abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 februari 2008 @ 19:32:32 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56890646
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:28 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Dat is toch lief !
Ja
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_56890968
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee joh muts Ik kan ook rood staan op mijn rekening en per deze maand heb ik opslag gekregen
Dus zondag gaan we appeltaart met slagroom nemen, ik verheug me er nu al op!
Ben zondagochtend vroeg al in de stad, heb beloofd even te helpen bij het concert in de Doelen dus da's mooi! Ik ben daar om 11.00 uur eigenlijk al klaar geloof ik, maar weet niet of jij dan al klaar bent?
Kan daar ook best nog wat blijven hangen tot een uur of twaalf anders hoor!

Misschien is Maes ook wel nieuwsgierig naar je, die weet Dudok ook wel te vinden
De Doelen, dudok, hebben we het hier over Hilversum?
Of toch over Den Haag?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 21 februari 2008 @ 19:53:03 #178
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_56891094
Ik dacht Rotterdam
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_56891097
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

De Doelen, dudok, hebben we het hier over Hilversum?
Of toch over Den Haag?
Rotterdam

Eerst dagje en nachtje lover en daarna wilde wijven middagje
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 21 februari 2008 @ 19:55:35 #180
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_56891148
Ik werd geroepen hier om over rauwe voeding te preken?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_56891161
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Rotterdam

Eerst dagje en nachtje lover en daarna wilde wijven middagje
Oh ja daar zit ook nog een dudok.

Nja sorry, hilversum is zo ongeveer gebouwd door Dudok en de Doelen hing ik in mijn examenjaar nog wel rond, dus ik had helemaal een herkenning, maar helaas. Rotterdam is niet aan mij besteed, al werk ik er tegenwoordig wel.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 21 februari 2008 @ 19:56:18 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56891171
ja
  donderdag 21 februari 2008 @ 19:58:05 #183
176471 oh-oh
pi_56891221
Haha ok, wat was je vraaaaaaag?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:05:11 #184
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56891368
baloe heeft brokken. Toch eens aan mijn DA vragen of versvoeren niet beter is. Is dat btw niet keiduur, versvoeren?
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:18:16 #185
176471 oh-oh
pi_56891629
Ik kan wel even een soort van algemene inleiding geven haha.
Waarom ik vers voer en wat t kost.
Ik heb me altijd bewust verdiept in de voeding van mn honden, een beetje noodgedwongen eigenlijk wel, want Frits was van pup af aan een kieskeurig ventje en echt problematisch.
Tis maar een piepklein hondje, toen hij kwam was hij bijna 5 maanden en woog 1020 gram, dat is echt niks.
En hij was ook altijd heel iel gebouwd. Beetje eng dus wel.
Brokken ben ik nooit fan van geweest wegens de samenstelling. Vroeger waren de beeste brokken vooral een hoop zetmeel, kleurstoffen , houdbaarheidsstoffen en smaakstoffen.
Op aanraden van de fokster heb ik de eerste jaren voor de mannen zelf voer gemaakt.
Kip met rijst en groenten, gekookt allemaal. Ik maakte een hele kip klaar en deed dat in porties in de vriezer en daar deden ze het prima op.
Maar Frits bleef dagen hebben dat ie niet wilde eten, en dat hield ie vaak een dag of 4 vol. Daar dreef hij me echt mee tot wanhoop. Wederom op aanraden van de fokker tweede hond erbij genomen, toen ging het al stukken beter.
Maar hij bleef mager en met vlagen niet eten.
Tot een vriendin op bezoek kwam en zij voerde toen net vers.
Frits smulde ervan, ik had hem nog nooit zo zien vreten, dus toen heb ik ook snel de overstap gemaakt.
Je hebt twee soorten verse voeding.
KVV ( Kompleet Vers Voer ) en BARF.
Barf houdt in dat je je honden echt gewoon vlees voert , in bepaalde samenstellingen ( zoveel procent bot, orgaanvlees, spiervlees, vis etc ). Dat was voor mij geen optie omdat dat met zulke kleine hondjes echt een hoop gereken is en ik heb ook geen mega vriezer dus dan is het redelijk duur om steeds kleine hoeveelheden in de goede percentages op de kop te tikken, en echt veel werk ook.
KVV is eigenlijk hetzelfde, alleen voorverpakt in de juiste samenstelling.
Er zijn meerdere merken, en ik ben gegaan voor carnibest omdat Frits dat dus zo lekker vindt.
Duur vind ik het helemaal niet. Ik voer nu in 6 weken 10 kilo carnibest, en dat kost pak m beet 35 euro.
Frits moet wel de hele dag kunnen eten, dus er staan wel brokken, maar ik koop nu alleen brokken zonder toevoegingen en met een zo hoog mogelijk vlees percentage erin.
Het is een fabeltje dat brokken goed zijn voor de tanden, het is zelfs zo dat de meeste aanslag komt door die brokken, dat brokpoeder zeg maar zorgt voor een vies laagje op de tanden.
Met vers vlees is de darmflora van de hond ook beter, en het speeksel heeft een andere samenstelling waardoor de tanden veel schoner blijven.
En die van mij krijgen in het weekend vaak een stuk vlees om goed aan te werken.
Kippennekken , kippenvleugels, een hazenruggetje, kwarteltjes, zulk spul.
Dat is echt veel beter voor de tandjes dan een chemische dentastik of zo!
Frits zit ook voor het eerst heel goed in zn vel.
Je merkt het ook al snel na het overstappen hoor.
Ze poepen veel minder dan op brok, echt van die kleine harde geitenkeutels zijn het geworden.
Er komt dus weinig afvalstof uit, alles is voedzaam en wordt door het lichaam opgenomen.
Ze stinken niet meer uit hun bekjes ook, en verharen veel minder ( en de nakies hebben een prachtig huidje ).
Phoe, heel verhaal, als er vragen zijn of zo hoor ik het wel.
( Groucho Marx )
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:20:18 #186
176471 oh-oh
pi_56891682
Oh ja de meeste da's, ook de mijne , staan er niet voor open.
Dat komt oa doordat da;s niet echt veel verstand hebben van voedingsleer, en ze hebben meestal contracten met bepaalde merken voeding ook.
( Groucho Marx )
pi_56891744

* Morretje komt weer ff langswaaien...

Net uitgegeten na weer gewerkt te hebben, straks lekker op tijd in bedje met

Ehm, dit weekend: mini-kampje met m'n welpjes.. Vet druk dus, maar volgende week nog geen werk gepland dus dan vast bijkomen..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_56891785
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd geroepen hier om over rauwe voeding te preken?
ja, ik las dat je schreef dat de vacht van je hondjes er zo mooi van wordt
(ja, tuurlijk, de chihuahua's)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:28:43 #189
176471 oh-oh
pi_56891893
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 20:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ja, ik las dat je schreef dat de vacht van je hondjes er zo mooi van wordt
(ja, tuurlijk, de chihuahua's)
Jaja, die heb ik ook nog hoor
En de chineesjes, die hebben perzikkenhuidjes hoor, dankzij al dat verse vlees.
Daar zie je t nog veel beter bij, die hebben snel pukkels puisten en meeëters als dr iets niet goed is
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 februari 2008 @ 20:31:02 #190
163650 Greys
pi_56891956
Zo, oh-oh heeft de typeritis Nee hoor meid, lekker lang posten, kan jou het schelen.

Conleche, Nok is bij haar lover in Rotterdam en die kans kunnen we niet laten liggen natuurlijk!
En binnenkort een extra lange stretched-meeting met jou, want de vorige was veel te kort

Oh wacht... even mijn Mediamarkt experience van vanavond uploaden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56891961
Dan moet ik zelf ook maar eens aan het rauw vlees
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:32:09 #192
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_56891986
ik vind naakthonden (en sphinxen) helemaal geweldig echt zó cute

zo jammer dat Anka bang is voor die kale huidjes
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:33:57 #193
176471 oh-oh
pi_56892026
Ik blijf t zeggen, je moet ze in t echt zien en voelen, dan zijn ze niks nie eng meer.
Moet je zondag in de Soesterduinen gaan wandelen, daar gaat t nakiesforum wandelen met een hele horde van die nudisten.
( Groucho Marx )
pi_56892071
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
Zo, oh-oh heeft de typeritis Nee hoor meid, lekker lang posten, kan jou het schelen.

Conleche, Nok is bij haar lover in Rotterdam en die kans kunnen we niet laten liggen natuurlijk!
En binnenkort een extra lange stretched-meeting met jou, want de vorige was veel te kort

Oh wacht... even mijn Mediamarkt experience van vanavond uploaden
Overleving, we shall overcome, Thina sisonqoba
* nokwanda maakt een rondedansje en neemt een neut op Greys overleving van de mediamarkt. je bent toch niet gek
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56892083
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 20:31 schreef nokwanda het volgende:
Dan moet ik zelf ook maar eens aan het rauw vlees
Hier nog eentje dan..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_56892123
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik blijf t zeggen, je moet ze in t echt zien en voelen, dan zijn ze niks nie eng meer.
Moet je zondag in de Soesterduinen gaan wandelen, daar gaat t nakiesforum wandelen met een hele horde van die nudisten.
Zelfs met dit kloteweer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 21 februari 2008 @ 20:38:54 #197
163650 Greys
pi_56892160
Hoeveel tievie's had u gewild? (Disclaimer: crappy telefoon foto's)

En Conleche... dit beeld "Man voor tv van E 79990,--" komt jou vast heel bekend voor

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:39:01 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56892168
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan wel even een soort van algemene inleiding geven haha.
Waarom ik vers voer en wat t kost.
Ik heb me altijd bewust verdiept in de voeding van mn honden, een beetje noodgedwongen eigenlijk wel, want Frits was van pup af aan een kieskeurig ventje en echt problematisch.
Tis maar een piepklein hondje, toen hij kwam was hij bijna 5 maanden en woog 1020 gram, dat is echt niks.
En hij was ook altijd heel iel gebouwd. Beetje eng dus wel.
Brokken ben ik nooit fan van geweest wegens de samenstelling. Vroeger waren de beeste brokken vooral een hoop zetmeel, kleurstoffen , houdbaarheidsstoffen en smaakstoffen.
Op aanraden van de fokster heb ik de eerste jaren voor de mannen zelf voer gemaakt.
Kip met rijst en groenten, gekookt allemaal. Ik maakte een hele kip klaar en deed dat in porties in de vriezer en daar deden ze het prima op.
Maar Frits bleef dagen hebben dat ie niet wilde eten, en dat hield ie vaak een dag of 4 vol. Daar dreef hij me echt mee tot wanhoop. Wederom op aanraden van de fokker tweede hond erbij genomen, toen ging het al stukken beter.
Maar hij bleef mager en met vlagen niet eten.
Tot een vriendin op bezoek kwam en zij voerde toen net vers.
Frits smulde ervan, ik had hem nog nooit zo zien vreten, dus toen heb ik ook snel de overstap gemaakt.
Je hebt twee soorten verse voeding.
KVV ( Kompleet Vers Voer ) en BARF.
Barf houdt in dat je je honden echt gewoon vlees voert , in bepaalde samenstellingen ( zoveel procent bot, orgaanvlees, spiervlees, vis etc ). Dat was voor mij geen optie omdat dat met zulke kleine hondjes echt een hoop gereken is en ik heb ook geen mega vriezer dus dan is het redelijk duur om steeds kleine hoeveelheden in de goede percentages op de kop te tikken, en echt veel werk ook.
KVV is eigenlijk hetzelfde, alleen voorverpakt in de juiste samenstelling.
Er zijn meerdere merken, en ik ben gegaan voor carnibest omdat Frits dat dus zo lekker vindt.
Duur vind ik het helemaal niet. Ik voer nu in 6 weken 10 kilo carnibest, en dat kost pak m beet 35 euro.
Frits moet wel de hele dag kunnen eten, dus er staan wel brokken, maar ik koop nu alleen brokken zonder toevoegingen en met een zo hoog mogelijk vlees percentage erin.
Het is een fabeltje dat brokken goed zijn voor de tanden, het is zelfs zo dat de meeste aanslag komt door die brokken, dat brokpoeder zeg maar zorgt voor een vies laagje op de tanden.
Met vers vlees is de darmflora van de hond ook beter, en het speeksel heeft een andere samenstelling waardoor de tanden veel schoner blijven.
En die van mij krijgen in het weekend vaak een stuk vlees om goed aan te werken.
Kippennekken , kippenvleugels, een hazenruggetje, kwarteltjes, zulk spul.
Dat is echt veel beter voor de tandjes dan een chemische dentastik of zo!
Frits zit ook voor het eerst heel goed in zn vel.
Je merkt het ook al snel na het overstappen hoor.
Ze poepen veel minder dan op brok, echt van die kleine harde geitenkeutels zijn het geworden.
Er komt dus weinig afvalstof uit, alles is voedzaam en wordt door het lichaam opgenomen.
Ze stinken niet meer uit hun bekjes ook, en verharen veel minder ( en de nakies hebben een prachtig huidje ).
Phoe, heel verhaal, als er vragen zijn of zo hoor ik het wel.
Even uitgaand van die 10kg, dat vreet Baloe in 2 weken op alst geen 1.5 is. Dan vind ik 35 euro wel prijzig. Maar baloe heeft last van zn darmen altijd. Ik hoef hem maar iets verkeerds te geven en meneer is dagen aan de racekak. En hij krijgt er ook nog jeuk van.

Wel fijn dat ik nu weet wat barf is, dat wist ik dus niet. Baloe geef ik wel eens dentasticks, maar ook karbonade botten krijgt hij gewoon.

Ik moet 17 maart met dikzak heen, en dan zal ik mn DA eens vragen. Ik denk wel dat ze er voor open staat. Voor zover ik weet heeft ze geen contract met bepaalde voer merken, en is ze altijd heel eerlijk. Ook als het wel of geen hoop geld kost

mijn DA is super
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:39:11 #199
176471 oh-oh
pi_56892173
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 20:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zelfs met dit kloteweer
Ja hoor, t zijn best bikkeltjes, niet alleen maar mooi-weer-nudisten hoor
( Groucho Marx )
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:40:11 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_56892197
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 20:38 schreef Greys het volgende:
Hoeveel tievie's had u gewild?

[ afbeelding ]

En Conleche... dit beeld "Man voor tv van E 79990,--" komt jou vast heel bekend voor

[ afbeelding ]
Asociaal duur 80k voor een tv.

Wat wil je max uitgeven aan een tv?

Heel eerlijk ; ik zou geen pc bij de MM kopen. Prijs is altijd wel oke, maar zodra er wat stuk is en je service verwacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')