Goede recensie...quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:02 schreef linebear het volgende:
ja echt wel... Het was een geweldig optreden.
*eensch isquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Rahl het volgende:
Ik vind haar overslaande stem mateloos irritant.
Tot zover het tegengeluid in dit topic.
Ik geloof dat je je hoorapparaat even moet laten nakijken. Ze wisselt gewoon kopstem en borststem af.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Rahl het volgende:
Ik vind haar overslaande stem mateloos irritant.
Nouja, dan vind ik dat mateloos irritant, ook goed.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik geloof dat je je hoorapparaat even moet laten nakijken. Ze wisselt gewoon kopstem en borststem af.
Zeldzaam groot talent.
Jammer dat ze wordt vergeleken met de nog net levende en nasale pogingen tot zingen doende dweil Whinehouse.
Goed onderbouwdquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:53 schreef L3viathan het volgende:
Pure bagger!
Hopelijk vernemen we nooit meer wat van dit gedrocht, scheelt weer een zapmoment in de auto.
Ja: is ook bagger!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:41 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Goed onderbouwdEnkel door haar uiterlijk, of heb je ook nog een daadwerkelijk punt wat haar stem en muzikaliteit betreft?
Mee eens. Helaas heb ik de zaterdag-uitzending niet gezien, maar zondag was geweldig. Ik moet nodig haar cd gaan kopen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Wat was ze weer betoverend goed en ontwapenend leuk bij Paul de Leeuw dit weekend.
Als ze zingt hang ik aan haar lippen, het is bijna verslavend om naar haar te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |