Met de ellende die alle regulars hadden dit jaar, is het niet bepaald verbazingwekkend dat je als late besteller op Beausejour staat. Wij hebben op 1 JUNI 2007 kaarten voor Maison Blanche besteld, en werden doorverwezen naar Bleu Nord. Helaas/gelukkig hebben we voor veel geld via een Engelse T&T alsnog MB kaarten kunnen bestellenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:09 schreef zBus het volgende:sta op camping Boujeasour. Beetje laat besteld veel was al uitverkocht.
Als huurder bij budget heb je niet veel keuze, ben ik bang. De "standaard" V6 dus, zal ook wel een standaard model zijn. Ook konden we geen cabrio's huren, omdat Budget Denver geen cabrio's verhuurt in maart!quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:44 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:Enne Paddy, Sebring: Enne wel Mustangs GT's mag ik aannemen, met 4.6L V8?
De hele happening rond Le Mans is zo groot, je hebt een paar jaar nodig om alles te kunnen doen. Op woensdag of donderdagavond een biertje doen in de Stella bar langs Tetre Rouge is gaaf. Het reuzenrad is wel gaaf. De helicoptervlucht is vooral 's nachts gaaf. De vrijdag in de stad schijnt heel gaaf te zijn. De rotonde op vrijdagavond moet je niet doen, dat gaat een keer goed fout daar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 08:55 schreef zBus het volgende:
Wat zijn nu de dingen die je op Le Mans echt moet doen?
Hey Paddy, wij hadden ook kaarten via de ACO besteld en wij werden verwezen naar Beausasjour. Ik had ook op het moment een mailtje gestuurd naar Ticket en Travel en daar 2 kaarten laten reserveren voor Maison Blanch. Die heb ik betaald dus ik ga er van uit dat ik weer op Maison Blach te vinden zal zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:23 schreef Paddy_NL het volgende:
[..]
Met de ellende die alle regulars hadden dit jaar, is het niet bepaald verbazingwekkend dat je als late besteller op Beausejour staat. Wij hebben op 1 JUNI 2007 kaarten voor Maison Blanche besteld, en werden doorverwezen naar Bleu Nord. Helaas/gelukkig hebben we voor veel geld via een Engelse T&T alsnog MB kaarten kunnen bestellen
Helemaal geweldig, HP, bedankt! Jammer dat je niet op dinsdag er al bent, dan gaan we al los met onze Rock Revival.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:20 schreef hullepim het volgende:
[..]
Hey Paddy, wij hadden ook kaarten via de ACO besteld en wij werden verwezen naar Beausasjour. Ik had ook op het moment een mailtje gestuurd naar Ticket en Travel en daar 2 kaarten laten reserveren voor Maison Blanch. Die heb ik betaald dus ik ga er van uit dat ik weer op Maison Blach te vinden zal zijn.
btw, heb dit jaar denk ik een stuk of 200 oranje mutsen en handschoenen voor je!
Wij zijn er waarschijnlijk vanaf woensdag, kan ze dan wel bij je langs brengen.
Groeten Hullepim!
ik heb via ticket + travel besteld. ging perfect.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:11 schreef Bastardo het volgende:
We zijn vorig jaar geweest en dat was echt helemaal top! (ondanks de regen).
Dit jaar gaan we natuurlijk weer. Alleen vreemd dat je wel entree- tickets kunt bestellen op de site van Le Mans, maar geen camping-tickets. Als ik klik op beausejours, dan kan ik nergens wat aanvinken.
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:39 schreef Paddy_NL het volgende:
Gaat er nog iemand naar Spa dit weekend?
Wat vraag je daarvoor? Ik heb eventueel interesse in twee stuks.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:03 schreef SIRfuckalot het volgende:
Nog 3,5 week en dan mogen we weer
even voor de liefhebbers ik heb nog een campingkaart met 4 toegangskaarten over
camping is tertre rouge
als iemand intresse heeft hoor ik het wel (kan hem ook in vraag en aanbod zetten maar daar zitten weinig Lem mans fans)
sorry kaarten zijn al weg (ze waren zo wegquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat vraag je daarvoor? Ik heb eventueel interesse in twee stuks.
Je hebt goed zicht op een scherm. Ik zit altijd in het vrije tribune gedeelte daarvoor (Dit jaar niet, komt een kind op de 12e). Beste 'vrije' plek voor de start en finish. naar mijn mening. Zicht op de pits, zicht op de Start finish line en je ziet ze de dunlopbocht mooi.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:45 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Hier zijn de kaarten inmiddels ook binnen!![]()
Vijf maal Barnato (tribune 14) rang A, tegenover (de "oude") uitgang pitstraat, met zicht op start/finish en de Dunlop bocht. En niet te koop overigens.![]()
Of we daar ook goed zicht hebben op een tv-scherm betwijfel ik een beetje, het scherm boven de laatste pitboxen staat volgens mij gericht naar de ACO tribune, waardoor de kijkhoek waarschijnlijk te groot zal zijn... Maar een maat heeft zo'n Kangaroo apparaatje gereserveerd, dus wellicht dat we daar beelden & standen op kunnen volgen.
Nog 30 dagen.
Jammerquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:05 schreef SIRfuckalot het volgende:
[..]
sorry kaarten zijn al weg (ze waren zo weg)
kleine edit:
we hebben nog 1 kaart over is voor de hele week voorraces ed
kaart was 55 pond bij just tickets dus als iemand hem wil hebben voor die prijs dan hoor ik het wel
Spyker zit in de buurt, en Robert van VMM zei z'n best te doen. Nou weet ik wel dat die mannen het vreselijk druk hebben tijdens zo'n week, dus kan ik het hun moeilijk kwalijk nemen als ze niet langskomen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:57 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Paddy, goed man. Al toezeggingen van teams/rijders om langs te komen?
Laten we hierover PM-en.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ha Rool.and.the.gang, wat zou je er van vinden om dit topic te verplaatsen naar SPT/motorsport?
Daar staan alle motorsport gerelateerde topics, en die kunnen wel wat aanvulling van andere raceklassen gebruiken
lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ha Rool.and.the.gang, wat zou je er van vinden om dit topic te verplaatsen naar SPT/motorsport?
Daar staan alle motorsport gerelateerde topics, en die kunnen wel wat aanvulling van andere raceklassen gebruiken
Ik sprak er vorig jaar iemand op aan die met zo'n (toen geel) ding liep. Toevallig een Nederlandse jongen wiens vader betrokken was bij de test van dat ding, waardoor hij dus zo'n ding had. Hij liet me zien wat je er mee kon zien, en ik was eerlijk gezegd onder de indruk. Goed scherm, prima interface, veel oproepbare menu's + informatie en redelijk handzaam. Wij hebben er ook een gereserveerd, en ik zie er naar uit om er mee te spelen. De accu gaat niet 24 uur mee helaas, en die jongen was er ook niet mee buiten het circuit geweest...quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:05 schreef zBus het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al eens ervaring gehad met zo'n kangaroo tv kastje? Ik heb er op dit moment 1 gereserveerd. Het lijkt me wel handig/leuk om die live feeds te volgen. Jammer alleen dat ie het waarschijnlijk alleen op het bugatti circuit gedeelte doet. Maarja het is toch leuk voor op de tribune.
Absoluut! En wel *hier*, en audio commentaar *hier*. Een topcombinatie, live beelden met Radio Le Mans commentaar. Tien minuten voor het einde trouwens een code rood door een megaklapper van een LM P2 Lola Mazda in de Dunlop bocht. Drie wielen er af en rondom goed kort, dat wordt heel hard sleutelen. De jongens van Peugeot zitten er beter bij, een recordronde van 3:18 voor de #8 en #9, de Audi's zijn komen niet eens in de buurt!!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:37 schreef Bruce117 het volgende:
Live beelden van de kwalificatie blijven mooi om te zien.
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:24 schreef WEST het volgende:
en jammer geen motorsTV die het uitzend.
Vorig jaar had motorsTV alles van technische keuring tot aan de parade en de hele 24 uur live.
Nu zeker weer met die kut updates doen.
Group C blijft toch het mooiste. Jammer dat het begin jaren '90 door Ecclestone de nek omgedraaid is vanwege teveel concurrentie met F1.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:29 schreef Klonk het volgende:
Oei, geil nu die klassieke groep C race, Porsches, Saubers, tof om dat spul zo te zien racen
quote:donderdag12 juni 19.00 - 21.00: Eurosport 2 kwali
donderdag12 juni 22.00 - 24.00: Eurosport 2 kwali
vrijdag 13 juni 10.00 - 11.00: Eurosport 2 kwali
zaterdag 14 juni 09.00 - 09.45: Eurosport 1
zaterdag 14 juni 10.00 - 11.00: Eurosport 2
zaterdag 14 juni 14.00 – 15.30: RTL7
zaterdag 14 juni 14.30 - 15.45: Eurosport 1
zaterdag 14 juni 15.45 - 18.15: Eurosport 2
zaterdag 14 juni 18.00 – 18.30: RTL7
zaterdag 14 juni 18.15 - 20.00: Eurosport 1
zaterdag 14 juni 19.30 – 20.00: RTL7
zaterdag 14 juni 20.00 - 22.00: Eurosport 2
zaterdag 14 juni 22.00 - 22.30: Eurosport 1
zaterdag 14 juni 22.30 – 23.00: RTL7
zaterdag 14 juni 22.30 - 00.30: Eurosport 2
zaterdag 14 juni 00.45 – 01.00: RTL7
zondag 15 juni 00.45 - 02.00: Eurosport 2
zondag 15 juni 02.00 - 09.00: Eurosport 1
zondag 15 juni 09.00 - 11.00: Eurosport 2
zondag 15 juni 10.30 – 11.30: RTL7
zondag 15 juni 11.00 - 12.00: Eurosport 1
zondag 15 juni 12.00 - 14.00: Eurosport 2
zondag 15 juni 14.00 – 15.30: RTL7
zondag 15 juni 14.00 - 15.15: Eurosport 1
Even tussendoor een filmpje? Op zaterdag avond tussen 20.30 en 22.30 uur wordt de film 'Michel Vaillant' uitgezonden door RTL7.
Ook www.radiolemans.com zal het hele weekend commentaar leveren!
denk het ja, of iets ervoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:57 schreef gias het volgende:
die stream van rtl staat nog altijd op zwart. beginnen die pas om 15:00 met uitzenden?
11de plaats, alleen jammer dat ze de eerste plaats in hun klasse kwijt zijn geraakt aan de andere porsche:quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:14 schreef NED het volgende:
Ik hoop dat allebei de JV's winnen
Ik heb ff een paar uur gemist, Jos rijd toch nog of niet?
Ja, maar de rit is nog lang.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
11de plaats, alleen jammer dat ze de eerste plaats in hun klasse kwijt zijn geraakt aan de andere porsche:
10 31 Team Essex LMP2 MAASSEN S. 67 4 Laps 3:39.635 3:37.277 Run 5
11 34 Van Merksteijn Motorsport LMP2 VAN MERKSTEIJN P. 67 18.464 3:41.093 3:35.250 Run 5
Zal me niets verbazen, die Peugeotbakjes die joegen in de training ook in een bloedtempo over het circuit.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:21 schreef BlatendKonijn het volgende:
Oei, RTL GP livestream in combinatie met Radio Le Mans is primaOp Radio Le Mans hebben ze het over het breken van het afstandsrecord uit 1971 (weet iemand meer?).
idd nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:27 schreef BlatendKonijn het volgende:
25 seconden tussen de Essex en van Merkesteijn Porsche. Scheelt dus nog niets.
11e algemeenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:39 schreef HPoi het volgende:
Jos neemt de leiding over in de LMP2. Maar moet nog een keer stoppen??
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
11e algemeenachter allemaal LMP1 wagens.
3:08.355 achterstand op de Pescarolo op de 10e plaats.
De Audi's hebben dacht ik ook een zuinigere motor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:04 schreef HPoi het volgende:
Audi van McNish, etc. nu weer in dezelfde rondes als de Peugeot. Peugeot heeft veel stops nodig in tegenstelling tot Audi.
al die mannen een beetje hopeloos rond de wagen drentelenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef Klonk het volgende:
en de franse ANWB is niet de snelste...
Dat snap ik ook niet. Iemand die interesse heeft in die Vaillant Le Mans film heeft toch ook interesse in de echte race? Nou zend dan gewoon de echte race uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:13 schreef Klonk het volgende:
en op RTL zenden ze een film over de 24 uur uit in plaats van de race zelf live uit te zenden...
ik vroeg me idd ook af welke slimmerik dat verzonnen heeft, op Vrijdagavond ofzo kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Iemand die interesse heeft in die Vaillant Le Mans film heeft toch ook interesse in de echte race? Nou zend dan gewoon de echte race uit.
Misschien heeft RTL maar een beperkt aantal uur aan uitzendrechten gekocht.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vroeg me idd ook af welke slimmerik dat verzonnen heeft, op Vrijdagavond ofzo kan ik me voorstellen.
de wegen van de RTL programmadirectie zijn ondoorgrondelijkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vroeg me idd ook af welke slimmerik dat verzonnen heeft, op Vrijdagavond ofzo kan ik me voorstellen.
dat zou best kunnen idd, maar dan nog zou ik er voor kiezen om deze uurtjes juist wel uit te zenden, vind dit altijd de mooiste uurtjes, de overgang van licht naar donker.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Misschien heeft RTL maar een beperkt aantal uur aan uitzendrechten gekocht.
Nogal ja, want dit is wel heel erg.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:21 schreef DirkScheringa het volgende:
Euosport heeft dan blijkbaar meer uurtjes gekocht, maar die zijn ze nu kei hard aan het terugverdienen
lullig voor de mensen die geen digitale televisie hebben, maar ik ben blij als ik dadelijk weer naar Eurosport 2 kan kijken, beter commentaar en minder reclame...quote:
Dat geloof ik niet. Via een stream is de hele race op rtlgp.nl te volgen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Misschien heeft RTL maar een beperkt aantal uur aan uitzendrechten gekocht.
Iemand een andere stream? Die van rtl doet het niet hierquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Via een stream is de hele race op rtlgp.nl te volgen.
ja, aan kop in LMP2 en volgens mij nummer 9 algemeenquote:Op zondag 15 juni 2008 10:38 schreef NED het volgende:
En is van Merkenstein de nacht goed doorgekomen?
Ik hoop het voor hem! Dat zou echt supergaaf zijn en dat zal nog wel lang duren voordat de volgende hetzelfde weet te presteren. Misschien dat wel nooit meer iemand hem dat nadoet!quote:Op zondag 15 juni 2008 11:49 schreef TimoBasso het volgende:
Go Jacques! schrijf geschiedenis vandaag!
Gelukkig maakt ie een keer per 2 minuten wel een fout in het commentaar.quote:
No way!quote:Op zondag 15 juni 2008 11:49 schreef TimoBasso het volgende:
Go Jacques! schrijf geschiedenis vandaag!
ik zap sinds gisteravond alleen maar heen en weer tussen de beide eurosports, mijn normaal uitermate begripvolle vriendin heeft de wijk genomen, zou ze het racen zat zijnquote:Op zondag 15 juni 2008 11:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Gelukkig maakt ie een keer per 2 minuten wel een fout in het commentaar.
Helaas heb ik geen Eurosport 2..............quote:Op zondag 15 juni 2008 11:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zap sinds gisteravond alleen maar heen en weer tussen de beide eurosports, mijn normaal uitermate begripvolle vriendin heeft de wijk genomen, zou ze het racen zat zijn
ouwe staalboerquote:Op zondag 15 juni 2008 12:16 schreef NED het volgende:
Ik ben eik ook wel een beetje voor Jos Menten. Die komt hier uit een dorp 5 km verderop
Klik even op de afbeelding of hierquote:Op zondag 15 juni 2008 12:18 schreef NED het volgende:
Is er een andere livestream dan die van rtlgp? Die draait hier bij mij die reclame van 15 seconden en dan blijft het beeld zwart en blijft hij telkens het geluid van die reclame herhalen
Ander linkje iemand?
ok, deze link gaf aan dat ik een WMP element miste, en nu doet de RTL stream het ook. Ze lopen trouwens wel dik een minuut achter op Eurosport 2. Maar ja, beggars can't be choosers. Ga zo naar m'n vriendin waar ik geen digi-tv hebquote:
sterktequote:Op zondag 15 juni 2008 13:12 schreef Ared het volgende:
[..]
ok, deze link gaf aan dat ik een WMP element miste, en nu doet de RTL stream het ook. Ze lopen trouwens wel dik een minuut achter op Eurosport 2. Maar ja, beggars can't be choosers. Ga zo naar m'n vriendin waar ik geen digi-tv heb
Je kunt altijd de directe link gebruikenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:12 schreef Ared het volgende:
[..]
ok, deze link gaf aan dat ik een WMP element miste, en nu doet de RTL stream het ook. Ze lopen trouwens wel dik een minuut achter op Eurosport 2. Maar ja, beggars can't be choosers. Ga zo naar m'n vriendin waar ik geen digi-tv heb
Yup, in ieder geval goed dat ze niet zo makkelijk hebben gehad. En mooi dat Van Merksteijn Motorsport zijn klasse lijkt te gaan winnen en 9e overall wordt.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:39 schreef Bernard0s het volgende:
Tot nu toe een vrij rustige race.
Zou superknap zijn als Audi (weer) zou gaan winnen!
Is het niet de combinatie indy500, lemans en monaco ?quote:Op zondag 15 juni 2008 14:03 schreef Atreidez het volgende:
Tis spannend aan de kopRegen in de laatste uurtjes, chaos in de bandenkeuze en Jacques heeft nog steeds kans op de heilige 3! (indy500, lemans, F1 Kampioenschap)
Erg vervelend ja.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Gelukkig maakt ie een keer per 2 minuten wel een fout in het commentaar.
Ja kan beidequote:Op zondag 15 juni 2008 14:22 schreef Bruce117 het volgende:
Is het niet de combinatie indy500, lemans en monaco ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Triple_Crown_of_Motorsportquote:The Triple Crown of Motorsport is alternatively defined as winning either:
the Indianapolis 500, the 24 Hours of Le Mans and the Monaco Grand Prix[1][2], or
the Indianapolis 500, the 24 Hours of Le Mans and the Formula One World Championship.[3][4][5]
Helaas niet overalquote:Op zondag 15 juni 2008 14:30 schreef Atreidez het volgende:
Met digitale tv van eurosport kan je de engelse audio kiezen, die is wel erg goed
Nee, het zijn gewoon de kleuren van Van Merksteijn. Ook hu rallywagens zijn in deze kleur gespoten.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zouden ze die auto van Merkenstein expres in de kleuren van de Silk Cut Jaguar uit 2008 gespoten hebben?
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Audi![]()
Van Merksteijn Porsche - Peter van Merksteijn, Jeroen Bleekemolen en Jos Verstappen![]()
![]()
![]()
Aston Martin![]()
Risi Ferrari![]()
Mooie race![]()
![]()
RTL stream geen commentaar ? dan was dat idd een prima oplossing maar kut om de hele tijd naar een computerscherm te koekeloeren en niet relaxt op de bank kunnen hangenquote:Op zondag 15 juni 2008 20:51 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik had de RTL stream (met motorgeluiden) en het commentaar van radio Le Mans. Goed te doen!
Ok bedankt. En ik bedoelde natuurlijk de Jaguar uit 1988, (XJR1?) niet 2008.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon de kleuren van Van Merksteijn. Ook hu rallywagens zijn in deze kleur gespoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |