Nee das foutquote:Op maandag 18 februari 2008 19:02 schreef 9christensen het volgende:
vanaamd?
Ja denk het ook, ga Real Roma kijken.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:14 schreef mcyodogg het volgende:
Borefest.
Precies.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja denk het ook, ga Real Roma kijken.
Alleen Nederlanders hebben niets met Roma daarom kiezen ze niet voor die wedstrijd.
Omdat Studio Ajax natuurlijk wel een wedstrijd uit wil zenden waar de meeste Ajacieden in spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:29 schreef koningdavid het volgende:
Waarom zenden ze niet Real - Roma uit?
Ik verwacht eigenlijk ook een goed georganiseerd zakelijk Inter dat er een zege uit zal slepen zonder tot de bodem te hoeven gaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:10 schreef DutchGooner het volgende:
Ik verwacht een simpele 0-2.
Vind het juist belachelijk dat de NOS ineens zo Real-minded werd, door al die Nederlanders daar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:29 schreef koningdavid het volgende:
Waarom zenden ze niet Real - Roma uit?
Maargoed, de NOS kijkt niet naar wat de grootste wedstrijd is, maar naar degene met de meeste Nederlandse invloed. Vandaar dat er voor Real gekozen werd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vind het juist belachelijk dat de NOS ineens zo Real-minded werd, door al die Nederlanders daar.
Op papier is Liverpool - Internazionale een grotere wedstrijd dan Real Madrid -Merda
![]()
Prima keuze dus!
Vind ik niet, ik ben juist zo iemand die liever kijkt naar een wedstrijd als er een of meerdere Nederlanders meedoen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vind het juist belachelijk dat de NOS ineens zo Real-minded werd, door al die Nederlanders daar.
ik ben precies dezelfde mening toegedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik ben juist zo iemand die liever kijkt naar een wedstrijd als er een of meerdere Nederlanders meedoen.
Mij interesseren die Nederlanders dan weer niks, of weinig iig. Ik wil gewoon de leukste wedstrijd zien als neutrale toeschouwer. Dat lijkt mij hier Roma - Real. Maargoed, de NOS kan het natuurlijk nooit voor iedereen goed doen en Inter- Liverpool is voor de gemiddelde Nederlander denk ik net even een groter affiche.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik ben juist zo iemand die liever kijkt naar een wedstrijd als er een of meerdere Nederlanders meedoen.
Zou op de lange termijn beter zijn voor die club, dan moeten ze Benitez er toch eindelijk uitgooien neem ik aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:50 schreef mcyodogg het volgende:
Als het een beetje tegenzit voor Liverpool (lees nederlaag), dan is hun seizoen ook weer voorbij.
Zullen we het andersom doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:06 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb een hekel aan Inter, maar ook aan Liverpool.
Kunnen ze er niet allebei uit, en Milan en Arsenal er allebei in?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:06 schreef BigKahuna het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:48 schreef pfaf het volgende:
Komt wel goed. Ze vliegen er allebeide uit deze ronde,...
Ik hoop dat ze beide verliezen.
Zou zeker wel beter zijn dan liverpool en inter 2 bij elkaar geraapte tyfusteamsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:06 schreef BigKahuna het volgende:
quote:
Als FIFA een voorbode is van de wedstrijd is het gewoon zwaar kut, houterige spelers, slechte bewegingen. Brrrquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Net potje fifa met Inter gespeeld tegen Liverpool, echt die sfeer![]()
Ibrahimovic en Cruz
Fucking prutsersquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
ze zijn te laat voor het YNWA
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:40 schreef joda het volgende:
Leuk zo`n livestream van de nos maar het zou leuk zijn als ze dan ook daadwerkelijk studio sport uitzenden i.p.v een programma van de e.o. op ned2.
quote:
tijd voor de 6+5 regel...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:45 schreef BigKahuna het volgende:
2 engelsen en 1 italiaan ofzo op t veld?
En Torres is ook een matige spits.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:55 schreef DANILXL het volgende:
DAM zit te azen op een fout van mascherano, zodat hij hier weer kritiek kan spuien
Liverpool wint in de CL zelden met meer dan 1-0, in Milaan zijn ze kansloos.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zie Liverpool dit wel mooi winnen
Na het debacle in de fa cup zijn ze het eigenlijk ook wel verplicht.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zie Liverpool dit wel mooi winnen
Toch wel ja. Laast kwam ik nog terug op mijn woorden en dat hij toch weer zijn vorm begon te krijgen, maar dat was alweer van korte duur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |