ook aan het googlen slaat.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
Nonbeeb!![]()
Stoer he, bijna deel 100!
Een jubileum voor de SC F&F mutsen en bro's! Haha!
Nok, volgens de hoofdrolspeler in de film betekent Juha 'idioot' en als ik ga Googlen kom ik ook de betekenis 'clown' tegen, dus zoiets zal het wel zijn idd. Leuk he, weer wat geleerd en misschien af en toe een handige bijnaam voor je zoonLaat ie het maar niet horen!
Het Afrikaans...welk Afrikaans? Dat is de vraagquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
Ja dat zag ik ook idd! Die zullen dan wel niet weten wat het in het Afrikaans betekent
Dan zou ie bij de ene helft van de namen moeten horen waarvan de betekenis WEL kloptquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Betekenis Afrikaanse (honden)namen, zie Juha
http://www.of-kimberlys-pride.com/afrikaanse_namen.htm#J
Lijkt dan toch wel veel op 'idioot'... 'clown'... Dus het zou zomaar kunnen kloppen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok! Wat was jij vroeg! Moest dat jonk al zo vroeg aan de gebakken eieren?![]()
Mogguh allemaal...ik lag nog veeeeeeeel te lekker toen de wekker ging
Sodeju, heb je dat nu twee dagen op een rij?quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:29 schreef Qwea het volgende:
Storingen
06:47 uur Zwolle<->Emmen Door een aanrijding met een een persoon rijden er tussen Ommen en Zwolle geen treinen. Vertraging: 30-60 minuten.
En alweerjezus zeg
ja.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sodeju, heb je dat nu twee dagen op een rij?
Zeker een zusje van dat hersenloze kind van gisteren?
Balen zeg.
En ook een goedemorgen.
Hopenlijk vandaag op kantoor een iets rustiger dagje dan gisteren.
Het lijkt wel modequote:Op donderdag 21 februari 2008 08:57 schreef nokwanda het volgende:
en niet te vergeten zondag, de trein van Maes en Greys.
jup. ik denk hetquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen..![]()
He, jakkes al weer een geplet persoon?
Zelfde verhaal, idd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb precies hetzelfde!
Omgedraaid kan ik niet eten zonder iets te lezen, nooit gekund ook, als kind al niet ( als ik alleen aan tafel zit dan he ) en ik kan bv ook nergens naar luisteren zonder iets met mn handen te doen ( dus op school zat ik te tekenen ). De enige plek waar ik 1 ding kan doen is in bad haha. Dan lees ik, maar eigenlijk badder ik dan en lees ik dus dat telt niet. Zonder boek hou ik het in bad 2 minuten vol. En gewoon op de bank lezen kan ik niet , dan ben ik te snel afgeleid om andere dingen te doen.
Ik kan alleen muziek luisteren als ik iets aan t doen ben ( naaien, poetsen etc ) , maar muziek luisteren en lezen kan ik dan weer niet samen. Het moet altijd iets praktisch zijn en iets waar je je hersenen voor gebruikt geloof ik.
Ik zit heel de dag achter de telefoon op mn werk en als ik niet ook iets lees of een msn gesprekje doe dan vang ik dus al snel niks meer op van wat er tegen me gezegd wordt. Ik vind t overigens toch wel vaak lastig, ik heb me nooit kunnen concentreren op examens of zo, want dan was dr geen tweede bezigheid.
En nu lijkt het net alsof ik heel actief ben, maar ik kan dus wel heel goed helemaal NIKS doen.
En sinds kort heb ik eindelijk weer het geduld om lekker lang tv te kijken en ook om films te kijken zelfs alleen.
Sinds ik mn X-Files heb haha, dan zet ik echt mn verstand op 0 en kijken maar.
En nu kijk ik dus ook ineens weer films, heb ik jaren het geduld niet voor gehad en nu vind ik t weer heerlijk.
Uh ja X-Files ook in huis halen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, idd.
Alleen dat tv kijken nog steeds niet. Maar aan jouw verhaal te lezen is er nog hoop voor me
Josti, dat mag je nie zeggen (quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:07 schreef Qwea het volgende:
omdat ze dom zijn?
Ik vraag me af wat het van vandaag was. Zelfmoord of gewoon weer een josti.
Och, ik ken iemand die heeft zn hond klootzak genoemdquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Josti, dat mag je nie zeggen ().
Denk je dat t kwetsend is voor andere mensen als je bv je hond zo zou noemen?
k Noem Bil vaak Josti ( hij is echt een echte Josti ) en ik had laatst nog de discussie met iemand of dat als hondennaam nou not done is of nie.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:21 schreef Greys het volgende:
Er blijven altijd mensen die zulke domme dingen doen.
Maar dit is dan wel weer een héle harde les![]()
Blijft erg zielig voor de nabestaanden.
Vorig jaar hier bij het station was een jongetje die op zijn fiets dacht vlak ACHTER de trein langs te kunnen, omdat hij te laat op school kwam. Alleen kwam er toen van de andere kant nog een trein...
Als het aan mij had gelegen ook ja!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:53 schreef nokwanda het volgende:
Kaypoes is ook klein, en een stuk minder lomp dan haar oranje Karelbroer. Maar uitgerekend zij en niet hij flikkerde erin
Greys: de kringloop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |