Heb je een naam of link nar het originele artikel dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:28 schreef Baird het volgende:
Dat zij zij helemaal niet.
Nee dat niet, maar zie je het?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:29 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Heb je een naam of link nar het originele artikel dan?
Nou ik vind het ander best beledigend om ff afgeserveerd te worden als amorele consumenthoer. Maar het is zo subtiel. In deze wereld van 'Geitenneukers' en Christenhonden', valt zo'n subtiele belediging niet meer op.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:31 schreef Baird het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar zie je het?
Verder zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in.... Maar grote beledigingen zijn het niet.
Mij valt het niet op, maar ik schenk er ook geen aandacht aan.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:38 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Maar ik open er graag een topic over, ook omdat ik het idee heb dat het de meesten dit niet eens opvalt.
Ach, het zegt meer over de gelovigen dan over de ongelovigen. De gelovigen hebben zoveel vertrouwen in zichzelf dat ze denken dat ze zonder die mysterieuze hogere macht zich als losgeslagen idioten gaan gedragen.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:38 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Nou ik vind het ander best beledigend om ff afgeserveerd te worden als amorele consumenthoer. Maar het is zo subtiel. In deze wereld van 'Geitenneukers' en Christenhonden', valt zo'n subtiele belediging niet meer op.
Zoals Hans Teeuwen als zei, krijgt ook een ongelovige een hoop dingen over zich heen waar hij zich beledigd door kan voelen. Daar moet je mee om leren gaan natuurlijk. Maar ik open er graag een topic over, ook omdat ik het idee heb dat het de meesten dit niet eens opvalt.
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach, het zegt meer over de gelovigen dan over de ongelovigen. De gelovigen hebben zoveel vertrouwen in zichzelf dat ze denken dat ze zonder die mysterieuze hogere macht zich als losgeslagen idioten gaan gedragen.
Dat is een mooie... Dus eigenlijk hebben alle gelovigen zichzelf niet in de hand, en moeten ze wel een god aanbidden wil het geen Total Chaos worden op aarde. Eigenlijk zijn zij het volk waartegen de rest van de wereld beschermd moet worden, en niet andersom.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach, het zegt meer over de gelovigen dan over de ongelovigen. De gelovigen hebben zoveel vertrouwen in zichzelf dat ze denken dat ze zonder die mysterieuze hogere macht zich als losgeslagen idioten gaan gedragen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:41 schreef tonja het volgende:
[..]
zei zij...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:28 schreef Baird het volgende:
Dat zij zij helemaal niet.
Geloof = zelfbescherming.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als moslima's geen hoofddoek dragen veranderen moslimmannen in onbeheerste massa-verkrachters.
Daar is geen woord van gelogen. In enkele landen worden vrouwen zonder hoofddoek zonder pardon verkracht.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als moslima's geen hoofddoek dragen veranderen moslimmannen in onbeheerste massa-verkrachters.
subtiele sneer, enzo...quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:58 schreef Oldbie het volgende:
Ach, als je dat als belediging opvat dan is het wel slecht gesteld met je. Het zijn iig nog subtiele sneren en niet zo grof als "Gristenhonden", "Kankergelovigen" en andere minder subtiele sneren richting de gelovigen.
Zij weten zich blijkbaar wel op een normale manier te kunnen uiten itt menig ongelovige.
Nee, ik ben niet gelovig maar ik erger me wel aan veel uitspraken die ongelovigen doen richting gelovigen. Andersom veel minder. Die mensen hebben tenminste een beetje fatsoen in hun taalgebruik.
Ben benieuwd hoe ik nu afgebrand ga worden......
Ja, zulke mensen zijn er ook.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, die mensen hebben fatsoen in hun donder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |