ik ga uit van een bijna waterdicht 'laatste post-opent' systeemquote:
ben je als 2003'er ook een oldbi ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Goede TT.
neequote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:25 schreef Buschetta het volgende:
[..]
ben je als 2003'er ook een oldbi ?
Nee.quote:
zie eerder antwoordquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:30 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Ben ik nou over 10 jaar wel een oldbie ?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:30 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Ben ik nou over 10 jaar wel een oldbie ?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:34 schreef n00cL30n het volgende:
Hey Feef.. Sinds wanneer doe je aan cammen?
[..]
[ afbeelding ]
hip!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
Strak apparaatje die nieuwe HTC P3470.
[ afbeelding ]
Sorry... net even links vervangen... Had een foutje gemaakt!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:52 schreef Faithy het volgende:
moet ik thuis even érgens mijn wordpresswachtwoord achterhalen
Heel aardig instapmodelletje jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
Strak apparaatje die nieuwe HTC P3470.
[ afbeelding ]
Zo'n qwerty keyboard is toch wel handig hè, ik zou ook niet zonder meer willen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel aardig instapmodelletje ja.
Ik hou het nog even op mijn TytnII.
ik ben op zoek naar een (tweedehands) mda ding..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zo'n qwerty keyboard is toch wel handig hè, ik zou ook niet zonder meer willen.
Ja, zo handigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zo'n qwerty keyboard is toch wel handig hè, ik zou ook niet zonder meer willen.
Doet me denken aan een leuk nummertje:quote:
quote:I hear all the secrets that you keep,
When you're talking in your sleep!
IDD... Een hele slechte typo!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:28 schreef HeatWave het volgende:
when you're talking in your sleep....
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:53 schreef Tally het volgende:
Ik keil die hele tering tyfus pest pleuris bende zo het raam uit..
Ben het echt zat..
in bepaalde gevallen: voor!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Postnataleabortus?
Ze gaan mijn plannen gedeeltelijk invoeren hè HW!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Postnataleabortus?
Ze kunnen bij mij alleen niet bij mn brievenbusquote:
Mooi zo, je kan mensen niet stoppen te neuken. Maar kanslozen die niet eens kunnen neuken hebben nu iig pech....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze gaan mijn plannen gedeeltelijk invoeren hè HW!
Voor IVF willen ze gevallen gaan weigeren. En terecht! \O/
Ik ken wel mensen die de kabouters helpen met de brievenbus.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze kunnen bij mij alleen niet bij mn brievenbus
Psiesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo, je kan mensen niet stoppen te neuken. Maar kanslozen die niet eens kunnen neuken hebben nu iig pech....
je jesters? dat wist we alquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze kunnen bij mij alleen niet bij mn brievenbus
KI of IU?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:31 schreef Tally het volgende:
Ik ben "bang" dat ik ga uit vinden wat IVF is
Ik denk dat het eerst IUI word.. Dan IVF om als laatste aan de KI te beginnenquote:
Johan nr14 !quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
mvdlubbe.
Het moet godverdomme nu maar eens een keer afgelopen zijn met die godverdegodverse kk moslims.quote:Fortis heeft "Knorbert", het spaarvarkentje in de ban gedaan, omdat Knorbert niet voldoet aan de eisen van de multiculturele samenleving!
sowieso, waarom past een bank zich aan? moslims moeten hun gekd toh thuis onder de burka bewaren, want interest is verbodenquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het moet godverdomme nu maar eens een keer afgelopen zijn met die godverdegodverse kk moslims.
Kankergeile tienersletjes in tram 1, die wel.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb jij nog wat geeltjes voor me, mvdlubbe, Arie is ze weer vergeten te bestellen.
Dit sluit wel mooi aan bij mij opmerking hierzo: http://forum.fok.nl/user/history/13554quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:32 schreef Armageddon het volgende:
-----
Fortis heeft "Knorbert", het spaarvarkentje in de ban gedaan, omdat Knorbert niet voldoet aan de eisen van de multiculturele samenleving!
-----
Het moet godverdomme nu maar eens een keer afgelopen zijn met die godverdegodverse kk moslims.
Ik ga echt niet je hele posthistory door, opzoek naar 1 opmerking hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dit sluit wel mooi aan bij mij opmerking hierzo: http://forum.fok.nl/user/history/13554
Het wordt echt met de dag absurder, dat ge-eiste respeeect voor zoiets achterlijks als 'geloof'.
Echt he. Nog even en ik pleurt op naar Ierland.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Ook zoiets: "Amsterdammers" met een schotel krijgen een subsidie om kabel TV te nemen omdat de schotels zo lelijk zijn.
En ik dan? Ik heb geen schotel, maar ook geen gratis kabel!
Altijd hetzelfde.....
Het is echt niet normaal meer in dit land af en toe...quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt he. Nog even en ik pleurt op naar Ierland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |