Ik snap. Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat een beetje normale prijs zou zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ouwe, ik heb er ook een tiefushekel aan, maar ik zit op het momemt alleen met een hele hoop rekeningen. Ik wil dus voor als alles weer op de rails is even wat bijklussen. Snap je?
Uiteraard. Ik ben niet gek.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:58 schreef Dagonet het volgende:
In de tijd dat zij roll-back plan hebben gezegd heb je hopelijk toch wel zelf het vinkje omgezet?
Hoe rijk zouden wij eigenlijk worden M, als al onze ideeen niet alleen bij ideen zouden blijven? En dan tel ik JMG er ook ff bij voor het gemak.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zie hier een gat in de markt.
Ik wil niet lullig doen maar ik denk echt serieus dat hier iets van te maken is. In ieder geval bij het midden en kleinbedrijf. (waar ook een hoop mongolen rondlopen qua ICT)quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe rijk zouden wij eigenlijk worden M, als al onze ideeen niet alleen bij ideen zouden blijven? En dan tel ik JMG er ook ff bij voor het gemak.
1 weekend, zonder drank, overleggen en plannen maken en we hebben een bedrijf dat echt iets kan betekenen.....
Ik bedoel het ook niet eens lullig, ook al heb ik een slok op. Waarom werkt een ICT afdeling nooit lekker? Waarom is het altijd het ondergeschoven kindje? Waarom worden ICT'ers nooit serieus genomen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar ik denk echt serieus dat hier iets van te maken is. In ieder geval bij het midden en kleinbedrijf. (waar ook een hoop mongolen rondlopen qua ICT)
Het probleem is dat je alleen veel geld kunt verdienen met een niche-markt, of met volume. Helpdesk/ticket software is niet een niche-markt, en volume kun je vergeten, daarvoor zijn er veel te veel leveranciers. Of ze nou prutswerk leveren of niet, jij weet net zo goed als ik dat ook het prutswerk volop gekocht wordt, en als het eenmaal gekocht is gaan bedrijven er jarenlang mee door.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar ik denk echt serieus dat hier iets van te maken is. In ieder geval bij het midden en kleinbedrijf. (waar ook een hoop mongolen rondlopen qua ICT)
Niet waar ik werkquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet eens lullig, ook al heb ik een slok op. Waarom werkt een ICT afdeling nooit lekker? Waarom is het altijd het ondergeschoven kindje? Waarom worden ICT'ers nooit serieus genomen?
ICT is het hart EN de slagaders van een bedrijf, maar ze worden behandeld als een blinde darm....
Moggeh moppie, neuken?quote:
Mag je er bij Trudy niet meer op ?quote:
Altijd lekker n00b!quote:
Jawel... maar heb weer zo'n bui vandaag!quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Mag je er bij Trudy niet meer op ?
IDD!quote:
Ik ken datquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jawel... maar heb weer zo'n bui vandaag!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |