Ja, ik kon toen ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja hoi, GVD, vorige week vroeg Greys aan paar keer welke misschieners er nou mee gingen en niemand reageerde. Toen zei Ing dat ze niet kon tot na 6 mei ivm school.
* Greys ziet het voor zichquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Kijk, meneer G. heeft dan tenminste nog realiteitszin. De mijne zou het liefst die TV in ons poppehuisje proppen en daar is het al behoorlijk vol.
Nou, ja, zoiets, maar dan nèt niet, zeg maar? Snappie?quote:Je bedoelt een meet waar die stretchlimo TV ook bij past??
Hijs wel druk, maar verre wandelingen kan die niet ivm zn poot. Dus echt veel lopen doen we nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hangt er van af hoor.
Mijnes zijn op Billy na ook allemaal officieel senior ( na ja Karel bijna ) maar het zijn nog hele gezonde actieve honden, dus die hebben nog een normaal energiegebruik en hoeven geen seniorvoer. Ik geef wel senior brok omdat de brok hier extra is voor Frits en ze daar geen voedingsstoffen uit hoeven halen.
Baloe zou afhankelijk van hoe veel energie hij nog gebruikt ongeveer 4 tot 5 procent van zijn lichaamsgewicht moeten eten aan vers vlees, bij pups is dat 7.5 procent tot ze uitgegroeid zijn.
En als Baloe aan de zware kant is zelfs minder dan 4 procent.
Proplan vinden de poezjes hier heerlijk. Maar nu heeft de Aldi een duurder merk. nog altijd stukken goedkoper. Ik heb de poezennog nooit zo rap hun brokjes naar binnen zien werken. Nou krijgen ze ook pate in blik. Ook daarbij doen ze het het best op die van de Aldi.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja farm heb ik ook een poos gegeven maar daar waren ze snel op uitgekeken.
Dat is trouwens gewoon in Nederland te koop hoor, kijk maar eens op hun site.
Maar farmfood is dan weer even "goed" als bijvoorbeeld proplan en meer van de gewone merken zonder toevoegingen.
Ik geef meestal carocroc brok erbij ( brokken staan hier de hele dag, Frits eet de hele dag door brokjes , de rest amper ) of proplan zalm.
En zonder mensen die voor den trein jumpenquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys ziet het voor zich![]()
[..]
Nou, ja, zoiets, maar dan nèt niet, zeg maar? Snappie?![]()
Ik dacht meer aan een herhaling van vorige keer maar dan 4 keer zo lang, ofzo![]()
Van farmfood naar carnibest bv is maar een kleine stap en ook in de kosten zal het niet veel schelen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ze het hebben in nederland alleen dat duitse bedrijf bezorgd gratis thuis
Wij gaan voor de 26 inch, groot zat voor ons huisjequote:Op donderdag 21 februari 2008 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee enkel zwart. En ja, 37" is best big![]()
MM moest toen 1400 betalen, maar hij heeft er wat vanaf geritseld. Dacht 1300. Hijs off dus kan hem niet vragen. Zie hem nu in webshops voor 1259
Ja dat vind ik een goed idee, maar moeten we dan wachten op 6 mei, of je bedoelt gewoon weer mini meeten?quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys ziet het voor zich![]()
[..]
Nou, ja, zoiets, maar dan nèt niet, zeg maar? Snappie?![]()
Ik dacht meer aan een herhaling van vorige keer maar dan 4 keer zo lang, ofzo![]()
Ik zal ff de prijslijst checken voor je, cb schijnt idd voor katten en fretten ook echt geweldig te zijn, en kattenvoer is vaak ook duurder dan hondenvoer, dus ik denk echt niet dat het heel veel zal schelen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Proplan vinden de poezjes hier heerlijk. Maar nu heeft de Aldi een duurder merk. nog altijd stukken goedkoper. Ik heb de poezennog nooit zo rap hun brokjes naar binnen zien werken. Nou krijgen ze ook pate in blik. Ook daarbij doen ze het het best op die van de Aldi.
Een fokster die ik ken zei me ook al dat carnibest voor de katten het beste is. ik vroeg me af hoeveel dat zou kosten. Met een kat is dat goed te doen, maar ik heb er 8.
Samsung is goed merk hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij gaan voor de 26 inch, groot zat voor ons huisje
En we gaan voor de helft van die prijs ongeveerMaar op zich is die van hem niet duur dan, in verhouding, snap wat je bedoelt.
Wij vonden deze witte Samsung wel mooi
[ afbeelding ]
Ik wil ook 42"quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
Maes, jullie tv is echt huuuuuuuuuuuge![]()
42 inch
Hoezo gescheiden op reis? En dan ook nog tegelijk? Hoe krijgen jullie dat nou voor elkaar?
Conleche, we doen mooie eerst nog een (of meer) mini-meets hoor, die 6 mei duurt me veel te lang. Wat jij?
Ik durf dat dus echt niet he, afdingen in een winkelquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Samsung is goed merk hoor
Maar probeer altijd wat van de prijs af te krijgenNee heb je....
Stel dat ding kost ik zeg maar wat, 800 euro. Dan zit er dus nog een marge op wat er best afkan. Ze kopen dat ding voor 500 euro ofzo in. Das 300 winst. Er kan dus best 200 van af.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf dat dus echt niet he, afdingen in een winkel
Ja, op vakantie misschien, maar hier...? Hoe pak je zoiets aan dan? Met welke reden wil je korting?
Iets kost toch gewoon wat het kost? Of ben ik nou zo naïef?
Dank jequote:Op donderdag 21 februari 2008 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zal ff de prijslijst checken voor je, cb schijnt idd voor katten en fretten ook echt geweldig te zijn, en kattenvoer is vaak ook duurder dan hondenvoer, dus ik denk echt niet dat het heel veel zal schelen.
4.20 per kilo kost het.
Denk dat de gemiddelde kat aan een onsje per dag genoeg heeft?
Geen idee, ik weet echt niks van katten.
Ik durf dat niet. en als iemand het doet wara ik bij sta loop ik hoogrood en vol schaamte wegquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stel dat ding kost ik zeg maar wat, 800 euro. Dan zit er dus nog een marge op wat er best afkan. Ze kopen dat ding voor 500 euro ofzo in. Das 300 winst. Er kan dus best 200 van af.
Als je die tv wilt, dan zoek je natuurlijk eerst uit waar hij het goedkoopst is. Bij die winkel is dat ding dan -stel- 800 euro. Dan zeg je "wij willen eigenlijk graag die tv. Beetje goed ding?" krijg je een verkoperslullen praatje en dan zeg je aant end "kan dr ook nog wat af offuh?"
Nou, en dan zegt ie wel ja of nee. En alst niet kan "denk je er nog even over" pak je de 2de winkel waar dat ding het goedkoopst was en probeer je het daar ff![]()
![]()
Kan wel 200 a 300 euro schelen soms.
Denk net iets minder dan, 80 gram of zo en gewoon die brokjes blijven doen of de cb over twee porties verdelen, maar als ze gewend zijn heel de dag te kunnen eten is dat lastig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik had de website van Carnibest al gevonden, maar daar zag ik geen prijslijst.
Eerlijk gezegd zou ik niet weten wat ze moesten hebben als dat hun enige voer zou zijn.
Nu krijgen ze idd ongeveer 100gr blik per dag en krijgen ze 's morgens als ik opsta en 's avonds heel laat als ik naar bed ga een gesloten hand brokjes in de bakjes.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:17 schreef Maes het volgende:
Ik vergezel Anda naar een vriendin in Ierland en meneer Maes moet dezelfde week naar Amerika voor zijn werk.
Minimeets zijn leuk je zou het eigenlijk elke week moeten doen
Ah, gelukkig, ben niet de enigequote:Op donderdag 21 februari 2008 21:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik durf dat niet. en als iemand het doet wara ik bij sta loop ik hoogrood en vol schaamte weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |