Omdat?quote:
Danny Blind is een van de beste analitici op de Nederlandse TV. En Ibrahimovic een van de beste voetballers van dit moment.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:42 schreef Zorro het volgende:![]()
Danny Blind in de studio, reportage over Ibra.. vooraf en Evert ten Napel als commentator, en dan nog zeggen dat ik Ajax erbij haal
En ik tegenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat?
Ik heb geen ene fuck met Pool. Het enige waar ik nog iets mee heb zijn de ex-Ajacieden bij Inter.
Schakel maar door. Saaie wedstrijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:53 schreef Dos37 het volgende:
is het wat of kan ik direct naar Roma - Madrd?
Matigjes?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vond De Bleeckere altijd wel sterk, maar deze wedstrijd is het maar matigjes
Ja, matigjes.quote:
Inderdaad.. Maarja ze willen natuurlijk ook koste wat kost de 0 houden thuis. Maarja, met een 0-0 ga je het niet redden hoor, uit bij Internazionale..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:54 schreef VoreG het volgende:
Onbegrijpelijk dat Benitez niet wisselt.
Één verdediger eruit voor een middenvelder (misschien een verdedigende middenvelder, waardoor je nog de controle houdt) en je kan zoveel meer druk zetten.
Je naam+UI, geweldigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:51 schreef De_Slagert het volgende:
Wat een tyfus scheids zeg, die gast fluit echt voor werkelijk alles
Sterk? Ik weet niet van wat voor voetbal jij houdt maar het is een contactsport he...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vond De Bleeckere altijd wel sterk, maar deze wedstrijd is het maar matigjes
Hij laat veel te weinig toe.. en die gele kaarten sloegen alletwee nergens op.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, matigjes.
In Nederland zijn er scheidsrechters die voor die 'handsbal' in het begin een penalty geven, omdat ze bang zijn voor de supporters van de thuisploeg.
Zo deed ie verder nog wel meer dingen goed, dus zo'n drama is het niet
Die had ik nog wel gemaaktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
moet je hem maken ook....
Daarom hebben ze ook een fortuin betaaldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is, zoals eerder gezegd, ook een matige spits.
balpositie?quote:
Met die hoge ballen wel handig, de Baab vind ik maar tegen vallen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef VoreG het volgende:
Crouch erin, ja tuurlijk!
Babel, Kuyt, Torres, Gerrard en dan gooi je Crouch ertussen!
Inter schuift ook 3 meter op naar voren oid met t middenveldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:05 schreef VoreG het volgende:
En dan haalt hij nog eenmiddenvelder eraf ook. Heel handig
4 verdedigers tegen Zlatan
en nu heb je minder mensen op je middenveld want Inter heeft Vieira erin.
Met hem kun je tenminste wel nog wat forceren in plaats van een Kuijt of Torresquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:04 schreef Blistering het volgende:
Crouch...Pff, alsof die een meerwaarde kan betekenen voor Pool
quote:
Roma-Madrid is best leuk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een zaadwedstrijd is dit toch ook. De overige stellen ook weinig voor op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |