Qué?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:13 schreef Tommeke het volgende:
Nou, maar ff kaas snijden en wijn inschenken want er gebeurt nog niet veel...

Inderdaad, niet alleen om deze actie hoor... maar ik vind hem altijd al wat overschat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:15 schreef Tommeke het volgende:
Belgische scheidsrechters...
De Bleeckere is echt kut

Nee, ik ging echt ff kaas eten en dacht aan die quote bij AZ..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Qué?
Rood voor het scheermes.
lelijke gele kaart dit trouwens.

Van die 65 miljoen (?) hebben ze ook echt geen één goede aankoop gedaan. Dat maakt het allemaal nog triesterquote:

Volgens mij was het zelfs 70 miljoen. Van dat geld kan je de hele Eredivisie 'renoveren'.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van die 65 miljoen (?) hebben ze ook echt geen één goede aankoop gedaan. Dat maakt het allemaal nog triester

ik had alleen niet gedacht na een half uurquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef DANILXL het volgende:
2x geel voor de verdedigers van inter, er zal wel rood vallen

Tuurlijk..Dus als de tegenstander rood krijgt en je wint een wedstrijd is het triest?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
triest als je zo moet winnen zeg

Dat is wat Benitez mocht uitgeven. Maar dit bedrag werd niet bereikt volgens mij...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs 70 miljoen.

Liverpool was al veel beter?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:

on terrechte kaart wel jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tuurlijk..Dus als de tegenstander rood krijgt en je wint een wedstrijd is het triest?

Juist!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig is het commentaar weer geweldig! Evert
Weg met die RTL, SBS baggerEvert, Frank, Jan, Philip, Arno etc

Waar ken ik dat van, een belgische scheidsrechter die kut isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef golfer het volgende:
Belachelijke 2e gele kaart.
Zou bijna uit symphatie nu voor Inter gaan worden.
Kut-scheids, die Belg.

'Belgische scheidsrechtersquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:

Die vuile hond kende Feyenooit ook al een makkelijke pingel toe tegen Ajax door een belachelijke schwalbe van die tyfus Molsquote:

Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je die in de discotheek ook gebruiken.

Nee, in de disco welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets, maar op het veld wil je denk ik geen mannetjes versieren.

Neequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets, maar op het veld wil je denk ik geen mannetjes versieren.

quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat de geaardheid van R. Babel is.

Rio toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat was z'n 'mc' naam ook alweer?

Ah wat leuk dat Ajax er weer bijgehaald moet wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:39 schreef Zorro het volgende:
Jammer voor Materazzi, deed, zeker bij de eerste kaart naar mijn idee weinig verkeerd. Wel goed dat dit door-de-NOS-kwijlend-aanbeden-vanwege-een-aantal-oud-ajax-spelers Inter genaaid wordt door de scheids![]()
![]()
Nou Chivu nog rood

Triest figuren zoals jij blijven ook maar leven he?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:39 schreef Zorro het volgende:
Jammer voor Materazzi, deed, zeker bij de eerste kaart naar mijn idee weinig verkeerd. Wel goed dat dit door-de-NOS-kwijlend-aanbeden-vanwege-een-aantal-oud-ajax-spelers Inter genaaid wordt door de scheids![]()
![]()
Nou Chivu nog rood
Edit: O, en natuurlijk Ibradinges ook rood , door een frustratie-overtreding later in de wedstrijd. Of een karakteristieke elleboogstoot, waar we hem zo goed van kennen.

Pleur op strontboer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:39 schreef Zorro het volgende:
![]()
Nou Chivu nog rood
Edit: O, en natuurlijk Ibradinges ook rood , door een frustratie-overtreding later in de wedstrijd. Of een karakteristieke elleboogstoot, waar we hem zo goed van kennen.

Pas rust, en nou al gefrustreerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |