Dom kneuzen kindquote:Tientallen wachtende treinreizigers waren vanmorgen tegen half tien getuige van een ongeval, waarbij een meisje om het leven kwam.
De scholiere ging onder de gesloten spoorboom door, toen ze enkele vriendinnen op het tegenoverliggende perron herkende.
Op dat moment passeerde een locomotief van Railion in de richting van Ommen het station en greep het meisje, dat de klap niet overleefde.
Is er een nieuwe? *naar bol.com holt*quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef senesta het volgende:
Ik heb vandaag het laatste deel van de reiziger serie besteld van Diana gabaldon.
Ik had helemaal niet meegekregen dat er weer een nieuw deel is, en hij is er al even![]()
Super boeken, Jamie
www.dehaarsite.nl en dan onder het kopje virtueelquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:20 schreef Qwea het volgende:
Waar kan ik zo'n link vinden dat ik een foto kan doen en er dan een kapsel op kan pleuren?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:08 schreef Greys het volgende:
Hara
Alle andere lieve jongens en meisjes!![]()
Dizzy, je hebt een topic geopend!
Ik ga even rustig bijlezen, ondertussen een kaasfondue voorbereidend
Klote zeg, dat meisje onder de trein. Kan dan wel dom zijn van het meisje, maar daar hebben de ouders niet minder verdriet om natuurlijk
Mja, dat is idd afwachtenquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Mja, Max doet het nu nog wel okay gelukkig. Maar voor hoe lang?
Goed zo max. Opzouten met Jazzquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
Graag
Max vond Jazz ook nooit zo leuk. Beest zit telkens in zn face enzo en hij begrijpt zijn spelen niet en liep dus altijd voor hem weg.
Maar vandaag gromde die een beetje naar Jazz
Het zou natuurlijk pas echtquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:02 schreef Harajuku. het volgende:
Graag
Max vond Jazz ook nooit zo leuk. Beest zit telkens in zn face enzo en hij begrijpt zijn spelen niet en liep dus altijd voor hem weg.
Maar vandaag gromde die een beetje naar Jazz
Er is niet zo heel erg veel op filmgebied dat ik zie. En als ik iets zie vergeet ik onmiddelijk de titel en alle namen van alle acteursquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morrieknorrie en Q!
Nok, heb jij Instinct al eens gezien? Met Anthony Hopkins?
Indien niet, huren! Echt iets voor jou!
Doen ze wel met slapen. Als wij bij hem komen liggen trapt ie ons weg, houdt ie ech tniet van. Maar Jazz ligt wel vaker bij hem.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk pas echt [afbeelding] zijn als ze echt [afbeelding] zouden zijn.
Steekwoorden: vrijheid, illusies, Juha, Afrika, controle, psychologie.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er is niet zo heel erg veel op filmgebied dat ik zie. En als ik iets zie vergeet ik onmiddelijk de titel en alle namen van alle acteurs
Maar.... kan em altijd illegaal downloaden huren
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Steekwoorden: vrijheid, illusies, Juha, Afrika, controle, psychologie.
You like?
Weet je toevallig zo wat Juha betekent?quote:
Nou ja... het zal wel een mengeling zijn tussen Juju en Bruha. Beide hetzelfde, bruha een term die in het caraibisch gebied vaker gebruikt wordt en Juju in West Afrika. Zelfde herkomst dus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je toevallig zo wat Juha betekent?
Ben benieuwd of het in het echt hetzelfde betekent als dat in de film wordt gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |