Als je voor zondag nog maar een paar eurootjes hebt voor Dudokquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:24 schreef Greys het volgende:
Gezellig Maes, dat je meer komt posten!
Nee, nog geen nieuwe tv. Vanavond naar de Mediamarkt en morgenavond naar Correct. Jippie
Die tv die julie vóór deze platte hadden staat bij je kind op de kamer zeker? Anders konden we hem overnemenHoewel Meneer Greys nu ook een platte wil. Pfff.
Oh en Nok, die tv gaan we van onze gezamenlijke rekening kopen.
En ik ben iets minder rijk, zeg maarMaar ik mag niet klagen. Dus dat doe ik ook niet verder.
Behalve dan over tv's shoppen, want dat vind ik niet zo leuk, maar aangezien ik er aan mee betaal wil ik ook wel zien wat we gaan kopen. Zo ben ik dan ook wel weer(m.a.w. een zeurkous!)
Nee joh mutsquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je voor zondag nog maar een paar eurootjes hebt voor Dudok
Ach, trouwens... dat hoeft ook eigenlijk niet. Als je zak net zo plat is als de nieuwe tievie, dan tracteer ik wel
@MaesGoed nieuws
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh mutsIk kan ook rood staan op mijn rekening en per deze maand heb ik opslag gekregen
Dus zondag gaan we appeltaart met slagroom nemen, ik verheug me er nu al op!
Ben zondagochtend vroeg al in de stad, heb beloofd even te helpen bij het concert in de Doelen dus da's mooi! Ik ben daar om 11.00 uur eigenlijk al klaar geloof ik, maar weet niet of jij dan al klaar bent?
Kan daar ook best nog wat blijven hangen tot een uur of twaalf anders hoor!
Misschien is Maes ook wel nieuwsgierig naar je, die weet Dudok ook wel te vinden
Tis maar goed dat jij niet meer bij de slankclub zitquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:57 schreef Qwea het volgende:
* Qwea eet een kipcorn, patat oorlog en br hamburger mayo
MM heeft een platte tv. Samsung, kei groot ding en maar (ik dacht) 1400 euroquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:24 schreef Greys het volgende:
Gezellig Maes, dat je meer komt posten!
Nee, nog geen nieuwe tv. Vanavond naar de Mediamarkt en morgenavond naar Correct. Jippie
Die tv die julie vóór deze platte hadden staat bij je kind op de kamer zeker? Anders konden we hem overnemenHoewel Meneer Greys nu ook een platte wil. Pfff.
Oh en Nok, die tv gaan we van onze gezamenlijke rekening kopen.
En ik ben iets minder rijk, zeg maarMaar ik mag niet klagen. Dus dat doe ik ook niet verder.
Behalve dan over tv's shoppen, want dat vind ik niet zo leuk, maar aangezien ik er aan mee betaal wil ik ook wel zien wat we gaan kopen. Zo ben ik dan ook wel weer(m.a.w. een zeurkous!)
jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Tis maar goed dat jij niet meer bij de slankclub zit
Dan gaan we mooi je opslag vierenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh mutsIk kan ook rood staan op mijn rekening en per deze maand heb ik opslag gekregen
Ben zondagochtend vroeg al in de stad, heb beloofd even te helpen bij het concert in de Doelen dus da's mooi! Ik ben daar om 11.00 uur eigenlijk al klaar geloof ik, maar weet niet of jij dan al klaar bent?
Misschien is Maes ook wel nieuwsgierig naar je, die weet Dudok ook wel te vinden
Ik hoef me dan niet te voelen alsof ik eruit ben weggelopen. It's the sort of story of my lifequote:Op donderdag 21 februari 2008 18:47 schreef Maes het volgende:
Spannend, ik ben gek op Dudok. Greys en ik voelen ons dag weggelopen uit S&tC.
Ik ga de avondwandeling met de Bob doen.
Ik ga gewoon zoals altijd naar MM. naja, hij haalt baloe en mijquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:14 schreef Nonneke het volgende:![]()
van 7 tot 6 werken na dik 3 weken vrij is wel vrij overdreven gelijkGelukkig mag ik het morgen nog eens proberen
Als ik me dan nog kan bewegen na die 40 pallets (20 dozen per pallet) uitpakken vandaag
En er komen er nog 100
![]()
![]()
![]()
Gaat er iemand nog wat leuks doen van het weekend ? (ik ga gewoon as usual naar Anka)
tss hoe heb je dat geregeld ? Dat zou Fa Shi ook wel willen ! opgehaalt worden door Anka met de auto !quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga gewoon zoals altijd naar MM. naja, hij haalt baloe en mij
Nou Baloe durft niet in de trein. En in de vakantie neem ik dikzak altijd mee. Dus MM komt me altijd halen dan. Morgen aaf komt ie, zaterdagochtend gaan we terug met zn 3'enquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
tss hoe heb je dat geregeld ? Dat zou Fa Shi ook wel willen ! opgehaalt worden door Anka met de auto !
Faasje wil altijd zó graag met me mee, maar ze is echt vreselijk bang in de bus en trein (teveel herrie en benen) dus ik neem dr alleen maar mee als Anka toevallig hier is en ik ga mee, of als mn moeder me wil brengen
Dat is toch lief !quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou Baloe durft niet in de trein. En in de vakantie neem ik dikzak altijd mee. Dus MM komt me altijd halen dan. Morgen aaf komt ie, zaterdagochtend gaan we terug met zn 3'en
De Doelen, dudok, hebben we het hier over Hilversum?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Rotterdamquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De Doelen, dudok, hebben we het hier over Hilversum?
Of toch over Den Haag?
Oh ja daar zit ook nog een dudok.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Rotterdam
Eerst dagje en nachtje lover en daarna wilde wijven middagje
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd geroepen hier om over rauwe voeding te preken?
Jaja, die heb ik ook nog hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, ik las dat je schreef dat de vacht van je hondjes er zo mooi van wordt
![]()
![]()
![]()
(ja, tuurlijk, de chihuahua's)
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
Zo, oh-oh heeft de typeritisNee hoor meid, lekker lang posten, kan jou het schelen.
Conleche, Nok is bij haar lover in Rotterdam en die kans kunnen we niet laten liggen natuurlijk!
En binnenkort een extra lange stretched-meeting met jou, want de vorige was veel te kort
Oh wacht... even mijn Mediamarkt experience van vanavond uploaden
Hier nog eentje dan..quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:31 schreef nokwanda het volgende:
Dan moet ik zelf ook maar eens aan het rauw vlees
quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik blijf t zeggen, je moet ze in t echt zien en voelen, dan zijn ze niks nie eng meer.
Moet je zondag in de Soesterduinen gaan wandelen, daar gaat t nakiesforum wandelen met een hele horde van die nudisten.
Even uitgaand van die 10kg, dat vreet Baloe in 2 weken opquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan wel even een soort van algemene inleiding geven haha.
Waarom ik vers voer en wat t kost.
Ik heb me altijd bewust verdiept in de voeding van mn honden, een beetje noodgedwongen eigenlijk wel, want Frits was van pup af aan een kieskeurig ventje en echt problematisch.
Tis maar een piepklein hondje, toen hij kwam was hij bijna 5 maanden en woog 1020 gram, dat is echt niks.
En hij was ook altijd heel iel gebouwd. Beetje eng dus wel.
Brokken ben ik nooit fan van geweest wegens de samenstelling. Vroeger waren de beeste brokken vooral een hoop zetmeel, kleurstoffen , houdbaarheidsstoffen en smaakstoffen.
Op aanraden van de fokster heb ik de eerste jaren voor de mannen zelf voer gemaakt.
Kip met rijst en groenten, gekookt allemaal. Ik maakte een hele kip klaar en deed dat in porties in de vriezer en daar deden ze het prima op.
Maar Frits bleef dagen hebben dat ie niet wilde eten, en dat hield ie vaak een dag of 4 vol. Daar dreef hij me echt mee tot wanhoop. Wederom op aanraden van de fokker tweede hond erbij genomen, toen ging het al stukken beter.
Maar hij bleef mager en met vlagen niet eten.
Tot een vriendin op bezoek kwam en zij voerde toen net vers.
Frits smulde ervan, ik had hem nog nooit zo zien vreten, dus toen heb ik ook snel de overstap gemaakt.
Je hebt twee soorten verse voeding.
KVV ( Kompleet Vers Voer ) en BARF.
Barf houdt in dat je je honden echt gewoon vlees voert , in bepaalde samenstellingen ( zoveel procent bot, orgaanvlees, spiervlees, vis etc ). Dat was voor mij geen optie omdat dat met zulke kleine hondjes echt een hoop gereken is en ik heb ook geen mega vriezer dus dan is het redelijk duur om steeds kleine hoeveelheden in de goede percentages op de kop te tikken, en echt veel werk ook.
KVV is eigenlijk hetzelfde, alleen voorverpakt in de juiste samenstelling.
Er zijn meerdere merken, en ik ben gegaan voor carnibest omdat Frits dat dus zo lekker vindt.
Duur vind ik het helemaal niet. Ik voer nu in 6 weken 10 kilo carnibest, en dat kost pak m beet 35 euro.
Frits moet wel de hele dag kunnen eten, dus er staan wel brokken, maar ik koop nu alleen brokken zonder toevoegingen en met een zo hoog mogelijk vlees percentage erin.
Het is een fabeltje dat brokken goed zijn voor de tanden, het is zelfs zo dat de meeste aanslag komt door die brokken, dat brokpoeder zeg maar zorgt voor een vies laagje op de tanden.
Met vers vlees is de darmflora van de hond ook beter, en het speeksel heeft een andere samenstelling waardoor de tanden veel schoner blijven.
En die van mij krijgen in het weekend vaak een stuk vlees om goed aan te werken.
Kippennekken , kippenvleugels, een hazenruggetje, kwarteltjes, zulk spul.
Dat is echt veel beter voor de tandjes dan een chemische dentastik of zo!
Frits zit ook voor het eerst heel goed in zn vel.
Je merkt het ook al snel na het overstappen hoor.
Ze poepen veel minder dan op brok, echt van die kleine harde geitenkeutels zijn het geworden.
Er komt dus weinig afvalstof uit, alles is voedzaam en wordt door het lichaam opgenomen.
Ze stinken niet meer uit hun bekjes ook, en verharen veel minder ( en de nakies hebben een prachtig huidje ).
Phoe, heel verhaal, als er vragen zijn of zo hoor ik het wel.
Ja hoor, t zijn best bikkeltjes, niet alleen maar mooi-weer-nudisten hoorquote:
Asociaal duur 80k voor een tv.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:38 schreef Greys het volgende:
Hoeveel tievie's had u gewild?
[ afbeelding ]
En Conleche... dit beeld "Man voor tv van E 79990,--" komt jou vast heel bekend voor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |