Mooi scheelt mij weer een tvp in de anderequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef Qwea het volgende:
hier maar verder. Senes mag mijne wel dicht mikken
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef Litso het volgende:
Ik kies deze
Oh. Senesta was me weer te snel af
Jij hebt heul niks te kiezenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef Litso het volgende:
Ik kies deze
Oh. Senesta was me weer te snel af
Nee, jij hebt je slechts aan te passen aan de vrouwenquote:
Hoi Morretjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:20 schreef Morretje het volgende:
Haai! * Morretje ligt alweer in bedje, alleen, na een lange zit werken..
en morgenochtend om 7 uur weer..
haai Senesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi Morretje![]()
Dat is een beste zit, hou je nog wel wat ruimte over om even lekker te ontspannen?
Aankomende volle maanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
haai Senes
morgenavond pas echt weer, als m'n dienst dan tenminste niet veranderd.. Kids zijn deze week bijzonder onrustig.
Ja, dat werkt hier ook altijd erg meequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Zou het? Aankomende vakantie kan ook..
nah.. Troelaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje![]()
Mss moet je een carriere-switch overwegen; in een mortuarium zijn je clienten over het algemeen vrij rustig![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje![]()
Mss moet je een carriere-switch overwegen; in een mortuarium zijn je clienten over het algemeen vrij rustig![]()
Ik doe mee met de neut. maar dan geen wijnquote:Ik heb weer een avondje braaf zitten leren na een hele intensieve schooldag, dus ik heb nu wel een wijntje verdiend
Ik zit verdorie al 2 jaar te wachten op het NIEUWE deelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef senesta het volgende:
Ik heb vandaag het laatste deel van de reiziger serie besteld van Diana gabaldon.
Ik had helemaal niet meegekregen dat er weer een nieuw deel is, en hij is er al even![]()
Super boeken, Jamie
Oh die ken ik ook nog niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zit verdorie al 2 jaar te wachten op het NIEUWE deel
Ik neem aan dat je het hebt over "A breath of snow and ashes
Zal eens op de website kijken of er updates zijn. Die krijg ik altijd in mijn yahoo mailbox, maar die kijk ik nooit in.
Ben intussen aan de Lord John Grey boeken begonnen. Lees nu "Lord John and the brotherhood of the blade"
Geeft een leuke impressie over homoseksualiteit in die kringen in het 18de eeuwse Europa. Zitten ook weer behoorlijk wat erotische scenes in.
Oeh ik heb wat wakker gemaaktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:14 schreef nokwanda het volgende:
En de nieuwe is alleen nog in Pre-order bij de Poisoned pen in Arizona "An Echo in the Bone".
IK WIL HET NU!!!
De John Grey boeken hebben idd homo-erotische scenes.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Homo-erotisch?![]()
![]()
Volgens mij ist bedjetijd voor Ingetje
Dat knaagt voortdurend. daarom ben ik nu ook aan de John Grey. Maar daarvan heb ik ook maar twee titels nog niet gelezen. Ik ben er zo snel weer doorheen. Maar kreeg vorige week weer een boekenbon cadeau, dus ik kan Lord John and the hand of devils bestellen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh ik heb wat wakker gemaakt![]()
Mooi zijn ze he? Die boeken
Ja, dat moet ik nog ff doen vanmiddagquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:05 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen Morretje en Qwea en Ingetje![]()
Qwea, je heb toch van die sites waar je je foto in kan voeren en dan verschillende kapsels kunt proberen
We willen natuurlijk wel screenshots hequote:Op woensdag 20 februari 2008 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik nog ff doen vanmiddag
Dat IS ook mooi. Maar dat wil nog niet zeggen dat je dan ook op Halle gaat lijkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:24 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Strax weer te school
morgen naar de kapper en mn zus vondt haar zoals halle berry mooi ;
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Wil je dat echt? Als je het nu al zwaar vindtquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:03 schreef Morretje het volgende:Goedemorgen...
Over carriereswitch gesproken, er zijn zeker 2 groepswerkers daar op de groep die daar over denken... Komt er misschien een plekje vrij....
ooh boyquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:10 schreef senesta het volgende:
[..]
We willen natuurlijk wel screenshots he
He, jakkes... Maar, voor jou wel fijn dat je nu dus vrij bent..quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:53 schreef Qwea het volgende:
nou, ik ben vrij.
Kom ik op station Nieuw-Amsterdam ;
09:31 uur Zwolle<->Emmen Door een aanrijding met een persoon rijden er tussen Gramsbergen en Marienberg geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
Dom kneuzen kindquote:Tientallen wachtende treinreizigers waren vanmorgen tegen half tien getuige van een ongeval, waarbij een meisje om het leven kwam.
De scholiere ging onder de gesloten spoorboom door, toen ze enkele vriendinnen op het tegenoverliggende perron herkende.
Op dat moment passeerde een locomotief van Railion in de richting van Ommen het station en greep het meisje, dat de klap niet overleefde.
Is er een nieuwe? *naar bol.com holt*quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef senesta het volgende:
Ik heb vandaag het laatste deel van de reiziger serie besteld van Diana gabaldon.
Ik had helemaal niet meegekregen dat er weer een nieuw deel is, en hij is er al even![]()
Super boeken, Jamie
www.dehaarsite.nl en dan onder het kopje virtueelquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:20 schreef Qwea het volgende:
Waar kan ik zo'n link vinden dat ik een foto kan doen en er dan een kapsel op kan pleuren?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:08 schreef Greys het volgende:
Hara
Alle andere lieve jongens en meisjes!![]()
Dizzy, je hebt een topic geopend!
Ik ga even rustig bijlezen, ondertussen een kaasfondue voorbereidend
Klote zeg, dat meisje onder de trein. Kan dan wel dom zijn van het meisje, maar daar hebben de ouders niet minder verdriet om natuurlijk
Mja, dat is idd afwachtenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Mja, Max doet het nu nog wel okay gelukkig. Maar voor hoe lang?
Goed zo max. Opzouten met Jazzquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
Graag
Max vond Jazz ook nooit zo leuk. Beest zit telkens in zn face enzo en hij begrijpt zijn spelen niet en liep dus altijd voor hem weg.
Maar vandaag gromde die een beetje naar Jazz
Het zou natuurlijk pas echtquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
Graag
Max vond Jazz ook nooit zo leuk. Beest zit telkens in zn face enzo en hij begrijpt zijn spelen niet en liep dus altijd voor hem weg.
Maar vandaag gromde die een beetje naar Jazz
Er is niet zo heel erg veel op filmgebied dat ik zie. En als ik iets zie vergeet ik onmiddelijk de titel en alle namen van alle acteursquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morrieknorrie en Q!
Nok, heb jij Instinct al eens gezien? Met Anthony Hopkins?
Indien niet, huren! Echt iets voor jou!
Doen ze wel met slapen. Als wij bij hem komen liggen trapt ie ons weg, houdt ie ech tniet van. Maar Jazz ligt wel vaker bij hem.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk pas echt [afbeelding] zijn als ze echt [afbeelding] zouden zijn.
Steekwoorden: vrijheid, illusies, Juha, Afrika, controle, psychologie.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er is niet zo heel erg veel op filmgebied dat ik zie. En als ik iets zie vergeet ik onmiddelijk de titel en alle namen van alle acteurs
Maar.... kan em altijd illegaal downloaden huren
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Steekwoorden: vrijheid, illusies, Juha, Afrika, controle, psychologie.
You like?
Weet je toevallig zo wat Juha betekent?quote:
Nou ja... het zal wel een mengeling zijn tussen Juju en Bruha. Beide hetzelfde, bruha een term die in het caraibisch gebied vaker gebruikt wordt en Juju in West Afrika. Zelfde herkomst dus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je toevallig zo wat Juha betekent?
Ben benieuwd of het in het echt hetzelfde betekent als dat in de film wordt gezegd
ook aan het googlen slaat.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
Nonbeeb!![]()
Stoer he, bijna deel 100!
Een jubileum voor de SC F&F mutsen en bro's! Haha!
Nok, volgens de hoofdrolspeler in de film betekent Juha 'idioot' en als ik ga Googlen kom ik ook de betekenis 'clown' tegen, dus zoiets zal het wel zijn idd. Leuk he, weer wat geleerd en misschien af en toe een handige bijnaam voor je zoonLaat ie het maar niet horen!
Het Afrikaans...welk Afrikaans? Dat is de vraagquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
Ja dat zag ik ook idd! Die zullen dan wel niet weten wat het in het Afrikaans betekent
Dan zou ie bij de ene helft van de namen moeten horen waarvan de betekenis WEL kloptquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Betekenis Afrikaanse (honden)namen, zie Juha
http://www.of-kimberlys-pride.com/afrikaanse_namen.htm#J
Lijkt dan toch wel veel op 'idioot'... 'clown'... Dus het zou zomaar kunnen kloppen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok! Wat was jij vroeg! Moest dat jonk al zo vroeg aan de gebakken eieren?![]()
Mogguh allemaal...ik lag nog veeeeeeeel te lekker toen de wekker ging
Sodeju, heb je dat nu twee dagen op een rij?quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:29 schreef Qwea het volgende:
Storingen
06:47 uur Zwolle<->Emmen Door een aanrijding met een een persoon rijden er tussen Ommen en Zwolle geen treinen. Vertraging: 30-60 minuten.
En alweerjezus zeg
ja.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sodeju, heb je dat nu twee dagen op een rij?
Zeker een zusje van dat hersenloze kind van gisteren?
Balen zeg.
En ook een goedemorgen.
Hopenlijk vandaag op kantoor een iets rustiger dagje dan gisteren.
Het lijkt wel modequote:Op donderdag 21 februari 2008 08:57 schreef nokwanda het volgende:
en niet te vergeten zondag, de trein van Maes en Greys.
jup. ik denk hetquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen..![]()
He, jakkes al weer een geplet persoon?
Zelfde verhaal, idd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb precies hetzelfde!
Omgedraaid kan ik niet eten zonder iets te lezen, nooit gekund ook, als kind al niet ( als ik alleen aan tafel zit dan he ) en ik kan bv ook nergens naar luisteren zonder iets met mn handen te doen ( dus op school zat ik te tekenen ). De enige plek waar ik 1 ding kan doen is in bad haha. Dan lees ik, maar eigenlijk badder ik dan en lees ik dus dat telt niet. Zonder boek hou ik het in bad 2 minuten vol. En gewoon op de bank lezen kan ik niet , dan ben ik te snel afgeleid om andere dingen te doen.
Ik kan alleen muziek luisteren als ik iets aan t doen ben ( naaien, poetsen etc ) , maar muziek luisteren en lezen kan ik dan weer niet samen. Het moet altijd iets praktisch zijn en iets waar je je hersenen voor gebruikt geloof ik.
Ik zit heel de dag achter de telefoon op mn werk en als ik niet ook iets lees of een msn gesprekje doe dan vang ik dus al snel niks meer op van wat er tegen me gezegd wordt. Ik vind t overigens toch wel vaak lastig, ik heb me nooit kunnen concentreren op examens of zo, want dan was dr geen tweede bezigheid.
En nu lijkt het net alsof ik heel actief ben, maar ik kan dus wel heel goed helemaal NIKS doen.
En sinds kort heb ik eindelijk weer het geduld om lekker lang tv te kijken en ook om films te kijken zelfs alleen.
Sinds ik mn X-Files heb haha, dan zet ik echt mn verstand op 0 en kijken maar.
En nu kijk ik dus ook ineens weer films, heb ik jaren het geduld niet voor gehad en nu vind ik t weer heerlijk.
Uh ja X-Files ook in huis halen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, idd.
Alleen dat tv kijken nog steeds niet. Maar aan jouw verhaal te lezen is er nog hoop voor me
Josti, dat mag je nie zeggen (quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:07 schreef Qwea het volgende:
omdat ze dom zijn?
Ik vraag me af wat het van vandaag was. Zelfmoord of gewoon weer een josti.
Och, ik ken iemand die heeft zn hond klootzak genoemdquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Josti, dat mag je nie zeggen ().
Denk je dat t kwetsend is voor andere mensen als je bv je hond zo zou noemen?
k Noem Bil vaak Josti ( hij is echt een echte Josti ) en ik had laatst nog de discussie met iemand of dat als hondennaam nou not done is of nie.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:21 schreef Greys het volgende:
Er blijven altijd mensen die zulke domme dingen doen.
Maar dit is dan wel weer een héle harde les![]()
Blijft erg zielig voor de nabestaanden.
Vorig jaar hier bij het station was een jongetje die op zijn fiets dacht vlak ACHTER de trein langs te kunnen, omdat hij te laat op school kwam. Alleen kwam er toen van de andere kant nog een trein...
Als het aan mij had gelegen ook ja!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:53 schreef nokwanda het volgende:
Kaypoes is ook klein, en een stuk minder lomp dan haar oranje Karelbroer. Maar uitgerekend zij en niet hij flikkerde erin
Greys: de kringloop
Als je voor zondag nog maar een paar eurootjes hebt voor Dudokquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:24 schreef Greys het volgende:
Gezellig Maes, dat je meer komt posten!
Nee, nog geen nieuwe tv. Vanavond naar de Mediamarkt en morgenavond naar Correct. Jippie
Die tv die julie vóór deze platte hadden staat bij je kind op de kamer zeker? Anders konden we hem overnemenHoewel Meneer Greys nu ook een platte wil. Pfff.
Oh en Nok, die tv gaan we van onze gezamenlijke rekening kopen.
En ik ben iets minder rijk, zeg maarMaar ik mag niet klagen. Dus dat doe ik ook niet verder.
Behalve dan over tv's shoppen, want dat vind ik niet zo leuk, maar aangezien ik er aan mee betaal wil ik ook wel zien wat we gaan kopen. Zo ben ik dan ook wel weer(m.a.w. een zeurkous!)
Nee joh mutsquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je voor zondag nog maar een paar eurootjes hebt voor Dudok
Ach, trouwens... dat hoeft ook eigenlijk niet. Als je zak net zo plat is als de nieuwe tievie, dan tracteer ik wel
@MaesGoed nieuws
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh mutsIk kan ook rood staan op mijn rekening en per deze maand heb ik opslag gekregen
Dus zondag gaan we appeltaart met slagroom nemen, ik verheug me er nu al op!
Ben zondagochtend vroeg al in de stad, heb beloofd even te helpen bij het concert in de Doelen dus da's mooi! Ik ben daar om 11.00 uur eigenlijk al klaar geloof ik, maar weet niet of jij dan al klaar bent?
Kan daar ook best nog wat blijven hangen tot een uur of twaalf anders hoor!
Misschien is Maes ook wel nieuwsgierig naar je, die weet Dudok ook wel te vinden
Tis maar goed dat jij niet meer bij de slankclub zitquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:57 schreef Qwea het volgende:
* Qwea eet een kipcorn, patat oorlog en br hamburger mayo
MM heeft een platte tv. Samsung, kei groot ding en maar (ik dacht) 1400 euroquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:24 schreef Greys het volgende:
Gezellig Maes, dat je meer komt posten!
Nee, nog geen nieuwe tv. Vanavond naar de Mediamarkt en morgenavond naar Correct. Jippie
Die tv die julie vóór deze platte hadden staat bij je kind op de kamer zeker? Anders konden we hem overnemenHoewel Meneer Greys nu ook een platte wil. Pfff.
Oh en Nok, die tv gaan we van onze gezamenlijke rekening kopen.
En ik ben iets minder rijk, zeg maarMaar ik mag niet klagen. Dus dat doe ik ook niet verder.
Behalve dan over tv's shoppen, want dat vind ik niet zo leuk, maar aangezien ik er aan mee betaal wil ik ook wel zien wat we gaan kopen. Zo ben ik dan ook wel weer(m.a.w. een zeurkous!)
jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Tis maar goed dat jij niet meer bij de slankclub zit
Dan gaan we mooi je opslag vierenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh mutsIk kan ook rood staan op mijn rekening en per deze maand heb ik opslag gekregen
Ben zondagochtend vroeg al in de stad, heb beloofd even te helpen bij het concert in de Doelen dus da's mooi! Ik ben daar om 11.00 uur eigenlijk al klaar geloof ik, maar weet niet of jij dan al klaar bent?
Misschien is Maes ook wel nieuwsgierig naar je, die weet Dudok ook wel te vinden
Ik hoef me dan niet te voelen alsof ik eruit ben weggelopen. It's the sort of story of my lifequote:Op donderdag 21 februari 2008 18:47 schreef Maes het volgende:
Spannend, ik ben gek op Dudok. Greys en ik voelen ons dag weggelopen uit S&tC.
Ik ga de avondwandeling met de Bob doen.
Ik ga gewoon zoals altijd naar MM. naja, hij haalt baloe en mijquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:14 schreef Nonneke het volgende:![]()
van 7 tot 6 werken na dik 3 weken vrij is wel vrij overdreven gelijkGelukkig mag ik het morgen nog eens proberen
Als ik me dan nog kan bewegen na die 40 pallets (20 dozen per pallet) uitpakken vandaag
En er komen er nog 100
![]()
![]()
![]()
Gaat er iemand nog wat leuks doen van het weekend ? (ik ga gewoon as usual naar Anka)
tss hoe heb je dat geregeld ? Dat zou Fa Shi ook wel willen ! opgehaalt worden door Anka met de auto !quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga gewoon zoals altijd naar MM. naja, hij haalt baloe en mij
Nou Baloe durft niet in de trein. En in de vakantie neem ik dikzak altijd mee. Dus MM komt me altijd halen dan. Morgen aaf komt ie, zaterdagochtend gaan we terug met zn 3'enquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
tss hoe heb je dat geregeld ? Dat zou Fa Shi ook wel willen ! opgehaalt worden door Anka met de auto !
Faasje wil altijd zó graag met me mee, maar ze is echt vreselijk bang in de bus en trein (teveel herrie en benen) dus ik neem dr alleen maar mee als Anka toevallig hier is en ik ga mee, of als mn moeder me wil brengen
Dat is toch lief !quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou Baloe durft niet in de trein. En in de vakantie neem ik dikzak altijd mee. Dus MM komt me altijd halen dan. Morgen aaf komt ie, zaterdagochtend gaan we terug met zn 3'en
De Doelen, dudok, hebben we het hier over Hilversum?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Rotterdamquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De Doelen, dudok, hebben we het hier over Hilversum?
Of toch over Den Haag?
Oh ja daar zit ook nog een dudok.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Rotterdam
Eerst dagje en nachtje lover en daarna wilde wijven middagje
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd geroepen hier om over rauwe voeding te preken?
Jaja, die heb ik ook nog hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, ik las dat je schreef dat de vacht van je hondjes er zo mooi van wordt
![]()
![]()
![]()
(ja, tuurlijk, de chihuahua's)
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
Zo, oh-oh heeft de typeritisNee hoor meid, lekker lang posten, kan jou het schelen.
Conleche, Nok is bij haar lover in Rotterdam en die kans kunnen we niet laten liggen natuurlijk!
En binnenkort een extra lange stretched-meeting met jou, want de vorige was veel te kort
Oh wacht... even mijn Mediamarkt experience van vanavond uploaden
Hier nog eentje dan..quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:31 schreef nokwanda het volgende:
Dan moet ik zelf ook maar eens aan het rauw vlees
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik blijf t zeggen, je moet ze in t echt zien en voelen, dan zijn ze niks nie eng meer.
Moet je zondag in de Soesterduinen gaan wandelen, daar gaat t nakiesforum wandelen met een hele horde van die nudisten.
Even uitgaand van die 10kg, dat vreet Baloe in 2 weken opquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan wel even een soort van algemene inleiding geven haha.
Waarom ik vers voer en wat t kost.
Ik heb me altijd bewust verdiept in de voeding van mn honden, een beetje noodgedwongen eigenlijk wel, want Frits was van pup af aan een kieskeurig ventje en echt problematisch.
Tis maar een piepklein hondje, toen hij kwam was hij bijna 5 maanden en woog 1020 gram, dat is echt niks.
En hij was ook altijd heel iel gebouwd. Beetje eng dus wel.
Brokken ben ik nooit fan van geweest wegens de samenstelling. Vroeger waren de beeste brokken vooral een hoop zetmeel, kleurstoffen , houdbaarheidsstoffen en smaakstoffen.
Op aanraden van de fokster heb ik de eerste jaren voor de mannen zelf voer gemaakt.
Kip met rijst en groenten, gekookt allemaal. Ik maakte een hele kip klaar en deed dat in porties in de vriezer en daar deden ze het prima op.
Maar Frits bleef dagen hebben dat ie niet wilde eten, en dat hield ie vaak een dag of 4 vol. Daar dreef hij me echt mee tot wanhoop. Wederom op aanraden van de fokker tweede hond erbij genomen, toen ging het al stukken beter.
Maar hij bleef mager en met vlagen niet eten.
Tot een vriendin op bezoek kwam en zij voerde toen net vers.
Frits smulde ervan, ik had hem nog nooit zo zien vreten, dus toen heb ik ook snel de overstap gemaakt.
Je hebt twee soorten verse voeding.
KVV ( Kompleet Vers Voer ) en BARF.
Barf houdt in dat je je honden echt gewoon vlees voert , in bepaalde samenstellingen ( zoveel procent bot, orgaanvlees, spiervlees, vis etc ). Dat was voor mij geen optie omdat dat met zulke kleine hondjes echt een hoop gereken is en ik heb ook geen mega vriezer dus dan is het redelijk duur om steeds kleine hoeveelheden in de goede percentages op de kop te tikken, en echt veel werk ook.
KVV is eigenlijk hetzelfde, alleen voorverpakt in de juiste samenstelling.
Er zijn meerdere merken, en ik ben gegaan voor carnibest omdat Frits dat dus zo lekker vindt.
Duur vind ik het helemaal niet. Ik voer nu in 6 weken 10 kilo carnibest, en dat kost pak m beet 35 euro.
Frits moet wel de hele dag kunnen eten, dus er staan wel brokken, maar ik koop nu alleen brokken zonder toevoegingen en met een zo hoog mogelijk vlees percentage erin.
Het is een fabeltje dat brokken goed zijn voor de tanden, het is zelfs zo dat de meeste aanslag komt door die brokken, dat brokpoeder zeg maar zorgt voor een vies laagje op de tanden.
Met vers vlees is de darmflora van de hond ook beter, en het speeksel heeft een andere samenstelling waardoor de tanden veel schoner blijven.
En die van mij krijgen in het weekend vaak een stuk vlees om goed aan te werken.
Kippennekken , kippenvleugels, een hazenruggetje, kwarteltjes, zulk spul.
Dat is echt veel beter voor de tandjes dan een chemische dentastik of zo!
Frits zit ook voor het eerst heel goed in zn vel.
Je merkt het ook al snel na het overstappen hoor.
Ze poepen veel minder dan op brok, echt van die kleine harde geitenkeutels zijn het geworden.
Er komt dus weinig afvalstof uit, alles is voedzaam en wordt door het lichaam opgenomen.
Ze stinken niet meer uit hun bekjes ook, en verharen veel minder ( en de nakies hebben een prachtig huidje ).
Phoe, heel verhaal, als er vragen zijn of zo hoor ik het wel.
Ja hoor, t zijn best bikkeltjes, niet alleen maar mooi-weer-nudisten hoorquote:
Asociaal duur 80k voor een tv.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:38 schreef Greys het volgende:
Hoeveel tievie's had u gewild?
[ afbeelding ]
En Conleche... dit beeld "Man voor tv van E 79990,--" komt jou vast heel bekend voor
[ afbeelding ]
Ja hoi, wanneer gaan we met de hele SC meeten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
Zo, oh-oh heeft de typeritisNee hoor meid, lekker lang posten, kan jou het schelen.
Conleche, Nok is bij haar lover in Rotterdam en die kans kunnen we niet laten liggen natuurlijk!
En binnenkort een extra lange stretched-meeting met jou, want de vorige was veel te kort
Oh wacht... even mijn Mediamarkt experience van vanavond uploaden
Dit MMarkt tripje was dan ook voor 'de enige die open is vanavond waar we een aantal soorten in het echt kunnen zien'quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:40 schreef Qwea het volgende:
Heel eerlijk ; ik zou geen pc bij de MM kopen. Prijs is altijd wel oke, maar zodra er wat stuk is en je service verwacht
Ehm, nee. Ja, naja, blaffenquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik krijg bij het woord 'barf' hele andere associaties, maar dat hebben vast meer mensen?![]()
Nou hoeveel brok eet Baloe nu en welke brok voer je?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Even uitgaand van die 10kg, dat vreet Baloe in 2 weken opalst geen 1.5 is. Dan vind ik 35 euro wel prijzig. Maar baloe heeft last van zn darmen altijd. Ik hoef hem maar iets verkeerds te geven en meneer is dagen aan de racekak. En hij krijgt er ook nog jeuk van.
Wel fijn dat ik nu weet wat barf is, dat wist ik dus niet. Baloe geef ik wel eens dentasticks, maar ook karbonade botten krijgt hij gewoon.
Ik moet 17 maart met dikzak heen, en dan zal ik mn DA eens vragen. Ik denk wel dat ze er voor open staat. Voor zover ik weet heeft ze geen contract met bepaalde voer merken, en is ze altijd heel eerlijk. Ook als het wel of geen hoop geld kostmijn DA is super
Aaah okequote:Op donderdag 21 februari 2008 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit MMarkt tripje was dan ook voor 'de enige die open is vanavond waar we een aantal soorten in het echt kunnen zien'Morgenavond gaan we ook nog naar Correct. Puur ter inspiratie, dit alles
Oh en de prijs gaat rond de 600 worden, hebben we al gezien.
Baloe wil alleen maar aldivoer vreten. Dure royal canin e.d laat ie mooi staan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou hoeveel brok eet Baloe nu en welke brok voer je?
Goedkope brokken bevatten minder voedingsstoffen en dan zal een hond veel meer ervan moeten eten.
Dus uiteindelijk zal het echt wel meevallen.
Hoeveel weegt Baloe?
Chico en Billy wegen 6.5 kilo en die hebben genoeg aan 100 gram carnibest per dag, de chihuahua's krijgen daar de helft van. Het lijkt maar weinig maar het is gewoon heel voedzaam.
Ja hoi, dat was vorige zondag toch de bedoeling, met Artis enzo?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hoi, wanneer gaan we met de hele SC meeten?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoi, dat was vorige zondag toch de bedoeling, met Artis enzo?
Maar toen kon er ineens niemand meer![]()
Enneh... 'I have to barf' betekent in het Engels 'ik moet kotsen'
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:38 schreef Greys het volgende:
Hoeveel tievie's had u gewild? (Disclaimer: crappy telefoon foto's)
[ afbeelding ]
En Conleche... dit beeld "Man voor tv van E 79990,--" komt jou vast heel bekend voor
[ afbeelding ]
Ja maar juist zulke klachten verdwijnen vaak met carnibest ook. Kip veroorzaakt vaak jeuk bij honden dat is algemeen bekend. In carnibest zit wel kip maar dan in verhouding zeg maar, er zitten veel vleessoorten in.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:47 schreef conleche het volgende:
Hmm, oh-oh, ik herken heel veel in jouw Fritsverhaal! Maar de mijne heeft ook nog eens heel vaak oorontsteking en met vlagen jeuk. Ik gaf hem ook altijd verse kip (gestoofd en biologisch) gemengd met gewoon hondenblikvoer en daar at mijn Koekie in principe goed van, maar ook soms een dag of soms zelfs 2 dagen niet en Koekie is ook behoorlijk mager en kan dat zich dus eigenlijk niet permiteren. Nu geef ik hem op aanraden van de DA sinds eind november Z/D van Hills (zowel brok als blik) en dat eet ie wel vrij goed moet ik zeggen. Maar het blijft een mager ding en nu vraag ik me dus af of hij wel echt allergisch is voor kip (wat de DA denkt). Misschien dat carnibest gewoon es proberen: als het dan direct slechter gaat weet ik ook zeker dat de DA gelijk had.....
Meneer G. vond dat hij er dan eiiiiiiigenlijk ook een groter huis bij moest hebben, omdat dit vast lullig zou staanquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Haha, ja dat is 'm!Wou Meneer G. 'm ook hebben of wacht ie ook even tot de prijs wat gezakt is
Ja farm heb ik ook een poos gegeven maar daar waren ze snel op uitgekeken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:46 schreef senesta het volgende:
Elco was ook altijd zo snel beroerd van voer, en veel huidproblemen.
Ik bestel nu in Duitsland farmfood voor hem, daar doet hij het super goed op.
Quanta costa? En is dat soms die vrij 'glimmende'? Maar eh... 37... dat is toch echt mega groot ook?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:51 schreef Qwea het volgende:
Samsung lcd tv le37r72b die heeft MM greys
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hoi, wanneer gaan we met de hele SC meeten?
Kijk, meneer G. heeft dan tenminste nog realiteitszin. De mijne zou het liefst die TV in ons poppehuisje proppen en daar is het al behoorlijk vol.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Meneer G. vond dat hij er dan eiiiiiiigenlijk ook een groter huis bij moest hebben, omdat dit vast lullig zou staan
Binnenkort meteen even een datum prikken voor onze extended extra stretch meet?
Ja ik weet dat ze het hebben in nederland alleen dat duitse bedrijf bezorgd gratis thuisquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja farm heb ik ook een poos gegeven maar daar waren ze snel op uitgekeken.
Dat is trouwens gewoon in Nederland te koop hoor, kijk maar eens op hun site.
Maar farmfood is dan weer even "goed" als bijvoorbeeld proplan en meer van de gewone merken zonder toevoegingen.
Ik geef meestal carocroc brok erbij ( brokken staan hier de hele dag, Frits eet de hele dag door brokjes , de rest amper ) of proplan zalm.
Nee enkel zwart. En ja, 37" is best bigquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Quanta costa? En is dat soms die vrij 'glimmende'? Maar eh... 37... dat is toch echt mega groot ook?
Ook in wit verkrijgbaar? Want die witte vond ik wel mooi voor bij ons thuis!
Hangt er van af hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:52 schreef Qwea het volgende:
Zeg maar nou nog wat ; Baloe is 8, moettie geen senior voer
Ja, ik kon toen ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja hoi, GVD, vorige week vroeg Greys aan paar keer welke misschieners er nou mee gingen en niemand reageerde. Toen zei Ing dat ze niet kon tot na 6 mei ivm school.
* Greys ziet het voor zichquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Kijk, meneer G. heeft dan tenminste nog realiteitszin. De mijne zou het liefst die TV in ons poppehuisje proppen en daar is het al behoorlijk vol.
Nou, ja, zoiets, maar dan nèt niet, zeg maar? Snappie?quote:Je bedoelt een meet waar die stretchlimo TV ook bij past??
Hijs wel druk, maar verre wandelingen kan die niet ivm zn poot. Dus echt veel lopen doen we nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hangt er van af hoor.
Mijnes zijn op Billy na ook allemaal officieel senior ( na ja Karel bijna ) maar het zijn nog hele gezonde actieve honden, dus die hebben nog een normaal energiegebruik en hoeven geen seniorvoer. Ik geef wel senior brok omdat de brok hier extra is voor Frits en ze daar geen voedingsstoffen uit hoeven halen.
Baloe zou afhankelijk van hoe veel energie hij nog gebruikt ongeveer 4 tot 5 procent van zijn lichaamsgewicht moeten eten aan vers vlees, bij pups is dat 7.5 procent tot ze uitgegroeid zijn.
En als Baloe aan de zware kant is zelfs minder dan 4 procent.
Proplan vinden de poezjes hier heerlijk. Maar nu heeft de Aldi een duurder merk. nog altijd stukken goedkoper. Ik heb de poezennog nooit zo rap hun brokjes naar binnen zien werken. Nou krijgen ze ook pate in blik. Ook daarbij doen ze het het best op die van de Aldi.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja farm heb ik ook een poos gegeven maar daar waren ze snel op uitgekeken.
Dat is trouwens gewoon in Nederland te koop hoor, kijk maar eens op hun site.
Maar farmfood is dan weer even "goed" als bijvoorbeeld proplan en meer van de gewone merken zonder toevoegingen.
Ik geef meestal carocroc brok erbij ( brokken staan hier de hele dag, Frits eet de hele dag door brokjes , de rest amper ) of proplan zalm.
En zonder mensen die voor den trein jumpenquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys ziet het voor zich![]()
[..]
Nou, ja, zoiets, maar dan nèt niet, zeg maar? Snappie?![]()
Ik dacht meer aan een herhaling van vorige keer maar dan 4 keer zo lang, ofzo![]()
Van farmfood naar carnibest bv is maar een kleine stap en ook in de kosten zal het niet veel schelen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ze het hebben in nederland alleen dat duitse bedrijf bezorgd gratis thuis
Wij gaan voor de 26 inch, groot zat voor ons huisjequote:Op donderdag 21 februari 2008 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee enkel zwart. En ja, 37" is best big![]()
MM moest toen 1400 betalen, maar hij heeft er wat vanaf geritseld. Dacht 1300. Hijs off dus kan hem niet vragen. Zie hem nu in webshops voor 1259
Ja dat vind ik een goed idee, maar moeten we dan wachten op 6 mei, of je bedoelt gewoon weer mini meeten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys ziet het voor zich![]()
[..]
Nou, ja, zoiets, maar dan nèt niet, zeg maar? Snappie?![]()
Ik dacht meer aan een herhaling van vorige keer maar dan 4 keer zo lang, ofzo![]()
Ik zal ff de prijslijst checken voor je, cb schijnt idd voor katten en fretten ook echt geweldig te zijn, en kattenvoer is vaak ook duurder dan hondenvoer, dus ik denk echt niet dat het heel veel zal schelen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Proplan vinden de poezjes hier heerlijk. Maar nu heeft de Aldi een duurder merk. nog altijd stukken goedkoper. Ik heb de poezennog nooit zo rap hun brokjes naar binnen zien werken. Nou krijgen ze ook pate in blik. Ook daarbij doen ze het het best op die van de Aldi.
Een fokster die ik ken zei me ook al dat carnibest voor de katten het beste is. ik vroeg me af hoeveel dat zou kosten. Met een kat is dat goed te doen, maar ik heb er 8.
Samsung is goed merk hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij gaan voor de 26 inch, groot zat voor ons huisje
En we gaan voor de helft van die prijs ongeveerMaar op zich is die van hem niet duur dan, in verhouding, snap wat je bedoelt.
Wij vonden deze witte Samsung wel mooi
[ afbeelding ]
Ik wil ook 42"quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
Maes, jullie tv is echt huuuuuuuuuuuge![]()
42 inch
Hoezo gescheiden op reis? En dan ook nog tegelijk? Hoe krijgen jullie dat nou voor elkaar?
Conleche, we doen mooie eerst nog een (of meer) mini-meets hoor, die 6 mei duurt me veel te lang. Wat jij?
Ik durf dat dus echt niet he, afdingen in een winkelquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Samsung is goed merk hoor
Maar probeer altijd wat van de prijs af te krijgenNee heb je....
Stel dat ding kost ik zeg maar wat, 800 euro. Dan zit er dus nog een marge op wat er best afkan. Ze kopen dat ding voor 500 euro ofzo in. Das 300 winst. Er kan dus best 200 van af.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf dat dus echt niet he, afdingen in een winkel
Ja, op vakantie misschien, maar hier...? Hoe pak je zoiets aan dan? Met welke reden wil je korting?
Iets kost toch gewoon wat het kost? Of ben ik nou zo naïef?
Dank jequote:Op donderdag 21 februari 2008 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zal ff de prijslijst checken voor je, cb schijnt idd voor katten en fretten ook echt geweldig te zijn, en kattenvoer is vaak ook duurder dan hondenvoer, dus ik denk echt niet dat het heel veel zal schelen.
4.20 per kilo kost het.
Denk dat de gemiddelde kat aan een onsje per dag genoeg heeft?
Geen idee, ik weet echt niks van katten.
Ik durf dat niet. en als iemand het doet wara ik bij sta loop ik hoogrood en vol schaamte wegquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stel dat ding kost ik zeg maar wat, 800 euro. Dan zit er dus nog een marge op wat er best afkan. Ze kopen dat ding voor 500 euro ofzo in. Das 300 winst. Er kan dus best 200 van af.
Als je die tv wilt, dan zoek je natuurlijk eerst uit waar hij het goedkoopst is. Bij die winkel is dat ding dan -stel- 800 euro. Dan zeg je "wij willen eigenlijk graag die tv. Beetje goed ding?" krijg je een verkoperslullen praatje en dan zeg je aant end "kan dr ook nog wat af offuh?"
Nou, en dan zegt ie wel ja of nee. En alst niet kan "denk je er nog even over" pak je de 2de winkel waar dat ding het goedkoopst was en probeer je het daar ff![]()
![]()
Kan wel 200 a 300 euro schelen soms.
Denk net iets minder dan, 80 gram of zo en gewoon die brokjes blijven doen of de cb over twee porties verdelen, maar als ze gewend zijn heel de dag te kunnen eten is dat lastig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik had de website van Carnibest al gevonden, maar daar zag ik geen prijslijst.
Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ze moesten hebben als dat hun enige voer zou zijn.
Nu krijgen ze idd ongeveer 100gr blik per dag en krijgen ze 's morgens als ik opsta en 's avonds heel laat als ik naar bed ga een gesloten hand brokjes in de bakjes.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:17 schreef Maes het volgende:
Ik vergezel Anda naar een vriendin in Ierland en meneer Maes moet dezelfde week naar Amerika voor zijn werk.
Minimeets zijn leuk je zou het eigenlijk elke week moeten doen
Ah, gelukkig, ben niet de enigequote:Op donderdag 21 februari 2008 21:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik durf dat niet. en als iemand het doet wara ik bij sta loop ik hoogrood en vol schaamte weg
Wat let ons?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:17 schreef Maes het volgende:
Minimeets zijn leuk je zou het eigenlijk elke week moeten doen
Ja ik heb dat dus ook he, ik kijk naar t beeld en niet naar dat ding zelfquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:11 schreef Morretje het volgende:
Poeh, wat gaan jullie weer hard vanavond..Was ff bezig met een spel voor zaterdag.
Tv's, hoe je het ook went of keert, ik blijf het lelijke dingen vinden!![]()
Meet: ik wil ook wel, maar weekenden zitten altijd vrij vol. (En ik was een misschiener en heb me wél afgemeld, te laat ok..) Niet mopperen Nok!![]()
En het is nu lekker alweer bedtijd, morgen gaat de wekker weer om kwart over 6..![]()
Nu ben ik aan eten voor alle 8 katten ca. ¤ 2,- per dag kwijt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Denk net iets minder dan, 80 gram of zo en gewoon die brokjes blijven doen of de cb over twee porties verdelen, maar als ze gewend zijn heel de dag te kunnen eten is dat lastig.
Ik heb de prijslijsten in mn mail, van de persoon waar ik t haal.
Op naar de 100 waar we allemaal BARFENquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:24 schreef Greys het volgende:
Op dit tempo halen we vanavond Deel 100 nog wel
Zal niet heeel veel schelen dan, denk dat je met een kilo cb ook wel twee dagen doet dan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu ben ik aan eten voor alle 8 katten ca. ¤ 2,- per dag kwijt.
1 zak van 750 gram brokjes voor 2 dagen voor ¤ 2,- en 2 blikjes voer van ¤ 0,35 per dag.
Om precies te zijn ¤ 1,70 per dag.
Als jullie een week later zouden kunnen, zouden alle problemen opgelost zijn natuurlijk, dat zou super zijnquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:29 schreef Maes het volgende:
Dat is heel liefaangeboden maar ik weet dat het voor jou ook een heel gedoe is. Het was de bedoeling de eerste week van april te gaan maar ik wil morgen met Anda overleggen of wij niet een week later kunnen. Het moet ook passen voor die vriendin in Ierland natuurlijk.
Ik ben een minimeetaholic
How charming!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op naar de 100 waar we allemaal BARFEN![]()
quote:
Zo zonde, want je betaald eigk veelste veelquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:16 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morrie
En we gaan echt hard he, vanavond?![]()
Q, ik geloof dat zowel Meneer G als ik daar niet voor in de wieg gelegd zijn, voor afdingen.
Zijn we te schijterig voor
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik durf dat niet. en als iemand het doet wara ik bij sta loop ik hoogrood en vol schaamte weg
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo zonde, want je betaald eigk veelste veel
Vlotjequote:Op donderdag 21 februari 2008 22:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt! Willen jullie shoppen in Amsterdam en dan s' avonds uit eten of bij mij eten. Dan zou ik een zaterdag doen, want dan kunnen we idols hier zien) Of zeggen jullie: kom nu maar naar Rotterdam, die grachten, dat geloven we nu wel!
Bovenstaande heb ik al een uur geleden getypt, maar ik was vergeten op invoeren te drukken, omdat de telefoon ging
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Vlotje
En als antwoord op je vraag: allebei graag
Niet tegelijk, maar eerst het een en dan het ander. Ik willut ik willut ik willut![]()
Mutsig genoegquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
Die troep stal je dan gewoon in die mooie badkamer
Ik heb mijn Hyves gepimpt. Is ie niet te mutsig nu?
roze gerbera's?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
Die troep stal je dan gewoon in die mooie badkamer
Ik heb mijn Hyves gepimpt. Is ie niet te mutsig nu?
quote:
Kijk ik hier weer eens gaat het ineens over barfenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |