Wat let ons?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:17 schreef Maes het volgende:
Minimeets zijn leuk je zou het eigenlijk elke week moeten doen
Ja ik heb dat dus ook he, ik kijk naar t beeld en niet naar dat ding zelfquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:11 schreef Morretje het volgende:
Poeh, wat gaan jullie weer hard vanavond..Was ff bezig met een spel voor zaterdag.
Tv's, hoe je het ook went of keert, ik blijf het lelijke dingen vinden!![]()
Meet: ik wil ook wel, maar weekenden zitten altijd vrij vol. (En ik was een misschiener en heb me wél afgemeld, te laat ok..) Niet mopperen Nok!![]()
En het is nu lekker alweer bedtijd, morgen gaat de wekker weer om kwart over 6..![]()
Nu ben ik aan eten voor alle 8 katten ca. ¤ 2,- per dag kwijt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Denk net iets minder dan, 80 gram of zo en gewoon die brokjes blijven doen of de cb over twee porties verdelen, maar als ze gewend zijn heel de dag te kunnen eten is dat lastig.
Ik heb de prijslijsten in mn mail, van de persoon waar ik t haal.
Op naar de 100 waar we allemaal BARFENquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:24 schreef Greys het volgende:
Op dit tempo halen we vanavond Deel 100 nog wel
Zal niet heeel veel schelen dan, denk dat je met een kilo cb ook wel twee dagen doet dan.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu ben ik aan eten voor alle 8 katten ca. ¤ 2,- per dag kwijt.
1 zak van 750 gram brokjes voor 2 dagen voor ¤ 2,- en 2 blikjes voer van ¤ 0,35 per dag.
Om precies te zijn ¤ 1,70 per dag.
Als jullie een week later zouden kunnen, zouden alle problemen opgelost zijn natuurlijk, dat zou super zijnquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:29 schreef Maes het volgende:
Dat is heel liefaangeboden maar ik weet dat het voor jou ook een heel gedoe is. Het was de bedoeling de eerste week van april te gaan maar ik wil morgen met Anda overleggen of wij niet een week later kunnen. Het moet ook passen voor die vriendin in Ierland natuurlijk.
Ik ben een minimeetaholic
How charming!quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op naar de 100 waar we allemaal BARFEN![]()
quote:
Zo zonde, want je betaald eigk veelste veelquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:16 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morrie
En we gaan echt hard he, vanavond?![]()
Q, ik geloof dat zowel Meneer G als ik daar niet voor in de wieg gelegd zijn, voor afdingen.
Zijn we te schijterig voor
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik durf dat niet. en als iemand het doet wara ik bij sta loop ik hoogrood en vol schaamte weg
quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo zonde, want je betaald eigk veelste veel
Vlotjequote:Op donderdag 21 februari 2008 22:17 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt! Willen jullie shoppen in Amsterdam en dan s' avonds uit eten of bij mij eten. Dan zou ik een zaterdag doen, want dan kunnen we idols hier zien) Of zeggen jullie: kom nu maar naar Rotterdam, die grachten, dat geloven we nu wel!
Bovenstaande heb ik al een uur geleden getypt, maar ik was vergeten op invoeren te drukken, omdat de telefoon ging
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Vlotje
En als antwoord op je vraag: allebei graag
Niet tegelijk, maar eerst het een en dan het ander. Ik willut ik willut ik willut![]()
Mutsig genoegquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
Die troep stal je dan gewoon in die mooie badkamer
Ik heb mijn Hyves gepimpt. Is ie niet te mutsig nu?
roze gerbera's?quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
Die troep stal je dan gewoon in die mooie badkamer
Ik heb mijn Hyves gepimpt. Is ie niet te mutsig nu?
quote:
Kijk ik hier weer eens gaat het ineens over barfenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |