Die speelt niet op Dag 1.quote:Op maandag 3 maart 2008 08:21 schreef Federer-fan het volgende:
Kan ik nog meedoen? Dan ga ik ook voor Kohlschreiber.
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef Bruce117 het volgende:
Dag 1 : Andreev
Dezelfde keuze als intel kan nooit verstandig zijn
Ik vond alles gewaagd, maarja Federer tegen Murray is ook al helemaal niet zekerquote:Op maandag 3 maart 2008 12:06 schreef XL het volgende:
Wawrinka maakt zijn rentree
Andreev komt geloof ik vanuit Memphis
Youzhny is stevig uit vorm
Ik vond het gewaagde keuzes, maar ik houd mijn grote mond verder. Eerst maar eens zien dat mijn Spaanse hardhitter die uitgerangeerde Duitser weet te vegen.
Sterker nog! Ik speel Murray in een andere online voorspelgame (maar daar voorspellen we alles, dus mag je wel een foutje meer of minder maken).quote:Op maandag 3 maart 2008 12:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond alles gewaagd, maarja Federer tegen Murray is ook al helemaal niet zeker
Ben benieuwdquote:Op maandag 3 maart 2008 12:17 schreef XL het volgende:
[..]
Sterker nog! Ik speel Murray in een andere online voorspelgame (maar daar voorspellen we alles, dus mag je wel een foutje meer of minder maken).
Ik spreek wel beter engels hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 14:48 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij heeft XL een belletje gepleegd met Schuettler na de tweede set: 'Me knows where your house lives'
wie is die tegenstander?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:41 schreef Chriz2k het volgende:
Dag 2: Ledovskikh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |