quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:04 schreef Liefste. het volgende:
Ik haat dikke mensen.
Ja uh, zo moeilijk is het niet om dun te zijn. Behalve als je een ziekte of zware botten hebt! Ze is voor mij gewoon de belichaming van die pure Engelse chav, en daar houd ik niet zo van. Hihi.quote:
Misschien heeft ze gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:09 schreef apestaartje het volgende:
Wat las ik nou toch over Adele?
"In interviews heeft ze het graag over haar bewondering voor Céline Dion."
Goede recensie...quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:02 schreef linebear het volgende:
ja echt wel... Het was een geweldig optreden.
*eensch isquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Rahl het volgende:
Ik vind haar overslaande stem mateloos irritant.
Tot zover het tegengeluid in dit topic.
Ik geloof dat je je hoorapparaat even moet laten nakijken. Ze wisselt gewoon kopstem en borststem af.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Rahl het volgende:
Ik vind haar overslaande stem mateloos irritant.
Nouja, dan vind ik dat mateloos irritant, ook goed.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik geloof dat je je hoorapparaat even moet laten nakijken. Ze wisselt gewoon kopstem en borststem af.
Zeldzaam groot talent.
Jammer dat ze wordt vergeleken met de nog net levende en nasale pogingen tot zingen doende dweil Whinehouse.
Goed onderbouwdquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:53 schreef L3viathan het volgende:
Pure bagger!
Hopelijk vernemen we nooit meer wat van dit gedrocht, scheelt weer een zapmoment in de auto.
Ja: is ook bagger!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:41 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Goed onderbouwdEnkel door haar uiterlijk, of heb je ook nog een daadwerkelijk punt wat haar stem en muzikaliteit betreft?
Mee eens. Helaas heb ik de zaterdag-uitzending niet gezien, maar zondag was geweldig. Ik moet nodig haar cd gaan kopen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Wat was ze weer betoverend goed en ontwapenend leuk bij Paul de Leeuw dit weekend.
Als ze zingt hang ik aan haar lippen, het is bijna verslavend om naar haar te luisteren.
Dat... en het lijkt me gewoon een enorm tof 'wijf'quote:
quote:Ordernummer: ***********************
Uw klantnummer is: **********
U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
Dammit, ik heb echt heel erg mijn best gedaan en anderen hebben het ook voor me geprobeerd, maar niet gelukt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:34 schreef MadMaster het volgende:
Om 10.00 uur scherp 2 kaarten er uit weten te rossen...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dammit, ik heb echt heel erg mijn best gedaan en anderen hebben het ook voor me geprobeerd, maar niet gelukt.
A. Voor ¤10 zijn veel studenten tot een hoop bereid;quote:Ze staan wel alweer voor 100 euro extra op sites die dus wel kaarten hebben.
Hoe de fuck is dat toch mogelijk altijd
quote:
Ik vind de officiële clip echt super! Net als het nummer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:19 schreef krioro het volgende:
De officiële video voor Rolling In The Deep is inmiddels uit:
Ik vind ook dat ze een mooi hoofd heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:54 schreef female81 het volgende:
Viel me nog op dat ze best een mooi hoofd heeft, ondanks haar flinke formaat.
8 April in Paradiso, verder nog niets bekend.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:52 schreef kreuk050 het volgende:
Ze heeft zeker een mooi hoofd en kan prachtig zingen, hopelijk komt ze in het voorjaar in de HMH of Ahoy.
Ik vind haar gewoon echt mooi.. Ondanks dat het geen dame is met maatje 34.. Supermooie vrouw!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:26 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Ik vind de officiële clip echt super! Net als het nummer.
[..]
Ik vind ook dat ze een mooi hoofd heeft.
[ afbeelding ]
Die ja. Heel 'ouderwets' aandoend nummer. Maar ik krijg er geen genoeg vanquote:
Ahoy is verbouwd en wat ze zelf zeggen hoort de acoustiek tot de beste van NL nu.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
6 April in Paradiso, verder nog niets bekend.
Denk dat de HMH nog wel gaat, maar Ahoy is veel te groot voor haar.
Niet dat ze het niet uit zou verkopen, maar in die galmbak komt haar repertoire niet goed tot z'n recht...
Wij van WC-eend ...quote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ahoy is verbouwd en wat ze zelf zeggen hoort de acoustiek tot de beste van NL nu.
Nah, ik vind 'r heel erg goed en ik zou ook nog stiekem een uurtje met 'r willen knuffelen, maar dit is allemaal wel erg overdrevenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Wát een album! Echt een pareltje! Op het forum van adele.tv posten ze de berichten van kranten & websites en het album wordt nu al bestempelt als hét album van 2011 & Adele wordt bestempelt als de beste artiest van haar generatie!
Zo mee eens!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:19 schreef krioro het volgende:
De officiële video voor Rolling In The Deep is inmiddels uit:
Die klinkt ook lekker.quote:
De tranen springen me spontaan in de ogen. Wat een talentquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Mar_Sle het volgende:
Haar optreden dinsdag bij de BRIT Awards awards. Wat mooi.
Dat kwam wel binnen zeg.... Vol gevoel gezongen. Daardoor zitten er vat mij betreft ook minder mooie noten tussen, maar goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Mar_Sle het volgende:
Haar optreden dinsdag bij de BRIT Awards. Wat mooi.
Haha dat accentquote:
Ik vind dat gesprek ook wel hilarischquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef ebke het volgende:
[..]
Haha dat accent![]()
Dat is voor Amerikanen ook bijna niet meer verstaanbaar.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Mar_Sle het volgende:
-knip-
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef June. het volgende:
En een interview, echt wat is ze leuk
-knip-
Prachtig inderdaad, ook 'mooi' dat ze zelf helemaal ontroerd is op het einde.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Mar_Sle het volgende:
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:22 schreef Apotheose het volgende:
Staat 21 niet 'vol' met zulke nummers over verloren liefde enzo?Vind 'set fire to the rain' echt zo goed... Gister pas voor het eerst gehoord en het raakt me zo... Tranen sprongen mij echt in de ogen.
Ze is engels hequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef kreuk050 het volgende:
Ze heeft volgens mij wel veel ervaring in de liefde met 'r 21 of 19.
alle engelsen hebben veel ervaring in de liefde?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
alle engelsen hebben veel ervaring in de liefde?
Heel veel kindmoeders dus als je dat ervaring in de liefde wil noemen dan is het antwoord JAquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef Apotheose het volgende:
alle engelsen hebben veel ervaring in de liefde?
quote:Jij hebt nog 2 kaartjes over voor Adele in Paradiso 8 maart?
Wij bieden 550 euro! Want wij moeten er heen!
Reageer snel dan kan je 550 euro voor je kaartjes krijgen!
Omdat het hier om veel geld gaat (eigenlijk heel veel geld), lijkt het ons logisch dat er een zekere veiligheid voor de Koper wordt ingebouwd.
Daarom doen we het zo (in deze volgorde)
1. Wij maken 100 euro over via Paypal.
2. Jij stuurt de kaarten op.
3. Wij maken 450 euro over.
Niet mee eens?
Of wil je die 550 euro in 1x op je rekening, dat wij maar moeten afwachten of we misschien nog iets toegestuurd krijgen?
dan kan je veel tijd besparen door niet te reageren [ klik - delete - recycle bin ]
Het slaat op haar leeftijd tijdens het opnemen van het album dacht ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom heet 21 eigenlijk 21? 19 sloeg op haar leeftijd destijds, bij 21 zou dat ook zo zijn maar ze is al een behoorlijk tijdje 22..
Ja, zie bovenstaande interviewquote:Op maandag 28 februari 2011 15:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het slaat op haar leeftijd tijdens het opnemen van het album dacht ik.
Lol. Koop dan kaartjes voor een ander concert. Met vliegtickets enzo, en plak er een dag of 2 bij.quote:
Oh jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef kreuk050 het volgende:
We zoeken allemaal naar kaarten LovelyLady....
gaat echt niet lukken voor beetje normale prijzen...
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Beter had ze ahoy (oid) moeten regelen
En dan had je misschien achteraan in die galmbak mogen staan luisteren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter had ze ahoy (oid) moeten regelen
Yup, ook.quote:
Vreselijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:43 schreef dopesthename het volgende:
Zelfde stem alleen dan goede muziek.
Wat verschrikkelijk slecht zeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:43 schreef dopesthename het volgende:
quote:
Ik ben niet zo'n persoon die categorisch remixes verafschuwt. Integendeel, ik remixes regelmatig erg waarderen, maar dit is gewoon een slechte remix. Het nummer wordt compleet verneukt en misschien nog wel erger: de stem van Adele ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:43 schreef dopesthename het volgende:
Mooi nummer ja viel me gelijk op toen ik voor het eerst het album hoorde...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:54 schreef vencodark het volgende:
Ben inmiddels helemaal verslingerd aan Someone like you.
Ze is zooooo goed!
Mij ook. Eerste paar keer steeds tranen in mijn ogen. Nu ben ik eraan gewend maar het blijft zo mooi.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi nummer ja viel me gelijk op toen ik voor het eerst het album hoorde...
Heel herkenbaar...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mij ook. Eerste paar keer steeds tranen in mijn ogen. Nu ben ik eraan gewend maar het blijft zo mooi.
Had 'm nog niet geluistered, nu wel...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:35 schreef dog_mask het volgende:
wtf @ alle haat voor die jamie xx remix. die is geniaal imo.
het heeft niet dezelfde vibe als het origineel maar is dat erg? een remix is bedoeld om iets toe te voegen aan het origineel of er iets totaal anders mee te doen dan het was. adele mag het dan misschien op haar eigen nummers vooral van haar stem moeten hebben, maar bij een remix is de situatie weer totaal anders. die octaven omlaag dragen bij aan de trage swing van het nummer ( en later zit ze er ook gewoon in op normale toonhoogte).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had 'm nog niet geluistered, nu wel...
Ik heb diverse remixen van dit nummer in huis, maar als je iemands stem, nota ben datgene waarvan Adele het moet hebben, gewoon een paar octaven naar beneden pitcht en er een omgekeerd smurfenlied van maakt, dan durf ik dat wel het verkrachten van een nummer te noemen...
Ik heb ze wel, maar niet over...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:37 schreef MaJo het volgende:
Iemand toevallig nog een kaartje over? Please let me know
Als je er onverhoopt toch een over hebt dan weet je me te vindenquote:
Oh normaal vind ik die live versies altijd heel gaaf, maar dit is echt ronduit SLECHTquote:Op woensdag 30 maart 2011 08:29 schreef June. het volgende:
Oef, die Shary-An van the Voice, deed van de week Adele na bij 3FM![]()
![]()
![]()
Wat is ze toch goed.quote:Op zondag 3 april 2011 19:50 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ja, maar die zijn onbruikbaar aangezien je mij meer hoort jallen dan echt Adele hoort zingen!![]()
Dit filmpje is van een man die 2 plaatsen achter me stond:
Lowlands?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
ALs troost luister ik maar de CD
Edit: Coen van 3fm twitterde zojuist: coen3fm Coen Swijnenberg
Sorry voor m'n jaloersmakende tweets over #Adele. Het goede nieuws is dat ze nog dit jaar terug komt! Snel meer daarover.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooh moet daar dan heen, baal zo dat ik er vrijdag niet bij wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
ALs troost luister ik maar de CD
Edit: Coen van 3fm twitterde zojuist: coen3fm Coen Swijnenberg
Sorry voor m'n jaloersmakende tweets over #Adele. Het goede nieuws is dat ze nog dit jaar terug komt! Snel meer daarover.
![]()
![]()
![]()
![]()
Whut wat?!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Iemand al meer informatie over de kaartverkoop voor de HMH 20 oktober?!
Ja, bij de welbekende ticketwebshops kan je nu al het zesdubbele betalen voor een concert dat officieel nog niet eens aangekondigd is...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Iemand al meer informatie over de kaartverkoop voor de HMH 20 oktober?!
ff gegoogled en yep...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef Brici het volgende:
[..]
Uhu WHAT! is dat bekend dat ze komt dan?!
quote:Adele geeft op 20 oktober 2011 een geweldig concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Op 8 april betoverde Adele ook al de Paradiso. Nu komt de Britse zangeres opnieuw naar Nederland! Fans van Adele mogen dit concert in de Heineken Music Hall niet missen. Adele Laurie Blue Adkins brak door met de hit Chasing Pavements.
Bron: www.ticketsnederland.nlquote:
Ik geloof het pas als het op HMH site staat, of Adele.tv of 3FMquote:Op donderdag 21 april 2011 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bron: www.ticketsnederland.nl![]()
![]()
![]()
Uit hun FAQ
Hoe kan het dat jullie prijs lager/hoger is dan een ander ticketbureau?
Ieder ticketbureau heeft zijn eigen prijzen voor een evenement, hierdoor verschilt de ticketprijs per ticketbureau.![]()
Precies, dit soort bedrijven zijn er allleen maar op uit om zieltjes (=klanten = geld) te winnen en daardoor dit soort berichten in de wereld te helpen. Daardoor worden mensen bang dat ze de boot missen qua kaarten en dus gaan ze maar voor veel geld bij hen aankloppen...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:57 schreef Brici het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als het op HMH site staat, of Adele.tv of 3FM
Google link: http://www.google.nl/#q=a(...)7b3990dd41de64&hl=nlquote:Op donderdag 21 april 2011 15:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hoho, don't shoot the messenger.. was aan het googlen omdat er een tijdje terug sprake van was en zag dus die datum van 20 oktober op een aantal plekken terugkomen. Dacht zal eens vragen
Is er al meer bekend dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
Als het goed is komt ze in het najaar nog een keer naar Nederland
Nog niet bevestigd denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Komt ze nou wel of niet dan, de 20ste oktober naar de HMH?
Wil haar zo graag live zienquote:
Twijfelachtig gezelschap, althans een aantal namen in het lijstje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:50 schreef Arcee het volgende:
Adele staat met Rolling in the Deep in de top 10 van grootste top 40-hits aller tijden:
Haha vooral bij Jody Bernal vraag ik me af hoe die erin terecht is gekomenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Twijfelachtig gezelschap, althans een aantal namen in het lijstje. [ afbeelding ]
Desalniettemin kekke prestatie van onze Adele. 14.gif
quote:The British singer was pictured on holiday with her new man, sharing a kiss and a cuddle as the pair got a ready for an airboat ride in Florida’s Everglades. Adele, who has been resting since her throat operation at the end of last year, wrapped her arms around the charity boss and was seen locking lips with the bearded Konecki.
Simon, 36, is the boss of Drop4Drop, a charity based in Brighton. Think we might have some more upbeat tracks for Adele in the future!
Ik kan wel bevestigen dat het niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Komt ze nou wel of niet dan, de 20ste oktober naar de HMH?
Goede post voor een modje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik kan wel bevestigen dat het niet gaat gebeuren
twitter:
Het plaatje posten scheelt iedereen weer wat klikkenquote:
Sorry, had even niet gezien dat die niet automatisch mee wordt gepost.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Het plaatje posten scheelt iedereen weer wat klikken
[ afbeelding ]
Love it!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:05 schreef Peter het volgende:
Mooi, maar voelt niet als een hitsingel.
Niet echt een lijst om trots op te zijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:50 schreef Arcee het volgende:
Adele staat met Rolling in the Deep in de top 10 van grootste top 40-hits aller tijden:
TOP 40 ALLERTIJDENLIJST (1-2500)
01 1165 5 40 12-06-1965 La danse de Zorba - Duo Acropolis / Mikis Theodorakis / Trio Hellenique
02 1095 1 35 31-07-1965 This strange effect - Dave Berry
03 1091 2 39 24-05-1969 Je t'aime...moi non plus - Serge Gainsbourg & Jane Birkin
04 1048 2 40 20-02-1965 Hello Josephine - the Scorpions
05 1015 2 35 19-06-1965 Il silenzio - Nini Rosso / Heinz Schachtner
06 0971 1 29 01-07-2000 Que si, que no - Jody Bernal
07 0970 1 31 19-07-2008 Viva la vida - Coldplay
08 0969 1 29 11-12-2010 Rolling in the deep - Adele
09 0922 1 32 06-09-1969 My special prayer - Percy Sledge
10 0868 5 41 11-04-1970 Huilen is voor jou te laat - Corry & de Rekels
Dat is sowieso het probleem van de muziek industrie van tegenwoordig. Men jat alles maar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:51 schreef Mark het volgende:
Met 7 nummers uit de jaren 60 bewijst het vooral dat men tegenwoordig geen singles meer koopt, of in ieder geval veel minder. Een kopietje vanaf YouTube is binnen ieders handbereik
Maakt het er niet veel beter opquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die lijst is inmiddels ver achterhaald..Gotye en Pharrell zijn Zorba al voorbijgegaan.
Hier de actuele:
https://nl.wikipedia.org/(...)e_Nederlandse_Top_40
De helft uit de Top 10 is dus al van na dat lijstje.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:05 schreef Peter het volgende:
Mooi, maar voelt niet als een hitsingel.
Je denkt dat ze meteen haar beste song heeft vrijgegeven? Dat verwacht ik niet, eigenlijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Goed bezig. Zal wel weer wat Grammy's gaan opleveren deze song.
Nja Grammy-technisch gezien was dat met 21 wel het geval.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Je denkt dat ze meteen haar beste song heeft vrijgegeven? Dat verwacht ik niet, eigenlijk
Vast niet. Maar het is alvast een dijk van een song wat nu vrij is gekomen in ieder geval.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:50 schreef Mark het volgende:
Je denkt dat ze meteen haar beste song heeft vrijgegeven? Dat verwacht ik niet, eigenlijk
Nu al 68,5 miljoenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Adele heeft een VEVO-record verbroken met haar videoclip van het nummer Hello. De video telde 23,2 miljoen views na één dag.
Omdat haar stem stukken beter is dan die miljoen andere?quote:Op donderdag 19 november 2015 16:16 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom Adele zoveel populairder is. Ik vind haar muziek niet bijzonder beter dan een miljoen andere.
Ow, is het haar stem? I seequote:Op donderdag 19 november 2015 16:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Omdat haar stem stukken beter is dan die miljoen andere?
Dacht dat het omdat zo'n lekker wijf isquote:Op donderdag 19 november 2015 16:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Omdat haar stem stukken beter is dan die miljoen andere?
Downloaden en zelf in Spotify zetten, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:58 schreef kreuk050 het volgende:
Staat niet op spotify. Belachelijk weer..
Bewuste keuze van haar.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:58 schreef kreuk050 het volgende:
Staat niet op spotify. Belachelijk weer..
Ze zegt niet nooit he? De oudere albums kwamen ook later pas.. Kan ook een goede verkoopactie zijn. En het geeft aan dat de artiest het maakt, niet de spotifies..quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Bewuste keuze van haar.
http://www.volkskrant.nl/(...)eluisteren~a4191215/
Toch wel legaal he?quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:52 schreef Peter het volgende:
[..]
11,99 betaald jah. Gun ik Adele wel. leuk mens
.
Leuke show.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:28 schreef golfer het volgende:
Kijk nu naar de opname van de BBC van vanavond. Graham Norton-show had exclusief optreden en gesprek met haar.
ja, dat was een leuk stukjequote:Op vrijdag 20 november 2015 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke show.
Ze deed vermomd mee aan een talentenjacht waar allemaal imitatie-Adeles auditie deden.
Toen ze eenmaal begon te zingen.... meteen raak en meteen herkend.
http://www.bbc.co.uk/prog(...)featuring-hello-live
Is dat ergens terug te kijken? Als iemand een linkje heeft... Kan het niet vinden...quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:28 schreef golfer het volgende:
Kijk nu naar de opname van de BBC van vanavond. Graham Norton-show had exclusief optreden en gesprek met haar.
Dat stuk van de auditie staat iig op dumpert.quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:23 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Is dat ergens terug te kijken? Als iemand een linkje heeft... Kan het niet vinden...
Ja thanks! En het hele program? Ben heel benieuwd. Album zo eens bestellen, kan Sint me dat brengen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat stuk van de auditie staat iig op dumpert.
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_onderkoffer.html
Uiteraard een verkooptruc. Maar ik heb hem gedownload en op mn telefoon gezet. Verdient ze niets. En zo zijn er nog veel meer....quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze zegt niet nooit he? De oudere albums kwamen ook later pas.. Kan ook een goede verkoopactie zijn. En het geeft aan dat de artiest het maakt, niet de spotifies..
Niet op spotify is slimmerquote:Op maandag 23 november 2015 12:26 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Uiteraard een verkooptruc. Maar ik heb hem gedownload en op mn telefoon gezet. Verdient ze niets. En zo zijn er nog veel meer....
weet niet wat slimmer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |