Het moet godverdomme nu maar eens een keer afgelopen zijn met die godverdegodverse kk moslims.quote:Fortis heeft "Knorbert", het spaarvarkentje in de ban gedaan, omdat Knorbert niet voldoet aan de eisen van de multiculturele samenleving!
sowieso, waarom past een bank zich aan? moslims moeten hun gekd toh thuis onder de burka bewaren, want interest is verbodenquote:Op woensdag 20 februari 2008 09:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het moet godverdomme nu maar eens een keer afgelopen zijn met die godverdegodverse kk moslims.
Kankergeile tienersletjes in tram 1, die wel.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb jij nog wat geeltjes voor me, mvdlubbe, Arie is ze weer vergeten te bestellen.
Dit sluit wel mooi aan bij mij opmerking hierzo: http://forum.fok.nl/user/history/13554quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:32 schreef Armageddon het volgende:
-----
Fortis heeft "Knorbert", het spaarvarkentje in de ban gedaan, omdat Knorbert niet voldoet aan de eisen van de multiculturele samenleving!
-----
Het moet godverdomme nu maar eens een keer afgelopen zijn met die godverdegodverse kk moslims.
Ik ga echt niet je hele posthistory door, opzoek naar 1 opmerking hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dit sluit wel mooi aan bij mij opmerking hierzo: http://forum.fok.nl/user/history/13554
Het wordt echt met de dag absurder, dat ge-eiste respeeect voor zoiets achterlijks als 'geloof'.
Echt he. Nog even en ik pleurt op naar Ierland.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Ook zoiets: "Amsterdammers" met een schotel krijgen een subsidie om kabel TV te nemen omdat de schotels zo lelijk zijn.
En ik dan? Ik heb geen schotel, maar ook geen gratis kabel!
Altijd hetzelfde.....
Het is echt niet normaal meer in dit land af en toe...quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt he. Nog even en ik pleurt op naar Ierland.
quote:Catharina Pieternella Vogelaar, onze beminde minister van Kozijnen & TV-schotels
Als de regering mij een oprotpremie geeft wil ik er graag uitquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Echt, wat ze nu bij Ajax doen moeten ze met heel Nederland doen!
Iedereen eruit en 1 dictator, ME!.
Ik doelde op de bestuurdersquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Als de regering mij een oprotpremie geeft wil ik er graag uit
Wat had je in gedachte? Hawaii?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Als de regering mij een oprotpremie geeft wil ik er graag uit
Een greencard + 1 jaar leven opbouwen in floridaquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat had je in gedachte? Hawaii?
Joah.. dat zi eik ook wel zitten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat had je in gedachte? Hawaii?
Kut paste-bufferquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga echt niet je hele posthistory door, opzoek naar 1 opmerking hoor.
Kon het niet laten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |