ouwe staalboerquote:Op zondag 15 juni 2008 12:16 schreef NED het volgende:
Ik ben eik ook wel een beetje voor Jos Menten. Die komt hier uit een dorp 5 km verderop
Klik even op de afbeelding of hierquote:Op zondag 15 juni 2008 12:18 schreef NED het volgende:
Is er een andere livestream dan die van rtlgp? Die draait hier bij mij die reclame van 15 seconden en dan blijft het beeld zwart en blijft hij telkens het geluid van die reclame herhalen
Ander linkje iemand?
ok, deze link gaf aan dat ik een WMP element miste, en nu doet de RTL stream het ook. Ze lopen trouwens wel dik een minuut achter op Eurosport 2. Maar ja, beggars can't be choosers. Ga zo naar m'n vriendin waar ik geen digi-tv hebquote:
sterktequote:Op zondag 15 juni 2008 13:12 schreef Ared het volgende:
[..]
ok, deze link gaf aan dat ik een WMP element miste, en nu doet de RTL stream het ook. Ze lopen trouwens wel dik een minuut achter op Eurosport 2. Maar ja, beggars can't be choosers. Ga zo naar m'n vriendin waar ik geen digi-tv heb
Je kunt altijd de directe link gebruikenquote:Op zondag 15 juni 2008 13:12 schreef Ared het volgende:
[..]
ok, deze link gaf aan dat ik een WMP element miste, en nu doet de RTL stream het ook. Ze lopen trouwens wel dik een minuut achter op Eurosport 2. Maar ja, beggars can't be choosers. Ga zo naar m'n vriendin waar ik geen digi-tv heb
Yup, in ieder geval goed dat ze niet zo makkelijk hebben gehad. En mooi dat Van Merksteijn Motorsport zijn klasse lijkt te gaan winnen en 9e overall wordt.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:39 schreef Bernard0s het volgende:
Tot nu toe een vrij rustige race.
Zou superknap zijn als Audi (weer) zou gaan winnen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |