, Janko SRB 49
2. Berrer, Michael GER 54
3. Rochus, Olivier BEL 56
4. Cilic, Marin CRO 57
5. Clement, Arnaud FRA 59
6. Bolelli, Simone ITA 70
7. Pavel, Andrei ROU 78
8. Hanescu, Victor ROU 79
9. Spadea, Vincent USA 80
quote:Roger Federer (1) v Andy Murray
Rainer Schuettler (WC) v Fernando Verdasco
Stanislas Wawrinka v Qualifier
Mohammad Ghareeb (WC) v Nikolay Davydenko (5)
David Ferrer (4) v Tommy Haas
Jarkko Nieminen v Olivier Rochus
Janko Tipsarevic v Feliciano Lopez
Gael Monfils v Tomas Berdych (8)
Richard Gasquet (7) v Dmitry Tursunov
Qualifier v Igor Andreev
Mikhail Youzhny v Fabrice Santoro
Marin Cilic v Novak Djokovic (3)
Andy Roddick (6) v Juan-Carlos Ferrero
Qualifier v Paul-Henri Mathieu
Nader Mahmood (WC) v Qualifier
Philipp Kohlschreiber v Rafael Nadal (2)
Oh shitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:30 schreef Tim86 het volgende:
@kz: er is toch nog geen order of play..dit is de hele loting..Er is niet bekend wie op maandag moet.
Ah, tijd genoeg om de draw te bestuderen dus.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:37 schreef Tim86 het volgende:
ik zou gewoon vandaag posten..ze beginnen morgenochtend pas
Mooiquote:
Je bent op tijdquote:Op zondag 2 maart 2008 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dag 1: Verdasco
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Davydenko schijnt geblesseerd te zijn, maar wel te starten.
Girly !!!! we gaan samen tot het eindequote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Girly !!!! we gaan samen tot het einde
Die speelt niet op Dag 1.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:21 schreef Federer-fan het volgende:
Kan ik nog meedoen? Dan ga ik ook voor Kohlschreiber.
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef Bruce117 het volgende:
Dag 1 : Andreev
Dezelfde keuze als intel kan nooit verstandig zijn
Ik vond alles gewaagd, maarja Federer tegen Murray is ook al helemaal niet zekerquote:Op maandag 3 maart 2008 12:06 schreef XL het volgende:
Wawrinka maakt zijn rentree
Andreev komt geloof ik vanuit Memphis
Youzhny is stevig uit vorm
Ik vond het gewaagde keuzes, maar ik houd mijn grote mond verder. Eerst maar eens zien dat mijn Spaanse hardhitter die uitgerangeerde Duitser weet te vegen.
Sterker nog! Ik speel Murray in een andere online voorspelgame (maar daar voorspellen we alles, dus mag je wel een foutje meer of minder maken).quote:Op maandag 3 maart 2008 12:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond alles gewaagd, maarja Federer tegen Murray is ook al helemaal niet zeker
Ben benieuwdquote:Op maandag 3 maart 2008 12:17 schreef XL het volgende:
[..]
Sterker nog! Ik speel Murray in een andere online voorspelgame (maar daar voorspellen we alles, dus mag je wel een foutje meer of minder maken).
Ik spreek wel beter engels hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 14:48 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij heeft XL een belletje gepleegd met Schuettler na de tweede set: 'Me knows where your house lives'
wie is die tegenstander?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:41 schreef Chriz2k het volgende:
Dag 2: Ledovskikh
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond alles gewaagd, maarja Federer tegen Murray is ook al helemaal niet zeker
you sure? Ik had begin vd dag een avatar met Youzhny en Wawrinka (en Monfils)..eerst vloog Youzhny er al uit..quote:Op maandag 3 maart 2008 20:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eindelijk! De eerste dag overleefd
Vanaf nu speel ik op zeker
Dag 2: Nadal
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:40 schreef wimderon het volgende:
Wawrinka ook.
Timmers is ze aan het jinxen met z'n nieuwe ava
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:47 schreef Tim86 het volgende:
vamos rafaaaaaaaaaaa
Dat laatste. Ik houd het "handig" bij in Excel.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef wimderon het volgende:
Wat ben je trouwens van plan met de rankings? Stel dat het volgend jaar doorgaat, wil je dan opnieuw beginnen, of verder gaan met de ranking en dan steeds de punten van vorig jaar eraf halen
Leukquote:Op maandag 3 maart 2008 21:12 schreef XL het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik houd het "handig" bij in Excel.
Het is risico is dat die Sjeiks zo'n rus uit de subtop omkopen voor een dikke SUV, 42 hoeren en een bos wortelen om het aanzien van hun tennisleraar wat te verhogen. maar ik gok er ook opquote:Op maandag 3 maart 2008 21:41 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Mmmm. Weinig zekers te kiezen behalve Djokovic, maar ja, de nieuwe titelfavoriet zet je niet in in de tweede ronde...Dan gok ik er toch nog op dat een nieuweling in het wereldje toch de personal coach van de plaatselijke sjeik verslaat:
Tweede ronde: Ledovskikh
Maar ja, wat doe je eraan als een sjeik met wortelen gaat smijten alsof het olie is? Daar kan de standaard Rus toch niet tegen op. Het volk staat sowieso niet echt bekend om zijn integriteit.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:43 schreef XL het volgende:
[..]
Het is risico is dat die Sjeiks zo'n rus uit de subtop omkopen voor een dikke SUV, 42 hoeren en een bos wortelen om het aanzien van hun tennisleraar wat te verhogen. maar ik gok er ook op
HELD!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
Dag 2: Kohlschreiber.
quote:
Jquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:23 schreef dndiek het volgende:
Je kan dan pas vanaf het volgende toernooi mee doen want je moet ook iemand voor dag 1 voorspellen
Mwah, met 10.000 strafpunten moet het kunnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:51 schreef Tim86 het volgende:
jup, helaas Ado, volgende toernooi weer..geldt voor iedereen
Fed-fan, je had op dag 1 niemand voorspelt. Er stond wel Tipsarevic, maar die speelt ook vandaag pas.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
Dag 2: Kohlschreiber.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:41 schreef Bruce117 het volgende:
Mathieu is ook door
Die lelijke kleine dwerg heeft al 5x van Nieminen gewonnen. Het onderscheid tussen ATP en WTA moeten dus ook echt op de schop.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieminen.
Ach ja, dan hoef ik volgend jaar niet veel punten te verdedigen.
Wellicht nog speciaal voor Rochusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:05 schreef XL het volgende:
[..]
Die lelijke kleine dwerg heeft al 5x van Nieminen gewonnen. Het onderscheid tussen ATP en WTA moeten dus ook echt op de schop.
> 180 cm --> ATP
=< 180 cm --> WTA
Al die Argentijnse pillenslikkers zijn dan pleite, ook Nalby.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus Nalby en Lleyton mogen ook inpakken![]()
En de tovenaar dan
Santoro bagelt Henin zo wegquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:20 schreef XL het volgende:
[..]
Al die Argentijnse pillenslikkers zijn dan pleite, ook Nalby.
Is Hewitt geen 181 cm ofzo?
Santoro mag met Henin gaan spelen voor leuk en mooi tennis bij de WTA
Ik dacht van tevoren dat GrandSlams veel moeilijker zouden zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:47 schreef wimderon het volgende:
Even nog iets over de puntentelling. Is het niet wat karig om 1 geheel toernooi van 1 week met 175 punten te belonen en 4e ronde GS al met 250?
Tja, gewoon even aankijken. Een punt of 300 voor een toernooi met zo'n kleine draw lijkt me wel redelijk. Ik zie dat op MTF deze puntentelling gehanteerd wordt voor Dubaiquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik dacht van tevoren dat GrandSlams veel moeilijker zouden zijn.![]()
Nu is het belang van Grand Slams enorm, maar dat is in het echt ook zo.
Opzich denk ik dat het wel een idee zou zijn om de punten voor een gewoon toernooi ietsjes op te hogen, je speelt een toernooi immers niet zomaar uit. Vooral op het einde wordt het erg moeilijk met mensen die je al gekozen hebt. Terwijl je bij een GS met een beetje normale kansberkening (dus niet Murray in de eerste rondequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik dacht van tevoren dat GrandSlams veel moeilijker zouden zijn.![]()
Nu is het belang van Grand Slams enorm, maar dat is in het echt ook zo.
dat lijkt me wel leuk...iedereen die een compleet toernooi goed heeft..dus ook de winnaar vd finale, verdient een joker die later is te gebruiken bij uitschakelingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe je nog iets met een joker inzetten, XL?
Je wint dus kleinere toernooitjes om het goed te kunnen doen op een grandslam? (Zeker als je bedenkt dat halve finales+finales heel nauw mikken) Het lijkt wel ritme opdoen. Punten: ik zou gewoon de ATP punten ranking gebruiking, als het goed genoeg is voor de spelers zou het goed genoeg voor ons moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat lijkt me wel leuk...iedereen die een compleet toernooi goed heeft..dus ook de winnaar vd finale, verdient een joker die later is te gebruiken bij uitschakeling
Ik had eerder geopperd om een joker via PM in te zetten voor een toernooi, geen GS, maar een gewoon toernooi waardoor je dubbele punten kan scorenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat lijkt me wel leuk...iedereen die een compleet toernooi goed heeft..dus ook de winnaar vd finale, verdient een joker die later is te gebruiken bij uitschakeling
Puntentelling van GS is wel goed hoor en anders kunnen die 2 toernooien gemakkelijk met terugwerkende kracht worden aangepast lijkt me.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
De puntentelling nu nog aanpassen is een beetje laf tov Tim & Ambro die 't erg goed deden bij de AO. Het lijkt me meer iets om mee te namen naar de opzet van volgend jaar (indien die er komt). Verder heeft iedereen nog 3 GS's te gaan en kent daar 't belang van.
Joker-idee is leuk.
De spelers spelen natuurlijk wel meer toernooien dan dat wij doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:32 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Je wint dus kleinere toernooitjes om het goed te kunnen doen op een grandslam? (Zeker als je bedenkt dat halve finales+finales heel nauw mikken) Het lijkt wel ritme opdoen. Punten: ik zou gewoon de ATP punten ranking gebruiking, als het goed genoeg is voor de spelers zou het goed genoeg voor ons moeten zijn.
Ze zien misschien zelf wel in dat het eerlijker is en offeren zich daarom op voor deze keerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
De puntentelling nu nog aanpassen is een beetje laf tov Tim & Ambro die 't erg goed deden bij de AO. Het lijkt me meer iets om mee te namen naar de opzet van volgend jaar (indien die er komt). Verder heeft iedereen nog 3 GS's te gaan en kent daar 't belang van.
Joker-idee is leuk.
Uhm... nee hoor. Ik geloof niet dat de meeste spelers enorm veel meer spelen dan twintig toernooien. Sommige ook een paar minder. Daarnaast zijn natuurlijk de punten ook ongeveer hoe belangrijk het toernooi is voor de spelers zelf (nou ja, naast cash, maar om in een toernooi nou daarop punten uit te gaan delen). Leek mij eerlijk. Ik weet niet hoe dat precies uitvalt voor degenen die al langer meedoen, maar ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De spelers spelen natuurlijk wel meer toernooien dan dat wij doen.
[..]
Ze zien misschien zelf wel in dat het eerlijker is en offeren zich daarom op voor deze keer!
Hey psst...Je ligt er al uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
Dag 3: Ferrer
Was het niet duidelijk gisteren? Je kunt niet later instappen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:57 schreef Adothehague het volgende:
Dag 3 : Davydonkey
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:06 schreef Adothehague het volgende:
En toch stap ik in want ik vind dat je discrimineert
Als je alleen voor spek en bonen mee wilt doen, kun je het ook gewoon op een notitieblokje opschrijvenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:06 schreef Adothehague het volgende:
En toch stap ik in want ik vind dat je discrimineert en ik mag gewoon mijn voorspelling doen voor spek en bonen.
Verwijderen is een beetje dom. Je vraagt iets aan me met een vraagteken dus kan je een reactie terug verwachten.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijkt het een rustig topic te worden zonder tig smileyreacties van kleinzusje, komt zo'n andere koekenbakker een beetje stennis lopen schoppen.
Kan je even toelichten wat dat idee is. ( Als je het topicvervuiling vind doe het dan even via de PM) Houdt het soms in dat als je eruit ligt je 1x per toernooi je joker kan gebruiken en kan terugkeren met voorspellingen?quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:45 schreef Adothehague het volgende:
Kan je even toelichten wat dat idee is.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef Tim86 het volgende:
...iedereen die een compleet toernooi goed heeft..dus ook de winnaar vd finale, verdient een joker die later is te gebruiken bij uitschakeling
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik had eerder geopperd om een joker via PM in te zetten voor een toernooi, geen GS, maar een gewoon toernooi waardoor je dubbele punten kan scoren.
Correctionquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:05 schreef XL het volgende:
IN
Adothehague: Davydenko
Ambrosius: Davydenko, Roddick, Gasquet
Appeltjesmoes: Davydenko, Mathieu, Nadal
Borisz: Andreev, Mathieu, Davydenko
Brahimov: Andreev, Mathieu, Berdych
Bruce117: Andreev, Mathieu, Roddick
BVO: Davydenko, Roddick, Gasquet
Cavalier1: Andreev, Mathieu, Davydenko
Chriz2k: Davydenko, Ledovskikh, Nadal
Eentwee: Verdasco, Ledovskikh, Gasquet
Erkel: Andreev, Ledovskikh, Ferrer
Intel: Davydenko, Nadal, Roddick
Mydarling: Davydenko, Ledovskikh, Gasquet
Nalbandian: Davydenko, Berdych, Ferrer
PietjePuk007: Verdasco, Mathieu, Davydenko
Spruud: Davydenko, Djokovic, Ferrer
TheGeneral: Andreev, Mathieu
TheVulture: Verdasco, Mathieu, Berdych
Tim86: Davydenko, Roddick, Gasquet
Vaduz: Andreev, Mathieu, Davydenko
VerdwaasdeVogel: Andreev, Ledovskikh, Nadal
Wimderon: Davydenko, Mathieu, Nadal
XL: Verdasco, Ledovskikh, Roddick
OUT
Ronde1:
3 Miss_S: Federer
4 APK: Youzhny
9 Colplay: Youzhny
17 Mitt: Wawrinka
18 SCH: -
20 Bos81: Wawrinka
21 WackyDuck: -
22 Kleinzusje: Wawrinka
23 The_Boezelaar: -
25 Chiel Montagne: -
27 Hayrabet: -
31 Hammer20: -
34 Raymania: -
35 tennisboy: Wawrinka
Ronde 2:
Komakie: Gasquet, vergeten
Joris33: Davydenko, vergeten
dndiek: Verdasco, Nieminen
BliksemSchigt: Andreev, Nieminen
quote:
Wat mij betreft niet met deze mentaliteit. Ik ben Ado liever kwijt dan rijk. Dit is niet de eerste keer dat hij in tennis loopt te eikelen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je doet nu niet mee, volgende toernooi ben je welkom
Ik snap dat jullie nu wat afstandelijk zijn omdat ik een ware geduchte conccurent ben. Maar je kan het ook sportief opvatten. Ik doe voor altijd mee met deze gamequote:Op woensdag 5 maart 2008 13:24 schreef XL het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet met deze mentaliteit. Ik ben Ado liever kwijt dan rijk. Dit is niet de eerste keer dat hij in tennis loopt te eikelen.
Gewoon compleet negeren, niet opnemen in standen en lekker laten gaan. houdt ie vanzelf op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:24 schreef XL het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet met deze mentaliteit. Ik ben Ado liever kwijt dan rijk. Dit is niet de eerste keer dat hij in tennis loopt te eikelen.
Basisschool, dat verklaart dat jij zoveel post deze week. Ikdoe iig geen basisschool joh syndroom van downquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gewoon compleet negeren, niet opnemen in standen en lekker laten gaan. houdt ie vanzelf op.
Volgens mij heeft de basisschool alleen deze week vrij.
Er is afgelopen week een woordenboek speciaal voor jou uitgebracht. Misschien kan je daar de woorden 'kansloos' en 'sukkel' in opzoeken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Basisschool, dat verklaart dat jij zoveel post deze week. Ikdoe iig geen basisschool joh syndroom van down![]()
Sorry, het is niet netjes je te pakken op dingen waar je niks aan kan doen.
EN jij het woordje negeren wat BS eerder al opperde? Kansloos en sukkel heb ik opgezocht en de betekenis matcht precies met jou postgedrag. Wel leuk dat je met synoniemen leert voor hoe je benquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er is afgelopen week een woordenboek speciaal voor jou uitgebracht. Misschien kan je daar de woorden 'kansloos' en 'sukkel' in opzoeken.
Ik deed niks, ik deed alleen zon winsmylie achter de quote van gisteren en ze zijn hier gelijk aangebrand. Je kan beter hun aanspreken ik doe niks verkeerd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:59 schreef APK het volgende:
Ado, hou nou effe op joh, dan kun je over twee weken gewoon meedoen.
Er is je toch op een vriendelijke manier verteld dat je dit toenooi helaas niet meer mee kan doen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik deed niks, ik deed alleen zon winsmylie achter de quote van gisteren en ze zijn hier gelijk aangebrand. Je kan beter hun aanspreken ik doe niks verkeerd.
Je wil mee te doen, terwijl het al door verschillende mensen uitgelegd is dat dat niet volgens de regels is. Als je dan toch hardnekkig blijft proberen, dan doe je toch echt wel iets verkeerd. En als je dan ook nog eens zinloos op de man gaat spelen, mag je verwachten dat er reacties jouw kant op komen. En nu ineens onschuldig doenquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik deed niks, ik deed alleen zon winsmylie achter de quote van gisteren en ze zijn hier gelijk aangebrand. Je kan beter hun aanspreken ik doe niks verkeerd.
Federer fan doet ook gewoon mee en tegen hem zeggen jullie niks. Je meet dus met 2 maten en dat vind ik oneerlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je wil mee te doen, terwijl het al door verschillende mensen uitgelegd is dat dat niet volgens de regels is. Als je dan toch hardnekkig blijft proberen, dan doe je toch echt wel iets verkeerd. En als je dan ook nog eens zinloos op de man gaat spelen, mag je verwachten dat er reacties jouw kant op komen. En nu ineens onschuldig doen
En ook hem is al verteld dat ie er al lang en breed uitligt. En nu opbokken met je gezuig......quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:32 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Federer fan doet ook gewoon mee en tegen hem zeggen jullie niks. Je meet dus met 2 maten en dat vind ik oneerlijk.
Tellen Roddick, Mathieu en Nadal niet meer meequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Enkel de Gasquetjes moeten nog geduld hebben.
Nadal staat exact nu op MPquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:16 schreef Bruce117 het volgende:
Tellen Roddick, Mathieu en Nadal niet meer mee
Als Gasquet wint zal het in ieder geval geen echt bloedige ronde worden. Meer dan 50% van alle spelers is nog door.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |