quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de geaardheid van R. Babel is.
Rio toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat was z'n 'mc' naam ook alweer?
Ah wat leuk dat Ajax er weer bijgehaald moet wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:39 schreef Zorro het volgende:
Jammer voor Materazzi, deed, zeker bij de eerste kaart naar mijn idee weinig verkeerd. Wel goed dat dit door-de-NOS-kwijlend-aanbeden-vanwege-een-aantal-oud-ajax-spelers Inter genaaid wordt door de scheids![]()
![]()
Nou Chivu nog rood
Triest figuren zoals jij blijven ook maar leven he?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:39 schreef Zorro het volgende:
Jammer voor Materazzi, deed, zeker bij de eerste kaart naar mijn idee weinig verkeerd. Wel goed dat dit door-de-NOS-kwijlend-aanbeden-vanwege-een-aantal-oud-ajax-spelers Inter genaaid wordt door de scheids![]()
![]()
Nou Chivu nog rood
Edit: O, en natuurlijk Ibradinges ook rood , door een frustratie-overtreding later in de wedstrijd. Of een karakteristieke elleboogstoot, waar we hem zo goed van kennen.
Pleur op strontboer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:39 schreef Zorro het volgende:
![]()
Nou Chivu nog rood
Edit: O, en natuurlijk Ibradinges ook rood , door een frustratie-overtreding later in de wedstrijd. Of een karakteristieke elleboogstoot, waar we hem zo goed van kennen.
Pas rust, en nou al gefrustreerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |