Qué?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:13 schreef Tommeke het volgende:
Nou, maar ff kaas snijden en wijn inschenken want er gebeurt nog niet veel...
Inderdaad, niet alleen om deze actie hoor... maar ik vind hem altijd al wat overschat.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:15 schreef Tommeke het volgende:
Belgische scheidsrechters...
De Bleeckere is echt kut
Nee, ik ging echt ff kaas eten en dacht aan die quote bij AZ..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Qué?
Rood voor het scheermes.
lelijke gele kaart dit trouwens.
Van die 65 miljoen (?) hebben ze ook echt geen één goede aankoop gedaan. Dat maakt het allemaal nog triesterquote:
Volgens mij was het zelfs 70 miljoen. Van dat geld kan je de hele Eredivisie 'renoveren'.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Van die 65 miljoen (?) hebben ze ook echt geen één goede aankoop gedaan. Dat maakt het allemaal nog triester
ik had alleen niet gedacht na een half uurquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:58 schreef DANILXL het volgende:
2x geel voor de verdedigers van inter, er zal wel rood vallen
Tuurlijk..Dus als de tegenstander rood krijgt en je wint een wedstrijd is het triest?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
triest als je zo moet winnen zeg
Dat is wat Benitez mocht uitgeven. Maar dit bedrag werd niet bereikt volgens mij...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij was het zelfs 70 miljoen.
Liverpool was al veel beter?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
triest als je zo moet winnen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |