quote:Op maandag 3 maart 2008 12:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond alles gewaagd, maarja Federer tegen Murray is ook al helemaal niet zeker
you sure? Ik had begin vd dag een avatar met Youzhny en Wawrinka (en Monfils)..eerst vloog Youzhny er al uit..quote:Op maandag 3 maart 2008 20:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eindelijk! De eerste dag overleefd
Vanaf nu speel ik op zeker
Dag 2: Nadal
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:40 schreef wimderon het volgende:
Wawrinka ook.
Timmers is ze aan het jinxen met z'n nieuwe ava
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:47 schreef Tim86 het volgende:
vamos rafaaaaaaaaaaa
Dat laatste. Ik houd het "handig" bij in Excel.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef wimderon het volgende:
Wat ben je trouwens van plan met de rankings? Stel dat het volgend jaar doorgaat, wil je dan opnieuw beginnen, of verder gaan met de ranking en dan steeds de punten van vorig jaar eraf halen
Leukquote:Op maandag 3 maart 2008 21:12 schreef XL het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik houd het "handig" bij in Excel.
Het is risico is dat die Sjeiks zo'n rus uit de subtop omkopen voor een dikke SUV, 42 hoeren en een bos wortelen om het aanzien van hun tennisleraar wat te verhogen. maar ik gok er ook opquote:Op maandag 3 maart 2008 21:41 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Mmmm. Weinig zekers te kiezen behalve Djokovic, maar ja, de nieuwe titelfavoriet zet je niet in in de tweede ronde...Dan gok ik er toch nog op dat een nieuweling in het wereldje toch de personal coach van de plaatselijke sjeik verslaat:
Tweede ronde: Ledovskikh
Maar ja, wat doe je eraan als een sjeik met wortelen gaat smijten alsof het olie is? Daar kan de standaard Rus toch niet tegen op. Het volk staat sowieso niet echt bekend om zijn integriteit.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:43 schreef XL het volgende:
[..]
Het is risico is dat die Sjeiks zo'n rus uit de subtop omkopen voor een dikke SUV, 42 hoeren en een bos wortelen om het aanzien van hun tennisleraar wat te verhogen. maar ik gok er ook op
HELD!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
Dag 2: Kohlschreiber.
quote:
Jquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:23 schreef dndiek het volgende:
Je kan dan pas vanaf het volgende toernooi mee doen want je moet ook iemand voor dag 1 voorspellen
Mwah, met 10.000 strafpunten moet het kunnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:51 schreef Tim86 het volgende:
jup, helaas Ado, volgende toernooi weer..geldt voor iedereen
Fed-fan, je had op dag 1 niemand voorspelt. Er stond wel Tipsarevic, maar die speelt ook vandaag pas.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
Dag 2: Kohlschreiber.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:41 schreef Bruce117 het volgende:
Mathieu is ook door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |