Uhm... nee hoor. Ik geloof niet dat de meeste spelers enorm veel meer spelen dan twintig toernooien. Sommige ook een paar minder. Daarnaast zijn natuurlijk de punten ook ongeveer hoe belangrijk het toernooi is voor de spelers zelf (nou ja, naast cash, maar om in een toernooi nou daarop punten uit te gaan delen). Leek mij eerlijk. Ik weet niet hoe dat precies uitvalt voor degenen die al langer meedoen, maar ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De spelers spelen natuurlijk wel meer toernooien dan dat wij doen.
[..]
Ze zien misschien zelf wel in dat het eerlijker is en offeren zich daarom op voor deze keer!
Hey psst...Je ligt er al uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
Dag 3: Ferrer
Was het niet duidelijk gisteren? Je kunt niet later instappen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:57 schreef Adothehague het volgende:
Dag 3 : Davydonkey
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:06 schreef Adothehague het volgende:
En toch stap ik in want ik vind dat je discrimineert
Als je alleen voor spek en bonen mee wilt doen, kun je het ook gewoon op een notitieblokje opschrijvenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:06 schreef Adothehague het volgende:
En toch stap ik in want ik vind dat je discrimineert en ik mag gewoon mijn voorspelling doen voor spek en bonen.
Verwijderen is een beetje dom. Je vraagt iets aan me met een vraagteken dus kan je een reactie terug verwachten.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lijkt het een rustig topic te worden zonder tig smileyreacties van kleinzusje, komt zo'n andere koekenbakker een beetje stennis lopen schoppen.
Kan je even toelichten wat dat idee is. ( Als je het topicvervuiling vind doe het dan even via de PM) Houdt het soms in dat als je eruit ligt je 1x per toernooi je joker kan gebruiken en kan terugkeren met voorspellingen?quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:45 schreef Adothehague het volgende:
Kan je even toelichten wat dat idee is.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef Tim86 het volgende:
...iedereen die een compleet toernooi goed heeft..dus ook de winnaar vd finale, verdient een joker die later is te gebruiken bij uitschakeling
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik had eerder geopperd om een joker via PM in te zetten voor een toernooi, geen GS, maar een gewoon toernooi waardoor je dubbele punten kan scoren.
Correctionquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:05 schreef XL het volgende:
IN
Adothehague: Davydenko
Ambrosius: Davydenko, Roddick, Gasquet
Appeltjesmoes: Davydenko, Mathieu, Nadal
Borisz: Andreev, Mathieu, Davydenko
Brahimov: Andreev, Mathieu, Berdych
Bruce117: Andreev, Mathieu, Roddick
BVO: Davydenko, Roddick, Gasquet
Cavalier1: Andreev, Mathieu, Davydenko
Chriz2k: Davydenko, Ledovskikh, Nadal
Eentwee: Verdasco, Ledovskikh, Gasquet
Erkel: Andreev, Ledovskikh, Ferrer
Intel: Davydenko, Nadal, Roddick
Mydarling: Davydenko, Ledovskikh, Gasquet
Nalbandian: Davydenko, Berdych, Ferrer
PietjePuk007: Verdasco, Mathieu, Davydenko
Spruud: Davydenko, Djokovic, Ferrer
TheGeneral: Andreev, Mathieu
TheVulture: Verdasco, Mathieu, Berdych
Tim86: Davydenko, Roddick, Gasquet
Vaduz: Andreev, Mathieu, Davydenko
VerdwaasdeVogel: Andreev, Ledovskikh, Nadal
Wimderon: Davydenko, Mathieu, Nadal
XL: Verdasco, Ledovskikh, Roddick
OUT
Ronde1:
3 Miss_S: Federer
4 APK: Youzhny
9 Colplay: Youzhny
17 Mitt: Wawrinka
18 SCH: -
20 Bos81: Wawrinka
21 WackyDuck: -
22 Kleinzusje: Wawrinka
23 The_Boezelaar: -
25 Chiel Montagne: -
27 Hayrabet: -
31 Hammer20: -
34 Raymania: -
35 tennisboy: Wawrinka
Ronde 2:
Komakie: Gasquet, vergeten
Joris33: Davydenko, vergeten
dndiek: Verdasco, Nieminen
BliksemSchigt: Andreev, Nieminen
quote:
Wat mij betreft niet met deze mentaliteit. Ik ben Ado liever kwijt dan rijk. Dit is niet de eerste keer dat hij in tennis loopt te eikelen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je doet nu niet mee, volgende toernooi ben je welkom
Ik snap dat jullie nu wat afstandelijk zijn omdat ik een ware geduchte conccurent ben. Maar je kan het ook sportief opvatten. Ik doe voor altijd mee met deze gamequote:Op woensdag 5 maart 2008 13:24 schreef XL het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet met deze mentaliteit. Ik ben Ado liever kwijt dan rijk. Dit is niet de eerste keer dat hij in tennis loopt te eikelen.
Gewoon compleet negeren, niet opnemen in standen en lekker laten gaan. houdt ie vanzelf op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:24 schreef XL het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet met deze mentaliteit. Ik ben Ado liever kwijt dan rijk. Dit is niet de eerste keer dat hij in tennis loopt te eikelen.
Basisschool, dat verklaart dat jij zoveel post deze week. Ikdoe iig geen basisschool joh syndroom van downquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gewoon compleet negeren, niet opnemen in standen en lekker laten gaan. houdt ie vanzelf op.
Volgens mij heeft de basisschool alleen deze week vrij.
Er is afgelopen week een woordenboek speciaal voor jou uitgebracht. Misschien kan je daar de woorden 'kansloos' en 'sukkel' in opzoeken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Basisschool, dat verklaart dat jij zoveel post deze week. Ikdoe iig geen basisschool joh syndroom van down![]()
Sorry, het is niet netjes je te pakken op dingen waar je niks aan kan doen.
EN jij het woordje negeren wat BS eerder al opperde? Kansloos en sukkel heb ik opgezocht en de betekenis matcht precies met jou postgedrag. Wel leuk dat je met synoniemen leert voor hoe je benquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er is afgelopen week een woordenboek speciaal voor jou uitgebracht. Misschien kan je daar de woorden 'kansloos' en 'sukkel' in opzoeken.
Ik deed niks, ik deed alleen zon winsmylie achter de quote van gisteren en ze zijn hier gelijk aangebrand. Je kan beter hun aanspreken ik doe niks verkeerd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:59 schreef APK het volgende:
Ado, hou nou effe op joh, dan kun je over twee weken gewoon meedoen.
Er is je toch op een vriendelijke manier verteld dat je dit toenooi helaas niet meer mee kan doen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik deed niks, ik deed alleen zon winsmylie achter de quote van gisteren en ze zijn hier gelijk aangebrand. Je kan beter hun aanspreken ik doe niks verkeerd.
Je wil mee te doen, terwijl het al door verschillende mensen uitgelegd is dat dat niet volgens de regels is. Als je dan toch hardnekkig blijft proberen, dan doe je toch echt wel iets verkeerd. En als je dan ook nog eens zinloos op de man gaat spelen, mag je verwachten dat er reacties jouw kant op komen. En nu ineens onschuldig doenquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik deed niks, ik deed alleen zon winsmylie achter de quote van gisteren en ze zijn hier gelijk aangebrand. Je kan beter hun aanspreken ik doe niks verkeerd.
Federer fan doet ook gewoon mee en tegen hem zeggen jullie niks. Je meet dus met 2 maten en dat vind ik oneerlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je wil mee te doen, terwijl het al door verschillende mensen uitgelegd is dat dat niet volgens de regels is. Als je dan toch hardnekkig blijft proberen, dan doe je toch echt wel iets verkeerd. En als je dan ook nog eens zinloos op de man gaat spelen, mag je verwachten dat er reacties jouw kant op komen. En nu ineens onschuldig doen
En ook hem is al verteld dat ie er al lang en breed uitligt. En nu opbokken met je gezuig......quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:32 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Federer fan doet ook gewoon mee en tegen hem zeggen jullie niks. Je meet dus met 2 maten en dat vind ik oneerlijk.
Tellen Roddick, Mathieu en Nadal niet meer meequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Enkel de Gasquetjes moeten nog geduld hebben.
Nadal staat exact nu op MPquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:16 schreef Bruce117 het volgende:
Tellen Roddick, Mathieu en Nadal niet meer mee
Als Gasquet wint zal het in ieder geval geen echt bloedige ronde worden. Meer dan 50% van alle spelers is nog door.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Tellen Roddick, Mathieu en Nadal niet meer mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |