De tranen springen me spontaan in de ogen. Wat een talentquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Mar_Sle het volgende:
Haar optreden dinsdag bij de BRIT Awards awards. Wat mooi.
Dat kwam wel binnen zeg.... Vol gevoel gezongen. Daardoor zitten er vat mij betreft ook minder mooie noten tussen, maar goed.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Mar_Sle het volgende:
Haar optreden dinsdag bij de BRIT Awards. Wat mooi.
Haha dat accentquote:
Ik vind dat gesprek ook wel hilarischquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef ebke het volgende:
[..]
Haha dat accent![]()
Dat is voor Amerikanen ook bijna niet meer verstaanbaar.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Mar_Sle het volgende:
-knip-
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef June. het volgende:
En een interview, echt wat is ze leuk
-knip-
Prachtig inderdaad, ook 'mooi' dat ze zelf helemaal ontroerd is op het einde.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Mar_Sle het volgende:
Ja eigenlijk welquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:22 schreef Apotheose het volgende:
Staat 21 niet 'vol' met zulke nummers over verloren liefde enzo?Vind 'set fire to the rain' echt zo goed... Gister pas voor het eerst gehoord en het raakt me zo... Tranen sprongen mij echt in de ogen.
Ze is engels hequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:27 schreef kreuk050 het volgende:
Ze heeft volgens mij wel veel ervaring in de liefde met 'r 21 of 19.
alle engelsen hebben veel ervaring in de liefde?quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
alle engelsen hebben veel ervaring in de liefde?
Heel veel kindmoeders dus als je dat ervaring in de liefde wil noemen dan is het antwoord JAquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:50 schreef Apotheose het volgende:
alle engelsen hebben veel ervaring in de liefde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |