Mooi scheelt mij weer een tvp in de anderequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:22 schreef Qwea het volgende:
hier maar verder. Senes mag mijne wel dicht mikken
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef Litso het volgende:
Ik kies deze
Oh. Senesta was me weer te snel af
Jij hebt heul niks te kiezenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:26 schreef Litso het volgende:
Ik kies deze
Oh. Senesta was me weer te snel af
Nee, jij hebt je slechts aan te passen aan de vrouwenquote:
Hoi Morretjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:20 schreef Morretje het volgende:
Haai! * Morretje ligt alweer in bedje, alleen, na een lange zit werken..
en morgenochtend om 7 uur weer..
haai Senesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi Morretje![]()
Dat is een beste zit, hou je nog wel wat ruimte over om even lekker te ontspannen?
Aankomende volle maanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:27 schreef Morretje het volgende:
[..]
haai Senes
morgenavond pas echt weer, als m'n dienst dan tenminste niet veranderd.. Kids zijn deze week bijzonder onrustig.
Ja, dat werkt hier ook altijd erg meequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Zou het? Aankomende vakantie kan ook..
nah.. Troelaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje![]()
Mss moet je een carriere-switch overwegen; in een mortuarium zijn je clienten over het algemeen vrij rustig![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Morretje![]()
Mss moet je een carriere-switch overwegen; in een mortuarium zijn je clienten over het algemeen vrij rustig![]()
Ik doe mee met de neut. maar dan geen wijnquote:Ik heb weer een avondje braaf zitten leren na een hele intensieve schooldag, dus ik heb nu wel een wijntje verdiend
Ik zit verdorie al 2 jaar te wachten op het NIEUWE deelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef senesta het volgende:
Ik heb vandaag het laatste deel van de reiziger serie besteld van Diana gabaldon.
Ik had helemaal niet meegekregen dat er weer een nieuw deel is, en hij is er al even![]()
Super boeken, Jamie
Oh die ken ik ook nog niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zit verdorie al 2 jaar te wachten op het NIEUWE deel
Ik neem aan dat je het hebt over "A breath of snow and ashes
Zal eens op de website kijken of er updates zijn. Die krijg ik altijd in mijn yahoo mailbox, maar die kijk ik nooit in.
Ben intussen aan de Lord John Grey boeken begonnen. Lees nu "Lord John and the brotherhood of the blade"
Geeft een leuke impressie over homoseksualiteit in die kringen in het 18de eeuwse Europa. Zitten ook weer behoorlijk wat erotische scenes in.
Oeh ik heb wat wakker gemaaktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:14 schreef nokwanda het volgende:
En de nieuwe is alleen nog in Pre-order bij de Poisoned pen in Arizona "An Echo in the Bone".
IK WIL HET NU!!!
De John Grey boeken hebben idd homo-erotische scenes.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Homo-erotisch?![]()
![]()
Volgens mij ist bedjetijd voor Ingetje
Dat knaagt voortdurend. daarom ben ik nu ook aan de John Grey. Maar daarvan heb ik ook maar twee titels nog niet gelezen. Ik ben er zo snel weer doorheen. Maar kreeg vorige week weer een boekenbon cadeau, dus ik kan Lord John and the hand of devils bestellen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh ik heb wat wakker gemaakt![]()
Mooi zijn ze he? Die boeken
Ja, dat moet ik nog ff doen vanmiddagquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:05 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen Morretje en Qwea en Ingetje![]()
Qwea, je heb toch van die sites waar je je foto in kan voeren en dan verschillende kapsels kunt proberen
We willen natuurlijk wel screenshots hequote:Op woensdag 20 februari 2008 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik nog ff doen vanmiddag
Dat IS ook mooi. Maar dat wil nog niet zeggen dat je dan ook op Halle gaat lijkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 08:24 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Strax weer te school
morgen naar de kapper en mn zus vondt haar zoals halle berry mooi ;
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Wil je dat echt? Als je het nu al zwaar vindtquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:03 schreef Morretje het volgende:Goedemorgen...
Over carriereswitch gesproken, er zijn zeker 2 groepswerkers daar op de groep die daar over denken... Komt er misschien een plekje vrij....
ooh boyquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:10 schreef senesta het volgende:
[..]
We willen natuurlijk wel screenshots he
He, jakkes... Maar, voor jou wel fijn dat je nu dus vrij bent..quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:53 schreef Qwea het volgende:
nou, ik ben vrij.
Kom ik op station Nieuw-Amsterdam ;
09:31 uur Zwolle<->Emmen Door een aanrijding met een persoon rijden er tussen Gramsbergen en Marienberg geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |