quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:04 schreef Liefste. het volgende:
Ik haat dikke mensen.
Ja uh, zo moeilijk is het niet om dun te zijn. Behalve als je een ziekte of zware botten hebt! Ze is voor mij gewoon de belichaming van die pure Engelse chav, en daar houd ik niet zo van. Hihi.quote:
Misschien heeft ze gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:09 schreef apestaartje het volgende:
Wat las ik nou toch over Adele?
"In interviews heeft ze het graag over haar bewondering voor Céline Dion."
Goede recensie...quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:02 schreef linebear het volgende:
ja echt wel... Het was een geweldig optreden.
*eensch isquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Rahl het volgende:
Ik vind haar overslaande stem mateloos irritant.
Tot zover het tegengeluid in dit topic.
Ik geloof dat je je hoorapparaat even moet laten nakijken. Ze wisselt gewoon kopstem en borststem af.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Rahl het volgende:
Ik vind haar overslaande stem mateloos irritant.
Nouja, dan vind ik dat mateloos irritant, ook goed.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik geloof dat je je hoorapparaat even moet laten nakijken. Ze wisselt gewoon kopstem en borststem af.
Zeldzaam groot talent.
Jammer dat ze wordt vergeleken met de nog net levende en nasale pogingen tot zingen doende dweil Whinehouse.
Goed onderbouwdquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:53 schreef L3viathan het volgende:
Pure bagger!
Hopelijk vernemen we nooit meer wat van dit gedrocht, scheelt weer een zapmoment in de auto.
Ja: is ook bagger!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:41 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Goed onderbouwdEnkel door haar uiterlijk, of heb je ook nog een daadwerkelijk punt wat haar stem en muzikaliteit betreft?
Mee eens. Helaas heb ik de zaterdag-uitzending niet gezien, maar zondag was geweldig. Ik moet nodig haar cd gaan kopen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Wat was ze weer betoverend goed en ontwapenend leuk bij Paul de Leeuw dit weekend.
Als ze zingt hang ik aan haar lippen, het is bijna verslavend om naar haar te luisteren.
Dat... en het lijkt me gewoon een enorm tof 'wijf'quote:
quote:Ordernummer: ***********************
Uw klantnummer is: **********
U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze
Dammit, ik heb echt heel erg mijn best gedaan en anderen hebben het ook voor me geprobeerd, maar niet gelukt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:34 schreef MadMaster het volgende:
Om 10.00 uur scherp 2 kaarten er uit weten te rossen...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dammit, ik heb echt heel erg mijn best gedaan en anderen hebben het ook voor me geprobeerd, maar niet gelukt.
A. Voor ¤10 zijn veel studenten tot een hoop bereid;quote:Ze staan wel alweer voor 100 euro extra op sites die dus wel kaarten hebben.
Hoe de fuck is dat toch mogelijk altijd
quote:
Ik vind de officiële clip echt super! Net als het nummer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:19 schreef krioro het volgende:
De officiële video voor Rolling In The Deep is inmiddels uit:
Ik vind ook dat ze een mooi hoofd heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:54 schreef female81 het volgende:
Viel me nog op dat ze best een mooi hoofd heeft, ondanks haar flinke formaat.
8 April in Paradiso, verder nog niets bekend.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:52 schreef kreuk050 het volgende:
Ze heeft zeker een mooi hoofd en kan prachtig zingen, hopelijk komt ze in het voorjaar in de HMH of Ahoy.
Ik vind haar gewoon echt mooi.. Ondanks dat het geen dame is met maatje 34.. Supermooie vrouw!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:26 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Ik vind de officiële clip echt super! Net als het nummer.
[..]
Ik vind ook dat ze een mooi hoofd heeft.
[ afbeelding ]
Die ja. Heel 'ouderwets' aandoend nummer. Maar ik krijg er geen genoeg vanquote:
Ahoy is verbouwd en wat ze zelf zeggen hoort de acoustiek tot de beste van NL nu.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
6 April in Paradiso, verder nog niets bekend.
Denk dat de HMH nog wel gaat, maar Ahoy is veel te groot voor haar.
Niet dat ze het niet uit zou verkopen, maar in die galmbak komt haar repertoire niet goed tot z'n recht...
Wij van WC-eend ...quote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ahoy is verbouwd en wat ze zelf zeggen hoort de acoustiek tot de beste van NL nu.
Nah, ik vind 'r heel erg goed en ik zou ook nog stiekem een uurtje met 'r willen knuffelen, maar dit is allemaal wel erg overdrevenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Wát een album! Echt een pareltje! Op het forum van adele.tv posten ze de berichten van kranten & websites en het album wordt nu al bestempelt als hét album van 2011 & Adele wordt bestempelt als de beste artiest van haar generatie!
Zo mee eens!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:19 schreef krioro het volgende:
De officiële video voor Rolling In The Deep is inmiddels uit:
Die klinkt ook lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |