Maakt het er niet veel beter opquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die lijst is inmiddels ver achterhaald..Gotye en Pharrell zijn Zorba al voorbijgegaan.
Hier de actuele:
https://nl.wikipedia.org/(...)e_Nederlandse_Top_40
De helft uit de Top 10 is dus al van na dat lijstje.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:05 schreef Peter het volgende:
Mooi, maar voelt niet als een hitsingel.
Je denkt dat ze meteen haar beste song heeft vrijgegeven? Dat verwacht ik niet, eigenlijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Goed bezig. Zal wel weer wat Grammy's gaan opleveren deze song.
Nja Grammy-technisch gezien was dat met 21 wel het geval.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Je denkt dat ze meteen haar beste song heeft vrijgegeven? Dat verwacht ik niet, eigenlijk
Vast niet. Maar het is alvast een dijk van een song wat nu vrij is gekomen in ieder geval.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:50 schreef Mark het volgende:
Je denkt dat ze meteen haar beste song heeft vrijgegeven? Dat verwacht ik niet, eigenlijk
Nu al 68,5 miljoenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Adele heeft een VEVO-record verbroken met haar videoclip van het nummer Hello. De video telde 23,2 miljoen views na één dag.
Omdat haar stem stukken beter is dan die miljoen andere?quote:Op donderdag 19 november 2015 16:16 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom Adele zoveel populairder is. Ik vind haar muziek niet bijzonder beter dan een miljoen andere.
Ow, is het haar stem? I seequote:Op donderdag 19 november 2015 16:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Omdat haar stem stukken beter is dan die miljoen andere?
Dacht dat het omdat zo'n lekker wijf isquote:Op donderdag 19 november 2015 16:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Omdat haar stem stukken beter is dan die miljoen andere?
Downloaden en zelf in Spotify zetten, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:58 schreef kreuk050 het volgende:
Staat niet op spotify. Belachelijk weer..
Bewuste keuze van haar.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:58 schreef kreuk050 het volgende:
Staat niet op spotify. Belachelijk weer..
Ze zegt niet nooit he? De oudere albums kwamen ook later pas.. Kan ook een goede verkoopactie zijn. En het geeft aan dat de artiest het maakt, niet de spotifies..quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Bewuste keuze van haar.
http://www.volkskrant.nl/(...)eluisteren~a4191215/
Toch wel legaal he?quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:52 schreef Peter het volgende:
[..]
11,99 betaald jah. Gun ik Adele wel. leuk mens
.
Leuke show.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:28 schreef golfer het volgende:
Kijk nu naar de opname van de BBC van vanavond. Graham Norton-show had exclusief optreden en gesprek met haar.
ja, dat was een leuk stukjequote:Op vrijdag 20 november 2015 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke show.
Ze deed vermomd mee aan een talentenjacht waar allemaal imitatie-Adeles auditie deden.
Toen ze eenmaal begon te zingen.... meteen raak en meteen herkend.
http://www.bbc.co.uk/prog(...)featuring-hello-live
Is dat ergens terug te kijken? Als iemand een linkje heeft... Kan het niet vinden...quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:28 schreef golfer het volgende:
Kijk nu naar de opname van de BBC van vanavond. Graham Norton-show had exclusief optreden en gesprek met haar.
Dat stuk van de auditie staat iig op dumpert.quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:23 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Is dat ergens terug te kijken? Als iemand een linkje heeft... Kan het niet vinden...
Ja thanks! En het hele program? Ben heel benieuwd. Album zo eens bestellen, kan Sint me dat brengen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat stuk van de auditie staat iig op dumpert.
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_onderkoffer.html
Uiteraard een verkooptruc. Maar ik heb hem gedownload en op mn telefoon gezet. Verdient ze niets. En zo zijn er nog veel meer....quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Ze zegt niet nooit he? De oudere albums kwamen ook later pas.. Kan ook een goede verkoopactie zijn. En het geeft aan dat de artiest het maakt, niet de spotifies..
Niet op spotify is slimmerquote:Op maandag 23 november 2015 12:26 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Uiteraard een verkooptruc. Maar ik heb hem gedownload en op mn telefoon gezet. Verdient ze niets. En zo zijn er nog veel meer....
weet niet wat slimmer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |