ik ga uit van een bijna waterdicht 'laatste post-opent' systeemquote:
ben je als 2003'er ook een oldbi ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Goede TT.
neequote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:25 schreef Buschetta het volgende:
[..]
ben je als 2003'er ook een oldbi ?
Nee.quote:
zie eerder antwoordquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:30 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Ben ik nou over 10 jaar wel een oldbie ?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:30 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Ben ik nou over 10 jaar wel een oldbie ?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:34 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Feef.. Sinds wanneer doe je aan cammen?
[..]
[ afbeelding ]
hip!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
Strak apparaatje die nieuwe HTC P3470.
[ afbeelding ]
Sorry... net even links vervangen... Had een foutje gemaakt!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:52 schreef Faithy het volgende:
moet ik thuis even érgens mijn wordpresswachtwoord achterhalen
Heel aardig instapmodelletje jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
Strak apparaatje die nieuwe HTC P3470.
[ afbeelding ]
Zo'n qwerty keyboard is toch wel handig hè, ik zou ook niet zonder meer willen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel aardig instapmodelletje ja.
Ik hou het nog even op mijn TytnII.
ik ben op zoek naar een (tweedehands) mda ding..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zo'n qwerty keyboard is toch wel handig hè, ik zou ook niet zonder meer willen.
Ja, zo handigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zo'n qwerty keyboard is toch wel handig hè, ik zou ook niet zonder meer willen.
Doet me denken aan een leuk nummertje:quote:
quote:I hear all the secrets that you keep,
When you're talking in your sleep!
IDD... Een hele slechte typo!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:28 schreef HeatWave het volgende:
when you're talking in your sleep....
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:53 schreef Tally het volgende:
Ik keil die hele tering tyfus pest pleuris bende zo het raam uit..
Ben het echt zat..
in bepaalde gevallen: voor!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Postnataleabortus?
Ze gaan mijn plannen gedeeltelijk invoeren hè HW!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Postnataleabortus?
Ze kunnen bij mij alleen niet bij mn brievenbusquote:
Mooi zo, je kan mensen niet stoppen te neuken. Maar kanslozen die niet eens kunnen neuken hebben nu iig pech....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze gaan mijn plannen gedeeltelijk invoeren hè HW!
Voor IVF willen ze gevallen gaan weigeren. En terecht! \O/
Ik ken wel mensen die de kabouters helpen met de brievenbus.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze kunnen bij mij alleen niet bij mn brievenbus
Psiesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo, je kan mensen niet stoppen te neuken. Maar kanslozen die niet eens kunnen neuken hebben nu iig pech....
je jesters? dat wist we alquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze kunnen bij mij alleen niet bij mn brievenbus
KI of IU?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:31 schreef Tally het volgende:
Ik ben "bang" dat ik ga uit vinden wat IVF is
Ik denk dat het eerst IUI word.. Dan IVF om als laatste aan de KI te beginnenquote:
Johan nr14 !quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
mvdlubbe.
Het moet godverdomme nu maar eens een keer afgelopen zijn met die godverdegodverse kk moslims.quote:Fortis heeft "Knorbert", het spaarvarkentje in de ban gedaan, omdat Knorbert niet voldoet aan de eisen van de multiculturele samenleving!
sowieso, waarom past een bank zich aan? moslims moeten hun gekd toh thuis onder de burka bewaren, want interest is verbodenquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het moet godverdomme nu maar eens een keer afgelopen zijn met die godverdegodverse kk moslims.
Kankergeile tienersletjes in tram 1, die wel.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb jij nog wat geeltjes voor me, mvdlubbe, Arie is ze weer vergeten te bestellen.
Dit sluit wel mooi aan bij mij opmerking hierzo: http://forum.fok.nl/user/history/13554quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:32 schreef Armageddon het volgende:
-----
Fortis heeft "Knorbert", het spaarvarkentje in de ban gedaan, omdat Knorbert niet voldoet aan de eisen van de multiculturele samenleving!
-----
Het moet godverdomme nu maar eens een keer afgelopen zijn met die godverdegodverse kk moslims.
Ik ga echt niet je hele posthistory door, opzoek naar 1 opmerking hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dit sluit wel mooi aan bij mij opmerking hierzo: http://forum.fok.nl/user/history/13554
Het wordt echt met de dag absurder, dat ge-eiste respeeect voor zoiets achterlijks als 'geloof'.
Echt he. Nog even en ik pleurt op naar Ierland.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Ook zoiets: "Amsterdammers" met een schotel krijgen een subsidie om kabel TV te nemen omdat de schotels zo lelijk zijn.
En ik dan? Ik heb geen schotel, maar ook geen gratis kabel!
Altijd hetzelfde.....
Het is echt niet normaal meer in dit land af en toe...quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt he. Nog even en ik pleurt op naar Ierland.
quote:Catharina Pieternella Vogelaar, onze beminde minister van Kozijnen & TV-schotels
Als de regering mij een oprotpremie geeft wil ik er graag uitquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Echt, wat ze nu bij Ajax doen moeten ze met heel Nederland doen!
Iedereen eruit en 1 dictator, ME!.
Ik doelde op de bestuurdersquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Als de regering mij een oprotpremie geeft wil ik er graag uit
Wat had je in gedachte? Hawaii?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Als de regering mij een oprotpremie geeft wil ik er graag uit
Een greencard + 1 jaar leven opbouwen in floridaquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat had je in gedachte? Hawaii?
Joah.. dat zi eik ook wel zitten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat had je in gedachte? Hawaii?
Kut paste-bufferquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga echt niet je hele posthistory door, opzoek naar 1 opmerking hoor.
Kon het niet laten.quote:
Niet zoals ik de dobbelsteen gebruik, JK! Ik denk, dat Hij daar best om kan glimlachen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het dobbelspel vervult de HEERES HEEREN met veel afgrijzen en verdriet, UIO.
Tering Jantje ben je dr nu alquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:41 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!
Ja kon niet meer slapen..quote:
Dat vind ik ook tal !quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja kon niet meer slapen..
Eigenlijk hoor ik uit bed te gaan en te gaan douchen..
Maar ik vind van mezelf dat ik vandaag wel wat later mag komen
Thanxquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:50 schreef Tally het volgende:
Zo maar eens richting de doessssssssssssssssssj..
Wakker worden.. Althans proberen..
En mening is gegeven!
ga je lopenquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:56 schreef Tally het volgende:
Waarom hebben we nog geen beep me up Scotty
Ik wil wel naar mn werk maar geen zin om straks weer in de auto te zitten
Das fijn Arma, nu hopen dat Fietstas dat niet haaltquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das fijn Arma, nu hopen dat Fietstas dat niet haalt.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:01 schreef HeatWave het volgende:
Collega's die vage dingen doen op DNS servers, een beetje mompelen, naar huis gaan en de dag erna opeens ziek zijn voor 2 dagen.
Echt, kapotter dan een zelfmoordbrigade die honderden maagden liggen te neuken in de hemel!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
KAPOT moeten ze, allemaal!
Nog steeds blij met buuv dus?quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nog steeds blij met buuv dus?
Hier alles okay, achterlijk druk, dat wel. Afgelopen weekend Spanje en komend weekend zit ik op Ameland..
Ik belde gisteren met mijn moeder tijdens de tweede voetbalwedstrijd (Barcelona tegen nogiets) komt die trainer in beeld, hoor ik gewoon bijna in stereo naast me en door de telefoon -op de achtergrond-quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:48 schreef Armageddon het volgende:
El Salvador!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik belde gisteren met mijn moeder tijdens de tweede voetbalwedstrijd (Barcelona tegen nogiets) komt die trainer in beeld, hoor ik gewoon bijna in stereo naast me en door de telefoon -op de achtergrond-
HEEEEEEEEE, Louis el segundo!!
Mooi man, dat voetbal.
Dus toen je vanochtend binnen stapte had je in eerste instantie wél zin?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:35 schreef Joene het volgende:
geen ZIN meer.
Al 4 maandenquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Helemaal verliefderig dus nog..
Soort van ja.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus toen je vanochtend binnen stapte had je in eerste instantie wél zin?
quote:
Succes met solliciteren Feef.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:46 schreef Faithy het volgende:
"wat is er?"
ik studeer
en ik werk
ernaast
ze wisten dat ze een student aan namen, met wisselende werktijd, voor 12 uur
riant salaris
nu heb ik een roosterwijziging waar ZIJ niet mee om kunnen gaan.
Op de halve dagen dat ik kán mag ik niet, en op de dagen dat ik niet kan moet ik komen
Er bleef alleen een hele dag van 8 uur over
en dát mag dan weer niet
dus: het is alles of niets, terwijl ik niet kan op de dagen die zij van me eisen
Tenminste neem aan dat dat de enige optie is.quote:
Neuken ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:33 schreef Faithy het volgende:
*grom*
wat een teringtyfus klotedag..
en dan heb je honger.. zijn je boterhammen op![]()
ja, je maakt gewoon even een nieuwequote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Neuken... the solution!
Server down? Relatie stuk? Auto gestolen? Kind vermist?
Geen nood! Neuken!
Ben je in elk geval ff bezigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Neuken... the solution!
Geen nood! Neuken!
nog geneukt JK?quote:Op maandag 25 februari 2008 09:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
* check.
quote:Op maandag 25 februari 2008 09:26 schreef Joene het volgende:
nog geneukt JK?
quote:Op maandag 25 februari 2008 09:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
* check.
Zo is dat ouwe!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Neuken... the solution!
Geen nood! Neuken!
Onbereikbaarheid FOK!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:01 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz... zo erg?
Nee, maar blijkbaar wist hij niet dat het een router betrof Einstein.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je wil me toch niet zeggen dat Nooc niet door had dat fok down was?
Koop dan ook goed spul koeiehol.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar wist hij niet dat het een router betrof Einstein.
Even mailen naar armaklaagt@true.nlquote:Op maandag 25 februari 2008 14:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Koop dan ook goed spul koeiehol.
Omdat mijn collega nog niet terug is van zijn vakantiequote:Op maandag 25 februari 2008 15:08 schreef Armageddon het volgende:
Waarom ga je dan op maandag nog werken?
LoLz... Ik was aan het kleien en ander werkontduikende bezigheden aan bezigen.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je wil me toch niet zeggen dat Nooc niet door had dat fok down was?
Zie je post eronderquote:Op maandag 25 februari 2008 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zooitjes zijn er om opgeruimd te worden, HW.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:44 schreef Kreator het volgende:
Dit topic gaat er alleen maar op vooruit..
Klinkt geil!quote:
Je zou eens moeten weten n00bquote:
Ik denk dat ik wel een goed idee, alleen heb ik dat met jou niet ondervonden.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een goed idee, alleen heb ik dat met jou niet ondervonden.
Mmm... neuken zit er dus niet meer in?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:35 schreef Tally het volgende:
Ik hoop dat het hier (op t werk) rustig blijft..
Ik hang de hele tijd boven de pot. En heb het gevoel dat ik ga flauwvallen..
Mn ene collega heeft zich net al ziek gemeld..
Dus vind het lullig om mezelf ook ziek te melden..
En ja ik weet als je ziek bent ben je ziek kan je weinig aan doen..
Maar toch..
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:36 schreef Joene het volgende:
ik ben shocked , by tara.
Tja.. als het maar goed doorgesmeerd kan worden toch?quote:
ik heb gehoord dat hij een kind gaat krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mmm... neuken zit er dus niet meer in?![]()
[..]???
die ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:00 schreef n00cL30n het volgende:
taraboemdiejee?
Iets met bloemetjes en bijtjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:02 schreef Armageddon het volgende:
WAAAAAAT??????
you lees het goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:02 schreef Armageddon het volgende:
WAAAAAAT??????
Ziek is ruk, in bad is tofquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:10 schreef Tally het volgende:
Mogguh.. Ziek.. In bad.. Bah enzo..
Ja ik denk dat t komt door die spuitjesquote:
Spruiten zijn dan ook Vies !quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik denk dat t komt door die spuitjes
En ik hou niet van in bad liggen.. Geen geduld voor..
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Spruiten zijn dan ook Vies !
En gewoon vol laten lopen en in slaap vallen ,heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Ik denk het J.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Heeft iedereen het ineens druk op z'n werk? Of nog erger, een offline leven?
Schandalig! Waar gaat het heen met Nederland?quote:
Ik heb dit op mijn werk geintalleerd. Geil pakket!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Schandalig! Waar gaat het heen met Nederland?.
Ziet er inderdaad wel lekker uit A!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb dit op mijn werk geintalleerd. Geil pakket!![]()
http://www.supportware.nl/helpdesk/software/supportdeskpro.php
Masochist!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb dit op mijn werk geintalleerd. Geil pakket!![]()
http://www.supportware.nl/helpdesk/software/supportdeskpro.php
Mwah, wij werken met Topdesk, dat is pas een grafpakketquote:
Wij hebben een 'home-grown' stuk software, en dat heeft toch wel erg grote voordelen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, wij werken met Topdesk, dat is pas een grafpakket.
Plannen om het op de markt te brengen? Want echt heel veel goeie pakketen zijn er niet. Dat topdesk uberhaupt gebruikt wordt wil al zeggen dat er vraag naar is...quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wij hebben een 'home-grown' stuk software, en dat heeft toch wel erg grote voordelen moet ik zeggen.
Nee. Heeft ook niet zoveel zin, want het is juist heel erg toegespitst op ons bedrijf. Er zit dus een hoop niet in waar veel andere bedrijven juist wel een behoefte aan hebben, maar wij niet. Om het 'markt-klaar' te maken kost gewoon veel te veel tijd, en die kunnen we beter aan onze echte business besteden, die verdient stukken beterquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Plannen om het op de markt te brengen? Want echt heel veel goeie pakketen zijn er niet. Dat topdesk uberhaupt gebruikt wordt wil al zeggen dat er vraag naar is...
Ik kan je vertellen dat mijn pakket kont schopt!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, wij werken met Topdesk, dat is pas een grafpakket.
Moest dat nou? Nou kan ik vannacht weer niet slapenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:54 schreef Armageddon het volgende:
ITIL!
Ik ben op vakantie nu, maar als ik terug ben wil ik het er wel ff over hebben (serieus).quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat mijn pakket kont schopt!![]()
![]()
Fuck ITIL! Lang leven het echte werken!
Sorry! Neem een biertje van me.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Moest dat nou? Nou kan ik vannacht weer niet slapen.
Puik plan!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Sorry! Neem een biertje van me.
Dat is goed hoor. Ik had het probleem op mijn werk dat ik dingen snel vergat omdat ik met iemand bezig was en dan weer weg werd geroepen. Je kent het wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie nu, maar als ik terug ben wil ik het er wel ff over hebben (serieus).
Klinkt goedquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat is goed hoor. Ik had het probleem op mijn werk dat ik dingen snel vergat omdat ik met iemand bezig was en dan weer weg werd geroepen. Je kent het wel.
Dus ging ik op zoek op Google naar een helpdeskpakket en kwam deze tegen. Heb een offerte opgevraagd en de prijs stond mij ook aan. 1100 euro voor de beheertool en unlimited werkstations.
Bij die prijs zit ook de installatie en een dag uitleg van het pakket. Die dude die bij me was vertelde ook dat dit pakket op de praktijk is gebaseerd en niet op het neukende ITIL.
Ik werk er nu een paar dagen mee en ik ben razend enthousiast.
Urgh.. nu heb ik vanavond nachtmerries.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat mijn pakket kont schopt!![]()
![]()
Fuck ITIL! Lang leven het echte werken!
Twee werkgevers terug zat ik al een beetje te denken om eens m'n biezen te pakken daar, en toen kwam het briljante plan van het management dat iedereen ITIL cursussen moest gaan volgen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:21 schreef HeatWave het volgende:
ITIL, elke manager die dat serieus neemt moet keihard DOOD!!!!!!
Prima beslissing.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Twee werkgevers terug zat ik al een beetje te denken om eens m'n biezen te pakken daar, en toen kwam het briljante plan van het management dat iedereen ITIL cursussen moest gaan volgen.
Toen werd de beslissing ineens stukken makkelijker.
Da's nog niks. Ik heb een manager meegemaakt die er van uitging dat op het moment dat in een vergadering besloten werd om iets te veranderen, dat dat dan ook instantaan zo was.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima beslissing.
Elke manager die met een "handleiding" aan komt zetten snapt er niets van....
Logisch en efficiënt nadenken vervangen door een methode die voornamelijk bestaat uit het heen en weer schuiven van informatie net zolang tot iedereen een plasje eroverheen gedaan heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:21 schreef HeatWave het volgende:
ITIL, elke manager die dat serieus neemt moet keihard DOOD!!!!!!
Persoonlijk 'doe' ik alleen computerproblemen als ik er gewoon een beetje gezellige avond bijkletsen met bier en/of whisky van kan maken. Jan van drie-hoog-achter die me via-via kent kan gewoon door z'n kruis zakken, ik begin er echt niet meer aan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:46 schreef Armageddon het volgende:
Welke tiefusmongool heeft dat ITIL eigenlijk uitgevonden?
Even iets heel anders. Wat kan je vragen per uur voor computerproblemen op het zwarte vlak? En dan heb ik het over normale mensen en niet mensen met een heule boel euro's op de bank.
en nog vragen mensen zich af waarom ICT afdelingen vaak zo traag zijn...quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Logisch en efficiënt nadenken vervangen door een methode die voornamelijk bestaat uit het heen en weer schuiven van informatie net zolang tot iedereen een plasje eroverheen gedaan heeft.
Laatst hier iemand van ING die een pakket kwam installeren. Hij maakt een fout, moest het laten unlocken, in plaats van 5 minuten als voorheen was het dankzij itil een wachttijd van een dag geworden..
Tijd voor de ome Arma + Supportdesk Pro werkwijze dus. Opgetieft met ITIL. Praktijk for the win!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Logisch en efficiënt nadenken vervangen door een methode die voornamelijk bestaat uit het heen en weer schuiven van informatie net zolang tot iedereen een plasje eroverheen gedaan heeft.
Laatst hier iemand van ING die een pakket kwam installeren. Hij maakt een fout, moest het laten unlocken, in plaats van 5 minuten als voorheen was het dankzij itil een wachttijd van een dag geworden..
Ouwe, ik heb er ook een tiefushekel aan, maar ik zit op het momemt alleen met een hele hoop rekeningen. Ik wil dus voor als alles weer op de rails is even wat bijklussen. Snap je?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Persoonlijk 'doe' ik alleen computerproblemen als ik er gewoon een beetje gezellige avond bijkletsen met bier en/of whisky van kan maken. Jan van drie-hoog-achter die me via-via kent kan gewoon door z'n kruis zakken, ik begin er echt niet meer aan.
Ik zie hier een gat in de markt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en nog vragen mensen zich af waarom ICT afdelingen vaak zo traag zijn...
Het wordt echt eens tijd dat de afdeling ICT een normale, gerespescteerde, begrepen, afdeling wordt. Gewoon overal....
Wij beheren een behoorlijk essentieel stuk software bij een bepaalde GSM operator. Nou is het beheer van de server an sich (hardware + OS) uitbesteed aan een outsourcig club. Laten we ze Cap Gemini noemen. Nu kwam er een probleem aan het licht m.b.t. een setting in de SQL server. Conclusie: dat moet aangepast worden. Op zich niks spannends, en is op zich niet meer werk dan 1 vinkje aanzetten in de GUI. Nogmaals, niks heftigs.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie neemt die debielen aan eigenlijk, die dat soort beslissingen maken? Het is net als Ajax. Ow u wilt manager worden van Ajax? Heeft u verstand van voetballen? Nee? Mooi zo. U bent aangenomen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wij beheren een behoorlijk essentieel stuk software bij een bepaalde GSM operator. Nou is het beheer van de server an sich (hardware + OS) uitbesteed aan een outsourcig club. Laten we ze Cap Gemini noemen. Nu kwam er een probleem aan het licht m.b.t. een setting in de SQL server. Conclusie: dat moet aangepast worden. Op zich niks spannends, en is op zich niet meer werk dan 1 vinkje aanzetten in de GUI. Nogmaals, niks heftigs.
Nee, zegt CG. We gaan een implementatieplan maken. En een roll-back plan. 6 maanden lead-time.
En dat komt van dezelfde club die problemen met een essentiele database-replicatie oplosten door de replicatie uit te zetten. Want dan had je ook die errors niet meer.
Ik snap. Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat een beetje normale prijs zou zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ouwe, ik heb er ook een tiefushekel aan, maar ik zit op het momemt alleen met een hele hoop rekeningen. Ik wil dus voor als alles weer op de rails is even wat bijklussen. Snap je?
Uiteraard. Ik ben niet gek.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:58 schreef Dagonet het volgende:
In de tijd dat zij roll-back plan hebben gezegd heb je hopelijk toch wel zelf het vinkje omgezet?
Hoe rijk zouden wij eigenlijk worden M, als al onze ideeen niet alleen bij ideen zouden blijven? En dan tel ik JMG er ook ff bij voor het gemak.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zie hier een gat in de markt.
Ik wil niet lullig doen maar ik denk echt serieus dat hier iets van te maken is. In ieder geval bij het midden en kleinbedrijf. (waar ook een hoop mongolen rondlopen qua ICT)quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe rijk zouden wij eigenlijk worden M, als al onze ideeen niet alleen bij ideen zouden blijven? En dan tel ik JMG er ook ff bij voor het gemak.
1 weekend, zonder drank, overleggen en plannen maken en we hebben een bedrijf dat echt iets kan betekenen.....
Ik bedoel het ook niet eens lullig, ook al heb ik een slok op. Waarom werkt een ICT afdeling nooit lekker? Waarom is het altijd het ondergeschoven kindje? Waarom worden ICT'ers nooit serieus genomen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar ik denk echt serieus dat hier iets van te maken is. In ieder geval bij het midden en kleinbedrijf. (waar ook een hoop mongolen rondlopen qua ICT)
Het probleem is dat je alleen veel geld kunt verdienen met een niche-markt, of met volume. Helpdesk/ticket software is niet een niche-markt, en volume kun je vergeten, daarvoor zijn er veel te veel leveranciers. Of ze nou prutswerk leveren of niet, jij weet net zo goed als ik dat ook het prutswerk volop gekocht wordt, en als het eenmaal gekocht is gaan bedrijven er jarenlang mee door.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar ik denk echt serieus dat hier iets van te maken is. In ieder geval bij het midden en kleinbedrijf. (waar ook een hoop mongolen rondlopen qua ICT)
Niet waar ik werkquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet eens lullig, ook al heb ik een slok op. Waarom werkt een ICT afdeling nooit lekker? Waarom is het altijd het ondergeschoven kindje? Waarom worden ICT'ers nooit serieus genomen?
ICT is het hart EN de slagaders van een bedrijf, maar ze worden behandeld als een blinde darm....
Moggeh moppie, neuken?quote:
Mag je er bij Trudy niet meer op ?quote:
Altijd lekker n00b!quote:
Jawel... maar heb weer zo'n bui vandaag!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Mag je er bij Trudy niet meer op ?
IDD!quote:
Ik ken datquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jawel... maar heb weer zo'n bui vandaag!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |