Die lelijke kleine dwerg heeft al 5x van Nieminen gewonnen. Het onderscheid tussen ATP en WTA moeten dus ook echt op de schop.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieminen.
Ach ja, dan hoef ik volgend jaar niet veel punten te verdedigen.
Wellicht nog speciaal voor Rochusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:05 schreef XL het volgende:
[..]
Die lelijke kleine dwerg heeft al 5x van Nieminen gewonnen. Het onderscheid tussen ATP en WTA moeten dus ook echt op de schop.
> 180 cm --> ATP
=< 180 cm --> WTA
Al die Argentijnse pillenslikkers zijn dan pleite, ook Nalby.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus Nalby en Lleyton mogen ook inpakken![]()
En de tovenaar dan
Santoro bagelt Henin zo wegquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:20 schreef XL het volgende:
[..]
Al die Argentijnse pillenslikkers zijn dan pleite, ook Nalby.
Is Hewitt geen 181 cm ofzo?
Santoro mag met Henin gaan spelen voor leuk en mooi tennis bij de WTA
Ik dacht van tevoren dat GrandSlams veel moeilijker zouden zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:47 schreef wimderon het volgende:
Even nog iets over de puntentelling. Is het niet wat karig om 1 geheel toernooi van 1 week met 175 punten te belonen en 4e ronde GS al met 250?
Tja, gewoon even aankijken. Een punt of 300 voor een toernooi met zo'n kleine draw lijkt me wel redelijk. Ik zie dat op MTF deze puntentelling gehanteerd wordt voor Dubaiquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik dacht van tevoren dat GrandSlams veel moeilijker zouden zijn.![]()
Nu is het belang van Grand Slams enorm, maar dat is in het echt ook zo.
Opzich denk ik dat het wel een idee zou zijn om de punten voor een gewoon toernooi ietsjes op te hogen, je speelt een toernooi immers niet zomaar uit. Vooral op het einde wordt het erg moeilijk met mensen die je al gekozen hebt. Terwijl je bij een GS met een beetje normale kansberkening (dus niet Murray in de eerste rondequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik dacht van tevoren dat GrandSlams veel moeilijker zouden zijn.![]()
Nu is het belang van Grand Slams enorm, maar dat is in het echt ook zo.
dat lijkt me wel leuk...iedereen die een compleet toernooi goed heeft..dus ook de winnaar vd finale, verdient een joker die later is te gebruiken bij uitschakelingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe je nog iets met een joker inzetten, XL?
Je wint dus kleinere toernooitjes om het goed te kunnen doen op een grandslam? (Zeker als je bedenkt dat halve finales+finales heel nauw mikken) Het lijkt wel ritme opdoen. Punten: ik zou gewoon de ATP punten ranking gebruiking, als het goed genoeg is voor de spelers zou het goed genoeg voor ons moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat lijkt me wel leuk...iedereen die een compleet toernooi goed heeft..dus ook de winnaar vd finale, verdient een joker die later is te gebruiken bij uitschakeling
Ik had eerder geopperd om een joker via PM in te zetten voor een toernooi, geen GS, maar een gewoon toernooi waardoor je dubbele punten kan scorenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat lijkt me wel leuk...iedereen die een compleet toernooi goed heeft..dus ook de winnaar vd finale, verdient een joker die later is te gebruiken bij uitschakeling
Puntentelling van GS is wel goed hoor en anders kunnen die 2 toernooien gemakkelijk met terugwerkende kracht worden aangepast lijkt me.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
De puntentelling nu nog aanpassen is een beetje laf tov Tim & Ambro die 't erg goed deden bij de AO. Het lijkt me meer iets om mee te namen naar de opzet van volgend jaar (indien die er komt). Verder heeft iedereen nog 3 GS's te gaan en kent daar 't belang van.
Joker-idee is leuk.
De spelers spelen natuurlijk wel meer toernooien dan dat wij doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:32 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Je wint dus kleinere toernooitjes om het goed te kunnen doen op een grandslam? (Zeker als je bedenkt dat halve finales+finales heel nauw mikken) Het lijkt wel ritme opdoen. Punten: ik zou gewoon de ATP punten ranking gebruiking, als het goed genoeg is voor de spelers zou het goed genoeg voor ons moeten zijn.
Ze zien misschien zelf wel in dat het eerlijker is en offeren zich daarom op voor deze keerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
De puntentelling nu nog aanpassen is een beetje laf tov Tim & Ambro die 't erg goed deden bij de AO. Het lijkt me meer iets om mee te namen naar de opzet van volgend jaar (indien die er komt). Verder heeft iedereen nog 3 GS's te gaan en kent daar 't belang van.
Joker-idee is leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |