Nee das foutquote:Op maandag 18 februari 2008 19:02 schreef 9christensen het volgende:
vanaamd?
Ja denk het ook, ga Real Roma kijken.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:14 schreef mcyodogg het volgende:
Borefest.
Precies.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja denk het ook, ga Real Roma kijken.
Alleen Nederlanders hebben niets met Roma daarom kiezen ze niet voor die wedstrijd.
Omdat Studio Ajax natuurlijk wel een wedstrijd uit wil zenden waar de meeste Ajacieden in spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:29 schreef koningdavid het volgende:
Waarom zenden ze niet Real - Roma uit?
Ik verwacht eigenlijk ook een goed georganiseerd zakelijk Inter dat er een zege uit zal slepen zonder tot de bodem te hoeven gaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:10 schreef DutchGooner het volgende:
Ik verwacht een simpele 0-2.
Vind het juist belachelijk dat de NOS ineens zo Real-minded werd, door al die Nederlanders daar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:29 schreef koningdavid het volgende:
Waarom zenden ze niet Real - Roma uit?
Maargoed, de NOS kijkt niet naar wat de grootste wedstrijd is, maar naar degene met de meeste Nederlandse invloed. Vandaar dat er voor Real gekozen werd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vind het juist belachelijk dat de NOS ineens zo Real-minded werd, door al die Nederlanders daar.
Op papier is Liverpool - Internazionale een grotere wedstrijd dan Real Madrid -Merda
![]()
Prima keuze dus!
Vind ik niet, ik ben juist zo iemand die liever kijkt naar een wedstrijd als er een of meerdere Nederlanders meedoen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vind het juist belachelijk dat de NOS ineens zo Real-minded werd, door al die Nederlanders daar.
ik ben precies dezelfde mening toegedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik ben juist zo iemand die liever kijkt naar een wedstrijd als er een of meerdere Nederlanders meedoen.
Mij interesseren die Nederlanders dan weer niks, of weinig iig. Ik wil gewoon de leukste wedstrijd zien als neutrale toeschouwer. Dat lijkt mij hier Roma - Real. Maargoed, de NOS kan het natuurlijk nooit voor iedereen goed doen en Inter- Liverpool is voor de gemiddelde Nederlander denk ik net even een groter affiche.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik ben juist zo iemand die liever kijkt naar een wedstrijd als er een of meerdere Nederlanders meedoen.
Zou op de lange termijn beter zijn voor die club, dan moeten ze Benitez er toch eindelijk uitgooien neem ik aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:50 schreef mcyodogg het volgende:
Als het een beetje tegenzit voor Liverpool (lees nederlaag), dan is hun seizoen ook weer voorbij.
Zullen we het andersom doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:06 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb een hekel aan Inter, maar ook aan Liverpool.
Kunnen ze er niet allebei uit, en Milan en Arsenal er allebei in?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:06 schreef BigKahuna het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:48 schreef pfaf het volgende:
Komt wel goed. Ze vliegen er allebeide uit deze ronde,...
Ik hoop dat ze beide verliezen.
Zou zeker wel beter zijn dan liverpool en inter 2 bij elkaar geraapte tyfusteamsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:06 schreef BigKahuna het volgende:
quote:
Als FIFA een voorbode is van de wedstrijd is het gewoon zwaar kut, houterige spelers, slechte bewegingen. Brrrquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Net potje fifa met Inter gespeeld tegen Liverpool, echt die sfeer![]()
Ibrahimovic en Cruz
Fucking prutsersquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
ze zijn te laat voor het YNWA
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:40 schreef joda het volgende:
Leuk zo`n livestream van de nos maar het zou leuk zijn als ze dan ook daadwerkelijk studio sport uitzenden i.p.v een programma van de e.o. op ned2.
quote:
tijd voor de 6+5 regel...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:45 schreef BigKahuna het volgende:
2 engelsen en 1 italiaan ofzo op t veld?
En Torres is ook een matige spits.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:55 schreef DANILXL het volgende:
DAM zit te azen op een fout van mascherano, zodat hij hier weer kritiek kan spuien
Liverpool wint in de CL zelden met meer dan 1-0, in Milaan zijn ze kansloos.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zie Liverpool dit wel mooi winnen
Na het debacle in de fa cup zijn ze het eigenlijk ook wel verplicht.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zie Liverpool dit wel mooi winnen
Toch wel ja. Laast kwam ik nog terug op mijn woorden en dat hij toch weer zijn vorm begon te krijgen, maar dat was alweer van korte duur.quote:
Qué?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:13 schreef Tommeke het volgende:
Nou, maar ff kaas snijden en wijn inschenken want er gebeurt nog niet veel...
Inderdaad, niet alleen om deze actie hoor... maar ik vind hem altijd al wat overschat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:15 schreef Tommeke het volgende:
Belgische scheidsrechters...
De Bleeckere is echt kut
Nee, ik ging echt ff kaas eten en dacht aan die quote bij AZ..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Qué?
Rood voor het scheermes.
lelijke gele kaart dit trouwens.
Van die 65 miljoen (?) hebben ze ook echt geen één goede aankoop gedaan. Dat maakt het allemaal nog triesterquote:
Volgens mij was het zelfs 70 miljoen. Van dat geld kan je de hele Eredivisie 'renoveren'.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van die 65 miljoen (?) hebben ze ook echt geen één goede aankoop gedaan. Dat maakt het allemaal nog triester
ik had alleen niet gedacht na een half uurquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef DANILXL het volgende:
2x geel voor de verdedigers van inter, er zal wel rood vallen
Tuurlijk..Dus als de tegenstander rood krijgt en je wint een wedstrijd is het triest?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
triest als je zo moet winnen zeg
Dat is wat Benitez mocht uitgeven. Maar dit bedrag werd niet bereikt volgens mij...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs 70 miljoen.
Liverpool was al veel beter?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
on terrechte kaart wel jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tuurlijk..Dus als de tegenstander rood krijgt en je wint een wedstrijd is het triest?
Juist!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig is het commentaar weer geweldig! Evert
Weg met die RTL, SBS baggerEvert, Frank, Jan, Philip, Arno etc
Waar ken ik dat van, een belgische scheidsrechter die kut isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef golfer het volgende:
Belachelijke 2e gele kaart.
Zou bijna uit symphatie nu voor Inter gaan worden.
Kut-scheids, die Belg.
'Belgische scheidsrechtersquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Die vuile hond kende Feyenooit ook al een makkelijke pingel toe tegen Ajax door een belachelijke schwalbe van die tyfus Molsquote:
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je die in de discotheek ook gebruiken.
Nee, in de disco welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets, maar op het veld wil je denk ik geen mannetjes versieren.
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets, maar op het veld wil je denk ik geen mannetjes versieren.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de geaardheid van R. Babel is.
Rio toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat was z'n 'mc' naam ook alweer?
Ah wat leuk dat Ajax er weer bijgehaald moet wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:39 schreef Zorro het volgende:
Jammer voor Materazzi, deed, zeker bij de eerste kaart naar mijn idee weinig verkeerd. Wel goed dat dit door-de-NOS-kwijlend-aanbeden-vanwege-een-aantal-oud-ajax-spelers Inter genaaid wordt door de scheids![]()
![]()
Nou Chivu nog rood
Triest figuren zoals jij blijven ook maar leven he?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:39 schreef Zorro het volgende:
Jammer voor Materazzi, deed, zeker bij de eerste kaart naar mijn idee weinig verkeerd. Wel goed dat dit door-de-NOS-kwijlend-aanbeden-vanwege-een-aantal-oud-ajax-spelers Inter genaaid wordt door de scheids![]()
![]()
Nou Chivu nog rood
Edit: O, en natuurlijk Ibradinges ook rood , door een frustratie-overtreding later in de wedstrijd. Of een karakteristieke elleboogstoot, waar we hem zo goed van kennen.
Pleur op strontboer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:39 schreef Zorro het volgende:
![]()
Nou Chivu nog rood
Edit: O, en natuurlijk Ibradinges ook rood , door een frustratie-overtreding later in de wedstrijd. Of een karakteristieke elleboogstoot, waar we hem zo goed van kennen.
Pas rust, en nou al gefrustreerdquote:
Omdat?quote:
Danny Blind is een van de beste analitici op de Nederlandse TV. En Ibrahimovic een van de beste voetballers van dit moment.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:42 schreef Zorro het volgende:![]()
Danny Blind in de studio, reportage over Ibra.. vooraf en Evert ten Napel als commentator, en dan nog zeggen dat ik Ajax erbij haal
En ik tegenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat?
Ik heb geen ene fuck met Pool. Het enige waar ik nog iets mee heb zijn de ex-Ajacieden bij Inter.
Schakel maar door. Saaie wedstrijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:53 schreef Dos37 het volgende:
is het wat of kan ik direct naar Roma - Madrd?
Matigjes?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vond De Bleeckere altijd wel sterk, maar deze wedstrijd is het maar matigjes
Ja, matigjes.quote:
Inderdaad.. Maarja ze willen natuurlijk ook koste wat kost de 0 houden thuis. Maarja, met een 0-0 ga je het niet redden hoor, uit bij Internazionale..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:54 schreef VoreG het volgende:
Onbegrijpelijk dat Benitez niet wisselt.
Één verdediger eruit voor een middenvelder (misschien een verdedigende middenvelder, waardoor je nog de controle houdt) en je kan zoveel meer druk zetten.
Je naam+UI, geweldigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:51 schreef De_Slagert het volgende:
Wat een tyfus scheids zeg, die gast fluit echt voor werkelijk alles
Sterk? Ik weet niet van wat voor voetbal jij houdt maar het is een contactsport he...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vond De Bleeckere altijd wel sterk, maar deze wedstrijd is het maar matigjes
Hij laat veel te weinig toe.. en die gele kaarten sloegen alletwee nergens op.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, matigjes.
In Nederland zijn er scheidsrechters die voor die 'handsbal' in het begin een penalty geven, omdat ze bang zijn voor de supporters van de thuisploeg.
Zo deed ie verder nog wel meer dingen goed, dus zo'n drama is het niet
Die had ik nog wel gemaaktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
moet je hem maken ook....
Daarom hebben ze ook een fortuin betaaldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is, zoals eerder gezegd, ook een matige spits.
balpositie?quote:
Met die hoge ballen wel handig, de Baab vind ik maar tegen vallen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef VoreG het volgende:
Crouch erin, ja tuurlijk!
Babel, Kuyt, Torres, Gerrard en dan gooi je Crouch ertussen!
Inter schuift ook 3 meter op naar voren oid met t middenveldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:05 schreef VoreG het volgende:
En dan haalt hij nog eenmiddenvelder eraf ook. Heel handig
4 verdedigers tegen Zlatan
en nu heb je minder mensen op je middenveld want Inter heeft Vieira erin.
Met hem kun je tenminste wel nog wat forceren in plaats van een Kuijt of Torresquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:04 schreef Blistering het volgende:
Crouch...Pff, alsof die een meerwaarde kan betekenen voor Pool
quote:
Roma-Madrid is best leuk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een zaadwedstrijd is dit toch ook. De overige stellen ook weinig voor op het moment.
valt echt tegen jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een zaadwedstrijd is dit toch ook. De overige stellen ook weinig voor op het moment.
Nee tuurlijk niet. Het is juist geweldig voor Inter dit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:18 schreef Dos37 het volgende:
Goede uitgangs positie voor pool mits het zo blijft natuurlijk.
nee hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:18 schreef Dos37 het volgende:
Goede uitgangspositie omdat?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:18 schreef Dos37 het volgende:
Mwah Pool hoeft ook maar 1x stiekem te scoren en Inter loopt tegen de lamp.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Het is juist geweldig voor Inter dit.
Die kunnen thuis gewoon lekker voetballen
Scoren tegen Inter terwijl Inter thuis speelt? Hoe had je dat in gedachten?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mwah Pool hoeft ook maar 1x stiekem te scoren en Inter loopt tegen de lamp.
Ze kunnen nu niet eens scoren tegen 10 spelers van Inter. Inter heeft over 2 weken gewoon 11 man op het veld staan, omdat er geen Belg fluitquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mwah Pool hoeft ook maar 1x stiekem te scoren en Inter loopt tegen de lamp.
het klinkt allemaal zo makkelijk, dat je maar tegen 10 man speelt. maar die 10 man staan wel allemaal in de 16. ipv als er 11 spelers zouden zijn zouden er wat meer naar voren staan. Scoren met een man meer situatie is alleen mogelijk als de tegenstander ook gaat aanvallen, als hij zich helemaal ingraaft is er weinig door komen aanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze kunnen nu niet eens scoren tegen 10 spelers van Inter. Inter heeft over 2 weken gewoon 11 man op het veld staan, omdat er geen Belg fluit
Zet je Ajax bril eens af.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!EINS!!!!!!!!111111!!! KUIJT?!!!!?!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |